Ogłoszenie z dnia 2022-04-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00059605/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Zwiększenie walorów turystycznych Kalisza Pomorskiego
przez zabudowę turystyczną brzegów Jeziora Bobrowo Wielkie
w Kaliszu Pomorskim”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kalisz Pomorski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920564
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wolności 25
1.5.2.) Miejscowość: Kalisz Pomorski
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-540
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.7.) Numer telefonu: 94 361 6317
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ratusz@kaliszpom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kaliszpom.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zwiększenie walorów turystycznych Kalisza Pomorskiegoprzez zabudowę turystyczną brzegów Jeziora Bobrowo Wielkie
w Kaliszu Pomorskim”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-55e039e8-8f26-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00126795
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00013265/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Zwiększenie walorów turystycznych Kalisza Pomorskiego przez zabudowę turystyczną jeziora Bobrowo Wielkie na terenie działek nr 140/4 i 120/10 w Kaliszu Pomorskim
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00059605/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SP.271.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zagospodarowanie terenu elementami małej architektury: schody terenowe i skarpowe, tarasy widokowe (spoczniki), murki oporowe, ciągi schodowe, ławki, stoły, plac zabaw, stanowiska wypoczynkowo – rekreacyjne, ogrodzenia, grille, tablice informacyjne, śmietniki, stojaki rowerowe, stacja naprawy rowerów, niwelacja terenu w zakresie wymaganym.Budowa wewnętrznych ciągów pieszych i pieszo-rowerowych w okolicy plaży.
Roboty towarzyszące w zakresie branży sanitarnej, elektrycznej i telekomunikacyjnej.
Projekt zieleni obejmuje nasadzenia drzew, traw ozdobnych oraz krzewów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45242000-5 - Budowa infrastruktury wypoczynkowej na terenach nadwodnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.5.) Wartość części: 3500000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kształt pomostu kąpielowego układa się w literę „E”, z poszerzeniem w części środkowej. Projektuje się realizację trzech wejść na pomost. System projektowany składa się z betonowych pływaków o wymiarach 2,4x10÷15,0 m. Połączenie komunikacyjne pomostów dojściowych z pomostem pływającym będzie zapewnione przez trapy dojściowe. Trapy mocowane do pomostu przegubowo. Połączenie pomostów pływających oprócz projektowanych trapów zapewniać będą także pomosty dojściowe w ilości trzech sztuk. Pomosty dojściowe wyposażono w balustrady. Pomosty projektowane (deski pomostowe, belki podłużne rusztu oraz belki ograniczające) z kompozytu składającego się z mieszanki tworzyw sztucznych.Pomost cumowniczy pływający dla celów rekreacyjnych o powierzchni 30 m2. Wraz z pomostem projekt obejmuje trap zejściowy, półkę wspornikową oraz dwie odnogi cumownicze.
Zakres prac obejmuje również zakup sprzętu pływającego (rekreacyjnego)
• Rower wodny 4-osobowy – 2 szt.
(dł. 3,8÷4,0 m., szer. 1,5÷1,6 m., waga ok.150 kg, 4 osobowy)
• Rower wodny 6-osobowy ze zjeżdżalnią i drabinką – 2 szt.
(dł. 4,5÷4,7 m., szer. 1,6÷1,7 m., waga ok. 210 kg, 6 osobowy)
• Deska SUP siedzisko + wiosło (2w1) – 10 szt.
(waga użytkownika 70 - 100 kg, siedzisko kajakowe, długość deski 300÷310 cm, szerokość deski 80÷90 cm, grubość deski 10÷12 cm, waga deski ok. 11 kg)
• Kajak dwuosobowy rodzinny stabilny z siedzeniem dla dziecka + wiosła – 8 szt.
(długość 3,8÷4,1 m, szerokość 0,8÷0,9 m, waga: ok. 38 kg, obciążenie max.: 280 kg)
• Kapok uniwersalny, nylonowy –10 szt.
(zapinany na klamry, duże otwory na ręce, uchwyt do podpięcia zrywki i gogli)
• Kapok dziecięcy od rozmiar 116 do 152 – 10 szt.
(zapinany na klamry, duże otwory na ręce)
• Kajak pneumatyczny wysokociśnieniowy 2-osobowy – 3szt.
(Kajak napompowany: długość: 520÷530 cm, szerokość: 68÷72 cm.)
Kajak złożony w torbie: waga do 30 kg
• Łódka wędkarska – 3 szt.
(długość: 3,8÷4.2 m, szerokość: 1.3 ÷1,4 m, głębokość: 0,50 m, płaskie dno, 4 pasażerów: maks. obciążenie 300 kg, podpórki i metalowe dulki do wioseł, ucho cumownicze)
• Łódź ratownicza z silnikiem – 1 szt.
Parametry łodzi: wyporność: 280 kg, dł. 320÷360 cm, szer. 135÷145 cm, głębokość: 50 cm waga: ok. 75 kg, ilość osób: 3 os.
Parametry silnika przyburtowego spalinowego lub elektrycznego:
moc silnika do 5 KM, pojemność zbiornika do 24 l, 4-suwowy, 2 cylindry
4.5.3.) Główny kod CPV: 45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej
4.5.5.) Wartość części: 2200000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres prac obejmuje roboty rozbiórkowe i przygotowawcze istniejącej ścieżki pieszo-rowerowej obejmujące między innymi demontaż i ponowny montaż istniejących obrzeży betonowych oraz korytowanie, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego geokratą, wykonanie nawierzchni asfaltowej, zakup i montaż ławek parkowych.4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu
4.5.5.) Wartość części: 900000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres prac obejmuje budowę linii kablowej oświetlenia, budowę kanalizacji teletechnicznej we wspólnym wykopie po trasie kabla oświetleniowego, montaż słupów oświetleniowych parkowych, montaż szafki sterowniczej oświetlenia SO-4, wykonanie uziomu we wspólnym wykopie, badania i pomiary odbiorcze, obsługa geodezyjna.4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 720000,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres prac obejmuje zakup i montaż mostka z kompozytów FRP o wymiarach 680 x 200 cm, z balustradami z aluminium.4.5.3.) Główny kod CPV: 45221113-7 - Roboty budowlane w zakresie mostowych przejść dla pieszych
4.5.5.) Wartość części: 130000,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres prac obejmuje demontaż istniejących paneli drewnianych wraz z legarami drewnianymi. Wykonanie nowych tarasów z desek kompozytowych wraz z wykonaniem legarów systemowych wraz z robotami towarzyszącymi.4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 120000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena złożonej oferty przewyższała kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4870000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4870000,00 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2367750,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2367750,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2367750,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZREMB POLAND SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5372322926
7.3.3) Ulica: Tadeusza Kościuszki 103/107
7.3.4) Miejscowość: Międzyrzec Podlaski
7.3.5) Kod pocztowy: 21-560
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2367750,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 210 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1101569,11 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1101569,11 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1101569,11 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGA-BET WALDEMAR GOSŁAWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7651270141
7.3.3) Ulica: Drawska 19
7.3.4) Miejscowość: Kalisz Pomorski
7.3.5) Kod pocztowy: 78-540
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1101569,11 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 210 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 719550,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 719550,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 719550,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI ELEKTRYCZNE PAWEŁ NIEDŹWIEDŹ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 365206090
7.3.3) Ulica: Tartaczna 17/1
7.3.4) Miejscowość: Kalisz Pomorski
7.3.5) Kod pocztowy: 78-540
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 719550,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 210 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający odrzucił ofertę złożoną po terminie jednocześnie unieważniając część V postępowania.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 169658,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 169658,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 169658,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KONTAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 386508908
7.3.3) Ulica: Kolumba 5
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-035
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI ELEKTRYCZNE PAWEŁ NIEDŹWIEDŹ
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI ELEKTRYCZNE PAWEŁ NIEDŹWIEDŹ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 169658,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 210 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Podniesienie poziomu bezpieczeństwa drogowego poprzez budowę oświetlenia ulicznego wzdłuż ul. Stefana Batorego w Ludwikowicach Kłodzkich
- Modernizacja piwnic budynku Głównego Szpitala Chorób Płuc w Siewierzu na potrzeby szatni pielęgniarek wraz z budową zewnętrznych schodów z zadaszeniem - III
- Rozbudowa drogi gminnej nr 110389L w m. Zawada i Płoskie (od km 0+000,00 do km 1+975,00).
- Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczenia technicznego na sanitariaty w części przestrzeni technicznej istniejącego budynku MCN im. prof. Jerzego Stelmacha w Szczecinie
- GOSPODARKA WODNO-ŚCIEKOWA NA TERENIE GMINY RECZ - ETAP I
- ROBOTY REMONTOWE W BUDYNKU NIEPUBLICZNEGO PRZEDSZKOLA SPECJALNEGO OREWIACZEK PRZY UL. GRUNWALDZKIEJ 19 A W OSTRÓDZIE
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.