eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad rozbudową ul. Bruzdowej w Warszawie.



Ogłoszenie z dnia 2023-03-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad rozbudową ul. Bruzdowej w Warszawie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA

1.3.) Oddział zamawiającego: Dzielnica Wilanów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Franciszka Klimczaka 2

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-797

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wilanow.zzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilanow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.um.warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad rozbudową ul. Bruzdowej w Warszawie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7b41b72f-38ba-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00126920

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00044863/17/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.14 Nadzory inwestorskie drogowe - zamówienie udzielane w częściach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00356502/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 45/WIR/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 300813,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

A. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na pełnieniu kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych polegających na rozbudowie drogi powiatowej – ul. Bruzdowej na odcinku od skrzyżowania z ul. Gratyny (wraz ze skrzyżowaniem) do skrzyżowania z drogą gminną bez nazwy oznaczoną symbolem 37 KUD w MPZP Zawady i Kępy Zawadowskiej (bez skrzyżowania) wraz z przebudową sieci wodociągowej w Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy.
Zakres robót określa dokumentacja projektowa autorstwa biura projektowego Pracownia Projektowa R-Plan, z którą można zapoznać się w Systemie https://zamowienia.um.warszawa.pl, zakładka „Lista postępowań Pzp” – „W toku”, numer postępowania 37/WIR/2022.
Kompleksowy nadzór inwestorski obejmuje między innymi:
1) wyegzekwowanie od wykonawcy robót bieżącego utrzymania czystości dróg dojazdowych do zaplecza Budowy i przyległego terenu;
2) wyegzekwowanie od wykonawcy robót prawidłowej obsługi geodezyjnej;
3) przestrzeganie warunków umowy zawartej przez Zamawiającego z wykonawcą robót;
4) kontrolę zatwierdzonego harmonogramu rzeczowo-finansowego pod kątem realizacji, identyfikacji i monitorowania jakichkolwiek zmian w kolejności wykonywania robót, zaangażowania odpowiedniej fachowej siły roboczej i środków techniczno-organizacyjnych, kontrolę rozpoczęcia i zakończenia wykonywania poszczególnych robót i ostatecznego zakończenia poszczególnych etapów;
5) sprawowanie kontroli zgodności realizacji prac z zatwierdzoną dokumentacją projektową
w zakresie wszystkich branż, pozwoleniem na budowę (decyzja ZRID), pozwoleniem wodnoprawnym, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami prawa budowlanego;
6) wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonywania prób lub badań, a także odkrywek;
7) wstrzymanie robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub ZRID;
8) wykonywanie stałego nadzoru, stosownie do wymagań technologicznych prowadzonych robót oraz zapewnienie odpowiedniej dyspozycyjności osób wykonujących czynności nadzoru na Budowie;
9) organizowanie i prowadzenie cotygodniowych narad koordynacyjnych i komisji technologicznych wynikających z technologii prowadzonych robót, sporządzanie
z nich protokołów oraz przekazywanie Zamawiającemu tych protokołów w terminie
3 dni roboczych po dacie odbycia narady lub spotkania komisji;
10) zapewnienie udziału wszystkich inspektorów branżowych w co tygodniowych naradach koordynacyjnych (lub komisjach technologicznych wynikających
z technologii prowadzonych robót);
11) systematyczne organizowanie i przewodniczenie dodatkowym roboczym naradom,
a także sporządzanie z nich protokołów i ich przekazywanie Zamawiającemu w terminie
3 dni roboczych po dacie odbycia narady;
12) sprawdzanie jakości i ilości wykonanych robót, wbudowywanych wyrobów
i urządzeń, a w szczególności zapobieganie stosowaniu wyrobów wadliwych
i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, bądź niezgodnych
z wymaganiami zawartymi w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót;
13) dokonywanie odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowywanie czynności odbioru gotowych obiektów budowlanych w celu przekazania ich do użytkowania;
14) pisemne potwierdzanie faktycznie wykonanych robót zgodnie z umową o roboty budowlane i harmonogramem rzeczowo-finansowym oraz usuniętych wad;
15) nadzorowanie wprowadzanych zmian w dokumentacji projektowej w trakcie budowy, wymagających zatwierdzenia przez Zamawiającego;
16) zawiadamianie organu nadzoru budowlanego o przypadkach naruszania prawa budowlanego, dotyczących bezpieczeństwa budowy i ochrony środowiska
i rażących uchybień technicznych;
17) w przypadku zaistnienia robót dodatkowych (nieprzewidzianych lub koniecznych), zamiennych i uzupełniających, sporządzanie komisyjnego protokołu konieczności
(w tym: sprawdzanie kalkulacji lub kosztorysów przedkładanych przez wykonawcę robót), będącego podstawą do rozpoczęcia procedury zgodnie z wymogami prawa zamówień publicznych;
18) nadzór nad przestrzeganiem przez wykonawcę na placu budowy przepisów ppoż.
i bhp. oraz egzekwowanie utrzymania ogólnego porządku na Budowie;
19) opracowywanie opinii dotyczących wad przedmiotu umowy o roboty budowlane, ustalanie terminów ich usunięcia oraz wnioskowanie obniżenia wynagrodzenia za wady uznane jako nienadające się do usunięcia;
20) bieżące informowanie Zamawiającego o przebiegu i stopniu zaawansowania robót;
21) kontrolowanie prawidłowości prowadzenia dzienników budowy;
22) nadzór nad poprawnością sporządzania dokumentacji powykonawczej
i potwierdzenie wymaganych dokumentów przez Inspektorów nadzoru;
23) skuteczne rozwiązywanie problemów i sporów powstałych w trakcie realizacji robót;
24) monitorowanie realizacji robót budowlanych, sporządzanie i przechowywanie dokumentacji technicznej i związanej z realizacją robót;
25) stałą współpracę i doradztwo fachowe na rzecz Zamawiającego;
26) kontrolę kosztów we wszystkich fazach realizacji inwestycji;
27) kontrolę dokumentów rozliczeniowych przedkładanych przez wykonawcę robót budowlanych pod względem merytorycznym i rachunkowym, w tym:
a) sprawdzanie kalkulacji szczegółowych lub kosztorysów przedkładanych przez wykonawcę robót budowlanych,
b) sprawdzanie poprawności rzeczowej wystawionych faktur na roboty budowlane,
c) weryfikacja zgodności przedkładanych przez wykonawcę robót budowlanych dokumentów z aktualnym postępem prac;
28) kontrolę i aprobatę dokumentów zatwierdzających sposób prowadzenia prac przez wykonawcę robót,
29) kontrolę i aprobatę dokumentów zatwierdzających materiały, sprzęt dostarczany
i wbudowany przez wykonawcę robót;
30) kontrolę dokumentów roszczeniowych wykonawcy robót;
31) zapewnienie możliwości kontroli wykonywanych robót przez przedstawicieli służb technicznych Zamawiającego;
32) uwzględnianie uwag przedstawicieli służb technicznych Zamawiającego do wykonawstwa i stosowanych materiałów;
33) sprawowanie nadzoru nad bezpieczeństwem w rejonie prac budowlanych
(a w szczególności: określanie sposobu należytego zabezpieczenia prac, przerywanie prac mogących być przyczyną katastrofy, pożaru itp.), o wszelkich zagrożeniach Inspektor obowiązany jest niezwłocznie powiadomić Zamawiającego;
34) pisemne potwierdzenie przez inspektorów branżowych gotowości całej inwestycji do końcowego odbioru robót;
35) wyegzekwowanie od wykonawcy robót budowlanych dostarczenia, a następnie sprawdzenie pod względem kompletności i zgodności z obowiązującym prawem dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą, deklaracjami zgodności lub certyfikatami zgodności wbudowanych materiałów
i urządzeń, protokołów z przeprowadzonych instalacji, instrukcji i atestów; termin przekazania ww. dokumentów Zamawiającemu wynosi 7 dni roboczych licząc od dnia potwierdzenia zakończenia robót budowlanych;
36) opracowanie oraz przekazywanie Zamawiającemu niezbędnych dokumentów
do planowania i finansowania inwestycji, w tym podpisanych przez ustanowionych Inspektorów nadzoru robót protokołów odbiorów częściowych i odbioru końcowego
z udziałem przedstawicieli uczestników procesu inwestycyjnego.
ODBIÓR ROBÓT I PRZEKAZANIE INWESTYCJI DO UŻYTKOWANIA
zgodnie z SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 109332,24 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 398978,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 109332,24 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Max Projekt Witold Pietrzak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8891214740

7.3.3) Ulica: Przy Lesie 7

7.3.4) Miejscowość: Strzeniówka

7.3.5) Kod pocztowy: 05-830

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 109332,24 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-08

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.