eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › DOSTAWY ODCZYNNIKÓW DO OZNACZEŃ IMMUNOHISTOCHEMICZNYCH ORAZ TESTÓW DO WYKRYWANIA ANTYGENÓW WIRUSA GRYPY A I B, RSV ORAZ INNYCH WIRUSÓW WYWOŁUJĄCYCH ZAKAŻENIA DRÓG ODDECHOWYCH



Ogłoszenie z dnia 2023-03-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWY ODCZYNNIKÓW DO OZNACZEŃ IMMUNOHISTOCHEMICZNYCH ORAZ TESTÓW DO WYKRYWANIA ANTYGENÓW WIRUSA GRYPY A I B, RSV ORAZ INNYCH WIRUSÓW WYWOŁUJĄCYCH ZAKAŻENIA DRÓG ODDECHOWYCH

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTECKI SZPITAL DZIECIĘCY W KRAKOWIE

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351375886

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wielicka 265

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-663

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 123339612

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@usdk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpitalzdrowia.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWY ODCZYNNIKÓW DO OZNACZEŃ IMMUNOHISTOCHEMICZNYCH ORAZ TESTÓW DO WYKRYWANIA ANTYGENÓW WIRUSA GRYPY A I B, RSV ORAZ INNYCH WIRUSÓW WYWOŁUJĄCYCH ZAKAŻENIA DRÓG ODDECHOWYCH

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b88bf45c-be64-11ed-b311-9aae6ad31be8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00128094

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://usdk.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Nie

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://usdk.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne
wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy użyciu platformy, opisane zostały w Instrukcji dla
wykonawcy pod adresem: https://usdk.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet w zakładce: Baza Wiedzy
Zamawiający wskazuje informacje, o których mowa w Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków
komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów
elektronicznych, dotyczące systemu dostępnego pod adresem https://usdk.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
•komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta
• Wybrana przeglądarka aktualnie wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge
• Podłączenie do Internetu: min. 512 Kb/s na komputer (zalecane szerokopasmowe łącze internetowe).
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia i wycofania oferty oraz
komunikacji wynosi: 100 MB.
Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z
portalu Marketplanet OnePlace, określone w aktualnej Instrukcji dla wykonawcy oraz zobowiązuje się korzystając z portalu
Marketplanet OnePlace przestrzegać postanowień tej instrukcji.
Zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy pzp - ofertę (formularz oferty wraz formularzami kalkulacji cenowej - jeśli są wymagane ) oraz
oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy pzp, składa się, pod rygorem nieważności:
a) w formie elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym lub
b) w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub
c) podpisem osobistym

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej:

zamawiający wymaga przedstawienia modelu fizycznego, modelu w skali lub próbki, których nie można przekazać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy)

3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: 1. W niniejszym
postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy
użyciu platformy zakupowej zamawiającego: Marketplanet OnePlace e Zamawiający dostępnej pod adresem
https://usdk.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
1.1. Na potrzeby przedstawienia modelu fizycznego, modelu w skali lub próbki (jeżeli są wymagane) których nie można przekazać
przy użyciu środków komunikacji elektronicznej – na podstawie art. 65 ustawy pzp. - od-stępuje się od użycia środków komunikacja
elektronicznej w sposób opisany w SWZ.

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Rozdział XL SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Rozdział XL SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZP-271-2-50/TP/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 604212,03 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczanie odczynników do oznaczeń immunohistochemicznych oraz testów do wykrywania antygenów wirusa grypy A i B, RSV oraz innych wirusów wywołujących zakażenia dróg oddechowych zgodnie z wymaganiami zawartymi w załączniku nr 3/1 i 3/2 do niniejszej specyfikacji. Pozostałe warunki zamówienia określa projekt umowy, stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 579584,19 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostaw syste-matycznych

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczanie odczynników do oznaczeń immunohistochemicznych oraz testów do wykrywania antygenów wirusa grypy A i B, RSV oraz innych wirusów wywołujących zakażenia dróg oddechowych zgodnie z wymaganiami zawartymi w załączniku nr 3/1 i 3/2 do niniejszej specyfikacji. Pozostałe warunki zamówienia określa projekt umowy, stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 72964,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: jakość

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy o
niepodleganiu wykluczeniu składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy pzp

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy o
niepodleganiu wykluczeniu składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy pzp

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Zamawiający wymaga złożenia wraz z OFERTĄ następujących przedmiotowych środków dowodowych:
dla Zadania 2
2. dokumenty świadczące o dopuszczeniu do obrotu (odpowiednio):
a) deklaracja zgodności producenta,
b) certyfikat zgodności CE (jeżeli dotyczy),
c) wpis/zgłoszenie/powiadomienie do Prezesa Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Me-dycznych i Produktów Biobójczych,
d) w przypadku produktów, które nie podlegają przepisom ustawy z dnia 20 maja 2010r. o Wyro-bach Medycznych, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty inne niż wyżej wymienio-ne, odpowiednie dokumenty dopuszczające te produkty do obrotu i stosowania
- z podaniem numeru CZĘŚCI /ZADANIA oraz pozycji asortymentowej , której dotyczy;
3. Certyfikat IVD
4. Pełna instrukcja wykonania oferowanego testu w języku polskim oraz w oryginale
5. próbki oferowanego przedmiotu zamówienia w CZĘŚCI / ZADANIE 2 – minimum dla 10 oznaczeń.
6. Do przedmiotowych środków dowodowych stosuje się przepis art. 107 ust. 2 / art. 107 ust. 3 ustawy pzp.
7. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodo-we będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie na pod-stawie art.107 ust. 2 ustawy pzp.
8. Na podstawie art.107 ust. 3 ustawy pzp wezwanie o którym mowa powyżej (na podstawie art. 107 ust. 2 ustawy pzp) nie ma zastosowania w przypadku przedmiotowego środka dowodowego jeżeli służy potwierdzeniu zgod-ności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1. Zamawiający wymaga złożenia wraz z OFERTĄ następujących przedmiotowych środków dowodowych:
dla Zadania 2
2. dokumenty świadczące o dopuszczeniu do obrotu (odpowiednio):
a) deklaracja zgodności producenta,
b) certyfikat zgodności CE (jeżeli dotyczy),
c) wpis/zgłoszenie/powiadomienie do Prezesa Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Me-dycznych i Produktów Biobójczych,
d) w przypadku produktów, które nie podlegają przepisom ustawy z dnia 20 maja 2010r. o Wyro-bach Medycznych, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty inne niż wyżej wymienio-ne, odpowiednie dokumenty dopuszczające te produkty do obrotu i stosowania
- z podaniem numeru CZĘŚCI /ZADANIA oraz pozycji asortymentowej , której dotyczy;
3. Certyfikat IVD
4. Pełna instrukcja wykonania oferowanego testu w języku polskim oraz w oryginale
5. próbki oferowanego przedmiotu zamówienia w CZĘŚCI / ZADANIE 2 – minimum dla 10 oznaczeń.
6. Do przedmiotowych środków dowodowych stosuje się przepis art. 107 ust. 2 / art. 107 ust. 3 ustawy pzp.
7. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodo-we będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie na pod-stawie art.107 ust. 2 ustawy pzp.
8. Na podstawie art.107 ust. 3 ustawy pzp wezwanie o którym mowa powyżej (na podstawie art. 107 ust. 2 ustawy pzp) nie ma zastosowania w przypadku przedmiotowego środka dowodowego jeżeli służy potwierdzeniu zgod-ności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

5. UMOWA REGULUJĄCEJ WSPÓŁPRACĘ WYKONAWCÓW
5.1. W przypadku wyboru oferty złożonej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
publicznego zamawiający może żądać - przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego – kopii umowy
regulującej współpracę tych wykonawców w zakresie obejmującym wykonanie zamówienia (art. 59 ustawy pzp). Z treści
powyższej umowy powinny w szczególności wynikać zasady współdziałania, zakres współuczestnictwa i podział
obowiązków Wykonawców w wykonaniu przedmiotu zamówienia. W umowie regulującej współpracę wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia wykonawcy powinni wskazać:
a) sposób reprezentacji wykonawców wobec Zamawiającego w związku z wykonywaniem umowy zawartej z
Zamawiającym, w zakresie: podpisania umowy z Zamawiającym, podejmowania zobowiązań, otrzymywania poleceń od
Zamawiającego, wyznaczania osób do kontaktów z Zamawiającym, realizowania obowiązków z tytułu udzielonej gwarancji
jakości lub rękojmi za wady;
b) wykonawcę upoważnionego do wystawiania dokumentów związanych z płatnościami na podstawie, których Zamawiający
będzie dokonywał zapłaty i do otrzymywania płatności od Zamawiającego;
c) zawarte będzie oświadczenie że wszyscy Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykona-nie umowy
zawartej z Zamawiającym;
Umowa może nie zawierać powyższych postanowień, jeżeli z innych dokumentów Wykonawcy złożonych Zamawiającemu
(np. pełnomocnictw, oświadczeń) wynikać będzie, że spełnione zostały powyższe wymagania.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Opisany w SWZ - projektowanych postanowieniach umowy - Załącznik nr 1 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-03-17 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 1. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy Zakupowej Marketplanet OnePlace dostępnej pod adresem: https://usdk.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-17 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-04-15

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Pozostałe informacje zawiera SWZ.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.