eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługa druku dla programu Creative Europe Desk Polska wraz z dostawą do Instytutu Adama Mickiewicza



Ogłoszenie z dnia 2021-07-26


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00127166 z dnia 2021-07-26

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa druku dla programu Creative Europe Desk Polska wraz z dostawą do Instytutu Adama Mickiewicza

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Adama Mickiewicza

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140470071

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mokotowska 25

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-560

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kkieloch@iam.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.iam.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://iam.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa druku dla programu Creative Europe Desk Polska wraz z dostawą do Instytutu Adama Mickiewicza

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c833ed95-d59d-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00127166

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00014522/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.27 Usługa druku dla WPE wraz z dostawą do Instytutu Adama Mickiewicza

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00095761/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 3/IAM/2021/06

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 7764,23 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa druku dla programu Creative Europe Desk Polska wraz z dostawą do Instytutu Adama Mickiewicza Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) zawiera załącznik nr 5 do SWZ. Specyfikacja druków Creative Europe Desk Polska

1. Magazyn CED 2/2021
• Format A4, druk dwustronny kolorowy (4+4)
• Ilość stron: 28+4/32
• Rodzaj papieru: kreda mat, środek: 170 g/m2; okładka: 250 g/m2
• Oprawa zeszytowa
• Nakład: 650 szt.
• Pakowanie: po 50 sztuk w papier/karton

2. Ulotka tematyczna MEDIA dla konkretnej grupy odbiorców (1)
• Format A5
• Papier: kreda mat. 300 g
• Zadruk: 4+4
• Ilość stron: 4 (bigowanie po dłuższym boku)
• Nakład: 600 egz.
• Pakowanie po 50 sztuk

3. Ulotka tematyczna MEDIA dla konkretnej grupy odbiorców (2)
• Format A5
• Papier: kreda mat. 300 g
• Zadruk: 4+4
• Ilość stron: 4 (bigowanie po dłuższym boku)
• Nakład: 600 egz.
• Pakowanie po 50 sztuk

4. Broszura „Inicjatywy Unii Europejskiej dla sektora kultury”
• Format: A5
• Rodzaj papieru: okładka - kreda mat 300g, środek - papier ekologiczny w kolorze białym 170 g/m2
• Druk offsetowy
• Zadruk: 4+4
• Oprawa zeszytowa po długim boku
• Ilość stron: 4+4/8
• Nakład: 400 szt.
• Pakowanie: po 50 sztuk w papier/karton


5. Dwa Roll-upy ( komponent Kultura i komponent Media)
• Mocna konstrukcja wszystkich profili aluminiowych; składany 3-częściowy maszt aluminiowy wyposażony w pewny i niewidoczny od frontu zaczep, szeroka, stabilna kaseta ze sztywnego, grubego aluminium, nie wymagająca dodatkowych nóżek; wałek z listwą zaciskową - bezklejowy montaż (wzór kasety na załączonym zdjęciu). Torba transportowa z grubą wkładką, wyposażona w wygodny, regulowany pas naramienny oraz dodatkową kieszeń na maszt. Druk pełnokolorowy na surowcu FUJI Solvent RollUp Film; parametry wydruku: rozdzielczość 720 dpi; ilość kropelek na cal kwadratowy 320.
• 24-miesięczna gwarancja jakości.
• Wymiary: 1000mm x 2000mm
• Nakład: 2 szt. (dwie różne grafiki)
6. Koperty C4 z logotypem i danymi kontaktowymi

· Koperta biała C4 z rozszerzonymi bokami i dnem (wymiary 229 mm x 324mm x 38mm)

· Druk 4+0, kolor, 130 g/m2

· Nakład: 2000 sztuk

7. Koperta B5 z logotypem i danymi kontaktowymi

· Koperta B5 biała (wymiary 176 mm x 250 mm)
· Druk 4+0, kolor
· Nakład: 1000 sztuk


Realizacja oznacza wykonanie i dostarczenie nakładu (wraz z wniesieniem) bezpośrednio do siedziby Wydziału Programów Europejskich IAM- Al. Ujazdowskie 41 (III p. – możliwość skorzystania z windy), Warszawa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6247,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9146,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7071,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MEDIAKOLOR OSIECCY sp. j.,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7743182410

7.3.3) Ulica: ul. Jaskółcza 7

7.3.4) Miejscowość: Płock

7.3.5) Kod pocztowy: 09-408

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7071,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-10-29
2021-07-26 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.