eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › Świadczenie usługi dowozu dzieci/uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Suwałki wraz z zapewnieniem dzieciom/uczniom przewożonym opieki



Ogłoszenie z dnia 2021-07-27


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00128417 z dnia 2021-07-27

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi dowozu dzieci/uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Suwałki wraz z zapewnieniem dzieciom/uczniom przewożonym opieki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790192714

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Świerkowa 45

1.5.2.) Miejscowość: Suwałki

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-400

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 87 565 93 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gzeas@gmina.suwalki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.gzeas.ug.suwalki.wrotapodlasia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/ http://bip.gzeas.ug.suwalki.wrotapodlasia.pl/zamwienia_publiczne/rok_2021/rwnej_lub_przekraczajcej_kwot_130_tys_z/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi dowozu dzieci/uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Suwałki wraz z zapewnieniem dzieciom/uczniom przewożonym opieki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5e35f226-d4fd-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00128417

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002903/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dowóz dzieci/uczniów niepełnosprawnych do placówek oświatowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00094228/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GZEAS.251.4.2021.JG

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 146982,11 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest Usługa dowozu dzieci/uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Suwałki wraz z zapewnieniem dzieciom/uczniom przewożonym uczniom opieki w trakcie przejazdu, wsiadania i wysiadania, do i z szkół/ośrodków znajdujących się na terenie Gminy Suwałki i Miasta Suwałk na następujących trasach:

3.1.1. Gawrych Ruda 90 A, 16-402 Suwałki (teren Gminy Suwałki) – Ośrodek Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczy w Brodzie Nowym, Bród Nowy 15, 16-402 Suwałki (teren Gminy Suwałki) – 16,80 km w jedną stronę, 33,60 km w obie strony – 1 dziecko niepełnosprawne transport w pozycji leżącej.
Uczeń dowożony do placówki nieferyjnej od 01 września 2021r. do 31 sierpnia 2022r. zgodnie z organizacją pracy szkoły. Planowana ilość dni dowozu – 254.

3.1.2. Okuniowiec 21, 16-402 Suwałki (teren Gminy Suwałki) – Zespół Szkół nr 6 im. Karola Brzostowskiego w Suwałkach, ul. gen. Władysława Sikorskiego 21, 16-400 Suwałki (teren Miasta Suwałk) – 6,80 km w jedną stronę, 13,60 km w obie strony – 1 dziecko niepełnosprawne transport na wózku inwalidzkim.
Uczeń dowożony do placówki feryjnej od 01 września 2021r. do 24 czerwca 2022r. zgodnie z organizacją roku szkolnego oraz organizacją pracy szkoły. Planowana ilość dni dowozu – 187.

3.1.3. Niemcowizna 10, 16-402 Suwałki (teren Gminy Suwałki) – Niepubliczna Terapeutyczna Szkoła Przysposabiająca do Pracy „Prolog”, ul. L.M. Paca 4, 16-400 Suwałki (teren Miasta Suwałk) – 14,20 km w jedną stronę, 28,40 km w obie strony
– 1 dziecko niepełnosprawne dziecko niepełnosprawne transport w pozycji siedzącej.
Uczeń dowożony do placówki feryjnej od 01 września 2021r. do 24 czerwca 2022r. zgodnie z organizacją roku szkolnego oraz organizacją pracy szkoły. Planowana ilość dni dowozu – 187.

3.1.4. Zielone Kamedulskie 16/1, 16-402 Suwałki (teren Gminy Suwałki) – Ośrodek Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczy w Brodzie Nowym, Bród Nowy 15, 16-402 Suwałki (teren Gminy Suwałki) – 12,00 km w jedną stronę, 24,00 km w obie strony – 1 dziecko niepełnosprawne transport w pozycji siedzącej.
Uczeń dowożony do placówki nieferyjnej od 01 września 2021r. do 30 czerwca 2022r. zgodnie z organizacją pracy szkoły. Planowana ilość dni dowozu – 211.

3.2. Usługa przewozu dzieci/uczniów ma być świadczona środkami transportu (pojazdami) przystosowanymi do przewozu dzieci/uczniów objętych przedmiotem niniejszego zamówienia. Każdy pojazd wykorzystywany do realizacji usługi musi być w dobrym stanie technicznym, zapewniającym prawidłowe, zgodne z właściwymi przepisami prawa i bezpieczne wykonanie przedmiotu zamówienia, posiadać aktualne badania techniczne określone odpowiednimi przepisami prawa oraz aktualne ubezpieczenie OC pojazdu i NNW. Kierowcy Wykonawcy zobowiązani są do posiadania odpowiednich uprawnień i kwalifikacji zawodowych do prowadzenia tego typu pojazdów. Pojazdy, którymi świadczona będzie usługa przewozu muszą mieć sprawną klimatyzacje. W okresach zimowych pojazdy dowożące dzieci muszą być ogrzewane.

3.3. Zamawiający nie dopuszcza łączenia dowozu dzieci/uczniów objętych niniejszym zamówieniem z innymi osobami (np. przewozy liniowe).

3.4. Przewóz odbywać się będzie według Harmonogramu przewozu, które Wykonawca ma obowiązek uzgodnić z rodzicami/opiekunami prawnymi dzieci/uczniów objętych przewozem, a następnie w terminie do 10 dni od rozpoczęcia realizacji przedmiotu umowy dostarczyć Zamawiającemu w celu akceptacji.

3.5. Zamawiający wymaga aby Wykonawca zapewnił pełnoletniego opiekuna do sprawowania opieki nad dziećmi/uczniami dowożonymi do szkół/ośrodków. Zamawiający nie dopuszcza, aby opiekę nad dziećmi/uczniami dowożonymi sprawował kierowca pojazdu. W przypadku, gdy w sytuacjach wyjątkowych opiekę w czasie przewozu sprawuje rodzic/opiekun prawny (o takiej sytuacji rodzic/opiekun prawny powiadomi Wykonawcę), podczas tego przewozu udział opiekuna nie będzie wymagany.

3.6. Pod pojęciem dowozu rozumie się: dowożenie dziecka/ucznia niepełnosprawnego z domu (miejsca zamieszkania) do szkoły/ośrodka i odwożenie dziecka/ucznia niepełnosprawnego ze szkoły/ośrodka do domu (miejsca zamieszkania).

3.7. Pod pojęciem opieki rozumie się odebranie dziecka/ucznia niepełnosprawnego z domu (miejsca zamieszkania) lub szkoły/ośródka, pomoc we wsiadaniu i wysiadaniu z pojazdu, opiekę w czasie przewozu, doprowadzenie dziecka/ucznia niepełnosprawnego na zajęcia do placówki lub do domu (miejsca zamieszkania).

3.8. Zamawiający ma prawo do rutynowej kontroli osób oraz pojazdów realizujących zamówienie, a także zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia w każdej chwili kontroli stanu technicznego pojazdu oraz stanu trzeźwości kierowcy przez odpowiednio powołane do tego celu służy (Policja, Inspekcja Transportu Drogowego).

3.9. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia przedmiotu zamówienia w zakresie zawieszenia niektórych tras, w przypadku gdy z powodów ekonomicznych, bieżących potrzeb lub innych (w tym rezygnacja rodziców/opiekunów prawnych) gdy nie będzie to leżało w interesie Zamawiającego. W związku z powyższym Wykonawcy nie będą przysługiwały żądane roszczenia w stosunku do Zamawiającego, a wynagrodzenie dla Wykonawcy będzie wypłacone za rzeczywistą ilość km wykonanych usług.

3.10. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia liczby przewożonych dzieci/uczniów niepełnosprawnych w przypadku złożenie wniosku o organizacje dowozu nowego dziecka/ucznia przez rodzica/opiekuna prawnego. Wszelkie zmiany będą wprowadzane po wcześniejszym sporządzeniu i podpisaniu odpowiedniego aneksu do umowy w uzgodnieniu z Wykonawcą.

3.11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia liczby przewożonych dzieci/uczniów niepełnosprawnych z powodu złożenia stosownego wniosku przez rodzica/opiekuna prawnego. Wszelkie zmiany będą wprowadzane po wcześniejszym sporządzeniu i podpisaniu odpowiedniego aneksu do umowy.


3.12. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wydłużenia lub skrócenia tras z przyczyn, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w czasie ogłoszenia niniejszego postępowania Wszelkie zmiany będą wprowadzane po wcześniejszym sporządzeniu i podpisaniu odpowiedniego aneksu do umowy. Wynagrodzenie dla Wykonawcy będzie wypłacone za rzeczywistą ilość km wykonanych usług.

3.13. W przypadku czasowej niemożności świadczenia usług przewozowych z powodu kolizji drogowej lub awarii pojazdu, Wykonawca jest zobowiązany do podstawienia pojazdu zastępczego o równoważnym standardzie w nieprzekraczalnym czasie 1,5 h od wystąpienia zdarzenia.

3.14. Wykonawca zobowiązany jest przez okres trwania niniejszej umowy do posiadania polisy ubezpieczeniowej od następstw nieszczęśliwych wypadków i odpowiedzialności cywilnej.

3.15. W przypadku wystąpienia pandemii, chorób zakaźnych lub innych sił wyższych konieczne środki np. ochrony indywidualnej dla kierowcy i opiekuna zabezpiecza na własny koszt Wykonawca.

3.16. W przypadku niemożności świadczenia usług wskutek zawieszenia zajęć w szkołach/placówkach oświatowych przez Organy Państwa m.in. przez Ministerstwo Edukacji i Nauki, Ministerstwo Zdrowia, Sanepid lub przez organ Prowadzący placówkę, o którym Zamawiający poinformuje Wykonawcę drogą e-mailową jak i w sytuacji wystąpienia siły wyższej rozumianej jako zdarzenie niemożliwe do przewidzenia przez którąkolwiek ze stron, którego skutkom nie można było zapobiec m.in. wojnę, epidemię, choroby zakaźne, pożar, działanie siły przyrody, żałobę narodową, Wykonawca nie otrzyma wynagrodzenia.

3.17. Przed realizacją Umowy Wykonawca będzie zobowiązany do podpisania umowy na przetwarzanie danych osobowych z Zamawiającym, nie później niż w dniu podpisania Umowy.

3.18. W przypadku zmiany przez dziecko/ucznia niepełnosprawnego szkoły/ośrodka w trakcie realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do przewozu tego dziecka/ucznia do nowej placówki z uwzględnieniem zmiany podanej trasy.

3.19. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Podział na części spowodowałby nadmierne koszty wykonania zamówienia oraz poważne trudności w skoordynowaniu działań różnych Wykonawców, co skutkowałoby nieprawidłową realizacją zamówienia. Specyfika usług świadczonych w ramach zamówienia powoduje, iż są one ze sobą mocno powiązane, a podział zamówienia na części i realizacja poszczególnych usług przez różne podmioty byłaby nieefektywna.

3.20. Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga aby Wykonawca lub Podwykonawca(y) zatrudniali na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (tj. Dz.U. z 2020r. poz. 1320 z późn. zm.) wszystkie osoby, które podczas realizacji zamówienia będą wykonywać czynności pod kierownictwem innej osoby, w miejscu i czasie wskazanym przez tego Wykonawcę lub Podwykonawcę - polegające na:
1) wykonywaniu czynności związanych z opieką nad dziećmi i uczniami;
2) wykonywaniu czynności związanych z kierowaniem pojazdem.

3.21. Zatrudnienie, o którym mowa w powyżej powinno trwać przez cały okres realizacji zamówienia.

3.22. Wymagania w zakresie sposobu dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, uprawnień Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, szczegółowo określone zostały w Projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do niniejszej SWZ.

3.23. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
60130000-8 – Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
60100000-9 – Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 148366,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 148366,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 148366,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRYWATNE POGOTOWIE MEDYCZNE JÓZEF ŁONIEWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8441148084

7.3.3) Ulica: BYDGOSKA 48

7.3.4) Miejscowość: SUWAŁKI

7.3.5) Kod pocztowy: 16-400

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 148366,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-09-01 do 2022-08-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-07-27 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.