eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olbrachcice Wielkie › Dostawa średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego



Ogłoszenie z dnia 2021-07-27


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00128377 z dnia 2021-07-27

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: OCHOTNICZA STRAŻ POŻARNA W OLBRACHCICACH WIELKICH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021882771

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 23

1.5.2.) Miejscowość: Olbrachcice Wielkie

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-200

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: osp.olbrachcicewielkie@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pl-pl.facebook.com/osp.olbrachcice/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zabkowiceslaskie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


STOWARZYSZENIE

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI MAJĄCEJ NA CELU ZAPOBIEGANIE POŻAROM ORAZ WSPÓŁDZIAŁANIE W TYM ZAKRESIE Z INSTYTUCJAMI

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-20e515dd-e3b2-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00128377

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00101031/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00112295/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 800000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Nazwa nadana zamówieniu:

Dostawa średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego.

2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

Kody CPV:

34114000-9 Pojazdy specjalne
34144210-3 Wozy strażackie

ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH.
ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA SKŁADANIA OFERT WARIANTOWYCH.

3. Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP w Olbrachcicach Wielkich.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1A do SWZ.

Opis warunków realizacji zamówienia zawiera projekt umowy dla niniejszego zadania stanowiący załącznik nr 7 do SWZ.


4. EWENTUALNIE występujące, bądź podane w opisach nazwy własne, znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, które charakteryzuje/-ą produkty, materiały, wyroby, urządzenia mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych Zamawiającego.
Zamawiający dopuszcza w takich sytuacjach rozwiązania równoważne pod warunkiem ŁĄCZNEGO spełnienia następujących kryteriów oceny równoważności:
a) Dochowania tego samego poziomu kryteriów jakościowych tj. tego samego poziomu technicznego, technologicznego, wydajnościowego, funkcjonalnego założonego w dokumentacji. Wszystkie podane w dokumentacji ewentualne: nazwy własne, marki handlowe, znaki towarowe, patenty lub inne elementy wskazujące pochodzenie, źródła pochodzenia, szczególne procesy, które wskazują na dany, konkretny produkt, materiał, wyrób, urządzenie zostały użyte przez Zamawiającego w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych tj. technicznych, technologicznych, wydajnościowych, funkcjonalnych. Zamawiający oświadcza, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne produkty, materiały, wyroby urządzenia wymienione w dokumentacji mogą być zastąpione produktami, materiałami, wyrobami, urządzeniami równoważnymi. Poprzez pojęcie: produkty, materiały, wyroby, urządzenia równoważne należy rozumieć produkty, materiały, wyroby, urządzenia gwarantujące realizację zamówienia zgodnie z dokumentacją merytoryczną (m.in. techniczną) postępowania oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych, technologicznych, wydajnościowych, funkcjonalnych nie gorszych od założonych w dokumentacji;
b) Spełnienia wymogu kryterium legalności: równoważne produkty, materiały, wyroby, urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Obowiązek Wykonawcy wykazania równoważności jest obowiązkiem wynikającym z ustawy Pzp., który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie produktów, materiałów, wyrobów, urządzeń z wymaganiami określonymi w SWZ. Wykonawca zobowiązany jest wskazać i udokumentować równoważność na etapie składnia oferty zawierającej produkty, materiały, wyroby, urządzenia równoważne. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te produkty, materiały, wyroby, urządzenia wraz z ofertą. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia o opinię na temat oferowanych produktów, materiałów, wyrobów, urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu produktów, materiałów, wyrobów, urządzeń równoważnych, albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności.
Łączna ocena spełnienia ww. kryteriów (a i b) zostanie dokonana na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów, wg zasady spełnia/ nie spełnia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34114000-9 - Pojazdy specjalne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34144210-3 - Wozy strażackie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 756942,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 789660,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 756942,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIEBIORSTWO SPECJALISTYCZNE "BOCAR" SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5730008637

7.3.3) Ulica: ul. OKÓLNA, nr 15

7.3.4) Miejscowość: KORWINÓW

7.3.5) Kod pocztowy: 42-263

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 756942,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin wykonania zamówienia: do 60 dni od daty podpisania przedmiotowej umowy.
2021-07-27 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.