eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Świadczenie usług medycznych w zakresie badań lekarskich, pobrań krwi osób zatrzymanych przez Policję dla podległych jednostek KPP garnizonu mazowieckiego



Ogłoszenie z dnia 2022-04-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług medycznych w zakresie badań lekarskich, pobrań krwi osób zatrzymanych przez Policję dla podległych jednostek KPP garnizonu mazowieckiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670897379

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 37/59

1.5.2.) Miejscowość: Radom

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 477013103

1.5.8.) Numer faksu: 477012002

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszka.syta@ra.policja.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług medycznych w zakresie badań lekarskich, pobrań krwi osób zatrzymanych przez Policję dla podległych jednostek KPP garnizonu mazowieckiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5267fd47-7f3a-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00127927

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00014786/22/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Badania lekarskie i pobrania krwi osób zatrzymanych przez Policję

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00038804/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1 /22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 2004269,40 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 294538,40 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi społeczne o których mowa w art. 359 pkt 2 ustawy pzp:

Przedmiotem zamówienia są całodobowe usługi medyczne wobec osób zatrzymanych przez Policję garnizonu mazowieckiego:

1. Przedmiot zamówienia należy wykonywać stosownie do postanowień zawartych w :
Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 13 września 2012 r. w sprawie badań lekarskich osób zatrzymanych przez Policję ( Dz. U. z 2012r, poz. 1102 ), ustawie z dnia
6 kwietnia 1990r. o Policji ( tj. Dz. U z 2021r. poz. 1882 ), Rozporządzeniu MSW z dnia 4 czerwca 2012 r. w sprawie pomieszczeń przeznaczonych dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoi przejściowych, tymczasowych pomieszczeń i policyjnych izb dziecka, regulaminu pobytu w tych pomieszczeniach, pokojach i izbach oraz sposobu postępowania
z zapisami obrazu z tych pomieszczeń pokoi i izba ( Dz. U. z 2012 r. poz. 638 z póź. zm.), Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 28 grudnia 2018 roku w sprawie badań na zawartość alkoholu w organizmie ( Dz. U. 2018 poz. 2472 ).

2. Przedmiot zamówienia obejmuje całodobowe świadczenie usług medycznych w stosunku do osób zatrzymanych, doprowadzonych przez funkcjonariuszy z zastrzeżeniem, iż wykonywane one będą bez względu na dzień tygodnia.
3. Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług medycznych dla osób zatrzymanych, doprowadzonych przez funkcjonariuszy Zamawiającego dla następujących jednostek Policji garnizonu mazowieckiego:

Zadanie nr 1 –KPP Sochaczew – badanie – 1 155 - pobranie krwi - 120


Ilość świadczonych usług przyjętych przez Zamawiającego to ilość szacunkowa. Rzeczywista
ilość badań lekarskich lub pobrań krwi będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego
w tym zakresie. Wykonawca nie będzie rościł żadnych praw w przypadku gdy Zamawiający
zamówi mniejszą ilość usług niż wskazana w § 1 ust. 2 projektu umowy lub łączna wartość
zamówienia będzie mniejsza od kwoty określonej w § 2 ust. 1 projektu umowy. Minimalna wartość
usług wyniesie 60% wartości zamówienia. Załącznik nr 1 do SWZ – Projekt Umowy

Wykonanie badania lekarskiego osoby zatrzymanej:
po przeprowadzeniu badania lekarskiego osoby zatrzymanej lekarz stwierdza:
a) braku przeciwwskazań medycznych do przebywania osoby w pomieszczeniu przeznaczonym dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoju przejściowym, tymczasowym pomieszczeniu przejściowym, policyjnej izbie dziecka, areszcie śledczym, zakładzie karnym, schronisku dla nieletnich lub zakładzie poprawczym

b) wystąpienie przeciwwskazań medycznych do przebywania tej osoby w policyjnym pomieszczeniu przeznaczonym dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoju przejściowym, tymczasowym pomieszczeniu przejściowych, policyjnej izbie dziecka, areszcie śledczym, zakładzie karnym, schronisku dla nieletnich lub zakładzie poprawczym oraz konieczności skierowania jej do podmiotu leczniczego.

Okoliczności, wskazane w podpunkcie a) i b) lekarz stwierdza w zaświadczeniu.

c) pobranie krwi od osoby doprowadzonej (bez badania analitycznego).
Pakiet pobrania krwi wraz z drukiem protokołu pobrania krwi dostarcza każdorazowo przedstawiciel
jednostki organizacyjnej Policji dokonującej zlecenia wykonania usługi. Policjant zabiera ze sobą
pakiet z pobraną krwią celem dalszych badań laboratoryjnych. Pobranie krwi do badania odbywa się
z zachowaniem warunków określonych w Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 28 grudnia 2018
roku w sprawie badań na zawartość alkoholu w organizmie (Dz. U. 2018 poz. 2472 ).

4. Zamawiający będzie realizował usługi w formie zamówień częściowych.
5. Poddanie osoby zatrzymanej badaniu lekarskiemu, pobraniu krwi następuje na pisemny wniosek
wystawiony przez dyżurnych jednostek organizacyjnych Policji.
6. Leczenie osób zatrzymanych nie wchodzi w zakres umowy i odbywa się na zasadach
powszechnego ubezpieczenia zdrowotnego.
7. Pakiet do pobrania krwi dostarcza każdorazowo Zamawiający.
8. Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy wniesienia wadium.
9. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania przedmiotu zamówienia w ciągu całej doby
jak i w dni świąteczne i ustawowo wolne od pracy, w obiekcie, którego wyposażenie i urządzenia
są zgodne z wymogami określonymi dla placówek medycznych przez ministra właściwego do
spraw zdrowia lub w miejscu świadczenia usługi wskazanym w formularzu ofertowym.
10. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za ewentualne błędy medyczne popełnione w trakcie
realizacji usługi medycznej.
11. Badania lekarskie lub pobrania krwi objęte niniejszym zamówieniem Wykonawca wykonuje
osobom doprowadzonym przez funkcjonariuszy Zamawiającego, w oparciu o pisemny wniosek
dyżurnego jednostki Policji dokonującej zatrzymania, a w sytuacji widocznych obrażeń ciała lub
utraty przytomności, także na ustny wniosek funkcjonariusza.
12. Transport osoby zatrzymanej w celu przeprowadzenia badania lekarskiego lub pobrania krwi
zapewnia Policja, z zastrzeżeniem sytuacji, w której stan zdrowia osoby zatrzymanej wskazuje na
potrzebę użycia do jej przewiezienia specjalnego środka transportu sanitarnego.
13. Świadczenie usługi medycznej w granicach administracyjnych miasta powiatowego lub powiatu
odpowiadającego jednostce Policji w ramach zadania.
14. Zgodnie z art. 4 ust. 1 i art. 5 ust.1 Ustawy z dnia 9 listopada 2018 roku o elektronicznym
fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi
oraz partnerstwie publiczno-prawnym (Dz. U. 2020 poz. 1666 z póź. zm.), Komenda Wojewódzka
Policji zs. w Radomiu ma możliwość odbierania od Wykonawców usług ustrukturyzowanych
faktur elektronicznych pod nr GLN 5907714353604
15. Maksymalny czas przystąpienia do wykonania badania, pobrania krwi wynosi 30 minut
od momentu zlecenia wykonania w/w usługi.
16. Miejsce świadczenia usług przez podwykonawcę winno mieścić się w odległości do 5 km od
miejsca świadczenia usług przez Wykonawcę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne

4.5.5.) Wartość części: 118259,60 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi społeczne o których mowa w art. 359 pkt 2 ustawy pzp:

Przedmiotem zamówienia są całodobowe usługi medyczne wobec osób zatrzymanych przez Policję garnizonu mazowieckiego:

1. Przedmiot zamówienia należy wykonywać stosownie do postanowień zawartych w :
Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 13 września 2012 r. w sprawie badań lekarskich osób zatrzymanych przez Policję ( Dz. U. z 2012r, poz. 1102 ), ustawie z dnia
6 kwietnia 1990r. o Policji ( tj. Dz. U z 2021r. poz. 1882 ), Rozporządzeniu MSW z dnia 4 czerwca 2012 r. w sprawie pomieszczeń przeznaczonych dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoi przejściowych, tymczasowych pomieszczeń i policyjnych izb dziecka, regulaminu pobytu w tych pomieszczeniach, pokojach i izbach oraz sposobu postępowania
z zapisami obrazu z tych pomieszczeń pokoi i izba ( Dz. U. z 2012 r. poz. 638 z póź. zm.), Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 28 grudnia 2018 roku w sprawie badań na zawartość alkoholu w organizmie ( Dz. U. 2018 poz. 2472 ).

2. Przedmiot zamówienia obejmuje całodobowe świadczenie usług medycznych w stosunku do osób zatrzymanych, doprowadzonych przez funkcjonariuszy z zastrzeżeniem, iż wykonywane one będą bez względu na dzień tygodnia.
3. Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług medycznych dla osób zatrzymanych, doprowadzonych przez funkcjonariuszy Zamawiającego dla następujących jednostek Policji garnizonu mazowieckiego:

Zadanie nr 2 - KPP Węgrów - badanie - 675 - pobranie krwi - 50




Ilość świadczonych usług przyjętych przez Zamawiającego to ilość szacunkowa. Rzeczywista
ilość badań lekarskich lub pobrań krwi będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego
w tym zakresie. Wykonawca nie będzie rościł żadnych praw w przypadku gdy Zamawiający
zamówi mniejszą ilość usług niż wskazana w § 1 ust. 2 projektu umowy lub łączna wartość
zamówienia będzie mniejsza od kwoty określonej w § 2 ust. 1 projektu umowy. Minimalna wartość
usług wyniesie 60% wartości zamówienia. Załącznik nr 1 do SWZ – Projekt Umowy

Wykonanie badania lekarskiego osoby zatrzymanej:
po przeprowadzeniu badania lekarskiego osoby zatrzymanej lekarz stwierdza:
a) braku przeciwwskazań medycznych do przebywania osoby w pomieszczeniu przeznaczonym dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoju przejściowym, tymczasowym pomieszczeniu przejściowym, policyjnej izbie dziecka, areszcie śledczym, zakładzie karnym, schronisku dla nieletnich lub zakładzie poprawczym

b) wystąpienie przeciwwskazań medycznych do przebywania tej osoby w policyjnym pomieszczeniu przeznaczonym dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoju przejściowym, tymczasowym pomieszczeniu przejściowych, policyjnej izbie dziecka, areszcie śledczym, zakładzie karnym, schronisku dla nieletnich lub zakładzie poprawczym oraz konieczności skierowania jej do podmiotu leczniczego.

Okoliczności, wskazane w podpunkcie a) i b) lekarz stwierdza w zaświadczeniu.

c) pobranie krwi od osoby doprowadzonej (bez badania analitycznego).
Pakiet pobrania krwi wraz z drukiem protokołu pobrania krwi dostarcza każdorazowo przedstawiciel
jednostki organizacyjnej Policji dokonującej zlecenia wykonania usługi. Policjant zabiera ze sobą
pakiet z pobraną krwią celem dalszych badań laboratoryjnych. Pobranie krwi do badania odbywa się
z zachowaniem warunków określonych w Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 28 grudnia 2018
roku w sprawie badań na zawartość alkoholu w organizmie (Dz. U. 2018 poz. 2472 ).

4. Zamawiający będzie realizował usługi w formie zamówień częściowych.
5. Poddanie osoby zatrzymanej badaniu lekarskiemu, pobraniu krwi następuje na pisemny wniosek
wystawiony przez dyżurnych jednostek organizacyjnych Policji.
6. Leczenie osób zatrzymanych nie wchodzi w zakres umowy i odbywa się na zasadach
powszechnego ubezpieczenia zdrowotnego.
7. Pakiet do pobrania krwi dostarcza każdorazowo Zamawiający.
8. Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy wniesienia wadium.
9. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania przedmiotu zamówienia w ciągu całej doby
jak i w dni świąteczne i ustawowo wolne od pracy, w obiekcie, którego wyposażenie i urządzenia
są zgodne z wymogami określonymi dla placówek medycznych przez ministra właściwego do
spraw zdrowia lub w miejscu świadczenia usługi wskazanym w formularzu ofertowym.
10. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za ewentualne błędy medyczne popełnione w trakcie
realizacji usługi medycznej.
11. Badania lekarskie lub pobrania krwi objęte niniejszym zamówieniem Wykonawca wykonuje
osobom doprowadzonym przez funkcjonariuszy Zamawiającego, w oparciu o pisemny wniosek
dyżurnego jednostki Policji dokonującej zatrzymania, a w sytuacji widocznych obrażeń ciała lub
utraty przytomności, także na ustny wniosek funkcjonariusza.
12. Transport osoby zatrzymanej w celu przeprowadzenia badania lekarskiego lub pobrania krwi
zapewnia Policja, z zastrzeżeniem sytuacji, w której stan zdrowia osoby zatrzymanej wskazuje na
potrzebę użycia do jej przewiezienia specjalnego środka transportu sanitarnego.
13. Świadczenie usługi medycznej w granicach administracyjnych miasta powiatowego lub powiatu
odpowiadającego jednostce Policji w ramach zadania.
14. Zgodnie z art. 4 ust. 1 i art. 5 ust.1 Ustawy z dnia 9 listopada 2018 roku o elektronicznym
fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi
oraz partnerstwie publiczno-prawnym (Dz. U. 2020 poz. 1666 z póź. zm.), Komenda Wojewódzka
Policji zs. w Radomiu ma możliwość odbierania od Wykonawców usług ustrukturyzowanych
faktur elektronicznych pod nr GLN 5907714353604
15. Maksymalny czas przystąpienia do wykonania badania, pobrania krwi wynosi 30 minut
od momentu zlecenia wykonania w/w usługi.
16. Miejsce świadczenia usług przez podwykonawcę winno mieścić się w odległości do 5 km od
miejsca świadczenia usług przez Wykonawcę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne

4.5.5.) Wartość części: 36839,40 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi społeczne o których mowa w art. 359 pkt 2 ustawy pzp:

Przedmiotem zamówienia są całodobowe usługi medyczne wobec osób zatrzymanych przez Policję garnizonu mazowieckiego:

1. Przedmiot zamówienia należy wykonywać stosownie do postanowień zawartych w :
Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 13 września 2012 r. w sprawie badań lekarskich osób zatrzymanych przez Policję ( Dz. U. z 2012r, poz. 1102 ), ustawie z dnia
6 kwietnia 1990r. o Policji ( tj. Dz. U z 2021r. poz. 1882 ), Rozporządzeniu MSW z dnia 4 czerwca 2012 r. w sprawie pomieszczeń przeznaczonych dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoi przejściowych, tymczasowych pomieszczeń i policyjnych izb dziecka, regulaminu pobytu w tych pomieszczeniach, pokojach i izbach oraz sposobu postępowania
z zapisami obrazu z tych pomieszczeń pokoi i izba ( Dz. U. z 2012 r. poz. 638 z póź. zm.), Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 28 grudnia 2018 roku w sprawie badań na zawartość alkoholu w organizmie ( Dz. U. 2018 poz. 2472 ).

2. Przedmiot zamówienia obejmuje całodobowe świadczenie usług medycznych w stosunku do osób zatrzymanych, doprowadzonych przez funkcjonariuszy z zastrzeżeniem, iż wykonywane one będą bez względu na dzień tygodnia.
3. Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług medycznych dla osób zatrzymanych, doprowadzonych przez funkcjonariuszy Zamawiającego dla następujących jednostek Policji garnizonu mazowieckiego:


Zadanie nr 3 - KPP Ostrów Maz. - badanie – 1350 - pobranie krwi – 60


Ilość świadczonych usług przyjętych przez Zamawiającego to ilość szacunkowa. Rzeczywista
ilość badań lekarskich lub pobrań krwi będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego
w tym zakresie. Wykonawca nie będzie rościł żadnych praw w przypadku gdy Zamawiający
zamówi mniejszą ilość usług niż wskazana w § 1 ust. 2 projektu umowy lub łączna wartość
zamówienia będzie mniejsza od kwoty określonej w § 2 ust. 1 projektu umowy. Minimalna wartość
usług wyniesie 60% wartości zamówienia. Załącznik nr 1 do SWZ – Projekt Umowy

Wykonanie badania lekarskiego osoby zatrzymanej:
po przeprowadzeniu badania lekarskiego osoby zatrzymanej lekarz stwierdza:
a) braku przeciwwskazań medycznych do przebywania osoby w pomieszczeniu przeznaczonym dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoju przejściowym, tymczasowym pomieszczeniu przejściowym, policyjnej izbie dziecka, areszcie śledczym, zakładzie karnym, schronisku dla nieletnich lub zakładzie poprawczym

b) wystąpienie przeciwwskazań medycznych do przebywania tej osoby w policyjnym pomieszczeniu przeznaczonym dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoju przejściowym, tymczasowym pomieszczeniu przejściowych, policyjnej izbie dziecka, areszcie śledczym, zakładzie karnym, schronisku dla nieletnich lub zakładzie poprawczym oraz konieczności skierowania jej do podmiotu leczniczego.

Okoliczności, wskazane w podpunkcie a) i b) lekarz stwierdza w zaświadczeniu.

c) pobranie krwi od osoby doprowadzonej (bez badania analitycznego).
Pakiet pobrania krwi wraz z drukiem protokołu pobrania krwi dostarcza każdorazowo przedstawiciel
jednostki organizacyjnej Policji dokonującej zlecenia wykonania usługi. Policjant zabiera ze sobą
pakiet z pobraną krwią celem dalszych badań laboratoryjnych. Pobranie krwi do badania odbywa się
z zachowaniem warunków określonych w Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 28 grudnia 2018
roku w sprawie badań na zawartość alkoholu w organizmie (Dz. U. 2018 poz. 2472 ).

4. Zamawiający będzie realizował usługi w formie zamówień częściowych.
5. Poddanie osoby zatrzymanej badaniu lekarskiemu, pobraniu krwi następuje na pisemny wniosek
wystawiony przez dyżurnych jednostek organizacyjnych Policji.
6. Leczenie osób zatrzymanych nie wchodzi w zakres umowy i odbywa się na zasadach
powszechnego ubezpieczenia zdrowotnego.
7. Pakiet do pobrania krwi dostarcza każdorazowo Zamawiający.
8. Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy wniesienia wadium.
9. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania przedmiotu zamówienia w ciągu całej doby
jak i w dni świąteczne i ustawowo wolne od pracy, w obiekcie, którego wyposażenie i urządzenia
są zgodne z wymogami określonymi dla placówek medycznych przez ministra właściwego do
spraw zdrowia lub w miejscu świadczenia usługi wskazanym w formularzu ofertowym.
10. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za ewentualne błędy medyczne popełnione w trakcie
realizacji usługi medycznej.
11. Badania lekarskie lub pobrania krwi objęte niniejszym zamówieniem Wykonawca wykonuje
osobom doprowadzonym przez funkcjonariuszy Zamawiającego, w oparciu o pisemny wniosek
dyżurnego jednostki Policji dokonującej zatrzymania, a w sytuacji widocznych obrażeń ciała lub
utraty przytomności, także na ustny wniosek funkcjonariusza.
12. Transport osoby zatrzymanej w celu przeprowadzenia badania lekarskiego lub pobrania krwi
zapewnia Policja, z zastrzeżeniem sytuacji, w której stan zdrowia osoby zatrzymanej wskazuje na
potrzebę użycia do jej przewiezienia specjalnego środka transportu sanitarnego.
13. Świadczenie usługi medycznej w granicach administracyjnych miasta powiatowego lub powiatu
odpowiadającego jednostce Policji w ramach zadania.
14. Zgodnie z art. 4 ust. 1 i art. 5 ust.1 Ustawy z dnia 9 listopada 2018 roku o elektronicznym
fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi
oraz partnerstwie publiczno-prawnym (Dz. U. 2020 poz. 1666 z póź. zm.), Komenda Wojewódzka
Policji zs. w Radomiu ma możliwość odbierania od Wykonawców usług ustrukturyzowanych
faktur elektronicznych pod nr GLN 5907714353604
15. Maksymalny czas przystąpienia do wykonania badania, pobrania krwi wynosi 30 minut
od momentu zlecenia wykonania w/w usługi.
16. Miejsce świadczenia usług przez podwykonawcę winno mieścić się w odległości do 5 km od
miejsca świadczenia usług przez Wykonawcę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne

4.5.5.) Wartość części: 77597,10 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi społeczne o których mowa w art. 359 pkt 2 ustawy pzp:

Przedmiotem zamówienia są całodobowe usługi medyczne wobec osób zatrzymanych przez Policję garnizonu mazowieckiego:

1. Przedmiot zamówienia należy wykonywać stosownie do postanowień zawartych w :
Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 13 września 2012 r. w sprawie badań lekarskich osób zatrzymanych przez Policję ( Dz. U. z 2012r, poz. 1102 ), ustawie z dnia
6 kwietnia 1990r. o Policji ( tj. Dz. U z 2021r. poz. 1882 ), Rozporządzeniu MSW z dnia 4 czerwca 2012 r. w sprawie pomieszczeń przeznaczonych dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoi przejściowych, tymczasowych pomieszczeń i policyjnych izb dziecka, regulaminu pobytu w tych pomieszczeniach, pokojach i izbach oraz sposobu postępowania
z zapisami obrazu z tych pomieszczeń pokoi i izba ( Dz. U. z 2012 r. poz. 638 z póź. zm.), Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 28 grudnia 2018 roku w sprawie badań na zawartość alkoholu w organizmie ( Dz. U. 2018 poz. 2472 ).

2. Przedmiot zamówienia obejmuje całodobowe świadczenie usług medycznych w stosunku do osób zatrzymanych, doprowadzonych przez funkcjonariuszy z zastrzeżeniem, iż wykonywane one będą bez względu na dzień tygodnia.
3. Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług medycznych dla osób zatrzymanych, doprowadzonych przez funkcjonariuszy Zamawiającego dla następujących jednostek Policji garnizonu mazowieckiego:


Zadanie nr 4 - KPP Sokołów Pol. – badanie – 480 - pobranie krwi - 50


Ilość świadczonych usług przyjętych przez Zamawiającego to ilość szacunkowa. Rzeczywista
ilość badań lekarskich lub pobrań krwi będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego
w tym zakresie. Wykonawca nie będzie rościł żadnych praw w przypadku gdy Zamawiający
zamówi mniejszą ilość usług niż wskazana w § 1 ust. 2 projektu umowy lub łączna wartość
zamówienia będzie mniejsza od kwoty określonej w § 2 ust. 1 projektu umowy. Minimalna wartość
usług wyniesie 60% wartości zamówienia. Załącznik nr 1 do SWZ – Projekt Umowy

Wykonanie badania lekarskiego osoby zatrzymanej:
po przeprowadzeniu badania lekarskiego osoby zatrzymanej lekarz stwierdza:
a) braku przeciwwskazań medycznych do przebywania osoby w pomieszczeniu przeznaczonym dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoju przejściowym, tymczasowym pomieszczeniu przejściowym, policyjnej izbie dziecka, areszcie śledczym, zakładzie karnym, schronisku dla nieletnich lub zakładzie poprawczym

b) wystąpienie przeciwwskazań medycznych do przebywania tej osoby w policyjnym pomieszczeniu przeznaczonym dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoju przejściowym, tymczasowym pomieszczeniu przejściowych, policyjnej izbie dziecka, areszcie śledczym, zakładzie karnym, schronisku dla nieletnich lub zakładzie poprawczym oraz konieczności skierowania jej do podmiotu leczniczego.

Okoliczności, wskazane w podpunkcie a) i b) lekarz stwierdza w zaświadczeniu.

c) pobranie krwi od osoby doprowadzonej (bez badania analitycznego).
Pakiet pobrania krwi wraz z drukiem protokołu pobrania krwi dostarcza każdorazowo przedstawiciel
jednostki organizacyjnej Policji dokonującej zlecenia wykonania usługi. Policjant zabiera ze sobą
pakiet z pobraną krwią celem dalszych badań laboratoryjnych. Pobranie krwi do badania odbywa się
z zachowaniem warunków określonych w Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 28 grudnia 2018
roku w sprawie badań na zawartość alkoholu w organizmie (Dz. U. 2018 poz. 2472 ).

4. Zamawiający będzie realizował usługi w formie zamówień częściowych.
5. Poddanie osoby zatrzymanej badaniu lekarskiemu, pobraniu krwi następuje na pisemny wniosek
wystawiony przez dyżurnych jednostek organizacyjnych Policji.
6. Leczenie osób zatrzymanych nie wchodzi w zakres umowy i odbywa się na zasadach
powszechnego ubezpieczenia zdrowotnego.
7. Pakiet do pobrania krwi dostarcza każdorazowo Zamawiający.
8. Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy wniesienia wadium.
9. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania przedmiotu zamówienia w ciągu całej doby
jak i w dni świąteczne i ustawowo wolne od pracy, w obiekcie, którego wyposażenie i urządzenia
są zgodne z wymogami określonymi dla placówek medycznych przez ministra właściwego do
spraw zdrowia lub w miejscu świadczenia usługi wskazanym w formularzu ofertowym.
10. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za ewentualne błędy medyczne popełnione w trakcie
realizacji usługi medycznej.
11. Badania lekarskie lub pobrania krwi objęte niniejszym zamówieniem Wykonawca wykonuje
osobom doprowadzonym przez funkcjonariuszy Zamawiającego, w oparciu o pisemny wniosek
dyżurnego jednostki Policji dokonującej zatrzymania, a w sytuacji widocznych obrażeń ciała lub
utraty przytomności, także na ustny wniosek funkcjonariusza.
12. Transport osoby zatrzymanej w celu przeprowadzenia badania lekarskiego lub pobrania krwi
zapewnia Policja, z zastrzeżeniem sytuacji, w której stan zdrowia osoby zatrzymanej wskazuje na
potrzebę użycia do jej przewiezienia specjalnego środka transportu sanitarnego.
13. Świadczenie usługi medycznej w granicach administracyjnych miasta powiatowego lub powiatu
odpowiadającego jednostce Policji w ramach zadania.
14. Zgodnie z art. 4 ust. 1 i art. 5 ust.1 Ustawy z dnia 9 listopada 2018 roku o elektronicznym
fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi
oraz partnerstwie publiczno-prawnym (Dz. U. 2020 poz. 1666 z póź. zm.), Komenda Wojewódzka
Policji zs. w Radomiu ma możliwość odbierania od Wykonawców usług ustrukturyzowanych
faktur elektronicznych pod nr GLN 5907714353604
15. Maksymalny czas przystąpienia do wykonania badania, pobrania krwi wynosi 30 minut
od momentu zlecenia wykonania w/w usługi.
16. Miejsce świadczenia usług przez podwykonawcę winno mieścić się w odległości do 5 km od
miejsca świadczenia usług przez Wykonawcę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne

4.5.5.) Wartość części: 38249,50 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi społeczne o których mowa w art. 359 pkt 2 ustawy pzp:

Przedmiotem zamówienia są całodobowe usługi medyczne wobec osób zatrzymanych przez Policję garnizonu mazowieckiego:

1. Przedmiot zamówienia należy wykonywać stosownie do postanowień zawartych w :
Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 13 września 2012 r. w sprawie badań lekarskich osób zatrzymanych przez Policję ( Dz. U. z 2012r, poz. 1102 ), ustawie z dnia
6 kwietnia 1990r. o Policji ( tj. Dz. U z 2021r. poz. 1882 ), Rozporządzeniu MSW z dnia 4 czerwca 2012 r. w sprawie pomieszczeń przeznaczonych dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoi przejściowych, tymczasowych pomieszczeń i policyjnych izb dziecka, regulaminu pobytu w tych pomieszczeniach, pokojach i izbach oraz sposobu postępowania
z zapisami obrazu z tych pomieszczeń pokoi i izba ( Dz. U. z 2012 r. poz. 638 z póź. zm.), Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 28 grudnia 2018 roku w sprawie badań na zawartość alkoholu w organizmie ( Dz. U. 2018 poz. 2472 ).

2. Przedmiot zamówienia obejmuje całodobowe świadczenie usług medycznych w stosunku do osób zatrzymanych, doprowadzonych przez funkcjonariuszy z zastrzeżeniem, iż wykonywane one będą bez względu na dzień tygodnia.
3. Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług medycznych dla osób zatrzymanych, doprowadzonych przez funkcjonariuszy Zamawiającego dla następujących jednostek Policji garnizonu mazowieckiego:


Zadanie nr 5 – KPP Białobrzegi – badanie – 360 - pobranie krwi - 70

Ilość świadczonych usług przyjętych przez Zamawiającego to ilość szacunkowa. Rzeczywista
ilość badań lekarskich lub pobrań krwi będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego
w tym zakresie. Wykonawca nie będzie rościł żadnych praw w przypadku gdy Zamawiający
zamówi mniejszą ilość usług niż wskazana w § 1 ust. 2 projektu umowy lub łączna wartość
zamówienia będzie mniejsza od kwoty określonej w § 2 ust. 1 projektu umowy. Minimalna wartość
usług wyniesie 60% wartości zamówienia. Załącznik nr 1 do SWZ – Projekt Umowy

Wykonanie badania lekarskiego osoby zatrzymanej:
po przeprowadzeniu badania lekarskiego osoby zatrzymanej lekarz stwierdza:
a) braku przeciwwskazań medycznych do przebywania osoby w pomieszczeniu przeznaczonym dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoju przejściowym, tymczasowym pomieszczeniu przejściowym, policyjnej izbie dziecka, areszcie śledczym, zakładzie karnym, schronisku dla nieletnich lub zakładzie poprawczym

b) wystąpienie przeciwwskazań medycznych do przebywania tej osoby w policyjnym pomieszczeniu przeznaczonym dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoju przejściowym, tymczasowym pomieszczeniu przejściowych, policyjnej izbie dziecka, areszcie śledczym, zakładzie karnym, schronisku dla nieletnich lub zakładzie poprawczym oraz konieczności skierowania jej do podmiotu leczniczego.

Okoliczności, wskazane w podpunkcie a) i b) lekarz stwierdza w zaświadczeniu.

c) pobranie krwi od osoby doprowadzonej (bez badania analitycznego).
Pakiet pobrania krwi wraz z drukiem protokołu pobrania krwi dostarcza każdorazowo przedstawiciel
jednostki organizacyjnej Policji dokonującej zlecenia wykonania usługi. Policjant zabiera ze sobą
pakiet z pobraną krwią celem dalszych badań laboratoryjnych. Pobranie krwi do badania odbywa się
z zachowaniem warunków określonych w Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 28 grudnia 2018
roku w sprawie badań na zawartość alkoholu w organizmie (Dz. U. 2018 poz. 2472 ).

4. Zamawiający będzie realizował usługi w formie zamówień częściowych.
5. Poddanie osoby zatrzymanej badaniu lekarskiemu, pobraniu krwi następuje na pisemny wniosek
wystawiony przez dyżurnych jednostek organizacyjnych Policji.
6. Leczenie osób zatrzymanych nie wchodzi w zakres umowy i odbywa się na zasadach
powszechnego ubezpieczenia zdrowotnego.
7. Pakiet do pobrania krwi dostarcza każdorazowo Zamawiający.
8. Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy wniesienia wadium.
9. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania przedmiotu zamówienia w ciągu całej doby
jak i w dni świąteczne i ustawowo wolne od pracy, w obiekcie, którego wyposażenie i urządzenia
są zgodne z wymogami określonymi dla placówek medycznych przez ministra właściwego do
spraw zdrowia lub w miejscu świadczenia usługi wskazanym w formularzu ofertowym.
10. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za ewentualne błędy medyczne popełnione w trakcie
realizacji usługi medycznej.
11. Badania lekarskie lub pobrania krwi objęte niniejszym zamówieniem Wykonawca wykonuje
osobom doprowadzonym przez funkcjonariuszy Zamawiającego, w oparciu o pisemny wniosek
dyżurnego jednostki Policji dokonującej zatrzymania, a w sytuacji widocznych obrażeń ciała lub
utraty przytomności, także na ustny wniosek funkcjonariusza.
12. Transport osoby zatrzymanej w celu przeprowadzenia badania lekarskiego lub pobrania krwi
zapewnia Policja, z zastrzeżeniem sytuacji, w której stan zdrowia osoby zatrzymanej wskazuje na
potrzebę użycia do jej przewiezienia specjalnego środka transportu sanitarnego.
13. Świadczenie usługi medycznej w granicach administracyjnych miasta powiatowego lub powiatu
odpowiadającego jednostce Policji w ramach zadania.
14. Zgodnie z art. 4 ust. 1 i art. 5 ust.1 Ustawy z dnia 9 listopada 2018 roku o elektronicznym
fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi
oraz partnerstwie publiczno-prawnym (Dz. U. 2020 poz. 1666 z póź. zm.), Komenda Wojewódzka
Policji zs. w Radomiu ma możliwość odbierania od Wykonawców usług ustrukturyzowanych
faktur elektronicznych pod nr GLN 5907714353604
15. Maksymalny czas przystąpienia do wykonania badania, pobrania krwi wynosi 30 minut
od momentu zlecenia wykonania w/w usługi.
16. Miejsce świadczenia usług przez podwykonawcę winno mieścić się w odległości do 5 km od
miejsca świadczenia usług przez Wykonawcę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne

4.5.5.) Wartość części: 23592,80 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 157530,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 157530,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 157530,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zespół Opieki Zdrowotnej Szpitala Powiatowego w Sochaczewie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 017222233

7.3.3) Ulica: ul. Batalionów Chłopskich 3/7

7.3.4) Miejscowość: Sochaczew

7.3.5) Kod pocztowy: 96-500

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 157530,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41500,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Węgrowie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000304622

7.3.3) Ulica: ul. Kościuszki 15

7.3.4) Miejscowość: Węgrów

7.3.5) Kod pocztowy: 07-100

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 108300,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 108300,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 108300,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Ostrowi Mazowieckiej

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000306756

7.3.3) Ulica: ul. Stanisława Duboisa 68

7.3.4) Miejscowość: Ostrów Mazowiecka

7.3.5) Kod pocztowy: 07-300

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 108300,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47137,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47137,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47137,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Sokołowie Podlaskim

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000306779

7.3.3) Ulica: ul. ks. Bosko 5

7.3.4) Miejscowość: Sokołów Podlaski

7.3.5) Kod pocztowy: 08-300

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47137,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na zadanie numer 5 nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Dla zadania numer 1 okres realizacji zamówienia 36 miesięcy od dnia 23.03.2022
Dla zadania numer 2 okres realizacji zamówienia 36 miesięcy od dnia 22.03.2022
Dla zadania numer 3 okres realizacji zamówienia 36 miesięcy od dnia 22.03.2022
Dla zadania numer 4 okres realizacji zamówienia 36 miesięcy od dnia 12.04.2022

Wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy.

Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zmawiającego czynności:

1. Wykonawca lub podwykonawca zobowiązuje się do nawiązania stosunku pracy,
w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks pracy, na czynności wykonywane przez personel pomocniczy.
2. W trakcie realizacji przedmiotu umowy Zamawiający może żądać od Wykonawcy lub podwykonawcy dowodów potwierdzających spełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę obowiązku, o którym mowa w ust 1. Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy lub podwykonawcy o przedłożenie Zamawiającemu w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie dowodu spełnienia tego obowiązku w postaci:
1) pisemnego oświadczenia zatrudnionego pracownika;
2) pisemnego oświadczenia Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę;
3) poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika;
4) innych dokumentów wskazanych przez Zamawiającego
- zawierających informacje w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, data zawarcia umowy o pracę rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika.
3. W trakcie realizacji zamówienia na wezwanie Zamawiającego, w wyznaczonym w tym
wezwaniu terminie Wykonawca lub podwykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy
o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności. Kopie umów o pracę dokumentu stwierdzającego nawiązany stosunek pracy powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy
z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2019 poz. 1781),
w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników. Imię i nazwisko pracownika nie podlega animizacji. Informacje takie jak data nawiązania stosunku pracy, rodzaj nawiązanego stosunku prac i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania.
4. Niewywiązanie się Wykonawcy z obowiązku przedłożenia Zamawiającemu w wyznaczonym terminie dowodów, o których mowa w ust. 2 będzie traktowane jako niespełnienie obowiązku zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób, o których mowa
w ust. 1 tej umowy.
5. Obowiązek zatrudnienia osób, o których mowa w pkt. 1 zostanie spełniony również poprzez
zatrudnienie już wcześniej, przed złożeniem przez Wykonawcę oferty na przedmiotowe
zamówienie.
Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone w projekcie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.