eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Długołęka › Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad inwestycją pn. Rozbudowa oczyszczalni ścieków sanitarnych w m. Borowa



Ogłoszenie z dnia 2023-03-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad inwestycją pn. Rozbudowa oczyszczalni ścieków sanitarnych w m. Borowa

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Długołęka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935017

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Robotnicza 12

1.5.2.) Miejscowość: Długołęka

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-095

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@gmina.dlugoleka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dlugoleka.bip.net.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-29ab4817-ae9e-11ed-9236-36fed59ea7dd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad inwestycją pn. Rozbudowa oczyszczalni ścieków sanitarnych w m. Borowa

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-29ab4817-ae9e-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00127075

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00019252/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Nadzór inwestorski nad realizacją inwestycji Gminy Długołęka w branży konstrukcyjno - architektonicznej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00100550

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2023.MB

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 60000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na:
1) kompleksowym pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad inwestycją pod nazwą rozbudowa oczyszczalni ścieków w Borowej (zwanej dalej oczyszczalnią), gmina Długołęka, prowadzone podczas ciągłej pracy oczyszczalni, tj:
a) budowa osadnika wtórnego radialny, żelbetowy otwarty o promieniu 3,34 m o pojemności roboczej 134m3, dla przepływów Q śr. d = 350 m3/d.
b) budowa zbiornika retencyjno-dozującego o pojemności całkowitej min. 250 m3. do 340 m3,; otaczający radialnie osadnik wtórny, wyniesiony ponad poziom terenu częściowo otoczony skarpą, z odpowiednim wyposażeniem,
c) budowa rurociągów łączących poszczególne obiekty oczyszczalni - dostosowanie rurociągów do zmiany układu komór, grawitacyjnych i ciśnieniowych
d) wykonanie AKPiA (Aparatura Kontrolno-Pomiarowa i Automatyka)
e) wykonanie zasilania elektroenergetycznego z uwzględnieniem zamontowania systemu paneli fotowoltaicznych, wraz z magazynem energii 30 KW z przetwornicą 3-fazową
f) wykonanie paneli fotowoltaicznych o mocy do 50 kW (nie mniejszej niż 49 kW z optymalizatorem instalacji na terenie otwartym wokoło oczyszczalni w obrębie ogrodzenia,
g) wykonanie dróg dojazdowych do projektowanych obiektów umożliwiających prawidłową ich obsługę,
h) montaż monitoringu o następujących parametrach:
i) Rejestrator IP lite 16 kanałów max 12 Mpx, 4k
ii) kamera dahua IPC, 5 MpxIR 50m - 6 sztuk
iii) zasilacz POE 8 portowy
iv) dysk twardy 2x4 TB
v) router sieciowy
vi) dysk w chmurze 2 TB (opłacony na rok)
i) przeprowadzenie rozruchu całej oczyszczalni.
j) Rozruch końcowy zostanie uznany za zakończony, gdy jakość ścieków oczyszczonych na wylocie spełniać będzie parametry określone w pozwoleniu wodno – prawnym, a wskaźniki jakości ścieków zostaną potwierdzone trzykrotnymi średniodobowymi badaniami (pobór i badanie zostanie wykonane przez akredytowane laboratorium) w odstępach 14 – dniowych, zgodnymi z wymaganiami pozwolenia wodno – prawnego;
k) przeprowadzeniu szkolenia dla obsługi oczyszczalni,
l) wykonaniu dokumentacji powykonawczej,
m) przygotowaniu dokumentacji powykonawczej do uzyskania pozwolenia na użytkowanie (obiekt budowlany kategorii XXX, XXVI);
n) przygotowaniu oznakowania nowo wybudowanych i przebudowanych obiektów oraz dostarczeniu nowego schematu oczyszczalni.
2) kompleksowym pełnieniu nadzoru inwestorskiego w przypadku zlecenia wykonawcy robót budowlanych ewentualnych robót zamiennych, podobnych oraz robót dodatkowych w oparciu o zakres rzeczowy robót na podstawie umowy, którą Zamawiający zawrze z Wykonawcą inwestycji, wyłonionym w wyniku odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia.
3) przygotowaniu dokumentów koniecznych do uzyskania pozwoleń na użytkowanie wraz ze wszystkimi niezbędnymi opiniami, zgłoszeniami itp. oraz złożenie ich w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego i uzyskanie ostatecznej lub podlegającej wykonaniu przed upływem terminu do wniesienia odwołania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie dla całego zakresu prac opisanego w § 1 ust. 2. pkt 1
4) kompleksowym pełnieniu nadzoru inwestorskiego w okresie 38 pierwszych miesięcy obowiązywania rękojmi i gwarancji wykonawcy przedmiotowej inwestycji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Złożona oferta z najniższą ceną przewyższa środki jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia, tj. kwotę w wysokości 26 000,00 zł brutto. Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Zamawiający nie zwiększy kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.