eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Adaptacja pomieszczeń przy ul. Głogowskiej 25 na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Opolu



Ogłoszenie z dnia 2021-07-27


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00127899 z dnia 2021-07-27

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Adaptacja pomieszczeń przy ul. Głogowskiej 25 na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Opolu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI URZĄD PRACY W OPOLU

1.3.) Oddział zamawiającego: Wojewódzki Urząd Pracy w Opolu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531655508

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Głogowska 25C

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-315

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 774416701

1.5.8.) Numer faksu: -

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wup@wup.opole.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wupopole.praca.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Adaptacja pomieszczeń przy ul. Głogowskiej 25 na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Opolu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ee227eca-a983-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00127899

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001493/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Adaptacja pomieszczeń w budynku prz ul. Głogowskiej 25 na potrzby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Opolu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00051036/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NO.I.3310.1.2021.AH

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 913814,45 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą „Adaptacja pomieszczeń w budynku przy ul. Głogowskiej 25 na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Opolu”, obejmującej wykonanie: remontu i przebudowy pomieszczeń w budynku przy ul. Głogowskiej 25 w Opolu, znajdującego się na nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków jako działka nr 88/76 z karty mapy 57, obrębu Opole, na potrzeby biurowe Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Opolu. Przedmiotowe pomieszczenia znajdując się na parterze budynku, a generalny zakres prac budowlanych dotyczy jego wnętrza. Powierzchnie objęte zakresem opracowania znajdują się na parterze budynku biurowo - administracyjnym usytuowanym w kompleksie budynków usługowych, biurowo -administracyjnych.
Budynki tworzą zwartą zabudowę na planie litery U i mieszczą kilka instytucji m.in. jednostek samorządu województwa opolskiego.
Obiekt położony jest bezpośrednio przy skrzyżowaniu ulic: Głogowskiej i Chłodniczej. Teren jest uzbrojony w przyłącza wodociągowe, kanalizacji sanitarnej, deszczowej, gazowe, ciepłownicze i energetyczne. Teren wokół budynku jest całkowicie zagospodarowany i utwardzony kostką betonową wraz miejscami postojowymi oraz dojściem i dojazdem do budynku.
Realizacja inwestycji nie zmienia funkcji budynku. Niewielkim zmianom wewnętrznym ulega struktura i podział pomieszczeń. Nie wprowadza się zmian na elewacjach budynku, które w 2020 r. zostały poddane remontowi z dociepleniem w technologii ETICS, systemowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262700-8 - Przebudowa budynków

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 979000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1471080,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 979000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): AKBUD Andrzej Kijas – lider Konsorcjum

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "CWALIK" PIOTR CWALINA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7541727007

7.3.3) Ulica: ul. Stanisława Bronicza 11,

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.5) Kod pocztowy: 45-844

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 979000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-01-31
2021-07-27 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.