eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Usługa praktycznego szkolenia lotniczego, na samolotach jednosilnikowych, tłokowych klasy SEP(L) do licencji pilota turystycznego PPL(A) (...). Znak sprawy: IA1.283.18.2022.TB



Ogłoszenie z dnia 2022-04-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa praktycznego szkolenia lotniczego, na samolotach jednosilnikowych, tłokowych klasy SEP(L) do licencji pilota turystycznego PPL(A) (...). Znak sprawy: IA1.283.18.2022.TB

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Śląska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001637

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Akademicka 2A

1.5.2.) Miejscowość: Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: (32) 237-13-34, 237-13-35

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: IA1@polsl.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.polsl.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.polsl.pl/zamowienia-publiczne/procedury/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa praktycznego szkolenia lotniczego, na samolotach jednosilnikowych, tłokowych klasy SEP(L) do licencji pilota turystycznego PPL(A) (...). Znak sprawy: IA1.283.18.2022.TB

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e292a96b-a464-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00129025

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00007867/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.16 IA1.283.18.2022 Usługa praktycznego szkolenia lotniczego, na samolotach jednosilnikowych, tłokowych klasy SEP(L) do licencji pilota turystycznego PPL(A). Gr.U123

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00088224/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IA1.283.18.2022.TB

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 108000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa w wymiarze ogólnym 100 godzin na samolocie klasy SEP(L) do licencji pilota turystycznego PPL(A) w Akademickim Ośrodku Szkolenia Lotniczego Politechniki Śląskiej (AOSL POLSL). Przedmiotowa usługa obejmować będzie swym zakresem tylko szkolenie praktyczne wraz z naziemnym przygotowaniem do wykonywania lotów.
2. Termin wykonania zamówienia: do 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80412000-5 - Usługi szkół pilotażu

4.5.5.) Wartość części: 10800,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa w wymiarze ogólnym 100 godzin na samolocie klasy SEP(L) do licencji pilota turystycznego PPL(A) w Akademickim Ośrodku Szkolenia Lotniczego Politechniki Śląskiej (AOSL POLSL). Przedmiotowa usługa obejmować będzie swym zakresem tylko szkolenie praktyczne wraz z naziemnym przygotowaniem do wykonywania lotów.
2. Termin wykonania zamówienia: do 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80412000-5 - Usługi szkół pilotażu

4.5.5.) Wartość części: 10800,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa w wymiarze ogólnym 100 godzin na samolocie klasy SEP(L) do licencji pilota turystycznego PPL(A) w Akademickim Ośrodku Szkolenia Lotniczego Politechniki Śląskiej (AOSL POLSL). Przedmiotowa usługa obejmować będzie swym zakresem tylko szkolenie praktyczne wraz z naziemnym przygotowaniem do wykonywania lotów.
2. Termin wykonania zamówienia: do 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80412000-5 - Usługi szkół pilotażu

4.5.5.) Wartość części: 10800,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa w wymiarze ogólnym 100 godzin na samolocie klasy SEP(L) do licencji pilota turystycznego PPL(A) w Akademickim Ośrodku Szkolenia Lotniczego Politechniki Śląskiej (AOSL POLSL). Przedmiotowa usługa obejmować będzie swym zakresem tylko szkolenie praktyczne wraz z naziemnym przygotowaniem do wykonywania lotów.
2. Termin wykonania zamówienia: do 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80412000-5 - Usługi szkół pilotażu

4.5.5.) Wartość części: 10800,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa w wymiarze ogólnym 100 godzin na samolocie klasy SEP(L) do licencji pilota turystycznego PPL(A) w Akademickim Ośrodku Szkolenia Lotniczego Politechniki Śląskiej (AOSL POLSL). Przedmiotowa usługa obejmować będzie swym zakresem tylko szkolenie praktyczne wraz z naziemnym przygotowaniem do wykonywania lotów.
2. Termin wykonania zamówienia: do 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80412000-5 - Usługi szkół pilotażu

4.5.5.) Wartość części: 10800,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa w wymiarze ogólnym 100 godzin na samolocie klasy SEP(L) do licencji pilota turystycznego PPL(A) w Akademickim Ośrodku Szkolenia Lotniczego Politechniki Śląskiej (AOSL POLSL). Przedmiotowa usługa obejmować będzie swym zakresem tylko szkolenie praktyczne wraz z naziemnym przygotowaniem do wykonywania lotów.
2. Termin wykonania zamówienia: do 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80412000-5 - Usługi szkół pilotażu

4.5.5.) Wartość części: 10800,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa w wymiarze ogólnym 100 godzin na samolocie klasy SEP(L) do licencji pilota turystycznego PPL(A) w Akademickim Ośrodku Szkolenia Lotniczego Politechniki Śląskiej (AOSL POLSL). Przedmiotowa usługa obejmować będzie swym zakresem tylko szkolenie praktyczne wraz z naziemnym przygotowaniem do wykonywania lotów.
2. Termin wykonania zamówienia: do 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80412000-5 - Usługi szkół pilotażu

4.5.5.) Wartość części: 10800,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa w wymiarze ogólnym 50 godzin na samolocie klasy SEP(L) do licencji pilota turystycznego PPL(A) w Akademickim Ośrodku Szkolenia Lotniczego Politechniki Śląskiej (AOSL POLSL). Przedmiotowa usługa obejmować będzie swym zakresem tylko szkolenie praktyczne wraz z naziemnym przygotowaniem do wykonywania lotów.
2. Termin wykonania zamówienia: do 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80412000-5 - Usługi szkół pilotażu

4.5.5.) Wartość części: 5400,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa w wymiarze ogólnym 50 godzin na samolocie klasy SEP(L) do licencji pilota turystycznego PPL(A) w Akademickim Ośrodku Szkolenia Lotniczego Politechniki Śląskiej (AOSL POLSL). Przedmiotowa usługa obejmować będzie swym zakresem tylko szkolenie praktyczne wraz z naziemnym przygotowaniem do wykonywania lotów.
2. Termin wykonania zamówienia: do 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80412000-5 - Usługi szkół pilotażu

4.5.5.) Wartość części: 5400,00 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa w wymiarze ogólnym 50 godzin na samolocie klasy SEP(L) do licencji pilota turystycznego PPL(A) w Akademickim Ośrodku Szkolenia Lotniczego Politechniki Śląskiej (AOSL POLSL). Przedmiotowa usługa obejmować będzie swym zakresem tylko szkolenie praktyczne wraz z naziemnym przygotowaniem do wykonywania lotów.
2. Termin wykonania zamówienia: do 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80412000-5 - Usługi szkół pilotażu

4.5.5.) Wartość części: 5400,00 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa w wymiarze ogólnym 50 godzin na samolocie klasy SEP(L) do licencji pilota turystycznego PPL(A) w Akademickim Ośrodku Szkolenia Lotniczego Politechniki Śląskiej (AOSL POLSL). Przedmiotowa usługa obejmować będzie swym zakresem tylko szkolenie praktyczne wraz z naziemnym przygotowaniem do wykonywania lotów.
2. Termin wykonania zamówienia: do 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80412000-5 - Usługi szkół pilotażu

4.5.5.) Wartość części: 5400,00 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa w wymiarze ogólnym 50 godzin na samolocie klasy SEP(L) do licencji pilota turystycznego PPL(A) w Akademickim Ośrodku Szkolenia Lotniczego Politechniki Śląskiej (AOSL POLSL). Przedmiotowa usługa obejmować będzie swym zakresem tylko szkolenie praktyczne wraz z naziemnym przygotowaniem do wykonywania lotów.
2. Termin wykonania zamówienia: do 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80412000-5 - Usługi szkół pilotażu

4.5.5.) Wartość części: 5400,00 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa w wymiarze ogólnym 50 godzin na samolocie klasy SEP(L) do licencji pilota turystycznego PPL(A) w Akademickim Ośrodku Szkolenia Lotniczego Politechniki Śląskiej (AOSL POLSL). Przedmiotowa usługa obejmować będzie swym zakresem tylko szkolenie praktyczne wraz z naziemnym przygotowaniem do wykonywania lotów.
2. Termin wykonania zamówienia: do 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80412000-5 - Usługi szkół pilotażu

4.5.5.) Wartość części: 5400,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jan Junczyk prowadzący działalność gospodarczą pod firmą AirJuncz Jan Junczyk Usługi Lotnicze

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8391928258

7.3.4) Miejscowość: Bartąg

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mateusz Żymła prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Magenta Mateusz Żymła

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 2220922027

7.3.4) Miejscowość: Mysłowice

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Łukasz Haduch prowadzący działalność gospodarczą pod firmą HADI Aviation Services Łukasz Haduch

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6292500390

7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eugeniusz Piechoczek prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Aircontact

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6331790513

7.3.4) Miejscowość: Pawłowice

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

nie złożono żadnej oferty

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

nie złożono żadnej oferty

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mateusz Żymła prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Magenta

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 2220922027

7.3.4) Miejscowość: Mysłowice

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

nie złożono żadnej oferty

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

nie złożono żadnej oferty

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

nie złożono żadnej oferty

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

nie złożono żadnej oferty

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.