Ogłoszenie z dnia 2022-04-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00094700/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-22
- 2022/BZP 00094700/02 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-22 (po zmianach)
- 2022/BZP 00095109/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usług z zakresu terapii integracji sensorycznej i usług logopedycznych na potrzeby realizacji projektu pn. „Rozwój usług społecznych w Gminie Brześć Kujawski” – GRUPA 1
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Brześć Kujawski - Brzeski Ośrodek Pomocy Społecznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384643507
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Królewska 5,
1.5.2.) Miejscowość: Brześć Kujawski
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-880
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 544169936
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bops@pro.onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://brzeskiops.bip.net.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Świadczenie usług z zakresu terapii integracji sensorycznej i usług logopedycznych na potrzeby realizacji projektu pn. „Rozwój usług społecznych w Gminie Brześć Kujawski” – GRUPA 12.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c50f0e81-a9d1-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00128746
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00078927/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług z zakresu terapii integracji sensorycznej i usług logopedycznych na potrzeby realizacji projektu pn."Rozwój usług społecznych w Gminie Brześć Kujawski" - GRUPA 1
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Europejski Fundusz Społeczny w ramach Osi priorytetowej 9. Solidarne społeczeństwo Działanie 9.3 Rozwój usług zdrowotnych i społecznych, Poddziałanie 9.3.2 Rozwój usług społecznych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014 – 20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00094700/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BOPS.271.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 101788,62 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem I części zamówienia jest świadczenie specjalistycznych usług z zakresu terapii integracji sensorycznej i skierowane są do osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym, w tym uczniów/dzieci w wieku przedszkolnym, posiadających orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego, wydane ze względu na dany rodzaj niepełnosprawności, oraz dzieci i młodzieży posiadających orzeczenie o potrzebie zajęć rewalidacyjno-wychowawczych wydawane ze względu na niepełnosprawność intelektualną w stopniu głębokim (orzeczenia te są wydawane przez zespół orzekający działający w publicznej poradni psychologiczno-pedagogicznej, w tym poradni specjalistycznej) poprzez osoby posiadające kwalifikacje do wykonywania zawodu tj. terapeuty integracji sensorycznej (zatrudnienie 1 terapeuty integracji sensorycznej – umowa zlecenia), wykonywanych w miejscu Świetlicy Integracyjno-Terapeutycznej dla dzieci i młodzieży ul. Królewska 5, 87-880 Brześć Kujawski od kwietnia 2022 r. do 30 czerwca 2023 r.Usługa z zakresu terapii integracji sensorycznej – świetlica
Zajęcia prowadzone będą w formie indywidualnej terapii w wymiarze:
- 4 h diagnozy dla każdego uczestnika (4 h x 10 osób) realizowane zgodnie z harmonogramem ustalonym z kierownikiem Świetlicy Interacyjno-Terapuetycznej dla dzieci i młodzieży (10 uczestników/ 1 terapeuta integracji sensorycznej).
Na diagnozę składają się między innymi: wywiad z rodzicami dotyczący przebiegu ciąży i porodu, dotychczasowego rozwoju dziecka, stanu zdrowia, przebytych chorób (1 h), wypełnienie przez rodziców kilku kwestionariuszy dotyczących funkcjonowania sensoryczno – motorycznego dziecka (1h), testy i próby kliniczne, czyli polecenie dziecku wykonania kilku zadań pozwalających ocenić jego napięcie mięśniowe, równowagę, koordynację, czucie ciała (1h), obserwacja spontanicznej aktywności dziecka na sali terapeutycznej (1h).
- terapii sensorycznej dla każdego uczestnika 144 h z 10 osób – 1 440 h.
Do zadań terapeuty integracji sensorycznej oprócz świadczenia w/w usług będzie należało przygotowanie materiałów dydaktycznych, harmonogramów realizowanych zajęć, prowadzenie dokumentacji projektowej (tj. list obecności, arkuszy przebiegu zajęć, dziennika zajęć, miesięcznej karty pracy zleceniobiorcy – protokołu) oraz informowania go o przypadkach nieobecności uczestnika na zajęciach.
Miejscem świadczenia usług z zakresu terapii integracji sensorycznej na potrzeby realizacji projektu pn. „Rozwój usług społecznych w Gminie Brześć Kujawski” jest budynek Brzeskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Brześciu Kujawskim (dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych) przy ulicy Królewskiej 5 w Brześciu Kujawskim - Świetlicy Integracyjno – Terapeutyczna dla dzieci i młodzieży (placówka wsparcia dziennego).
Harmonogram zajęć dla terapeuty:
- diagnoza dla każdego uczestnika (4 h x 10 osób) – 40 h/kwiecień 2022 r.
- terapia integracji sensorycznej (144 h x 10 osób) – 1 440 h/kwiecień 2022 r. - czerwiec 2023 r.
W/w usługi będą prowadzone zgodnie z ustaleniami Zamawiającego w przedziale godzinowym od 10.00 do 18.00, 5 dni w tygodniu , w dniach od poniedziałku do piątku.
Szczegółowe plany harmonogramów spotkań zostaną uzgodnione z Wykonawcą po podpisaniu umowy/umów.
Za wykonaną usługę Zamawiający dokona wypłaty wynagrodzenia ze środków UE w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych
Informacje dotyczące oferty wariantowej, o której mowa w art. 92 ustawy Pzp:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
85312100-0 - Usługi opieki dziennej
4.5.5.) Wartość części: 72520,33 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem II części zamówienia jest świadczenie usług logopedycznych i skierowane ich do osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym, w tym uczniów /dzieci w wieku przedszkolnym, zamieszkujących na terenie gminy Brześć Kujawski, posiadających orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego, wydane ze względu na dany rodzaj niepełnosprawności, oraz dzieci i młodzieży posiadających orzeczenie o potrzebie zajęć rewalidacyjno-wychowawczych wydawane ze względu na niepełnosprawność intelektualną w stopniu głębokim (orzeczenia te są wydawane przez zespół orzekający działający w publicznej poradni psychologiczno-pedagogicznej, w tym poradni specjalistycznej) poprzez osoby posiadające kwalifikacje do wykonywania zawodu tj. logopedów (zatrudnienie 1 logopedy – umowa zlecenia), wykonywanych w miejscu Świetlicy Integracyjno-Terapeutycznej dla dzieci i młodzieży ul. Królewska 5, 87-880 Brześć Kujawski od kwietnia 2022 r. do 30 czerwca 2023 r.Usługa logopedyczna – świetlica
Zajęcia prowadzone będą w formie indywidualnej usługi w wymiarze:
- 72 h usług dla każdego uczestnika (72h x 10osób)
Do zadań logopedy oprócz świadczenia w/w usług będzie należało przygotowanie materiałów dydaktycznych, harmonogramów realizowanych zajęć, prowadzenie dokumentacji projektowej (tj. list obecności, arkuszy przebiegu zajęć, dziennika zajęć, miesięcznej karty pracy zleceniobiorcy – protokołu) oraz informowania go o przypadkach nieobecności uczestnika na zajęciach.
Miejscem świadczenia usług z zakresu usług logopedycznych na potrzeby realizacji projektu pn. „Rozwój usług społecznych w Gminie Brześć Kujawski” jest budynek Brzeskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Brześciu Kujawskim (dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych) przy ulicy Królewskiej 5 w Brześciu Kujawskim - Świetlicy Integracyjno – Terapeutyczna dla dzieci i młodzieży (placówka wsparcia dziennego).
Harmonogram zajęć dla logopedy:
- 72 h usług dla każdego uczestnika (72h x 10osób)
W/w usługi będą prowadzone zgodnie z ustaleniami Zamawiającego w przedziale godzinowym od 10.00 do 18.00, 5 dni w tygodniu , w dniach od poniedziałku do piątku.
Szczegółowe plany harmonogramów spotkań zostaną uzgodnione z Wykonawcą po podpisaniu umowy/umów.
Za wykonaną usługę Zamawiający dokona wypłaty wynagrodzenia ze środków UE w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych
Informacje dotyczące oferty wariantowej, o której mowa w art. 92 ustawy Pzp:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
85312100-0 - Usługi opieki dziennej
4.5.5.) Wartość części: 29268,29 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną
przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na
sfinansowanie zamówienia
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 133200 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 190920 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną
przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 71280 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi z zakresu wsparcia rodziny i systemu pieczy zastępczej. (Zamówienie podzielone na 7 części)
- Usługa polegająca na świadczeniu specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi
- Razem w potrzebie - usługi społeczne i zdrowotne w Gminie Dębica - zamówienie z podziałem na 3 części
- Prowadzenie zajęć specjalistycznych pierwszej grupy w ramach Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem"
- Prowadzenie zajęć logopedycznych w świetlicach środowiskowych na terenie Gminy Zagnańsk w ramach projektu "Świetlice - Rodzina - Wsparcie w Gminie Zagnańsk"
- Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" w roku 2024
więcej: Usługi edukacji specjalnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.