eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kutno › Przebudowa i wymiana instalacji deszczowej na terenie Zespołu Szkół Nr 3 w Kutnie i Bursy Nr 1 w Kutnie



Ogłoszenie z dnia 2021-07-28


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00128886 z dnia 2021-07-28

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i wymiana instalacji deszczowej na terenie Zespołu Szkół Nr 3 w Kutnie i Bursy Nr 1 w Kutnie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT KUTNOWSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611016146

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 16

1.5.2.) Miejscowość: Kutno

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-300

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: +48243574111

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@powiatkutno.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.powiatkutno.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i wymiana instalacji deszczowej na terenie Zespołu Szkół Nr 3 w Kutnie i Bursy Nr 1 w Kutnie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4eb7d480-ce14-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00128886

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010536/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół Nr 3 w Kutnie wraz z przebudową i wymianą instalacji deszczowej na terenie Zespołu Szkół Nr 3 i Bursy Nr 1 w Kutnie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00084496/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.14.2021.BM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 642877,85 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową i wymianą instalacji deszczowej na terenie Zespołu Szkół Nr 3 w Kutnie i Bursy Nr 1 w Kutnie, zlokalizowanej na działkach ewidencyjnych 806/4, 806/5, 806/6 oraz 810/9 (obręb Kościuszków).
2. W ramach planowanej inwestycji Wykonawca zobowiązany będzie w szczególności do:
1) demontażu istniejących kanałów deszczowych, zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym,
2) przebudowy i wymiany instalacji kanalizacji deszczowej, zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym,
3) sporządzenia geodezyjnej mapy powykonawczej z zaznaczeniem przebudowywanej i wymienianej instalacji kanalizacji deszczowej, oraz przedstawieniem rzędnych posadowienia kanałów deszczowych i oznaczeniem kanałów, które nie zostały zdemontowane, opisując je jako kanały nieczynne,
4) odtworzenia terenu do stanu pierwotnego,
5) wywiezienia i utylizacji materiałów pochodzących z rozbiórek, odpadów i śmieci powstałych podczas wykonywania prac.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
1) Dokumentacja projektowa – załącznik nr 1A do SWZ, tj. Projekt budowlano - wykonawczy: Przebudowa i wymiana instalacji kanalizacji deszczowej zlokalizowanej na terenie Zespołu Szkół Nr 3 im. Władysława Grabskiego w Kutnie przy ul. T. Kościuszki 24, Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 2 w Kutnie przy ul. T. Kościuszki 24A, Bursy Nr 1 w Kutnie, przy ul. T. Kościuszki 24B (działki ewidencyjne nr: 806/4, 806/5, 806/6, 810/9),
2) Przedmiar robót – załącznik nr 1B do SIWZ: Przebudowa i wymiana instalacji kanalizacji deszczowej zlokalizowanej na terenie Zespołu Szkół Nr 3 im. Władysława Grabskiego w Kutnie, przy ul. T. Kościuszki 24, Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego Nr 2 w Kutnie przy ul. T. Kościuszki 24A, Bursy Nr 1 w Kutnie przy ul. T. Kościuszki 24B (działki ewidencyjne nr: 806/4, 806/5, 806/6, 810/9),
(Uwaga: ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia Zamawiający udostępnia przedmiar robót jako materiał poglądowo – informacyjny);
3) Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (SST) – załącznik nr 1C do SIWZ: Przebudowa i wymiana instalacji kanalizacji deszczowej zlokalizowanej na terenie Zespołu Szkół Nr 3 im. Władysława Grabskiego w Kutnie, przy ul. T. Kościuszki 24, Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego Nr 2 w Kutnie przy ul. T. Kościuszki 24A, Bursy Nr 1 w Kutnie przy ul. T. Kościuszki 24B (działki ewidencyjne nr: 806/4, 806/5, 806/6, 810/9).
4. Ponadto Zamawiający udostępnia Opinię geotechniczną – załącznik nr 1D do SWZ.
5. Zamawiający informuje, iż w czasie prowadzenia prac związanych z przebudową i wymianą instalacji kanalizacji deszczowej na terenie Zespołu Szkół Nr 3 w Kutnie i Bursy Nr 1 w Kutnie, w obrębie tego samego terenu realizowane będzie również zadanie związane z budową boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół Nr 3 w Kutnie, które będzie zlokalizowane w miejscu obecnego boiska na działce ewid. nr 806/4. Dlatego też przy planowaniu zagospodarowania placu budowy, oraz planowaniu harmonogramu wykonywanych prac należy uwzględnić, by miejsce składowania materiałów oraz prace związane z przebudową i wymianą instalacji kanalizacji deszczowej nie kolidowały z inwestycją związaną z budową boiska wielofunkcyjnego. Jednocześnie informuje się, że termin rozpoczęci prac związanych z budową boiska nie jest na chwilę obecną znany.
6. Gwarancja i rękojmia:
1) Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę na wykonane roboty budowlane oraz instalacyjne, wykonane instalacje oraz dostarczone i zamontowane urządzenia i materiały gwarancji i rękojmi za wady na okres wynoszący minimum 36 miesięcy od daty końcowego odbioru robót. (Ostateczny termin gwarancji i rękojmi wynikał będzie z oferty Wykonawcy).
2) Gwarancją i rękojmią są objęte wszystkie elementy wykonane przez Wykonawcę w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia, w szczególności:
a) roboty budowlane,
b) roboty instalacyjne,
c) wykonane instalacje,
d) dostarczone i zamontowane urządzenia i materiały, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia.
3) Gwarancja obejmuje:
a) usuwanie wszelkich wad tkwiących w rzeczy w momencie odbioru, jak i powstałych w okresie gwarancji,
b) wszelkie koszty związane z wykonaniem napraw gwarancyjnych, w szczególności koszty materiałów i robocizny oraz koszty dojazdu do miejsca naprawy, transportu, dostarczenia wyrobów budowlanych i urządzeń,
c) koszty usunięcia wszelkich szkód, wad i usterek, które powstały w wyniku użytkowania urządzeń lub materiałów użytych przez Wykonawcę, posiadających wadę ukrytą.
7. Ilekroć w dokumentach zamówienia jest mowa o materiałach lub wyrobach z podaniem znaków towarowych, patentów, nazw własnych, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane od konkretnego wykonawcy oraz odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Oznaczenia te służą wyłącznie do opisania minimalnych parametrów technicznych, które powinny spełniać te produkty. Zamawiający za produkt równoważny będzie uznawał towar o nie gorszych parametrach technicznych i użytkowych niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, tj. Dokumentacji projektowej, Przedmiarach robót i SST.
8. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę (w tym dalszego Podwykonawcę) osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności polegających na wykonywaniu pracy fizycznej, operatorów maszyn i urządzeń.
9. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia w zakresie przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 688800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 753990,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 688800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "JUOD" Dariusz Gawryszczak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 611019541; NIP: 7751476729

7.3.3) Ulica: Łódzka

7.3.4) Miejscowość: Kutno

7.3.5) Kod pocztowy: 99-300

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Usługi koparką, zagospodarowanie terenów zielonych


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 688800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 119 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Informacje dodatkowe do pkt 8.3 - Okres realizacji zamówienia: Zamówienie zostanie zrealizowane (zakończone) w terminie do 17 tygodni od dnia zawarcia umowy (119 dni). Za termin zakończenia realizacji zamówienia ustala się dzień zgłoszenia przez Wykonawcę, pismem dostarczonym do siedziby Zamawiającego oraz wpisem do dziennika budowy - osiągnięcia gotowości do odbioru końcowego przedmiotu zamówienia, potwierdzonej przez Inspektora Nadzoru na piśmie, o którym mowa wcześniej oraz wpisem do dziennika budowy, z zastrzeżeniem postanowień § 3 ust. 2 pkt 36 umowy.

2. Zadanie inwestycyjne „Przebudowa i wymiana instalacji deszczowej na terenie Zespołu Szkół Nr 3 i Bursy Nr 1 w Kutnie” dofinansowane jest ze środków Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych.
2021-07-28 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.