eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brześć Kujawski › "Świadczenie usług z zakresu terapii integracji sensorycznej i usług logopedycznych na potrzeby realizacji projektu pn. "Rozwój usług społecznych w Gminie Brześć Kujawski" - GRUPA 4



Ogłoszenie z dnia 2022-04-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usług z zakresu terapii integracji sensorycznej i usług logopedycznych na potrzeby realizacji projektu pn.
„Rozwój usług społecznych w Gminie Brześć Kujawski” – GRUPA 4

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Brześć Kujawski - Brzeski Ośrodek Pomocy Społecznej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384643507

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Królewska 5,

1.5.2.) Miejscowość: Brześć Kujawski

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-880

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 544169936

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bops@pro.onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://brzeskiops.bip.net.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Świadczenie usług z zakresu terapii integracji sensorycznej i usług logopedycznych na potrzeby realizacji projektu pn.
„Rozwój usług społecznych w Gminie Brześć Kujawski” – GRUPA 4

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-03a90f3e-a9f7-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00128878

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00078927/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Świadczenie usług z zakresu terapii integracji sensorycznej i usług logopedycznych na potrzeby realizacji projektu pn."Rozwój usług społecznych w Gminie Brześć Kujawski" - GRUPA 4

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Europejski Fundusz Społeczny w ramach Osi priorytetowej 9. Solidarne społeczeństwo Działanie 9.3 Rozwój usług zdrowotnych i społecznych, Poddziałanie 9.3.2 Rozwój usług społecznych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014 – 2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00094805/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BOPS.271.4.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 101788,62 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem I części zamówienia jest świadczenie specjalistycznych usług z zakresu terapii integracji sensorycznej i
skierowane są do osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym, w tym uczniów/dzieci w wieku
przedszkolnym, posiadających orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego, wydane ze względu na dany rodzaj
niepełnosprawności, oraz dzieci i młodzieży posiadających orzeczenie o potrzebie zajęć rewalidacyjno-wychowawczych
wydawane ze względu na niepełnosprawność intelektualną w stopniu głębokim (orzeczenia te są wydawane przez zespół
orzekający działający w publicznej poradni psychologiczno-pedagogicznej, w tym poradni specjalistycznej) poprzez osoby
posiadające kwalifikacje do wykonywania zawodu tj. terapeuty integracji sensorycznej (zatrudnienie 1 terapeuty integracji
sensorycznej – umowa zlecenia), wykonywanych w miejscu Świetlicy Integracyjno-Terapeutycznej dla dzieci i młodzieży ul.
Królewska 5, 87-880 Brześć Kujawski od kwietnia 2022 r. do 30 czerwca 2023 r.
Usługa z zakresu terapii integracji sensorycznej – świetlica
Zajęcia prowadzone będą w formie indywidualnej terapii w wymiarze:
- 4 h diagnozy dla każdego uczestnika (4 h x 10 osób) realizowane zgodnie z harmonogramem ustalonym z kierownikiem
Świetlicy Interacyjno-Terapuetycznej dla dzieci i młodzieży (10 uczestników/ 1 terapeuta integracji sensorycznej).
Na diagnozę składają się między innymi: wywiad z rodzicami dotyczący przebiegu ciąży i porodu, dotychczasowego rozwoju
dziecka, stanu zdrowia, przebytych chorób (1 h), wypełnienie przez rodziców kilku kwestionariuszy dotyczących
funkcjonowania sensoryczno – motorycznego dziecka (1h), testy i próby kliniczne, czyli polecenie dziecku wykonania kilku
zadań pozwalających ocenić jego napięcie mięśniowe, równowagę, koordynację, czucie ciała (1h), obserwacja
spontanicznej aktywności dziecka na sali terapeutycznej (1h).
- terapii sensorycznej dla każdego uczestnika 144 h z 10 osób – 1 440 h.
Do zadań terapeuty integracji sensorycznej oprócz świadczenia w/w usług będzie należało przygotowanie materiałów
dydaktycznych, harmonogramów realizowanych zajęć, prowadzenie dokumentacji projektowej (tj. list obecności, arkuszy
przebiegu zajęć, dziennika zajęć, miesięcznej karty pracy zleceniobiorcy – protokołu) oraz informowania go o przypadkach
nieobecności uczestnika na zajęciach.
Miejscem świadczenia usług z zakresu terapii integracji sensorycznej na potrzeby realizacji projektu pn. „Rozwój usług
społecznych w Gminie Brześć Kujawski” jest budynek Brzeskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Brześciu Kujawskim
(dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych) przy ulicy Królewskiej 5 w Brześciu Kujawskim - Świetlicy Integracyjno –
Terapeutyczna dla dzieci i młodzieży (placówka wsparcia dziennego).
Harmonogram zajęć dla terapeuty:
- diagnoza dla każdego uczestnika (4 h x 10 osób) – 40 h/kwiecień 2022 r.
- terapia integracji sensorycznej (144 h x 10 osób) – 1 440 h/kwiecień 2022 r. - czerwiec 2023 r.
W/w usługi będą prowadzone zgodnie z ustaleniami Zamawiającego w przedziale godzinowym od 10.00 do 18.00, 5 dni w
tygodniu , w dniach od poniedziałku do piątku.
Szczegółowe plany harmonogramów spotkań zostaną uzgodnione z Wykonawcą po podpisaniu umowy/umów.
Za wykonaną usługę Zamawiający dokona wypłaty wynagrodzenia ze środków UE w ramach Europejskiego Funduszu
Społecznego.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych
Informacje dotyczące oferty wariantowej, o której mowa w art. . 92 ustawy Pzp:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

85312100-0 - Usługi opieki dziennej

4.5.5.) Wartość części: 101788,62 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem II części zamówienia jest świadczenie usług logopedycznych i skierowane ich do osób zagrożonych ubóstwem
lub wykluczeniem społecznym, w tym uczniów /dzieci w wieku przedszkolnym, zamieszkujących na terenie gminy Brześć
Kujawski, posiadających orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego, wydane ze względu na dany rodzaj
niepełnosprawności, oraz dzieci i młodzieży posiadających orzeczenie o potrzebie zajęć rewalidacyjno-wychowawczych
wydawane ze względu na niepełnosprawność intelektualną w stopniu głębokim (orzeczenia te są wydawane przez zespół
orzekający działający w publicznej poradni psychologiczno-pedagogicznej, w tym poradni specjalistycznej) poprzez osoby
posiadające kwalifikacje do wykonywania zawodu tj. logopedów (zatrudnienie 1 logopedy – umowa zlecenia),
wykonywanych w miejscu Świetlicy Integracyjno-Terapeutycznej dla dzieci i młodzieży ul. Królewska 5, 87-880 Brześć
Kujawski od kwietnia 2022 r. do 30 czerwca 2023 r.
Usługa logopedyczna – świetlica
Zajęcia prowadzone będą w formie indywidualnej usługi w wymiarze:
- 72 h usług dla każdego uczestnika (72h x 10osób)
Do zadań logopedy oprócz świadczenia w/w usług będzie należało przygotowanie materiałów dydaktycznych,
harmonogramów realizowanych zajęć, prowadzenie dokumentacji projektowej (tj. list obecności, arkuszy przebiegu zajęć,
dziennika zajęć, miesięcznej karty pracy zleceniobiorcy – protokołu) oraz informowania go o przypadkach nieobecności
uczestnika na zajęciach.
Miejscem świadczenia usług z zakresu usług logopedycznych na potrzeby realizacji projektu pn. „Rozwój usług społecznych
w Gminie Brześć Kujawski” jest budynek Brzeskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Brześciu Kujawskim (dostosowany do
potrzeb osób niepełnosprawnych) przy ulicy Królewskiej 5 w Brześciu Kujawskim - Świetlicy Integracyjno – Terapeutyczna
dla dzieci i młodzieży (placówka wsparcia dziennego).
Harmonogram zajęć dla logopedy:
- 72 h usług dla każdego uczestnika (72h x 10osób)
W/w usługi będą prowadzone zgodnie z ustaleniami Zamawiającego w przedziale godzinowym od 10.00 do 18.00, 5 dni w
tygodniu , w dniach od poniedziałku do piątku.
Szczegółowe plany harmonogramów spotkań zostaną uzgodnione z Wykonawcą po podpisaniu umowy/umów.
Za wykonaną usługę Zamawiający dokona wypłaty wynagrodzenia ze środków UE w ramach Europejskiego Funduszu
Społecznego.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych
Informacje dotyczące oferty wariantowej, o której mowa w art. 92 ustawy Pzp:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

85312100-0 - Usługi opieki dziennej

4.5.5.) Wartość części: 72520,33 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 116920,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 205720,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62410,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78480,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.