eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalisz Pomorski › "Zwiększenie walorów turystycznych Kalisza Pomorskiego przez zabudowę turystyczną brzegów Jeziora Bobrowo Wielkie w Kaliszu Pomorskim"



Ogłoszenie z dnia 2022-04-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Zwiększenie walorów turystycznych Kalisza Pomorskiego
przez zabudowę turystyczną brzegów Jeziora Bobrowo Wielkie
w Kaliszu Pomorskim”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kalisz Pomorski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920564

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wolności 25

1.5.2.) Miejscowość: Kalisz Pomorski

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-540

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: 94 361 6317

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ratusz@kaliszpom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kaliszpom.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zwiększenie walorów turystycznych Kalisza Pomorskiego
przez zabudowę turystyczną brzegów Jeziora Bobrowo Wielkie
w Kaliszu Pomorskim”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-55e039e8-8f26-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00126795

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00013265/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Zwiększenie walorów turystycznych Kalisza Pomorskiego przez zabudowę turystyczną jeziora Bobrowo Wielkie na terenie działek nr 140/4 i 120/10 w Kaliszu Pomorskim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00059605/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SP.271.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zagospodarowanie terenu elementami małej architektury: schody terenowe i skarpowe, tarasy widokowe (spoczniki), murki oporowe, ciągi schodowe, ławki, stoły, plac zabaw, stanowiska wypoczynkowo – rekreacyjne, ogrodzenia, grille, tablice informacyjne, śmietniki, stojaki rowerowe, stacja naprawy rowerów, niwelacja terenu w zakresie wymaganym.
Budowa wewnętrznych ciągów pieszych i pieszo-rowerowych w okolicy plaży.
Roboty towarzyszące w zakresie branży sanitarnej, elektrycznej i telekomunikacyjnej.
Projekt zieleni obejmuje nasadzenia drzew, traw ozdobnych oraz krzewów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45242000-5 - Budowa infrastruktury wypoczynkowej na terenach nadwodnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 3500000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kształt pomostu kąpielowego układa się w literę „E”, z poszerzeniem w części środkowej. Projektuje się realizację trzech wejść na pomost. System projektowany składa się z betonowych pływaków o wymiarach 2,4x10÷15,0 m. Połączenie komunikacyjne pomostów dojściowych z pomostem pływającym będzie zapewnione przez trapy dojściowe. Trapy mocowane do pomostu przegubowo. Połączenie pomostów pływających oprócz projektowanych trapów zapewniać będą także pomosty dojściowe w ilości trzech sztuk. Pomosty dojściowe wyposażono w balustrady. Pomosty projektowane (deski pomostowe, belki podłużne rusztu oraz belki ograniczające) z kompozytu składającego się z mieszanki tworzyw sztucznych.
Pomost cumowniczy pływający dla celów rekreacyjnych o powierzchni 30 m2. Wraz z pomostem projekt obejmuje trap zejściowy, półkę wspornikową oraz dwie odnogi cumownicze.

Zakres prac obejmuje również zakup sprzętu pływającego (rekreacyjnego)
• Rower wodny 4-osobowy – 2 szt.
(dł. 3,8÷4,0 m., szer. 1,5÷1,6 m., waga ok.150 kg, 4 osobowy)
• Rower wodny 6-osobowy ze zjeżdżalnią i drabinką – 2 szt.
(dł. 4,5÷4,7 m., szer. 1,6÷1,7 m., waga ok. 210 kg, 6 osobowy)
• Deska SUP siedzisko + wiosło (2w1) – 10 szt.
(waga użytkownika 70 - 100 kg, siedzisko kajakowe, długość deski 300÷310 cm, szerokość deski 80÷90 cm, grubość deski 10÷12 cm, waga deski ok. 11 kg)

• Kajak dwuosobowy rodzinny stabilny z siedzeniem dla dziecka + wiosła – 8 szt.
(długość 3,8÷4,1 m, szerokość 0,8÷0,9 m, waga: ok. 38 kg, obciążenie max.: 280 kg)

• Kapok uniwersalny, nylonowy –10 szt.
(zapinany na klamry, duże otwory na ręce, uchwyt do podpięcia zrywki i gogli)
• Kapok dziecięcy od rozmiar 116 do 152 – 10 szt.
(zapinany na klamry, duże otwory na ręce)
• Kajak pneumatyczny wysokociśnieniowy 2-osobowy – 3szt.
(Kajak napompowany: długość: 520÷530 cm, szerokość: 68÷72 cm.)
Kajak złożony w torbie: waga do 30 kg
• Łódka wędkarska – 3 szt.
(długość: 3,8÷4.2 m, szerokość: 1.3 ÷1,4 m, głębokość: 0,50 m, płaskie dno, 4 pasażerów: maks. obciążenie 300 kg, podpórki i metalowe dulki do wioseł, ucho cumownicze)

• Łódź ratownicza z silnikiem – 1 szt.
Parametry łodzi: wyporność: 280 kg, dł. 320÷360 cm, szer. 135÷145 cm, głębokość: 50 cm waga: ok. 75 kg, ilość osób: 3 os.
Parametry silnika przyburtowego spalinowego lub elektrycznego:
moc silnika do 5 KM, pojemność zbiornika do 24 l, 4-suwowy, 2 cylindry

4.5.3.) Główny kod CPV: 45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej

4.5.5.) Wartość części: 2200000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres prac obejmuje roboty rozbiórkowe i przygotowawcze istniejącej ścieżki pieszo-rowerowej obejmujące między innymi demontaż i ponowny montaż istniejących obrzeży betonowych oraz korytowanie, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego geokratą, wykonanie nawierzchni asfaltowej, zakup i montaż ławek parkowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu

4.5.5.) Wartość części: 900000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres prac obejmuje budowę linii kablowej oświetlenia, budowę kanalizacji teletechnicznej we wspólnym wykopie po trasie kabla oświetleniowego, montaż słupów oświetleniowych parkowych, montaż szafki sterowniczej oświetlenia SO-4, wykonanie uziomu we wspólnym wykopie, badania i pomiary odbiorcze, obsługa geodezyjna.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 720000,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres prac obejmuje zakup i montaż mostka z kompozytów FRP o wymiarach 680 x 200 cm, z balustradami z aluminium.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45221113-7 - Roboty budowlane w zakresie mostowych przejść dla pieszych

4.5.5.) Wartość części: 130000,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres prac obejmuje demontaż istniejących paneli drewnianych wraz z legarami drewnianymi. Wykonanie nowych tarasów z desek kompozytowych wraz z wykonaniem legarów systemowych wraz z robotami towarzyszącymi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 120000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena złożonej oferty przewyższała kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4870000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4870000,00 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2367750,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2367750,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2367750,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZREMB POLAND SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5372322926

7.3.3) Ulica: Tadeusza Kościuszki 103/107

7.3.4) Miejscowość: Międzyrzec Podlaski

7.3.5) Kod pocztowy: 21-560

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2367750,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 210 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1101569,11 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1101569,11 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1101569,11 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGA-BET WALDEMAR GOSŁAWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7651270141

7.3.3) Ulica: Drawska 19

7.3.4) Miejscowość: Kalisz Pomorski

7.3.5) Kod pocztowy: 78-540

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1101569,11 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 210 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 719550,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 719550,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 719550,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI ELEKTRYCZNE PAWEŁ NIEDŹWIEDŹ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 365206090

7.3.3) Ulica: Tartaczna 17/1

7.3.4) Miejscowość: Kalisz Pomorski

7.3.5) Kod pocztowy: 78-540

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 719550,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 210 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający odrzucił ofertę złożoną po terminie jednocześnie unieważniając część V postępowania.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 169658,72 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 169658,72 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 169658,72 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KONTAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 386508908

7.3.3) Ulica: Kolumba 5

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 70-035

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 169658,72 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 210 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.