eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leśna Podlaska › " Termomodernizacja budynku komunalnego przy ul. Bialskiej 2 w Leśnej Podlaskiej oraz budynku Punktu Przedszkolnego w miejscowości Ossówka"



Ogłoszenie z dnia 2021-07-27


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00127582 z dnia 2021-07-27

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„ Termomodernizacja budynku komunalnego przy ul. Bialskiej 2 w Leśnej Podlaskiej oraz budynku Punktu Przedszkolnego w miejscowości Ossówka”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LEŚNA PODLASKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237598

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bialska 30

1.5.2.) Miejscowość: Leśna Podlaska

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-542

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.7.) Numer telefonu: 83/345-07-20

1.5.8.) Numer faksu: 83/345-07-21

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@lesnapodlaska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: lesnapodlaska.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

lesnapodlaska.biuletyn.net

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„ Termomodernizacja budynku komunalnego przy ul. Bialskiej 2 w Leśnej Podlaskiej oraz budynku Punktu Przedszkolnego w miejscowości Ossówka”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-91505724-ca83-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00127582

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003859/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Termomodernizacja budynku komunalnego przy ul. Bialskiej 2 w Leśnej Podlaskiej

1.1.4 Termomodernizacja budynku komunalnego - Punkt Przedszkola w Ossówce

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00080394/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 462957,24 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.2.1. część 1 zamówienia – „Termomodernizacja budynku komunalnego przy ul. Bialskiej 2 w Leśnej Podlaskiej”.
1) Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja części budynku wraz z wymianą wybranych elementów stolarki okiennej
i drzwiowej, wykonaniem opaski, utwardzeń wokół budynku oraz malowaniem dachu zlokalizowanego przy ul. Bialskiej 2 w Leśnej Podlaskiej na działce nr ewidencyjny 157.
2) Zakres robót obejmuje roboty budowlane polegające na termomodernizacji budynku. W skład przedsięwzięcia wchodzi:
− demontaż elementów przewidzianych do ponownego montażu takich jak kratki wentylacyjne, oprawy, anteny itp.;
− demontaż obróbek blacharskich;
− demontaż rur spustowych przewidzianych do ponownego montażu;
− rozebranie chodników wykonanych z płyt betonowych 35x35x5 cm.;
− odkopanie ścian fundamentowych na głębokość 1m.;
− wykucie z murów ościeżnic drewnianych;
− przygotowanie elewacji pod docieplenie metoda lekko-mokrą, oczyszczenie mechaniczne, zmycie oraz gruntowanie;
− wykonanie pionowych izolacji bitumicznych ścian piwnic do głębokości 1m poniżej terenu;
− wykonanie pionowych izolacji cieplnych ścian piwnic z płyt XPS grubości 12 cm.;
− wykonanie izolacji z folii kubełkowej ścian piwnic;
− ocieplenie ścian i cokołów budynku płytami styropianowymi grubości 15 cm. –styropian grafitowy lambda 0,032 – metoda lekko-mokra;
− przyklejenie płyt styropianowych do ościeży;
− wykonanie wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej z tynku silikonowego oraz dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi;
− ponowny montaż po drobnych naprawach i dostosowaniu rur spustowych;
− wykonanie obróbek blacharskich;
− naprawa tynków kominów wraz z malowaniem farbami silikonowymi;
− wymiana desek poziomych w balustradach tarasów na deski kompozytowe o przekroju 150x25 mm;
− malowanie połaci dachowej, rynien, rur spustowych, krat, balustrad, podbitki;
− montaż okien PVC trzyszynowych oraz ocieplonych zewnętrznych drzwi metalowych;
− docieplenie stropu ostatniej kondygnacji wraz z warstwami wyrównawczymi;
− wykonanie opaski oraz utwardzeń wokół budynku z kostki brukowej betonowej;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45443000-4 - Roboty elewacyjne

4.5.5.) Wartość części: 324549,50 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.2.2. część 2 zamówienia – „Termomodernizacja budynku Punktu Przedszkolnego w miejscowości Ossówka”.
1) Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku wraz
z wymianą wybranych elementów stolarki okiennej, remontem balkonu, wymianą pokrycia dachowego, wykonaniem opaski wokół budynku zlokalizowanego pod adresem Ossówka 12A, działka nr ewidencyjny 410/1, obręb Ossówka.
2) Zakres robót obejmuje roboty budowlane polegające na termomodernizacji budynku. W skład przedsięwzięcia wchodzi:
- demontaż elementów przewidzianych do ponownego montażu takich jak balustrady balkonowe, kratki wentylacyjne, oprawy, anteny itp.;
− remont płyty balkonowej wraz ze schodami;
− demontaż obróbek blacharskich, rynien, rur spustowych;
− rozebranie pokrycia dachowego z płyt azbestowo-cementowych wraz z przekazaniem materiałów do utylizacji;
− rozebranie ołacenia dachu
− rozebranie chodników wykonanych z płyt betonowych 35x35x5 cm.
− odkopanie ścian fundamentowych na głębokość 1m.
− wykucie z murów ościeżnic drewnianych
− przygotowanie elewacji pod docieplenie metoda lekko-mokrą, oczyszczenie mechaniczne, zmycie oraz gruntowanie,
− wykonanie pionowych izolacji bitumicznych ścian piwnic do głębokości 1m poniżej terenu;
− wykonanie pionowych izolacji cieplnych ścian piwnic z płyt XPS grubości 12 cm.;
− wykonanie izolacji z folii kubełkowej ścian piwnic;
− ocieplenie ścian i cokołów budynku płytami styropianowymi grubości 15 cm. –styropian grafitowy lambda 0,032 – metoda lekko-mokra;
− wykonanie wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej z tynku silikonowego oraz dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi;
− ołacenie połaci dachowej łatami i kontr łatami oraz położenie folii paro przepuszczalnej;
− pokrycie blacho dachówką z blachy powlekanej wraz z obróbkami i elementami wykończeniowymi
− montaż rynien oraz rur spustowych;
− wykonanie podbitki z blachy stalowej powlekanej T-8
− naprawa tynków kominów wraz z malowaniem farbami silikonowymi;
− montaż okien PVC dwuszybowych;
− docieplenie stropu ostatniej kondygnacji wełną mineralną;
− wykonanie opaski wokół budynku oraz utwardzeń z kostki brukowej betonowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

4.5.5.) Wartość części: 138407,74 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 345637,43 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 377998,18 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 345637,43 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Remontowo-Budowlane ALEX-BUD Aleksander Gryciuk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5371021714

7.3.4) Miejscowość: Sławacinek Stary 231

7.3.5) Kod pocztowy: 21-500

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 345637,43 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-19

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 147770,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 190945,03 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 147770,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Remontowo-Budowlane ALEX-BUD Aleksander Gryciuk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5371021714

7.3.4) Miejscowość: Sławacinek Stary 231

7.3.5) Kod pocztowy: 21-500

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 147770,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-19

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-07-27 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.