Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00079392/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-08
- 2022/BZP 00086900/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-15
- 2022/BZP 00091635/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Budowa Zbiorczej Drogi Południowej w Legnicy – Etap III od al. Rzeczypospolitej do ul. Sikorskiego - pełnienie nadzoru inwestorskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Legnica reprezentowana przez Prezydenta Miasta Legnica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647251
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Słowiański 8
1.5.2.) Miejscowość: Legnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-220
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.7.) Numer telefonu: 767212322
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@legnica.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://um.bip.legnica.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.platformazakupowa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa Zbiorczej Drogi Południowej w Legnicy – Etap III od al. Rzeczypospolitej do ul. Sikorskiego - pełnienie nadzoru inwestorskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-353a99a3-9e14-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00126741
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037333/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Budowa Zbiorczej Drogi Południowej w Legnicy – Etap III od al. Rzeczypospolitej do ul. Sikorskiego - pełnienie nadzoru inwestorskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00079392/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IM.RZP.271.6.1.5.6.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 403000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zamówienie obejmuje:
pełnienie nadzoru inwestorskiego we wszystkich branżach nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Budowa Zbiorczej Drogi Południowej w Legnicy – Etap III od al. Rzeczypospolitej do ul. Sikorskiego”. Zadanie inwestycyjne realizowane będzie na podstawie decyzji ZRID nr 386/2021 z dn. 04.10.2021r. z podziałem na części:
1) Część 1:
a) budowa nowej drogi o parametrach klasy Z na odcinku od skrzyżowania z ul. Bystrą do ronda przy ul. Radosnej włącznie (od km 0+620 do 1+145)
b) budowa nowej drogi o parametrach klasy Z na odcinku od ronda przy ul. Radosnej do ronda przy ul. Piłsudskiego/Koskowickiej,
c) budowa nowej drogi o przekroju ulicznym o parametrach klasy L na odcinku od ronda przy ul. Myrka do ronda przy ul. Radosnej,
d) przebudowa ul. Sportowców i ul. Bystrej wraz z parkingami.
2) Cześć 2 – przebudowa ul. Sudeckiej od ronda przy ul. Sudeckiej do ronda przy ul. Sikorskiego włącznie,
3) Część 3:
a) przebudowa ul. Okrężnej od al. Rzeczypospolitej do ul. Bystrej,
b) budowa nowego odcinka drogi o parametrach klasy Z na odcinku od ronda przy Radosnej do ronda przy ul. Sudeckiej.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje nadzór nad realizacją przebudowy i budowy dróg wraz z chodnikami, ścieżkami rowerowymi, oświetleniem ulicznym, odwodnieniem drogi, siecią wodociągową, budową wiaduktu nad torami PKP, usunięciem kolizji z istniejącym uzbrojeniem podziemnym i naziemnym, czasowa i docelową organizacją ruchu wraz uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie oraz zapewnienie nadzorów wynikających z decyzji WOOŚ.420.152.2018.JS.20 z dn. 29.11.2019r.; w tym m.in..
1) Branża drogowa:
2) Branża konstrukcyjna:
3) Branża elektryczna:
4) Branża sanitarna:
5) Branża teletechniczna:
6) Branża zieleni: wycinka drzew i krzewów, zagospodarowanie pasów zieleni, w tym nasadzenia zieleni.
7) Czasowa organizacja ruchu
8) Docelową organizacja ruchu drogowego – aktualizację, zatwierdzenie i wprowadzenie.
9) Uwzględnienie i koordynację prac z podmiotami wykonującymi uzbrojenie podziemne, naziemne i nadziemne.
10)Uwzględnienie i zorganizowanie prac w sposób zapewniający dostęp do posesji, dojazd obiektów użyteczności publicznej, punktów handlowych, usługowych lub produkcyjnych; zapewnienie dojazdu dla pojazdów uprzywilejowanych np. pogotowie, straż pożarna, policja, oraz zachowania zasad bezpieczeństwa poprzez np. zabezpieczenie wykopów, oznakowanie, kładki i przejścia itp.
11)Po zakończeniu budowy przywrócenie istniejących dróg, wykorzystywanych jako dojazd do budowy, do stanu nie gorszego niż sprzed rozpoczęcia robót.
12)Uzyskanie wszelkich uzgodnień niezbędnych do realizacji zamówienia wraz z przekazaniem obiektu - części Zamawiającemu z uprawomocnionym pozwoleniem na użytkowanie.
13)Zapewnienie nadzoru specjalistów: entomologa, herpetologa, ornitologa, teriologa i chiropterologa zgodnie z zapisami decyzji nr WOOŚ.420.152.2018.JS.20 z dn. 29.11.2019r. wydanej przez Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska we Wrocławiu.
Szczegółowy OPZ jest zawarty w punkcie III IDW- Rozdział 2 swz i Projekcie umowy z załącznikami - Rozdział 3- swz.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71631300-3 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 495690,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 838983,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 495690,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Inżynierskie Via Regia Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8961533374
7.3.3) Ulica: ul. Klonowa 10
7.3.4) Miejscowość: Kamieniec Wrocławski
7.3.5) Kod pocztowy: 55-022
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO INŻYNIERSKIE VIA REGIA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
BIURO INŻYNIERSKIE VIA REGIA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 495690,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 23 miesiące
INNE PRZETARGI Z LEGNICY
- DOSTAWY PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH SUCHYCH ORAZ KONSERW
- Wykonanie dokumentacji technicznej i kosztorysowej na zadanie pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 2211D na odcinku Zamienice-Rokitki"
- Wykonanie dokumentacji technicznej i kosztorysowej na zadanie pn. "Modernizacja drogi powiatowej w miejscowości Dobroszów"
- Wykonanie dokumentacji technicznej i kosztorysowej na zadanie pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 2216D na odcinku od skrzyżowania Gołocin/Pawlikowice do drogi wojewódzkiej nr 328"
- Plac zabaw przy Czwórce (LBO)
- "Rewitalizacja zespołu zabytkowego Palmiarni stanowiącego bazę edukacji przyrodniczo - historycznej" - etap III" w formule "zaprojektuj i wybuduj"
więcej: przetargi w Legnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie pełnobranżowego nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania: Budowa sieci kanalizacyjnej w miejscowości Gądno z włączeniem do oczyszczalni ścieków w Moryniu
- Nadzór nad realizacją projektu Program gospodarki wodno-ściekowej w Piasecznie.
- Gospodarka Wodno-Ściekowa w Pszczynie.
- Gospodarka wodno-ściekowa w Pszczynie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.