eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowiny › "Remont dróg tłuczniowych i asfaltowych na terenie gminy Nowiny"



Ogłoszenie z dnia 2021-07-27


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00127440 z dnia 2021-07-27

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont dróg tłuczniowych i asfaltowych na terenie gminy Nowiny”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NOWINY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010665

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Białe Zagłębie 25

1.5.2.) Miejscowość: Nowiny

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-052

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 41 347-50-00

1.5.8.) Numer faksu: 41 347-50-11

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: nowiny@nowiny.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowiny.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/sitkowka-nowiny/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Remont dróg tłuczniowych i asfaltowych na terenie gminy Nowiny”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b7fbb19c-beb7-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00127440

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003222/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Remont dróg tłuczniowych i asfaltowych na terenie gminy Nowiny

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00066317/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: INO.271.24.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 280567,48 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1 – Remont nawierzchni dróg tłuczniowych w miejscowości Szewce, Zgórsko, Trzcianki, Kowala, gmina Nowiny

W ramach zadania przewiduje się remont nawierzchni w zakresie następujących dróg:
1) Droga wewnętrzna w miejscowości Szewce, zlokalizowana na dz. nr ewid. 351/9, 351/12, 351/44 w obrębie geodezyjnym 0015 Szewce,
2) Droga wewnętrzna w miejscowości Szewce, zlokalizowana na dz. nr ewid. 355/2, 356/10 w obrębie geodezyjnym 0015 Szewce,
3) Droga wewnętrzna w miejscowości Szewce, zlokalizowana na dz. nr ewid. 356/11, 357/2 w obrębie geodezyjnym 0015 Szewce,
4) Droga wewnętrzna w miejscowości Trzcianki, zlokalizowana na dz. nr ewid. 8/1, 11/14 w obrębie geodezyjnym 0004 Wola Murowana,
5) Droga wewnętrzna w miejscowości Zgórsko, zlokalizowana na dz. nr ewid. 476/4 w obrębie geodezyjnym 0005 Zagrody,
6) Droga gminna nr 377026T ( ul. Wiosenna) w miejscowości Zgórsko, zlokalizowana na dz. nr ewid. 307/14 w obrębie geodezyjnym 0005 Zagrody,
7) Droga wewnętrzna – ul. Jaśminowa w miejscowości Zgórsko, zlokalizowana na dz. nr ewid. 246/51 w obrębie geodezyjnym 0005 Zagrody,
8) Droga wewnętrzna – ul. Kryształowa w miejscowości Kowala, zlokalizowana na dz. nr ewid. 733/7, 733/11, 732/19, 731/13 w obrębie geodezyjnym 0001 Kowala,
9) Droga wewnętrzna w miejscowości Kowala, zlokalizowana na dz. nr ewid. 729/25, 728/26 w obrębie geodezyjnym 0001 Kowala.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 210425,61 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2 - Remont nawierzchni dróg asfaltowych w miejscowości Sitkówka, Zgórsko, Kowala, gmina Nowiny
W ramach zadania przewiduje się remont nawierzchni w zakresie następujących dróg:
1) Droga wewnętrzna – ul. Chorzowska w miejscowości Sitkówka, zlokalizowana na dz. nr ewid. 51/4 obręb geod. 0001 Kowala.
2) Droga wewnętrzna w miejscowości Kowala, zlokalizowana na dz. nr ewid. 775, 738/1, 804/5, 804/7, 805/1, 737/1 w obrębie geodezyjnym 0001 Kowala
3) Droga wewnętrzna – ul. Letnia w miejscowości Zgórsko, zlokalizowana na dz. nr ewid. 306/15 w obrębie geodezyjnym 0005 Zagrody

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 70141,87 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 5

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 208475,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 332100,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 208475,16 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Trans-Bud Łukasz Janiga Usługi Transportowo - Budowlane

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 260275422

7.3.3) Ulica: Bełk 90

7.3.4) Miejscowość: Imielno

7.3.5) Kod pocztowy: 28-313

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 208475,16 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 2

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 94710,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 188888,88 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 94710,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Robót Drogowych DUKT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 366348290

7.3.3) Ulica: Zakładowa 17

7.3.4) Miejscowość: Nowiny

7.3.5) Kod pocztowy: 26-052

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 94710,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

2021-07-27 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.