eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Realizacja badania ewaluacyjnego "Ewaluacja wsparcia systemowego z EFS na rzecz kadr systemu pieczy zastępczej"



Ogłoszenie z dnia 2023-03-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Realizacja badania ewaluacyjnego „Ewaluacja wsparcia systemowego z EFS na rzecz kadr systemu pieczy zastępczej”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MINISTERSTWO RODZINY I POLITYKI SPOŁECZNEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015725935

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Nowogrodzka 1/3/5

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-513

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mrips.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/rodzina

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Realizacja badania ewaluacyjnego „Ewaluacja wsparcia systemowego z EFS na rzecz kadr systemu pieczy zastępczej”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1978e880-bd9e-11ed-8261-62cbbe4d0ca4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00127470

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00120465/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Ewaluacja wsparcia systemowego z EFS na rzecz kadr systemu pieczy zastępczej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Projekt Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na 2023 r., realizowany w ramach Osi Priorytetowej VI Pomoc Techniczna PO WER 2014-2020

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zamowienia-mrpips.ezamawiajacy.pl/pn/zamowienia-mrpips/demand/100720/notice/public/details

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: za pośrednictwem strony internetowej: https://zamowienia-mrpips.ezamawiajacy.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Środki komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej, tj.:
1.1. stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
1.2. komputer klasy PC lub Mac spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej przeglądarki internetowej;
1.3. zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obsługująca TLS 1.2
1.4. zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf
1.5. dokumenty w formacie .pdf zaleca się podpisywać formatem PAdES.
1.6. dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż .pdf, wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć oddzielny plik z podpisem.
2. Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:
2.1. Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.
2.2. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), znajdującą się po lewej stronie dokumentu w kolumnie „Data"- czas lokalny serwera synchronizowany odpowiednim źródłem czasu.
3. W celu wejścia na Platformę, umożliwiającą m.in. zapoznanie się z treścią SWZ czy złożenie oferty wymagane jest uprzednie zalogowanie. Wykonawcy, którzy nie założyli jeszcze konta zobligowani są do uprzedniej, bezpłatnej rejestracji. Szczegóły rejestracji wskazane są w „Instrukcji dla Wykonawcy”.
4. Zamawiający zwraca uwagę, iż proces akceptacji w przypadku poprawnie wprowadzonych danych we wniosku rejestracyjnym trwa do 24 godzin w dni robocze, a jeżeli wniosek zawiera niepełne lub błędne dane, może zostać odrzucony co może skutkować koniecznością ponownego złożenia wniosku.
5. W przypadku problemów technicznych dotyczących pracy Platformy należy kontaktować się z serwisem:
1) pod numerem telefonu: (22) 257 22 23;
2) pod adresem e-mail: oneplace@marketplanet.pl.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Minister Rodziny i Polityki Społecznej;
 w sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt: iodo@mrips.gov.pl;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Realizacja badania ewaluacyjnego „Ewaluacja wsparcia systemowego z EFS na rzecz kadr systemu pieczy zastępczej” – znak sprawy: BDG-V.2711.1.2023.JM.
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.);
 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
 nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BDG-V.2711.1.2023.JM

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 165326,67 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja badania ewaluacyjnego „Ewaluacja wsparcia systemowego z EFS na rzecz kadr systemu pieczy zastępczej”. Badanie ma charakter oceniający efekty projektów Działania 2.8 PO WER, dotyczących wsparcia szkoleniowego kadr systemu wspierania rodziny i pieczy zastępczej oraz uczestników stanowiących tzw. otoczenie systemu (tj. przedstawiciele wymiaru sprawiedliwości, oświaty, systemu zdrowia). Celem ewaluacji będzie ocena, skuteczności i użyteczności wsparcia z EFS dla pracowników instytucji systemu wsparcia rodziny i pieczy zastępczej. Ponadto w ramach badania poddane analizie będą kwestia trafności efektów proponowanego wsparcia dla uczestników szkoleń jak również zjawisko pojawiających się ewentualnych problemów związanych z niedopasowaniem istniejącej oferty szkoleniowej do potrzeb przedmiotowej grupy docelowej. Zostanie przeprowadzona również analiza komplementarności wsparcia oferowanego z EFS w stosunku do wsparcia działań własnych samorządów terytorialnych dedykowanych na rzecz kadr systemu pieczy zastępczej.
2. Szczegółowe informacje dotyczące opisu, zakresu i warunków realizacji przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SWZ – Projektowane Postanowienia Umowy (dalej: „PPU”) wraz z załącznikami, a w szczególności z załącznikiem nr 3 do Projektowanych Postanowień Umowy pn. „Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia” (SOPZ).

4.2.6.) Główny kod CPV: 79419000-4 - Usługi konsultacyjne w zakresie ewaluacji

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 112 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie niżej zdefiniowanych kryteriów i przypisanego im znaczenia (wagi).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koncepcja i metodologia badania

4.3.6.) Waga: 70,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
1. Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonał należycie (tj. świadczył, zrealizował, zakończył) co najmniej dwie usługi polegające na przeprowadzeniu ewaluacji lub badań społecznych (z wykluczeniem usług audytowych), o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto każda, z tym, że co najmniej jedna polegała na wykonaniu badania ewaluacyjnego w obszarze polityki rynku pracy lub integracji społecznej. W przypadku, gdy wykonawca wykonuje określoną ilość ewaluacji lub badań społecznych na podstawie trwającej umowy, wymagania określone w zdaniu poprzednim muszą być spełnione przez tę zakończoną ewaluację (lub badanie), która jest wykazywana na potwierdzenie spełnienia warunku.
UWAGA:
• Przez jedną usługę Zamawiający rozumie jeden/ą kontrakt/umowę, z zastrzeżeniem, że w przypadku, gdy wykonawca realizuje określoną ilość ewaluacji lub badań na podstawie jednej umowy przez jedną usługę rozumie się jedną zakończoną ewaluację lub badanie.
• Przez ewaluację Zamawiający rozumie ocenę projektu, programu lub polityki na wszystkich jego etapach, tj. planowania, realizacji i mierzenia rezultatów z punktu widzenia przyjętych kryteriów, w celu jego usprawnienia, rozwoju lub lepszego zrozumienia.
• Przez badania społeczne Zamawiający rozumie badania ludności lub wyodrębnionych kategorii społecznych (np. aktywnych zawodowo, kobiet, młodzieży, itp.), prowadzące do poznania opinii, preferencji, postaw i potrzeb społeczeństwa.
• W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ww. warunek musi spełniać w całości jeden z Wykonawców.
2. Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. co najmniej 4 osobowym zespołem badawczym, w skład którego będą wchodzić:
1) Kierownik badania - jedna osoba, posiadająca doświadczenie w kierowaniu co najmniej trzema badaniami ewaluacyjnymi/ społecznymi/ analizami/ ekspertyzami, z których każde:
a) dotyczyło problematyki włączenia społecznego;
b) miało wartość co najmniej 100 000,00 zł brutto;
c) co najmniej jedno badanie było finansowane/współfinansowane ze środków Unii Europejskiej.
2) Członkowie zespołu - trzy osoby pełniące funkcje członków zespołu, z których każda spełnia przynajmniej jedno z poniższych wymagań zdobytych w okresie ostatnich 6 lat przed upływem terminu składania ofert, a łącznie spełniają wszystkie niżej wymienione wymagania:
a) posiada doświadczenie w realizacji co najmniej jednego badania ewaluacyjnego realizowanego w ramach projektów finansowanych/współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej, którego przedmiotem było włączenie społeczne,
b) posiada doświadczenie w realizacji co najmniej jednego badania ewaluacyjnego przeprowadzonego w ramach Priorytetu lub Programu Operacyjnego dla obszaru włączenia społecznego, rynku pracy lub integracji społecznej,
c) posiada doświadczenie w realizacji co najmniej jednego badania ewaluacyjnego przeprowadzonego w ramach Priorytetu lub Programu Operacyjnego polegającego na ocenie wpływu działań współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
UWAGA:
a) Ilekroć w niniejszym punkcie jest mowa o doświadczeniu poszczególnych osób należy przez to rozumieć bycie autorem lub współautorem raportu końcowego z badania ewaluacyjnego w danej dziedzinie.
b) Zamawiający pod pojęciem włączenia społecznego rozumie działanie skierowane do osób niepełnosprawnych, pracowników w młodym i starszym wieku, pracowników o niskich kwalifikacjach, migrantów i przedstawicieli mniejszości etnicznych, takich jak społeczności romskiej, oraz kobiet na rynku pracy.
c) Zamawiający pod pojęciem integracji społecznej rozumie proces oznaczający w ogólności proces włączania (się) do zasadniczej części społeczeństwa różnorodnych, zwykle mniejszościowych grup społecznych i w konsekwencji uzyskanie możliwości, praw i usług dotychczas dostępnych tylko dla większości.
d) Na potrzeby niniejszego zamówienia, pod pojęciem Program operacyjny należy rozumieć: krajowy, rządowy, regionalny lub sektorowy dokument, służący realizacji Strategii lub Planu/Planów rozwojowych, posiadający strukturę w postaci zestawienia priorytetów i/lub działań, odnoszących się do interwencji wdrażanej na poziomie kraju, regionu lub województwa (przygotowane przez zarząd województwa lub zarządy województw działające w porozumieniu, albo przez ministra właściwego do spraw rozwoju regionalnego) lub odnoszące się do sektora gospodarki (przygotowany przez właściwego ministra). Programy operacyjne finansowane są z publicznych środków krajowych lub współfinansowane są z publicznych środków wspólnotowych.
e) Na potrzeby niniejszego zamówienia, pod pojęciem Priorytet należy rozumieć wyodrębnioną organizacyjnie część Programu operacyjnego, posiadającą sprecyzowaną grupę odbiorców wsparcia, instytucję odpowiedzialną za jego wdrażanie oraz przeznaczony na ten cel budżet.
3) Żaden z członków zespołu badawczego, o którym mowa w pkt 2) nie może uczestniczyć w pracach Grup Sterujących Ewaluacją PO WER ani być pracownikiem w instytucji zaangażowanej we wdrażanie programów operacyjnych realizowanych w ramach PO WER 2014-2020. Osoby wskazane przez Wykonawcę w wykazie osób wejdą w skład Zespołu Badawczego, o którym mowa w § 4 Projektowanych Postanowień Umowy. W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia skład personalny Zespołu Badawczego nie będzie mógł być zmieniony lub rozszerzony bez wcześniejszego przedstawienia Zamawiającemu informacji dotyczącej stosownej propozycji zmian wraz z podaniem przyczyn. Zmiany w składzie osobowym Zespołu Badawczego będą dopuszczalne pod warunkiem, że nowe osoby wchodzące w skład tego Zespołu będą posiadały kwalifikacje odpowiednio kierownika badania albo członka zespołu, nie niższe niż określone w pkt 7.1.4.4.2 SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wykaz usług spełniających wymogi określone w pkt 7.1.4.4.1 SWZ, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Wzór wykazu usług stanowi załącznik 3 SWZ;
Uwaga!
W przypadku przedstawienia usług wykonanych (zakończonych) do wykazu należy bezwzględnie załączyć dokument potwierdzający, że te usługi zostały wykonane należycie.
2. wykaz osób spełniających wymogi określone w pkt 7.1.4.4.2 SWZ, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Koncepcja i metodologia badania – zgodnie z wymaganiami opisanymi w pkt 13.3.2 SWZ. Zamawiający informuje, że ww. przedmiotowy środek dowodowy nie podlega uzupełnieniu.
UWAGA!
Brak złożenia „Koncepcji i metodologii badania” skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit c ustawy.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (w rozumieniu art. 58 ustawy) muszą spełniać następujące wymogi:
1) wykonawcy występujący wspólnie są obowiązani do ustanowienia pełnomocnika do:
a) reprezentowania ich w postępowaniu albo,
b) reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego;
2) pełnomocnictwo – dokument wytworzony w postaci elektronicznej – musi zostać złożony wraz z ofertą i zawierać także wskazania:
a) przedmiotu zamówienia, którego dotyczy,
b) wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wymienionych z nazwy wraz z określeniem adresu i siedziby.
3) pełnomocnictwo to musi być udzielone przez każdego z wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia i podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę uprawnioną do reprezentowania każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
2. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3. Wspólników spółki cywilnej obowiązują przepisy dotyczące wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 58 ustawy.
4. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
5. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o których mowa w pkt 1.2.1 SWZ:
a) pełnomocnictwa, o którym mowa w pkt 1.3.1 ppkt 2 SWZ;
b) oświadczenia wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy – w przypadku, gdy w odniesieniu do warunku udziału określonego w pkt 7.1.4.4 SWZ wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia polegają na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian został określony w Projektowanych Postanowieniach Umowy, które stanowią załącznik nr 2 do SWZ:
§ 2 Projektowanych Postanowień Umowy:
2. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać przedmiot umowy zgodnie z harmonogramem stanowiącym załącznik nr 5 do umowy. Harmonogram musi zostać zaakceptowany przez Zamawiającego, który ma możliwość zgłoszenia uwag, a Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia uwag Zamawiającego.
3. Wykonawca może wprowadzić zmianę w harmonogramie po uzyskaniu zgody Zamawiającego, pod warunkiem zachowania terminu wykonania umowy, określonego w ust. 1. Zmiana w harmonogramie wymaga zawarcia aneksu do umowy.
§ 4 Projektowanych Postanowień Umowy:
1. Skład personalny Zespołu Badawczego określa załącznik nr 7 do umowy.
2. Zmiana osób lub rozszerzenie składu personalnego Zespołu Badawczego wymagają zawarcia aneksu do umowy. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu umotywowany wniosek wraz z podaniem przyczyn zmiany Zespołu Badawczego. W miejsce osoby wycofanej, do Zespołu Badawczego może być włączona osoba posiadająca kwalifikacje odpowiednio kierownika badania albo członka zespołu, nie niższe niż określone w pkt 7.1.4.4.2. Specyfikacji Warunków Zamówienia.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-03-23 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zamowienia-mrpips.ezamawiajacy.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-23 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-04-21

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Z uwagi na brak technicznej możliwości wprowadzenia w formularzu ogłoszenia o zamówieniu terminu realizacji zamówienia, określonego w tygodniach, Zamawiający wskazuje termin realizacji w informacjach dodatkowych.
Termin wykonania zamówienia wynosi do 16 tygodni od dnia zawarcia umowy.
2. Zamawiający informuje, że na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2023 poz. 129) dalej „ustawa o szczególnych rozwiązaniach”, z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz.U. z 2022 r. poz. 593, 655, 835, 2180 i 2185) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz.U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106 oraz z 2022 r. poz. 1488) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.