eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oborniki Śląskie › OSOLIN droga dojazdowa do gruntów rolnych



Ogłoszenie z dnia 2021-07-28


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00128738 z dnia 2021-07-28

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
OSOLIN droga dojazdowa do gruntów rolnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Oborniki Śląskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935081

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Trzebnicka 1

1.5.2.) Miejscowość: Oborniki Śląskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-120

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 71 310 35 19

1.5.8.) Numer faksu: 71 310 22 95

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oborniki@oborniki-slaskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.oborniki-slaskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl, http://bip.oborniki-slaskie.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

OSOLIN droga dojazdowa do gruntów rolnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-24e0ba48-d8c0-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00128738

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002471/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 OSOLIN droga dojazdowa do gruntów rolnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00098061/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.54.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 226143,45 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia realizowany będzie na podstawie projektu budowlanego pn.: "Remont drogi gminnej ul. Armii Krajowej dz. nr 24 AM-1 obręb Osolin, Gmina Oborniki Śląskie"
OPIS ZADANIA:
Lokalizacja inwestycji: Droga gminna ul. Armii Krajowej dz. nr 24 AM-1 obręb Osolin (0012), Gmina Oborniki Śląskie (022001-5)
Projektowane rozwiązanie techniczne:
Projektowana droga gminna rozpoczyna się od istniejącej nawierzchni asfaltowej drogi
ul. Armii Krajowej w miejscowości Osolin gmina Oborniki Śląskie na odcinku 652 m. Na odcinku od km 0+000 do km 0+110 szerokość jezdni wynosi 4,0 m. Na odcinku od km 0+110 do km 0+652 szerokość jezdni wynosi 3,5m. Po obu stronach przebudowywanego odcinka zaprojektowano pobocza gruntowe wzmocnione z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/3 (kruszywo łamane 0/31,5mm)o szerokości 0,75 m
Rozwiązania konstrukcyjne:
Nawierzchnia konstrukcji na odcinku od km 0+000 do km 0+652:
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S grubości 5cm
- skropienie nawierzchni asfaltem 50/70 w ilości 0,4-0,6 kg/m2
- warstwa profilująca z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/3 (kruszywo łamane0/31,5mm) o śr. gr. 10cm
Projektuje się pobocza gruntowe wzmocnione mieszanką niezwiązaną z kruszywem C90/3 (kruszywo łamane 0/31,5mm) gr. 10 cm
Odwodnienie:
Projektuje się odmulenie istniejącego rowu przydrożnego dla uzyskania parametrów normatywnych skarp i dna rowu przydrożnego. Odwodnieni jezdni odbywać się będzie poprzez spadki poprzeczne i podłużne do istniejących rowów przydrożnych oraz na teren działki drogowej nr 24 AM-1. Wody zagospodarowane w pasie drogowym.
Informacje dodatkowe:
1. Na wykonawcy ciążyć będą obowiązki
a) zapewnienia nadzorów:
- geodezyjnego,
- archeologicznego,
- geologicznego i geotechnicznego,
wraz z wykonaniem opracowań z tych badań;
b) przygotowanie w imieniu zamawiającego zgłoszenia zakończenia robót realizowanych na podstawie zgłoszenia zamierzenia budowlanego, wraz z wszelkimi niezbędnymi załącznikami.
c) odnalezienia we własnym zakresie wszystkich ukrytych pod warstwami konstrukcyjnymi dróg zasuw wodociągowych jak i gazowych i wykonania ich regulacji z wyprowadzeniem do powstałego poziomu drogi.
d) wykonania projektu zastępczej organizacji ruchu oraz uzyskania jego zatwierdzeń na poczet realizacji przedmiotowego zadania.
2. Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), żąda by kierownicy robót byli zatrudnieni przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę i byli obecni na budowie w trakcie całego procesu realizacji inwestycji.
Przedstawiony wyżej opis ma charakter jedynie informacyjny. Dokładny zakres przedmiotu zamówienia określa załączona do SIWZ dokumentacja projektowa oraz przedmiary robót.
Zamawiający będzie żądał zastosowania do realizacji zamówienia materiałów w gatunku I, opatrzonych niezbędnymi świadectwami i dopuszczeniami do stosowania. Dokumenty dotyczące zastosowanych materiałów wykonawca będzie obowiązany przekazywać zamawiającemu przed ich wbudowaniem.
Wszystkie roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami.
Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania robót będących przedmiotem zamówienia zapewnić na terenie objętym pracami należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i przeciwpożarowych. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją zamówienia oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę.
Odbiór końcowy przedmiotu zamówienia musi być opatrzony niezbędnymi zaświadczeniami i nastąpi po dostarczeniu operatu powykonawczego w tym dokumentacji geodezyjnej powykonawczej i atestów wszystkich zastosowanych materiałów.
Koszty utylizacji powstałych odpadów z remontu dróg oraz uzyskania wszystkich zezwoleń, zaświadczeń i innych niezbędnych opracowań pozostają po stronie Wykonawcy.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 262090,26 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 262090,26 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 262090,26 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowy i Utrzymania Dróg i Mostów Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020108851

7.3.3) Ulica: Piotroniowice 54

7.3.4) Miejscowość: Wołów

7.3.5) Kod pocztowy: 56-100

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 262090,26 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

2021-07-28 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.