eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-Koźle › Nasadzenia kwiatów ozdobnych w koszach, konstrukcjach i wieżach kwietnikowych oraz na skwerach zieleni miejskiej wraz z utrzymaniem



Ogłoszenie z dnia 2023-03-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Nasadzenia kwiatów ozdobnych w koszach, konstrukcjach i wieżach kwietnikowych oraz na skwerach zieleni miejskiej wraz z utrzymaniem

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kędzierzyn-Koźle - Urząd Miasta

1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412912

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piramowicza 32

1.5.2.) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-220

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@kedzierzynkozle.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kedzierzynkozle.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=f15dda4c-01df-4c59-b90f-a767d9826443

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Nasadzenia kwiatów ozdobnych w koszach, konstrukcjach i wieżach kwietnikowych oraz na skwerach zieleni miejskiej wraz z utrzymaniem

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0d53d87c-a169-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00127435

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00021803/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.19 Nasadzenia kwiatów w doniczkach, wieżach i skwerach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00075572

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.6.2023.RM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 124157,41 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie zamówienia obejmuje w szczególności:

1) Wykonanie prac w zakresie obsadzenia i utrzymania 4 wież kwietnikowych będących własnością Gminy, w tym:
a) uzupełnienie podłoża żyzną glebą w 4 wieżach kwietnikowych,
b) zakup i obsadzenie w terminie od 15 maja 2023 r. do 19 maja 2023 wież
-begonii dragon w mieszance czerwony, różowy i biały, w każdej z wież po 180szt.
c)pielęgnację kwiatów w wieżach (usuwanie suchych liści i kwiatów), podlewanie, plewienie, wykonywanie niezbędnych oprysków, nawożenie w okresie od posadzenia do 15 października, według potrzeb,
d)uzupełnianie w terminie do 7 dni od daty zgłoszenia przez OSR zniszczonych lub brakujących roślin,
e) w uzgodnieniu z zamawiającym usunięcie kwiatów po sezonie w terminie do 15 listopada i zagospodarowanie odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami.

2) Przygotowanie, obsadzenie oraz zawieszenie na latarniach na płycie Rynku doniczek dostarczonych przez Zamawiającego:
a)przygotowanie, przetransportowanie 10 kompletów (dwie skręcane części) doniczek dostarczonych przez Zamawiającego,
b)w każdej połówce doniczki musi być:
- pelargonia tyrolska czerwona lub różowa w ilości 8 szt.,
- komarzyca "Variegata" szt. 2
- wilec ziemniaczany w kolorze jasno zielonym lub bordowym lub mix szt. 2
c) podlewanie, plewienie, nawożenie, wykonywanie niezbędnych oprysków w okresie od zawieszenia do 15 października, uzupełnianie brakujących roślin w terminie do 7 dni od zgłoszenia braku przez OSR,
d) wymiana zniszczonych lub uzupełnienie brakujących doniczek w terminie do 7 dni od zgłoszenia braku przez OSR,(w przypadku dewastacji lub kradzieży dostarczonych przez Zamawiającego),
e) w terminie do 15 listopada usunięcie doniczek z latarni, oczyszczenie z ziemi, przekazanie Zamawiającemu oraz przewiezienie w miejsce wskazane przez Zamawiajacego,
f) w terminie od 15 maja 2023 r. do 17 maja 2023 zawieszenie w obecności przedstawiciela Zamawiającego doniczek na wskazanych latarniach.

3) Nasadzenie na wskazanej przez Zamawiającego rabacie na ul. Pamięci Sybiraków kwiatów na powierzchni łącznej 9,5 m2, w Parku Pojednania przy pomniku Jana Pawła II na powierzchni 40 m 2 oraz w innych wskazanych na terenie Parku Pojednania miejscach na powierzchni 70 m2. Zakres prac obejmuje:
a) usunięcie warstwy starej ziemi i nawiezienie w to miejsce ziemi urodzajnej z nawozem na wskazanych rabatach i miejscach nasadzeń w Parku Pojednania o łącznej pow. 110 m2,na głębokość 20 cm, Zamawiający zastrzega sobie prawo odbioru protokolarnego powierzchni po wybraniu ziemi, a przed uzupełnieniem nowej.
b) spulchnienie ew. uzupełnienie ziemi oraz obsadzenie wskazanych na ul. Pamięci Sybiraków powierzchni 9,5 m2 klombów , begonia Dragon Red w ilości 12 szt. na 1 m2, w terminie od 15 maja 2023 r. do 18 maja 2023,
c) zakup i nasadzenie w terminie od 15 maja 2023 r. do 18 maja 2023
- begonii bulwiastej w mieszance czerwony, pomarańczowy i żółty przy pomniku Jana Pawła II w Parku Pojednania na powierzchni 40 m 2 w ilości 25 szt. na 1 m2, = 1000 sztuk
d) zakup i nasadzenie w Parku Pojednania w miejscach wskazanych przez Zamawiającego na powierzchni 21 m2 (5 kółek), w terminie od 15 maja 2023 r. do 18 maja 2023,
-begonia Dragon w mieszance kolorów (czerwony, pomarańczowy, bordowy i biały), w ilości 12 szt.na 1m2,
e) zakup i nasadzenie w Parku Pojednania w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, na powierzchni 49 m2, w terminie od 15 maja 2023 r. do 18 maja 2023,
-begonia Dragon w mieszance kolorów (czerwony, pomarańczowy, bordowy i biały) w ilości 12 szt.na 1 m2,
f)podlewanie, plewienie, nawożenie, wykonywanie niezbędnych oprysków posadzonych roślin, w okresie od posadzenia do 15 października, uzupełnianie w terminie do 7 dni od zgłoszenia braku, obumarłych lub brakujących roślin,
g) w uzgodnieniu z Zamawiającym usunięcie kwiatów po sezonie w terminie do 15 listopada i zagospodarowanie powstałych odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami,
h) obsadzenie 10 dostarczonych przez Zamawiającego doniczek:
- mix begonia Dragon w mieszance kolorów (czerwony, pomarańczowy, bordowy i biały),
ilość 4 szt./doniczkę,

4) Wykonanie prac w zakresie obsadzenia i utrzymania 5 donic ozdobnych przy al. Jana Pawła II nr 4 będących własnością Gminy:
a) uzupełnienie podłoża żyzną glebą w 5 donicach (część dolna) o powierzchni łącznej 13 m2,
b) zakup i obsadzenie w terminie od 15 maja 2023 r. do 19 maja 2023 dolnej części donicy:
- begonii bulwiastej w kolorach czerwony, pomarańczowy i żółty w ilości 15 szt./m2 ,
opcjonalnie do uzgodnienia z Zamawiającym
- mix niecierpek SunPatiens w mieszance kolorów (czerwony, pomarańczowy, bordowy i biały)
w ilości 15 szt./m2
- komarzyca ciemna szt. 50
opcjonalnie do uzgodnienia z Zamawiającym
- wilec ziemniaczany w kolorze jasno zielonym szt. 50,
c)pielęgnacja kwiatów w donicach (usuwanie suchych liści i kwiatów), podlewanie, plewienie, wykonywanie niezbędnych oprysków, nawożenie w okresie od posadzenia do 15 października, według potrzeb,
d)uzupełnianie w terminie do 7 dni od daty zgłoszenia przez OSR zniszczonych lub brakujących roślin,
e) w uzgodnieniu z zamawiającym usunięcie kwiatów po sezonie w terminie do 30 października i zagospodarowanie odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami (z wyjątkiem tawuły japońskiej),
f) w terminie od 2 do 10 listopada obsadzenie dolnej części donic bratkami żółtymi i białymi w ilości 30 szt/m2.

5) Wykaz prac w zakresie obsadzenia klombu przy ul. Krzywoustego 775 szt. aksamitka
a) uzupełnienie podłoża żyzną glebą powierzchni łącznej 31 m2,
b)zakup i obsadzenie w terminie od 15 maja 2023 r. do 18 maja 2023 aksamitka 775 szt., 25 szt / m2,
c)pielęgnacja kwiatów (usuwanie suchych liści i kwiatów), podlewanie, plewienie, wykonywanie niezbędnych oprysków, nawożenie w okresie od posadzenia do 15 października, według potrzeb,
d)uzupełnianie w terminie do 7 dni od daty zgłoszenia przez OSR zniszczonych lub brakujących roślin,
e) w uzgodnieniu z zamawiającym usunięcie kwiatów po sezonie w terminie do 15 listopada i zagospodarowanie odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami.

6) Wykaz prac w zakresie obsadzenia klombu przy pomniku Józefa Piłsudskiego 300 szt.
a) uzupełnienie podłoża żyzną glebą powierzchni łącznej 15 m2,
b)zakup i obsadzenie w terminie od 15 maja 2023 r do 18 maja 2023 begonią big czerwoną 150 szt. i białą 150 szt. (20 szt./m2)
c)pielęgnacja kwiatów (usuwanie suchych liści i kwiatów), podlewanie, plewienie, wykonywanie niezbędnych oprysków, nawożenie w okresie od posadzenia do 15 października, według potrzeb,
d)uzupełnianie w terminie do 7 dni od daty zgłoszenia przez OSR zniszczonych lub brakujących roślin,
e) w uzgodnieniu z zamawiającym usunięcie kwiatów po sezonie w terminie do 30 października i zagospodarowanie odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami,
f) w terminie od 2 do 10 listopada obsadzenie klombu bratkami białymi i czerwonymi w ilości po 200 szt. w każdym kolorze.

7) Wykaz prac w zakresie obsadzenia klombu przy ul. Chrobrego aksamitką 500 szt.
a) uzupełnienie podłoża żyzną glebą powierzchni łącznej 20 m2,
b)zakup i obsadzenie w terminie od 15 maja 2023 r. do 19 maja 2023 aksamitka 500 szt. 25 szt./m2,
c)pielęgnacja kwiatów (usuwanie suchych liści i kwiatów), podlewanie, plewienie, wykonywanie niezbędnych oprysków, nawożenie w okresie od posadzenia do 15 października, według potrzeb,
d)uzupełnianie w terminie do 7 dni od daty zgłoszenia przez OSR zniszczonych lub brakujących roślin,
e) w uzgodnieniu z zamawiającym usunięcie kwiatów po sezonie w terminie do 15 listopada i zagospodarowanie odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami.

8) Wykonanie prac w zakresie obsadzenia i utrzymania donicy ozdobnej przy pomniku na Placu Pamięci Rodła:
a) uzupełnienie podłoża żyzną glebą w donicy o powierzchni łącznej 2 m2,
b) zakup i obsadzenie w terminie od 15 maja 2023 r. do 19 maja 2023 donicy rośliną :
- mix big dragon 20 szt. / 1 m2
c)pielęgnacja kwiatów w donicy (usuwanie suchych liści i kwiatów), podlewanie, plewienie, wykonywanie niezbędnych oprysków, nawożenie o okresie od posadzenia do 15 października, według potrzeb,
d)uzupełnianie w terminie do 7 dni od daty zgłoszenia przez OSR zniszczonych lub brakujących roślin,
e) w uzgodnieniu z zamawiającym usunięcie kwiatów po sezonie w terminie do 30 października i zagospodarowanie odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami,
f) w terminie od 2 do 10 listopada obsadzenie donicy bratkami żółtymi lub białymi w ilości 30 szt/m2.

2. Wykonawca ponadto zobowiązany jest do:
1) zapewnienia na własny koszt wszystkich narzędzi, materiałów i preparatów przy czym zakupione sadzonki muszą być w początkowej fazie kwitnienia oraz być rozkrzewione na co najmniej trzy pędy;
2) zagospodarowania wszystkich powstałych odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami;
3) zapewnienia na własny koszt transportu materiału, sprzętu oraz odpadów;
4) poniesienia kosztów magazynowania roślin przed posadzeniem;
5) zobowiązuje się Wykonawcę do okazania przedstawicielowi Zamawiającego zakupionego materiału przed posadzeniem w celu akceptacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 135000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 135000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 135000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tomasz Kryszniew Zakład Konserwacji Terenów Zielonych

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7492107574

7.3.3) Ulica: Olszowa 57

7.3.4) Miejscowość: Cisek

7.3.5) Kod pocztowy: 47-253

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 135000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.