eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rogowo › "Sukcesywna dostawa węgla kamiennego, ekomiału i pelletu dla Gminy Rogowo na sezon grzewczy 2021 - II połowa roku"



Ogłoszenie z dnia 2021-07-27


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00127986 z dnia 2021-07-27

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
"Sukcesywna dostawa węgla kamiennego, ekomiału i pelletu dla Gminy Rogowo na sezon grzewczy 2021 – II połowa roku”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ROGOWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351216

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: KOŚCIELNA

1.5.2.) Miejscowość: Rogowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-420

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: (052) 30-24-053 lub (052) 30-24-077

1.5.8.) Numer faksu: (052) 30-24-275

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@rogowo.paluki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rogowo.bip.net.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://rogowo.bip.net.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Sukcesywna dostawa węgla kamiennego, ekomiału i pelletu dla Gminy Rogowo na sezon grzewczy 2021 – II połowa roku”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5b3e0726-c82c-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00127986

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00075484/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIDiGP.271.1.5.2021.ZP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 60918,75 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 0 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZEŚĆ I Dostawa węgla kamiennego i ekomiału wraz z transportem i rozładunkiem dla Gminy Rogowo, na sezon grzewczy 2021 – II połowa roku 1) W ramach realizacji I (pierwszej) części przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarczy węgiel kamienny
i ekomiał wraz z rozładunkiem dla Gminy Rogowo, na sezon grzewczy 2021 – II połowa roku o parametrach, których standardy jakościowe zostały określone poniżej i odnoszą się do istotnych cech przedmiotu zamówienia. Wszystkie określone niżej wymagania jakościowe określone na podstawie Rozporządzenia Ministra Energii z dnia 27 września 2018r. (Dz.U. z 2018r. poz. 1890) a) WĘGIEL KAMIENNY sortyment orzech w przewidywalnej ilości 86,54 ton ,TYP: 31,1 o parametrach nie gorszych niż: - wartość opałowa: od 22-26 MJ/kg
- zawartość popiołu: od 5-10% - zawartość siarki do 0,6 - granulacja (uziarnienie) 25 - 60 mm - zawartość wilgoci całkowitej do 10% aa) Dostawa WĘGLA KAMIENNEGO odbywać się będzie do: - kotłowni przy ul. Kolejowej 19 – 7,24 tony, - kotłowni przy ul. Kolejowej 21 – 6,54 tony - kotłowni przy ul. Bydgoskiej 9A (OSP) – 5,42 tony - kotłowni przy ul. Kl. Maciaszczyka 9 – 15,78 tony- świetlicy wiejskiej w m. Budzisław – 1 tona,- świetlicy wiejskiej w m. Ryszewo – 1 tona - świetlicy wiejskiej w m. Izdebno – 1 tona,- świetlicy wiejskiej w m. Skórki – 1 tona, - świetlicy wiejskiej w m. Gałęzewo – 1 tona, - świetlicy wiejskiej w m. Lubcz – 7,56 ton, - SUW w m. Rogowo – 1 tona,- SUW w m. Ryszewo – 1 tona, - hala sportowa przy ul. Szkolnej 7 – 32,88 tony b) EKOMIAŁ w przewidywalnej ilości 2,02 tony o parametrach nie gorszych niż: - wartość opałowa od 26-28 MJ/kg- zawartość popiołu do 6% - zawartość siarki do 0,6% - granulacja (uziarnienie) od 8 do 20 (mm) - zawartość wilgoci całkowitej do 8% - spiekalność RI<10 bb) Dostawa EKOMIAŁU odbędzie się do - kotłowni przy ul. Kl. Maciaszczyka 9 – 2,02 tony 3. Warunki dostawy
1) Dostawca będzie realizował dostawy węgla kamiennego, ekomiału i pelletu oraz rozładunek na własny koszt i ryzyko, odpowiednim przystosowanym do przewozu i rozładunku opału środkiem transportu samochodowego. 2) Dostawy przedmiotu zamówienia będą realizowane sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego
zgłoszonych Dostawcy, transportem samochodowym samowyładowczym maksymalnie do 2,00 ton, w ciągu maksymalnie 72 godzin od momentu złożenia zamówienia telefonicznego lub e-mailowego przez Zamawiającego. Zamówienia mogą być składane w dni robocze, w godzinach pracy Zamawiającego, tj. od poniedziałku do piątku, w godz. 8.00 – 15.00, pod numerem telefonów:……………………………………….. lub za pośrednictwem poczty elektronicznej Wykonawcy: e- mail: ……………………………………………………
Dostawca zobowiązany jest potwierdzić złożenie zamówienia i przyjęcia go do realizacji w formie potwierdzenia wysłanego na adres poczty elektronicznej Zamawiającego e-mail: leśnictwo@rogowo.pl.
W przypadku złożenia zamówienia w przeddzień dnia ustawowo wolnego od pracy za termin dostawy uznaje się pierwszy roboczy dzień po dniu ustawowo wolnym od pracy. 3) Cena za transport i rozładunek nie jest wyodrębniona i wchodzi w cenę zamówienia, ustaloną w umowie. 4) Zamawiający każdorazowo będzie uzgadniać z Dostawcą dostawę węgla kamiennego, ekomiału i pelletu do poszczególnych miejsc, tj. kotłowni, świetlic wiejskich, stacji uzdatniania wody (hydroforni) i hali widowiskowo – sportowej.
5) Przekazanie opału odbywać się będzie przy udziale przedstawiciela Dostawcy i Zamawiającego. 6) W przypadku zanieczyszczenia placu opałem do obowiązków Dostawcy należeć będzie jego uprzątnięcie.
7) Dostawca ma gwarantować jakość dostarczonego opału zgodną z parametrami wymaganymi w opisieprzedmiotu zamówienia : - CZĘŚĆ I Dostawa węgla kamiennego i ekomiału wraz z transportem i rozładunkiem dla Gminy Rogowo, na sezon grzewczy 2021 – II połowa roku - pkt 1) lit. a i lit. b oraz- CZĘŚĆ II Dostawa pelletu drzewnego wraz z transportem i rozładunkiem dla Gminy Rogowo, na sezon grzewczy 2021 – II połowa roku – pkt 1) lit. a 8) Do każdej dostawy: a) WĘGLA KAMIENNEGO i EKOMIAŁU obligatoryjnie będzie załączany aktualny certyfikat lub atest jakości opału, wystawiony przez kopalnie, z której jest dostarczany lub dokument może pochodzić od dystrybutora, składnicy opału lub od innego podmiotu prawnego, osoby fizycznej zajmującej się sprzedażą i dostawą przedmiotowego zakresu zamówienia z wyszczególnieniem wartości roboczej dotyczącej wartości opałowej, zawartości popiołu, zawartości siarki, spiekalności, granulacji (uziarnienia) oraz wilgoci całkowitej, a także dokument WZ zawierający wagę dostarczanego opału PELLETU DRZEWNEGO Wykonawca zobowiązuję się dostarczyć certyfikat jakości lub atest jakości opału, potwierdzający parametry jakościowe dostarczonego opału (zawartość popiołu, wartość opałową, gęstość, zawartość wody), jego ilość, oznaczenie zakładu wytwórcy oraz datę i miejsce załadunku wraz z dokumentem WZ .9) Certyfikat lub atest jakości opału należy przedstawić w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem . 10) Zamawiający zastrzega sobie prawo zlecenia badania laboratoryjnego określonej partii dostawy opału, w celu sprawdzenia spełnienia wymagań jakościowych. 11) Badanie, o którym mowa wyżej Zamawiający zleci akredytowanemu laboratorium, a wyniki badań będą określały wartość opałową, zawartość siarki, zawartość popiołu i spiekalność w stanie roboczym, granulację oraz wilgoć całkowitą. 12) W razie stwierdzenia negatywnego wyniku badań tj. niezgodności dostarczonego opału z parametrami wymaganymi w opisie przedmiotu zamówienia Dostawca zobowiązuje się zwrócić Zamawiającemu koszty wykonanych badan, dostarczyć opał zgodny z wymogami SWZ w terminie kolejnych 24 godzin od zgłoszenia żądania przez Zamawiającego oraz zapłacić karę umowną. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wstrzymania zapłaty wynagrodzenia za wadliwą dostawę do czasu dostarczenia towaru o prawidłowych parametrach 13) W razie stwierdzenia niezgodności parametrów opału wskazanych w przedłożonym certyfikacie lub ateście z parametrami określonymi w SWZ, Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć opał o właściwych parametrach w terminie kolejnych 24 godzin od zgłoszenia żądania przez Zamawiającego oraz zapłacić karę umowną. 14) W przypadku niedostarczenia certyfikatu lub atestu wraz z dostawą Zamawiający odmówi przyjęcia opału do momentu dostarczenia certyfikatu lub atestu potwierdzającego wymagane przez Zamawiającego właściwości dostarczonego opału.
15) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wstrzymania zapłaty wynagrodzenia za wadliwą dostawę do czasu dostarczenia towaru o prawidłowych parametrach 16) Zamawiający zastrzega sobie prawo ważenia dostarczonego opału w obecności Dostawcy. Różnice
w ilości pomiędzy deklarowanymi, a faktycznie dostarczonymi uwzględnione będą w fakturach korygujących. 17) Podane potrzeby stanowią szacunkową wielkość zapotrzebowania na opał w okresie trwania umowy tj. sezon grzewczy 2021 - II połowa roku 18) Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wielkości dostawy do 20% całości zamówienia. 19) Określona przez Zamawiającego ilość WĘGLA KAMIENNEGO, EKOMIAŁU i PELLETU DRZEWNEGO jest wartością prognozowaną ustaloną dla okresu obowiązywania umowy i nie zrealizowanie zamówienia w całości nie może być podstawą do roszczeń finansowych Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09111000-0 - Węgiel i paliwa na bazie węgla

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09111210-5 - Węgiel kamienny

4.5.5.) Wartość części: 37146,36 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZEŚĆ II Dostawa pelletu drzewnego wraz z transportem i rozładunkiem dla Gminy Rogowo, na sezon grzewczy 2021 – II połowa roku 1) W ramach realizacji II (części) części przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarczy pellet drzewny w workach po 15-25 kg wraz z rozładunkiem dla Gminy Rogowo, na sezon grzewczy 2021 – II połowa roku o parametrach, których standardy jakościowe zostały określone poniżej i odnoszą się do istotnych
cech przedmiotu zamówienia. Wszystkie określone niżej wymagania jakościowe określone na podstawie Rozporządzenia Ministra Energii z dnia 27 września 2018r. (Dz .U. z 2018r. poz. 1890) a) PELLET DRZEWNY w przewidywalnej ilości 32,61 tony w klasyfikacji zgodnej z certyfikatem DINplus lub wyższym o następujących parametrach:- surowiec: drewno z drzew iglastych lub liściastych lub stanowiący mieszankę drzew iglastych i liściastych, bez domieszki innych substancji jak np. kleje, lepisze czy utwardzacze;- max. zawartość popiołu do 0,7% - wartość opałowa min. 18MJ/kg [5,0kWh/kg]
- gęstość min. 600kg/m3 - wilgotność do 10% - zgodność z normą EN 14961-2
aa) Dostawa PELLETU DRZEWNEGO odbywać się będzie partiami po 1-2 tony jednorazowo, w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego do - kotłowni przy ul. Kolejowej 4 – 11,56 ton- kotłowni przy ul. Kościelnej 4a (GDK) – 19,50 tony, 3. Warunki dostawy 1) Dostawca będzie realizował dostawy węgla kamiennego, ekomiału i pelletu oraz rozładunek na własny koszt i ryzyko, odpowiednim przystosowanym do przewozu i rozładunku opału środkiem transportu samochodowego. 2) Dostawy przedmiotu zamówienia będą realizowane sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego zgłoszonych Dostawcy, transportem samochodowym samowyładowczym maksymalnie do 2,00 ton, w ciągu maksymalnie 72 godzin od momentu złożenia zamówienia telefonicznego lub e-mailowego przez Zamawiającego. Zamówienia mogą być składane w dni robocze, w godzinach pracy Zamawiającego, tj. od poniedziałku
do piątku, w godz. 8.00 – 15.00, pod numerem telefonów:……………………………lub za pośrednictwem poczty elektronicznej Wykonawcy: e- mail: …………………………………………………… Dostawca zobowiązany jest potwierdzić złożenie zamówienia i przyjęcia go do realizacji w formie potwierdzenia wysłanego na adres poczty elektronicznej Zamawiającego e-mail: leśnictwo@rogowo.pl
W przypadku złożenia zamówienia w przeddzień dnia ustawowo wolnego od pracy za termin dostawy
uznaje się pierwszy roboczy dzień po dniu ustawowo wolnym od pracy. 3) Cena za transport i rozładunek nie jest wyodrębniona i wchodzi w cenę zamówienia, ustaloną w umowie. 4) Zamawiający każdorazowo będzie uzgadniać z Dostawcą dostawę węgla kamiennego, ekomiału i pelletu do poszczególnych miejsc, tj. kotłowni, świetlic wiejskich, stacji uzdatniania wody (hydroforni) i hali widowiskowo – sportowej. 5) Przekazanie opału odbywać się będzie przy udziale przedstawiciela Dostawcy i Zamawiającego. 6) W przypadku zanieczyszczenia placu opałem do obowiązków Dostawcy należeć będzie jego uprzątnięcie. 7) Dostawca ma gwarantować jakość dostarczonego opału zgodną z parametrami wymaganymi w opisie przedmiotu zamówienia - CZĘŚĆ I Dostawa węgla kamiennego i ekomiału wraz z transportem i rozładunkiem dla Gminy Rogowo, na sezon grzewczy 2021 – II połowa roku - pkt 1) lit. a i lit. b oraz - CZĘŚĆ II Dostawa pelletu drzewnego wraz z transportem i rozładunkiem dla Gminy Rogowo, na sezon grzewczy 2021 – II połowa roku – pkt 1) lit. a 8) Do każdej dostawy: a) WĘGLA KAMIENNEGO i EKOMIAŁU obligatoryjnie będzie załączany aktualny certyfikat lub atest jakości opału, wystawiony przez kopalnie, z której jest dostarczany lub dokument może pochodzić od
dystrybutora, składnicy opału lub od innego podmiotu prawnego, osoby fizycznej zajmującej się sprzedażą i dostawą przedmiotowego zakresu zamówienia z wyszczególnieniem wartości roboczej
dotyczącej wartości opałowej, zawartości popiołu, zawartości siarki, spiekalności, granulacji (uziarnienia) oraz wilgoci całkowitej, a także dokument WZ zawierający wagę dostarczanego opału. b) PELLETU DRZEWNEGO Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć certyfikat jakości lub atest jakości opału, potwierdzający parametry jakościowe dostarczonego opału (zawartość popiołu, wartość opałową, gęstość, zawartość wody), jego ilość, oznaczenie zakładu wytwórcy oraz datę i miejsce załadunku wraz z dokumentem WZ 9) Certyfikat lub atest jakości opału należy przedstawić w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem 10) Zamawiający zastrzega sobie prawo zlecenia badania laboratoryjnego określonej partii dostawy opału, w celu sprawdzenia spełnienia wymagań jakościowych. 11) Badanie, o którym mowa wyżej Zamawiający zleci akredytowanemu laboratorium, a wyniki badań będą określały wartość opałową, zawartość siarki, zawartość popiołu i spiekalność w stanie roboczym, granulację oraz wilgoć całkowitą. 12) W razie stwierdzenia negatywnego wyniku badań tj. niezgodności dostarczonego opału z parametrami wymaganymi w opisie przedmiotu zamówienia Dostawca zobowiązuje się zwrócić Zamawiającemu koszty
wykonanych badan, dostarczyć opał zgodny z wymogami SWZ w terminie kolejnych 24 godzin od zgłoszenia żądania przez Zamawiającego oraz zapłacić karę umowną. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wstrzymania zapłaty wynagrodzenia za wadliwą dostawę do czasu dostarczenia towaru o prawidłowych parametrach. 13) W razie stwierdzenia niezgodności parametrów opału wskazanych w przedłożonym certyfikacie lub ateście z parametrami określonymi w SWZ, Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć opał o właściwych parametrach w terminie kolejnych 24 godzin od zgłoszenia żądania przez Zamawiającego oraz zapłacić
karę umowną. 14) W przypadku niedostarczenia certyfikatu lub atestu wraz z dostawą Zamawiający odmówi przyjęcia opału
do momentu dostarczenia certyfikatu lub atestu potwierdzającego wymagane przez Zamawiającego właściwości dostarczonego opał 15) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wstrzymania zapłaty wynagrodzenia za wadliwą dostawę do czasu dostarczenia towaru o prawidłowych parametrach. 16) Zamawiający zastrzega sobie prawo ważenia dostarczonego opału w obecności Dostawcy. Różnice w ilości pomiędzy deklarowanymi, a faktycznie dostarczonymi uwzględnione będą w fakturach korygujących.17) Podane potrzeby stanowią szacunkową wielkość zapotrzebowania na opał w okresie trwania umowy tj. sezon grzewczy 2021 - II połowa roku. 18) Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wielkości dostawy do 20% całości zamówienia. 19) Określona przez Zamawiającego ilość WĘGLA KAMIENNEGO, EKOMIAŁU i PELLETU DRZEWNEGO
jest wartością prognozowaną ustaloną dla okresu obowiązywania umowy i nie zrealizowanie zamówienia w całości nie może być podstawą do roszczeń finansowych Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09111000-0 - Węgiel i paliwa na bazie węgla

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09111400-4 - Paliwa drzewne

4.5.5.) Wartość części: 23772,36 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48890,77 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56394,02 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48890,77 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "Węglopasz" Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351216

7.3.3) Ulica: Piątkowska 149/6

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-648

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48890,77 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25630,48 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27676,11 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25630,48 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "Węglopasz" Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351216

7.3.3) Ulica: Piątkowska 149/6

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-648

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25630,48 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

2021-07-27 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.