eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Serock › Przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w Serocku w zakresie pomieszczeń kuchni i stołówki w ramach zadania pn. "Modernizacja Szkoły Podstawowej w Serocku"



Ogłoszenie z dnia 2021-07-26


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00127073 z dnia 2021-07-26

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w Serocku w zakresie pomieszczeń kuchni i stołówki w ramach zadania pn. „Modernizacja Szkoły Podstawowej w Serocku”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Serock

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015570119

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 21

1.5.2.) Miejscowość: Serock

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-140

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: r.piekarzewski@serock.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.serock.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://serock.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w Serocku w zakresie pomieszczeń kuchni i stołówki w ramach zadania pn. „Modernizacja Szkoły Podstawowej w Serocku”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c336f1c7-c857-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00127073

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000625/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Modernizacja Szkoły Podstawowej w Serocku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00076014/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PRI.271.2.10.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w Serocku w zakresie pomieszczeń kuchni i stołówki zgodnie z dokumentacją projektową autorstwa firmy SART Sp. z o. o., ul. Czerwonych Maków 11, 05 – 800 Pruszków, stanowiącą załącznik Nr 8 do niniejszej SWZ. 2) Szczegółowo przedmiot zamówienia obejmuje:
A. Przeprowadzenie robót budowlanych, w tym:- roboty rozbiórkowe: rozbiórka części wewnętrznych ścian działowych, istniejących ościeżnic, posadzek, podokienników, wykładziny ściennej z płytek, odbicie tynków wewnętrznych, rozbiórka elementów istniejącej instalacji wod.-kan. (umywalki, ustęp, prysznic), elementów istniejącej instalacji elektrycznej (oprawy oświetleniowe, gniazda, włączniki, przewody kabelkowe, skrzynki i rozdzielnice skrzynkowe, itp.), demontaż istniejącej instalacji wentylacyjnej, demontaże istniejącego wyposażenia kuchni;
- roboty murowe: uzupełnienie ścian
– zamurowanie otworów w ścianach, ścianki działowe z gazobetonu i płyt gipsowo-kartonowych,
- konstrukcje stalowe: nadproża stalowe w przesklepieniach otworów w ścianach wraz z zabezpieczeniem ppoż.,
- renowacja ścian ceglanych: wykucie istniejącej zaprawy i wykonanie nowych spoin wraz z hydrofobizacją powierzchni;
- roboty tynkarskie i oblicowania: uzupełnienie tynków z zaprawy cementowo-wapiennej, przygotowanie ścian pod wykonanie okładzin ściennych, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej, wykonanie okładzin ściennych z płytek, wykładziny winylowej wodoodpornej oraz tapetowanie;
- dostawa i montaż stolarki drzwiowej: drzwi aluminiowe przeszklone, drzwi pełne i przeszklone z wypełnionej ramy obłożonej dwustronnie płytą HDF, w okleinie HPL, dolny panel ze stali nierdzewnej; ścianki aluminiowe wraz drzwiami, drzwi przesuwne stalowe; okna PCV; podokienniki, siatki przeciw owadom i rolety wewnętrzne;
- wykonanie posadzek: posadzki z gresu, z wykładzin z tworzyw sztucznych –
wykładzina PCW, posadzki z żywicy antypoślizgowej, listwy przypodłogowe ze stali szlachetnej szczotkowanej;
- wykonanie sufitów: sufity podwieszane kasetonowe białe z wypełnieniem
płytami sufitowymi – konstrukcja rusztu niewidoczna z profilami głównymi co 60 cm;
- roboty malarskie: wykonanie na ścianach gładzi gipsowych dwuwarstwowych, gruntowanie podłoża, wykonanie żywicy na części ścian, dwukrotne malowanie ścian i sufitów farbami akrylowymi;
- prace zewnętrzne: rozbiórka parapetów zewnętrznych, demontaż ocieplenia gr. 10 cm wraz z tynkiem, przygotowanie i naprawa podłoża, wykonanie izolacji cieplnej z płyt styropianowych wraz z tynkiem cienkowarstwowym mineralnym; wykonanie parapetów zewnętrznych;
- roboty instalacyjne: wykonanie nowej instalacji kanalizacyjnej i wodociągowej wraz z przepięciem istniejących instalacji wody użytkowej i pożarowej zlokalizowanych w pomieszczeniach kotłowni, wykonanie podejść pod projektowane umywalki, zlewozmywaki, wpusty podłogowe kuchenne,
miski ustępowe oraz prysznic wraz z izolacją; dostawa i montaż umywalek, zlewozmywaków, wpustów podłogowych i wpustu prysznicowego, baterii zlewozmywakowych, umywalkowych i wykonanie prób szczelności; wymiana części instalacji c.o. w tym wymiana grzejników; wykonanie instalacji i podejść pod projektowane urządzenia gastronomiczne (kuchnie gazowe); wykonanie instalacji ciepła technologicznego; wykonanie instalacji klimatyzacji; wykonanie
instalacji wentylacji mechanicznej, w tym dostawa i montaż trzech centrali wentylacyjnych, wentylatorów kanałowych, okapów wentylacyjnych i innego osprzętu wentylacyjnego; wykonanie instalacji elektrycznej: montaż prefabrykowanych rozdzielnic niskiego napięcia, ułożenie przewodów elektrycznych, montaż osprzętu instalacyjnego elektrycznego oraz dostawa i montaż opraw oświetlenia wewnętrznego; wykonanie instalacji uziomowej i odgromowej; montaż przeciwpożarowego wyłącznika prądu.
- dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń kuchni i stołówki wg wyszczególnienia zawartego w dokumentacji projektowej;
- wykonanie innych robót budowlanych przewidzianych dokumentacją projektową.
B. Uzyskanie na rzecz Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie lub innego dokumentu wydanego przez PINB w Legionowie stwierdzającego o dopuszczeniu obiektu do użytkowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni

39314000-6 - Przemysłowy sprzęt kuchenny

39315000-3 - Urządzenia restauracyjne

39711120-6 - Zamrażarki

39711130-9 - Chłodziarki

39721000-2 - Urządzenia do gotowania lub grzewcze używane w gospodarstwie domowym

42214100-0 - Piece kuchenne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1596686,09 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1689168,84 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1596686,09 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Marek Siuchta Usługi Budowlane

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: "EL-SERWIS" Kowalina Sp. jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8241225762

7.3.3) Ulica: ul. Siedlecka 4

7.3.4) Miejscowość: Ruchna,

7.3.5) Kod pocztowy: 07-100

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1596686,09 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-07-26 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.