eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pleszew › "Dostawa i montaż wyposażenia w budynku szkoły podstawowej ZSP nr 3 w Pleszewie" w ramach zadania pn. : "Zakup materiałów i wyposażenia"



Ogłoszenie z dnia 2021-07-26


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00126826 z dnia 2021-07-26

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
"Dostawa i montaż wyposażenia w budynku szkoły podstawowej ZSP nr 3 w Pleszewie" w ramach zadania pn. : "Zakup materiałów i wyposażenia"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ PUBLICZNYCH NR 3 W PLESZEWIE

1.3.) Oddział zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 3 im. Powstańców Wielkopolskich w Pleszewie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 251471268

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Krzywoustego 4

1.5.2.) Miejscowość: Pleszew

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-300

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 627421439

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zspnr3@pleszew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.trojka.pleszew.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Dostawa i montaż wyposażenia w budynku szkoły podstawowej ZSP nr 3 w Pleszewie" w ramach zadania pn. : "Zakup materiałów i wyposażenia"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3711c249-bf7d-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00126826

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00067929/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZSPnr3.364.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 268064 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 – Dostawa i montaż mebli oraz innego wyposażenia - dostawy wyposażenia wraz z rozładunkiem, wniesieniem oraz montażem we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach na parterze budynku Szkoły Podstawowej nr 3:
a) korytarze: szafki modułowe S1 szare - 42 moduły, szafki modułowe S1 białe 75 modułów, szafki modułowe S2 drewnopodobne -12 modułów, siedzisko prostokąt typ 1-14 szt., siedzisko kwadrat typ 1- 14 szt., siedzisko fotel podwójny trapez tapicerowane typ 2 w kolorze zielonym- 2 szt., siedzisko, fotel podwójny trapez tapicerowane typ 2 w kolorze pomarańczowym- 2 szt., stolik prostokątny T1- 4 szt., regał z drzwiami szklanymi M1- 1 szt., ramki na zdjęcia- 21 szt., tablica magnetyczna suchościeralna – 1 szt., zegar ścienny biały- 3 szt., zegar czarny ścienny- 1 szt.,
b) klasy: krzesło z podstawą jezdną K-3- 8 szt., stolik szkolny B1 dwuosobowy w rozmiarze „5”- 13 szt., stolik szkolny B1 dwuosobowy w rozmiarze „6”- 39 szt., stolik szkolny B1-1 jednoosobowy w rozmiarze „5”- 26 szt., stolik szkolny B1-1 jednoosobowy w rozmiarze „6”- 52 szt., biurko z sideboardem B-2- 7 kpl., biurko z sideboardem B-2-2- 1 szt., szafa do klas M2- 7 szt., tablica magnetyczna w kolorze białym i szarym- 7 szt., tablica magnetyczna sucho ścieralna- 8 szt., krzesło szkolne klasyczne w rozmiarze „5”-52 szt., krzesło szkolne klasyczne w rozmiarze „6”- 152 szt., szafa M2-1- 1 szt., szafa M2-2- 2 szt.,
c) pomieszczenie pedagoga: biurko z sideboardem B-2- 1 kpl., krzesło z podstawą jezdną K-3- 1 szt., krzesło fotelowe z podłokietnikami- 4 szt., stolik świetlicowy MB- 2 szt., szafa M2-3 (dwa segmenty dwudrzwiowe)- 1 szt., szafka M2-4- 1 szt.,
d) łazienki: uchwyt na papier- 11 szt., szczotki ustępowe- 11 szt., kosz na śmieci 10 litrowy- 7 szt., kosz na śmieci 45 litrowy- 2 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39160000-1 - Meble szkolne

4.5.5.) Wartość części: 182964 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2 – Dostawa i montaż monitorów interaktywnych oraz telewizora - dostawy wyposażenia wraz z rozładunkiem, wniesieniem, montażem oraz uruchomieniem we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach na parterze budynku Szkoły Podstawowej nr 3:
- monitor interaktywny 65” – 9 szt.
- telewizor 75” – 1 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne

4.5.5.) Wartość części: 85100 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 214042,14 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 266815,29 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 214042,14 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PB Tenders Jakub Pawulski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 340796903

7.3.3) Ulica: ul. Kotomierska 1

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-568

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 214042,14 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75855,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 122989,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 75855,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Komputerowa New Pasja Urbaniak Jacek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 250496409

7.3.3) Ulica: St. A. Poniatowskiego 30

7.3.4) Miejscowość: Pleszew

7.3.5) Kod pocztowy: 63-300

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75855,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

2021-07-26 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.