eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wróblew › Budowa Sali spotkań dla mieszkańców wsi Kobierzycko wraz z zapleczem i garażem dla samochodów bojowych dla OSP Kobierzycko



Ogłoszenie z dnia 2022-04-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa Sali spotkań dla mieszkańców wsi Kobierzycko wraz z zapleczem i garażem dla samochodów bojowych dla OSP Kobierzycko

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WRÓBLEW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934565

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 15

1.5.2.) Miejscowość: Wróblew

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-285

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 438286612

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_publiczne@wroblew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wroblew.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

miniportal.uzp.gov.pl; www.bip.wroblew.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa Sali spotkań dla mieszkańców wsi Kobierzycko wraz z zapleczem i garażem dla samochodów bojowych dla OSP Kobierzycko

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-df4cf325-9b9f-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00127903

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00001766/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa sali spotkań dla mieszkańców wsi Kobierzycko wraz z zapleczem i garażem dla samochodów bojowych dla OSP Kobierzycko

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00075752/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIT.271.09.2022.RR

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1344857,18 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest: Budowa Sali spotkań dla mieszkańców wsi Kobierzycko wraz z zapleczem i garażem dla samochodów bojowych dla OSP Kobierzycko

Zadanie swoim zakresem obejmuje:
1. Wymurowanie części ścian działowych (ok. 50% całego zakresu)
2. Montaż dachu na niższej części budynku (materiał po stronie zamawiającego)
3. Wykonanie dachu na wyższej części budynku (materiał wykonawcy)
4. Wykonanie obróbek i systemu orynnowania
5. Montaż stolarki okiennej (w tym 6 okien O1 zakupionych przez Zamawiającego)
6. Montaż stolarki drzwiowej i bram garażowych (w tym 2 pary drzwi przeciwpożarowych zakupione przez Zamawiającego)
7. Wykonanie tynków wewnętrznych
8. Wykonanie posadzek wraz z wykończeniem
9. Wykonanie robót elewacyjnych
10. Wykonanie okładzin ściennych i malatur wewnętrznych
11. Wykonanie instalacji elektroenergetycznej
12. Wykonanie instalacji wod-kan
13. Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania i cwu
14. Wykonanie instalacji teletechnicznych
15. Ogrodzenie terenu (ogrodzenie panelowe)
16. Wykonanie utwardzenia terenu z kostki
17. Montaż zbiornika na nieczystości ciekłe wraz z zewnętrzną instalacją kanalizacji sanitarnej
18. Montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 16,6kWp
19. Wyposażenie budynku

Dla przedmiotowej inwestycji zostały wykonane następujące roboty:
1. Roboty ziemne
2. Roboty fundamentowe
3. Konstrukcja podposadzkowa
4. Roboty murowe ścian nośnych
5. Roboty murowe ścian działowych (ok. 50% zakresu)
6. Roboty żelbetowe
7. Wykonanie wlz
8. Wykonanie przyłącza wodociągowego
9. Wykonanie kanalizacji podposadzkowej
10. Zakup materiału na dach niższej części
11. Zakup 6 szt. okien O1 i 2 par drzwi przeciwpożarowych

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Dokumentacja projektowa, Przedmiar robót stanowiąca Załącznik nr 1 do SWZ oraz Wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45216121-8 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1927700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2168017,13 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1927700,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. BLANKO Damian Tyburski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7321778735

7.3.3) Ulica: Łęczycka 15

7.3.4) Miejscowość: Ozorków

7.3.5) Kod pocztowy: 95-035

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1927700,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.