eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabłudów › Rozbudowa drogi gminnej nr 106863B Kudrycze - Pasynki - Zabłudów, na odcinku Pasynki - Zabłudów - etap II.



Ogłoszenie z dnia 2022-04-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa drogi gminnej nr 106863B Kudrycze - Pasynki - Zabłudów, na odcinku Pasynki - Zabłudów - etap II.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZABŁUDÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659208

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 8

1.5.2.) Miejscowość: Zabłudów

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-060

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@zabludow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.zabludow.wrotapodlasia.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa drogi gminnej nr 106863B Kudrycze - Pasynki - Zabłudów, na odcinku Pasynki - Zabłudów - etap II.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-be608e5e-9df5-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00127433

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00036792/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa nawierzchni drogi gminnej nr 106863B Kudrycze - Pasynki - Zabłudów - na odcinku Pasynki - Zabłudów - etap II

1.3.29 Pełnienie nadzoru nad budową nawierzchni drogi gminnej nr 106863B Kudrycze - Pasynki - Zabłudów, na odcinku Pasynki - Zabłudów - etap II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00077762/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1: Rozbudowa drogi gminnej nr 106863B Kudrycze – Pasynki - Zabłudów, na odcinku Pasynki – Zabłudów od km 3+705,5 do km 7+500 – etap II.
1. Opis przedmiotu zamówienia:
1) Zakres rzeczowy robót budowlanych – zgodnie z załączoną dokumentacją – obejmuje:
a) roboty przygotowawcze, w tym usunięcie drzew i krzewów,
b) wytyczenie osi jezdni i przebiegu uzbrojenia,
c) korekta w planie osi drogi gminnej,
d) korekta profilu podłużnego drogi zapewniającego prawidłowe odwodnienie oraz poprawę bezpieczeństwa ruchu,
e) rozbiórka istniejących nawierzchni drogowych,
f) przestawienie istniejących ogrodzeń kolidujących z inwestycją,
g) budowa jezdni o szerokości 5,0 m,
h) wykonanie nowej konstrukcji nawierzchni dostosowanych do obciążenia ruchem KR1 oraz KR3,
i) wykonanie nawierzchni zjazdów indywidualnych,
j) wykonanie chodników w rejonie przystanków autobusowych,
k) wykonanie rowów przydrożnych,
l) rozbiórka przepustów drogowych,
m) wykonanie przepustów drogowych,
n) budowę i przebudowę skrzyżowań z drogami bocznymi,
o) przebudowę sieci telekomunikacyjnej kablowej,
p) budowę kanału technologicznego,
q) zagospodarowanie zieleni w granicach pasa drogowego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w dokumentacji projektowej, na którą składa się:
a) branża drogowa – projekt budowlany – załącznik nr 9.1 do SWZ
b) branża drogowa – projekt wykonawczy – załącznik nr 9.2 do SWZ
c) branża drogowa – projekt wykonawczy – zmiana rodzaju nawierzchni i lokalizacji zjazdów – załącznik nr 9.3 do SWZ
d) branża telekomunikacyjna – załącznik nr 9.4 do SWZ
e) plan wyrębu drzew i krzaków – załącznik nr 9.5 do SWZ
f) przedmiary robót – załącznik nr 9.6 do SWZ
g) stała organizacja ruchu – załącznik nr 9.7 do SWZ
h) SST – załącznik nr 9.8 do SWZ
i) zezwolenie na realizację inwestycji – załącznik nr 9.9 do SWZ
j) warunki orange – załącznik nr 9.10 do SWZ.
Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określają istotne postanowienia umowy - Załączniki nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego

4.5.5.) Wartość części: 9498062,44 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych wykonywanych w ramach zadania: „Rozbudowa drogi gminnej nr 106863B Kudrycze – Pasynki - Zabłudów, na odcinku Pasynki – Zabłudów od km 3+705,5 do km 7+500 – etap II”.
1. Opis przedmiotu zamówienia:
1) Zakres rzeczowy robót budowlanych – zgodnie z załączoną dokumentacją – obejmuje:
a) roboty przygotowawcze, w tym usunięcie drzew i krzewów,
b) wytyczenie osi jezdni i przebiegu uzbrojenia,
c) korekta w planie osi drogi gminnej,
d) korekta profilu podłużnego drogi zapewniającego prawidłowe odwodnienie oraz poprawę bezpieczeństwa ruchu,
e) rozbiórka istniejących nawierzchni drogowych,
f) przestawienie istniejących ogrodzeń kolidujących z inwestycją,
g) budowa jezdni o szerokości 5,0 m,
h) wykonanie nowej konstrukcji nawierzchni dostosowanych do obciążenia ruchem KR1 oraz KR3,
i) wykonanie nawierzchni zjazdów indywidualnych,
j) wykonanie chodników w rejonie przystanków autobusowych,
k) wykonanie rowów przydrożnych,
l) rozbiórka przepustów drogowych,
m) wykonanie przepustów drogowych,
n) budowę i przebudowę skrzyżowań z drogami bocznymi,
o) przebudowę sieci telekomunikacyjnej kablowej,
p) budowę kanału technologicznego,
q) zagospodarowanie zieleni w granicach pasa drogowego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w dokumentacji projektowej, na którą składa się:
a) branża drogowa – projekt budowlany – załącznik nr 9.1 do SWZ
b) branża drogowa – projekt wykonawczy – załącznik nr 9.2 do SWZ
c) branża drogowa – projekt wykonawczy – zmiana rodzaju nawierzchni i lokalizacji zjazdów – załącznik nr 9.3 do SWZ
d) branża telekomunikacyjna – załącznik nr 9.4 do SWZ
e) plan wyrębu drzew i krzaków – załącznik nr 9.5 do SWZ
f) przedmiary robót – załącznik nr 9.6 do SWZ
g) stała organizacja ruchu – załącznik nr 9.7 do SWZ
h) SST – załącznik nr 9.8 do SWZ
i) zezwolenie na realizację inwestycji – załącznik nr 9.9 do SWZ
j) warunki orange – załącznik nr 9.10 do SWZ.
Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określają istotne postanowienia umowy - Załączniki nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71500000-3 - Usługi związane z budownictwem

4.5.5.) Wartość części: 61250,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7632056,89 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9833850,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7632056,89 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UNIBEP S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5430200365, REGON: 000058100

7.3.3) Ulica: 3 Maja

7.3.4) Miejscowość: Bielsk Podlaski

7.3.5) Kod pocztowy: 17-100

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Podwykonawców nie wyłoniono na etapie składania ofert. Podwykonawca wykona wszelkie prace drogowe/budowlane (poza robotami nawierzchniowymi i bitumicznymi)


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7632056,89 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48585,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48585,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48585,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Budownictwo Komunikacyjne Maria Gawryluk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5431195287, REGON: 051997723

7.3.3) Ulica: Transportowa 16/24

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-399

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48585,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.