Ogłoszenie z dnia 2022-04-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00066280/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-23
- 2022/BZP 00066280/02 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-23 (po zmianach)
- 2022/BZP 00066875/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Bargłowie Kościelnym wraz z wymianą kotła
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bargłów Kościelny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000534049
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Augustowska, 47
1.5.2.) Miejscowość: Bargłów Kościelny
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-320
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 87/ 642-40-11
1.5.8.) Numer faksu: 87/ 642-45-62
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@barglow.dt.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug.barglow.wrotapodlasia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.ug.barglow.wrotapodlasia.pl oraz https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Bargłowie Kościelnym wraz z wymianą kotła2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-280b4276-949f-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00127732
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00006010/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Poprawa efektywności energetycznej budynku Szkoły Podstawowej w Bargłowie Kościelnym poprzez docieplenie budynku szkoły wraz z wymianą źródła ciepła
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00066280/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZ.271.6.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 853680,21 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem inwestycji jest termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Bargłowie Kościelnym wraz z wymianą kotła. Budynek mieści się przy ul. Augustowskiej 8 w Bargłowie Kościelnym.
Szkoła jest trzykondygnacyjna, w części wykonana w technologii – „cegła żerańska”, w części – płyta. Obiekt został wybudowany ok. 1954 r., rozbudowany w 1984 r. i do chwili obecnej nie był przebudowywany ani termomodernizowany. W ramach niniejszej inwestycji Wykonawca zobowiązany będzie wykonać min. ocieplenie na powierzchni ok. 2017,70 m2. Prace obejmą również np.:
• naprawę uszkodzonych miejsc w ścianach,
• odkopanie do 1,5m i ocieplenie fundamentów płytami styropianowymi minimalnej grubości 6 cm oraz zabezpieczenie izolacją przeciwwilgociową,
• ocieplenie ścian budynku płytami styropianowymi gr. minimalnej 12 cm,
• docieplenie glefów okien styropianem grubości 3 cm,
• wzmocnienie całości siatką i zaprawami klejowymi cienkowarstwowymi,
• wykończenie zaprawą sylikonową w kolorze jasnym do uzgodnienia z Zamawiającym.
W ramach zamówienia należy również dostarczyć i zamontować kocioł 5-klasy na pellet kompletny, z pełnym oprzyrządowaniem, gotowy do pracy.
Minimalne parametry pieca:
• 300 kW (+/-10%),
• przeznaczony do ogrzewania budynków wielkopowierzchniowych,
• sterownik, podajnik, zasobnik na pellet,
• wykonany z wysokiej jakości atestowanych blach stalowych,
• przebieg spalania i kontrola pracy urządzenia za pomocą regulatora elektronicznego,
• bezobsługowe rozpalanie oraz samoistne wygaszanie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 994915,49 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1645618,83 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1007018,59 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ryszard Molenda R. M. Dobre Budownictwo
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 848-10-02-346
7.3.3) Ulica: Mickiewicza
7.3.4) Miejscowość: Ełk
7.3.5) Kod pocztowy: 19-300
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MOLENDA RYSZARD R. M. DOBRE BUDOWNICTWO
jakie przetargi wygrała firma
MOLENDA RYSZARD R. M. DOBRE BUDOWNICTWO
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1007018,59 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa Internatu Szkolnego."
- "Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Świlcza"
- Budowa budynku magazynowo - gospodarczego w Łambinowicach przy ul. Muzealnej 4 wraz z montażem odnawialnych źródeł energii oraz z poprawą otoczenia
- Roboty budowlane pn.Wykonanie instalacji klimatyzacji dla wybranych pomieszczeń w budynku Wojewódzkiego Ośrodka Terapii Uzależnienia od Alkoholu i Współuzależnienia w Stalowej Woli
- "Budowa bieżni i skoczni w dal w miejscowości Dębinki".
- Przebudowa drogi wewnętrznej na dz. nr ew. 71/3 obręb Młodzieszyn
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.