Ogłoszenie z dnia 2023-03-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00067114/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa elektrod wewnątrzsercowych diagnostycznych dla Pracowni Elektrofizjologii Kliniki Kardiologii SPSK-2 w Szczecinie.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 2 PUM w Szczecinie
1.3.) Oddział zamawiającego: SPSK-2
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288900
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Powstańców Wielkopolskich nr 72
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-111
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.skrzypiec@spsk2-szczecin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk2-szczecin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/spsk2_szczecin1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa elektrod wewnątrzsercowych diagnostycznych dla Pracowni Elektrofizjologii Kliniki Kardiologii SPSK-2 w Szczecinie.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c5d4bb8f-a07e-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00127755
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00170262/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.2.27 Jednorazowy sprzęt medyczny
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00067114
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/220/07/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 530400,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa elektrod wewnątrzsercowych diagnostycznych dla Pracowni Elektrofizjologii Kliniki Kardiologii SPSK-2 w Szczecinie.
Opis przedmiotu zamówienia oraz szacowane ilości dotyczące wyrobów zostały zawarte w opisie przedmiotu zamówienia (zał. 2 do SWZ, dalej również, jako OPZ). Opis przedmiotu zamówienia oraz jego realizacja częściowo jest zawarta również w rozdziale II SWZ.
Zamawiający wymaga zaoferowania wyrobów medycznych – w rozumieniu Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2022.0.974 t.j. z dnia 2022.04.07, dalej: UoWM), wprowadzonych do obrotu i używania na terytorium RP zgodnie z obowiązującymi przepisami – z zastrzeżeniem ppkt 3a.
Zamawiający wymaga, by okres przydatności do użycia wszystkich oferowanych wyrobów wynosił minimum 24 miesiące, licząc od daty dostawy do siedziby zamawiającego.
Zamawiający ma prawo zamówić mniejszą ilość wyrobów, z tym, że nie mniej niż 60% ilości podanej w opisie przedmiotu zamówienia.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33123000-8 - Urządzenia do diagnostyki sercowo-naczyniowej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 572508,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 572508,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 572508,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agencja Naukowo-Techniczna SYMICO Sp z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 930505208
7.3.3) Ulica: Powstańców Śląskich 54a/2
7.3.4) Miejscowość: WROCŁAW
7.3.5) Kod pocztowy: 53-333
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGENCJA NAUKOWO-TECHNICZNA "SYMICO" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
AGENCJA NAUKOWO-TECHNICZNA "SYMICO" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 572508,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Realizacja robót budowlanych pn. "Naprawa elementów dachu oraz usunięcie szkód w budynku Szkoły Podstawowej nr 46 w Szczecinie"
- Zakup samochodu o napędzie hybrydowym typu plug-in dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Szczecinie.
- ODCZYNNIKI CHEMICZNE
- "Świadczenie usług hotelarskich dla Opery na Zamku w Szczecinie na potrzeby Międzynarodowych Spotkań Chóralnych w 2024 roku" PZ/2/2024
- ZGN.26-24/10 OBSŁUGA ENERGETYCZNA WRAZ Z ZAPROJEKTOWANIEM I WYKONANIEM SIECI TYMCZASOWEJ UMOŻLIWIAJĄCEJ DOSTARCZENIE ENERGII ELEKTRYCZNEJ W RAMACH WYDARZENIA TTSR 2024
- Bezpieczne przejścia dla pieszych przy ul. 26 Kwietnia i ul. Witkiewicza.
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- zakup sterylizatora parowego wraz z adaptacją pomieszczeń Centralnej Sterylizacji MSSW
- Dostawy wyrobów medycznych do Pracowni Endoskopii na potrzeby bieżącej działalności SPWZOZ w Stargardzie
- Dostawa, montaż i uruchomienie systemu elektrofizjologicznego
- Świadczenie dostaw wyposażenia branżowego - działalność terapeutyczno-edukacyjna - do placówek oświatowych na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski.
- Dostawa pieluchomajtek i podkładów chłonnych
- Dostawa jednorazowych wyrobów medycznych dla USK-2 w Szczecinie.
więcej: Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.