eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piaseczno › "Modernizacja budynku szko³y SP5 w Piasecznie w ramach zadania pt. "Filia Szko³y Podstawowej Nr 5 ul. Sikorskiego 20 -modernizacja budynku".



Og³oszenie z dnia 2021-07-28


Powi±zane og³oszenia:
Og³oszenie nr 2021/BZP 00128875 z dnia 2021-07-28

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Modernizacja budynku szko³y SP5 w Piasecznie w ramach zadania pt. „Filia Szko³y Podstawowej Nr 5 ul. Sikorskiego 20 -modernizacja budynku”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Urz±d Miasta i Gminy Piaseczno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015891289

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Ko¶ciuszki 5

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Piaseczno

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-500

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rzp@piaseczno.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.piaseczno.eu

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Modernizacja budynku szko³y SP5 w Piasecznie w ramach zadania pt. „Filia Szko³y Podstawowej Nr 5 ul. Sikorskiego 20 -modernizacja budynku”.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-8871475a-eed2-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00128875

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-07-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00001806/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.48 Filia Szko³y Podstawowej nr 5, ul. Sikorskiego 20 - modernizacja budynku.

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl https://epuap.gov.pl/wps/portal rzp@piaseczno.eu

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu, dostêpnego pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej (e-mail: rzp@piaseczno.eu ). Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP). Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja (inna ni¿ oferta Wykonawcy i za³±czniki do oferty) odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia (BZP lub ID postêpowania).
Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub cyfrowo odwzorowanych dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): RODO (obowi±zek informacyjny):
W przypadku, gdy oferta zostanie z³o¿ona przez osobê fizyczn± Zamawiaj±cy informuje, ¿e Klauzula informacyjna Zgodnie z art. 13 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (4.5.2016 L 119/38 Dziennik Urzêdowy Unii Europejskiej PL)Informujê, ¿e:1. Administratorem Pani/Pana danych jest Gmina Piaseczno reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy Piaseczno z siedzib± przy ul. Ko¶ciuszki 5, w Piasecznie (kod pocztowy 05- 500). Przedstawicielem administratora danych jest Inspektor Ochrony Danych Bogdan Temoszczuk tel. 22 7017550 mail: temoszczuk@piaseczno.eu2. Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwarzane w celu dope³nienia obowi±zków okre¶lonych w art. 6 ust. 1 lit. e) RODO.3. Przys³uguje Pani/Panu prawo dostêpu do tre¶ci danych oraz ich sprostowania, usuniêcia lub ograniczenia przetwarzania, a tak¿e prawo sprzeciwu, za¿±dania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak równie¿ prawo do cofniêcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (tj. Prezes Urzêdu Ochrony Danych Osobowych).4. Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwarzane na podstawie przepisów prawa przez okres niezbêdny do realizacji celów przetwarzania wskazanych w pkt. 2, lecz nie krócej ni¿ okres wskazany w przepisach o archiwizacji lub innych przepisach prawa.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): RODO (ograniczenia stosowania):
Dane udostêpnione przez Pani±/Pana nie bêd± podlega³y udostêpnieniu podmiotom trzecim. Odbiorcami danych bêd± tylko instytucje upowa¿nione z mocy prawa. Dane udostêpnione przez Pani±/Pana nie bêd± podlega³y profilowaniu. Administrator danych nie ma zamiaru przekazywaæ danych osobowych do pañstwa trzeciego lub organizacji miêdzynarodowej.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: spr.54/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont instalacji sanitarnej i elektrycznej wraz z modernizacj± budynku szko³y .
Budynek filii Szko³y Podstawowej Nr 5 po³o¿ony jest przy ul. Sikorskiego 20 w Piasecznie. Budynek sk³ada siê z segmentów po³±czonych ze sob± ³±cznikami i korytarzami. Czê¶æ budynku od strony wschodniej posiada trzy kondygnacje nadziemne, pozosta³a czê¶æ posiada dwie kondygnacje nadziemne. Budynek w ca³o¶ci jest podpiwniczony,
Nale¿y wykonaæ roboty budowlane w zakresie:
Bran¿y ogólnobudowlanej, w tym:
 wymiana elementów palnych na ci±gach komunikacyjnych,
 malowanie ¶cian oraz sufitów,
 zabezpieczenie balustradami wytypowanych otworów okiennych,
 wymiana drzwi prowadz±cych z ci±gów komunikacyjnych,
 demonta¿ wytypowanych drzwi i zabudów,
 remont wytypowanych toalet,
 wymiana wytypowanego wykoñczenia pod³óg w pomieszczeniach,
 malowanie balustrad klatek schodowych,
 poszerzenia wytypowanych otworów drzwiowych,
 wymiana okna podawczego wraz z lad± w pomieszczeniu sto³ówki,
 rozbiórka komina,
 wykonanie fundamentu pod centralê wentylacyjn±
Bran¿y sanitarnej, w tym:
 Wymiana poziomów instalacji sanitarnych : zimna woda, ciep³a woda, cyrkulacja
 Wymiana instalacji centralnego ogrzewania oraz instalacji ciep³a do nagrzewnic
 Wymiana instalacji wentylacji mechanicznej w zespole ¿ywieniowym szko³y wraz z wykonaniem instalacji ch³odzenia powietrza
 Wykonanie modernizacji wêz³a cieplnego wraz z demonta¿em zbêdnego wyposa¿enia oraz elementów starej kot³owni
Bran¿y elektrycznej, w tym:
 ca³kowita wymiana instalacji elektrycznych w budynku
 demonta¿e istniej±cej instalacji (rozdzielnie, WLZ, przewody, oprawy),
 instalacje wewnêtrzne elektryczne w budynku:
- instalacjê o¶wietlenia podstawowego, wariant II (wymiana istniej±cych opraw na oprawy ledowe),
- instalacjê o¶wietlenia awaryjnego (wymiana istniej±cych opraw na oprawy ledowe),
- instalacjê gniazd wtyczkowych ogólnych (wymiana),
- instalacjê gniazd dedykowanych dla instalacji komputerowej (doposa¿enie),
- instalacjê si³owa wraz z wewnêtrznymi liniami zasilaj±cymi (wymiana),
- instalacjê uziemiaj±ca (wykonanie),
- rozdzielnice elektryczne (wymiana),
- instalacjê teletechniczn± (doposa¿enie),
- instalacjê SSWiN (doposa¿enie),
- instalacjê CCTV (doposa¿enie),
- instalacja dzwonkowa (modernizacja),
- instalacja przepiêciowa i po³±czeñ wyrównawczych (wykonanie),

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-08-16

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce warunki udzia³u w postêpowaniu w zakresie:
a) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym
( Zamawiaj±cy nie precyzuje tego warunku)
b) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej , o ile wynika to z odrêbnych przepisów
( Zamawiaj±cy nie precyzuje tego warunku)
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Dysponowanie ¶rodkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie ¶rodków z kredytu obrotowego lub innego, o ile ¶rodki te nie s± przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu) lub zdolno¶æ kredytow± w wysoko¶ci nie mniejszej ni¿ 500.000,00 z³.
d) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
d.1) W celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
Wykazanie siê znajomo¶ci± wykonania podobnych robót, tj. prac zwi±zanych z wykonaniem co najmniej 3 robót, o podobnym charakterze rzeczowym do robót stanowi±cych przedmiot zamówienia w budynkach o¶wiatowych lub u¿yteczno¶ci publicznej, o warto¶ci min. 3.500.000,00 z³ brutto ka¿da, obejmuj±cych bran¿ê budowlan±, sanitarn± i elektryczn±, potwierdzonych po¶wiadczeniem inwestora lub protokó³ami odbioru koñcowego, wraz z po¶wiadczeniem, ¿e roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie.
co zostanie wykazane zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³. nr 4 do SWZ
Powy¿sze winno byæ przedstawione w formie wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;
d.2) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy posiadaj± niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie. Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia warunek w zakresie posiadanej wiedzy i do¶wiadczenia, je¶li Wnioskodawca wyka¿e, ¿e
dysponuje personelem i udokumentuj± przygotowanie kadry technicznej w sk³ad którego wchodzi minimum:
Udokumentowanie przygotowania zawodowego kadry technicznej - uprawnieñ budowlanych w specjalno¶ciach zwi±zanych z przedmiotem zamówienia tj. konstrukcyjno-budowlanych, sanitarnych, elektrycznych, teletechnicznych, z przynale¿no¶ci± do Izby In¿ynierów Budownictwa. Wymagane jest udokumentowanie pe³nienia przez:
kierownika budowy –minimum 24 miesi±ce do¶wiadczenia na stanowisku kierownika budowy b±d¼ kierownika robót przy realizacji 2 zadañ, w zakresie robót konstrukcyjno-budowlanych polegaj±cych na przebudowie, modernizacji, remoncie budynków o¶wiatowych lub u¿yteczno¶ci publicznej, o min. powierzchni u¿ytkowej 1500,0 m2 i ³±cznej warto¶ci robót minimum 2.500.000,00 z³ brutto dla ka¿dego zadania
kierownika robót sanitarnych – minimum 24 miesi±ce do¶wiadczenia na stanowisku kierownika budowy b±d¼ kierownika robót przy realizacji 2 zadañ, w zakresie instalacji wod/kan, wentylacji mechanicznej, gazowej, polegaj±ce na przebudowie, modernizacji, remoncie budynków o¶wiatowych lub u¿yteczno¶ci publicznej, o min. pow. u¿ytkowej 1 500,00m2 i warto¶ci robót sanitarnych minimum 1.000.000,00 z³ brutto ka¿de,
kierownika robót elektrycznych – minimum 24 miesi±ce do¶wiadczenia na stanowisku kierownika budowy b±d¼ kierownika robót przy realizacji 2 zadañ, w zakresie instalacji elektrycznej i teletechnicznej, polegaj±ce na przebudowie, modernizacji, remoncie budynków o¶wiatowych lub u¿yteczno¶ci publicznej, o min. pow. u¿ytkowej 1 500,00m2 i warto¶ci robót elektrycznych minimum 500.000,00 z³ brutto ka¿de,
Udokumentowanie przygotowania zawodowego kadry technicznej (posiadanie uprawnieñ budowlanych lub odpowiednich wydanych na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów lub odpowiednich wydanych obywatelom innych Pañstw, z zastrze¿eniem art.12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane - tekst jednolity Dz.U. z 2017.1332; z potwierdzeniami przynale¿no¶ci do Izby In¿ynierów Budownictwa lub odpowiednio Izby Architektów) - w specjalno¶ciach zwi±zanych z przedmiotem zamówienia tj. konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej sanitarnej, instalacyjnej elektrycznej wraz ze wskazaniem podstawy do dysponowania tymi osobami.

Wykaz osób, skierowanych przez wykonawc± do realizacji zamówienia publicznego , w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci wraz informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia, niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami co zostanie wykazane zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³. nr 6 do SWZ

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu:
a) w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu zamiast podmiotowych ¶rodków dowodowych, Zamawiaj±cy ¿±da o¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania sporz±dzone zgodnie z wzorem za³±cznika nr 5 do SWZ, Uwaga: O¶wiadczenie sk³adane przez wykonawcê jedynie na ¿±danie zamawiaj±cego
b) w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udzia³u w postêpowania wykonawca/wykonawcy sk³adaj± odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji; Dotyczy równie¿ wszystkich wykonawców wspólnie ubiegaj±cych o zamówienie, jak równie¿ w odniesieniu do podmiotów udostêpniaj±cych zasoby
c) w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia podwykonawcy z udzia³u w postêpowaniu zamiast podmiotowych ¶rodków dowodowych, Zamawiaj±cy ¿±da o¶wiadczenia podwykonawcy, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, dotycz±ce podwykonawców w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania sporz±dzone zgodnie z wzorem za³±cznika nr 2 do SWZ, Uwaga: O¶wiadczenie sk³adane przez wykonawcê jedynie na ¿±danie zamawiaj±cego.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych wymaganych od wykonawcy na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu :
a) wykaz robót budowlanych, wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty; zgodnie z za³. nr 4 do SWZ. Uwaga: Wykaz sk³adany przez wykonawcê jedynie na ¿±danie zamawiaj±cego
b) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawc± do realizacji zamówienia publicznego , w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug , kontrolê jako¶ci wraz informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia, niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami co zostanie wykazane zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³. nr 6 do SWZ Uwaga: Wykaz sk³adany przez wykonawcê jedynie na ¿±danie zamawiaj±cego
Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, które zamawiaj±cy posiada, je¿eli wykonawca wska¿e te ¶rodki oraz potwierdzi ich prawid³owo¶æ i aktualno¶æ.
c) informacji z banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem. Uwaga: Wykaz sk³adany przez wykonawcê jedynie na ¿±danie zamawiaj±cego

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Dokumenty i o¶wiadczenia, które Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ wraz z ofert± na dzieñ sk³adania ofert:
1) Formularz oferty sporz±dzony zgodnie z wzorem za³±cznika nr 1 do SWZ,
2) O¶wiadczenie wykonawcy, o którym mowa w art. 125 ust 1 ustawy Pzp które stanowi wstêpne potwierdzenie braku podstaw wykluczenia i spe³nienie warunków udzia³u na dzieñ sk³adania ofert, w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego, sporz±dzone zgodnie z wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SWZ,
3) Pe³nomocnictwa – o ile Wykonawca ustanawia pe³nomocników do wykonywania czynno¶ci w postêpowaniu,
4) Pe³nomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê udzielenie zamówienia w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – w przypadku, gdy ofertê sk³adaj± Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 58 ustawy Pzp. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie z Pe³nomocnikiem.
5) o¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia o którym mowa w art. 117 ust 4 ustawy PZP zgodnie z za³. nr 3 do SWZ
6) Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada, wraz wnioskiem o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo odpowiednio wraz z ofert±, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny przedmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów i dodatkowo o¶wiadczenie podmiotu trzeciego wed³ug wzoru za³±cznik nr 2 SWZ.
7) wype³niona Tabela Warto¶ci Ofertowych

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1). Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie, o którym mowa w Czê¶ci III ust. 1 pkt 4 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany niniejszej Umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w nastêpuj±cych przypadkach:
1) nie zawinionych przez Wykonawcê, przed³u¿aj±cych siê terminów uzyskania zgód i zezwoleñ, koniecznych do realizacji Przedmiotu Umowy, wydawanych przez organy i podmioty niezale¿ne od Wykonawcy i Zamawiaj±cego lub innych okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ na etapie przygotowania zamówienia pomimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci przez Zamawiaj±cego, przy czym zmiany te nie mog± zmieniaæ ogólnego charakteru Umowy – mo¿liwo¶æ zmiany Umowy w zakresie terminu realizacji Przedmiotu Umowy o okres zwi±zany z wyst±pieniem powy¿szych okoliczno¶ci,
2) natrafienia na przeszkody podziemne, których na etapie opracowywania projektu nie mo¿na by³o przewidzieæ (nie zainwentaryzowane odcinki sieci podziemnych, zakopane odpady niebezpieczne, niewybuchy, znaleziska podlegaj±ce nadzorowi archeologicznemu, których zbadanie wymaga wstrzymania prac decyzj± konserwatora zabytków) – mo¿liwo¶æ zmiany Umowy w zakresie terminu realizacji Przedmiotu Umowy o okres zwi±zany z wyst±pieniem powy¿szych okoliczno¶ci,
3) zmiany ustawowej stawki podatku VAT – mo¿liwo¶æ zmiany Umowy w zakresie zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia rycza³towego, o którym mowa w § 2 ust. 1, o ró¿nicê wynikaj±c± ze zmiany stawki podatku VAT,
4) zmniejszenia zakresu robót i wynikaj±cego z tego obni¿enia wynagrodzenia rycza³towego
o którym mowa w § 2 ust. 1 w przypadku gdy to zmniejszenie wynik³o na skutek okoliczno¶ci których nie mo¿na by³o przewidzieæ na etapie przygotowania zamówienia pomimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci przez Zamawiaj±cego. Obni¿enie kwoty rycza³towej, o której mowa zostanie okre¶lone w oparciu dokument stanowi±cy za³±cznik do niniejszej Umowy np. tabelê warto¶ci ofertowych, harmonogram rzeczowo-terminowo-finansowy, szczegó³owy kosztorys ofertowy (je¶li dotyczy) b±d¼ te¿ w oparciu o przygotowan± kalkulacjê zaakceptowan± przez Zamawiaj±cego, przy czym warto¶æ wynagrodzenia wykonawcy, o którym mowa w § 2 ust. 1, nie mo¿e ulec zmniejszeniu o wiêcej ni¿ 5%";
5) zmiany ustawowej wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r.
o minimalnym wynagrodzeniu za pracê, je¶li zmiana ta bêdzie mia³a wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê,
6) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, je¶li zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê,
7) zmiany zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych,
o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych, je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê,
8) zmiany ceny materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± Przedmiotu Umowy – zmiana Umowy w zakresie zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia rycza³towego, o którym mowa w § 2 ust. 1, na podstawie zasad wskazanych w ust.4.
9) konieczno¶ci zmiany osoby, o której mowa w § 5 ust. 3 Umowy. Zamawiaj±cy umo¿liwi zmianê osoby, o której mowa w § 5 ust. 3 Umowy, jedynie w przypadku gdy nowa osoba powo³ana do pe³nienia w/w funkcji bêdzie spe³nia³a wymagania Zamawiaj±cego w zakresie nie ni¿szym ni¿ okre¶lone w SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-08-13 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia lub wycofania oferty” dostêpnego na ePUAP udostêpnionego na mini Portalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-13 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-09-11

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Termin wykonania zamówienia:
a) Rozpoczêcie robót Etap I - w terminie 7 dni od dnia zawarcia Umowy zakoñczenie robót Etap I - zatwierdzone protoko³ami koñcowymi odbioru robót Etapu I nie zawieraj±cymi wad, o których mowa w § 10 ust. 4 - w terminie: czê¶æ piwnic z przeznaczeniem na szatnie (etap Ia) do 15.10.2021r., pozosta³a czê¶æ piwnic (etap Ib) do 12.11.2021r.
b) Rozpoczêcie robót Etap IIa w dniu 02.05.2022r.
c) Rozpoczêcie robót Etap IIb w dniu 24.06.2022r.
d) Zakoñczenie robót etap II zatwierdzone protoko³em koñcowym odbioru robót Etapu II nie zawieraj±cym wad, o których mowa w § 10 ust. 4 – do dnia 16.08.2022r.
e) Rozpoczêcie robót Etap III – najpó¼niej w dniu 24.06.2022r.
f) Zakoñczenie robót Etap III to¿same z zakoñczeniem prac Etapu II - zatwierdzone protoko³em koñcowym odbioru wszystkich robót wszystkich etapów nie zawieraj±cym wad, o których mowa w § 10 ust. 4- w terminie do 16.08.2022r.

Terminy s± wpisane jako sztywne daty, jest to zwi±zane z prowadzeniem prac na czynnym obiekcie o¶wiatowym i wszelkie prace musz± byæ skoordynowane z dzia³alno¶ci± placówki. Terminy etapów 2 i 3 powi±zane s± z przerw± wakacyjn± 2022r.
2021-07-28 Biuletyn Zamówieñ PublicznychOg³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.