eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostróda › MODERNIZACJA POMOSTÓW NA TERENIE MIASTA OSTRÓDA Z PRZYSTOSOWANIEM DO POTRZEB OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ RUCHOWĄ



Ogłoszenie z dnia 2021-07-26


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00126671 z dnia 2021-07-26

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
MODERNIZACJA POMOSTÓW NA TERENIE MIASTA OSTRÓDA Z PRZYSTOSOWANIEM DO POTRZEB OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ RUCHOWĄ

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA OSTRÓDA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743404

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 24

1.5.2.) Miejscowość: Ostróda

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-100

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 89 642 94 39

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zuranski@um.ostroda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bipostroda.warmia.mazury.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/umostroda

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

MODERNIZACJA POMOSTÓW NA TERENIE MIASTA OSTRÓDA Z PRZYSTOSOWANIEM DO POTRZEB OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ RUCHOWĄ

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b90d38cf-bd1b-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00126671

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005595/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Modernizacja mola głównego z altaną- etap I, mola przy wyciągu nart wodnych z wiodącym przeznaczeniem na potrzeby wyciągu nart wodnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00063011/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.8.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1120580,73 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Molo główne z altaną- etap I.
Zakres prac:
Roboty remontowo-budowlane w zakresie konstrukcji drewnianych, obejmują:
Demontaż i ponowne wbudowanie poręczy drewnianych (materiał z rozbiórki do ponownego wbudowania). Oczyszczenie elementów drewnianych do ponownego wbudowania.
Oczyszczenie elementów drewnianych do ponownego wbudowania.
Impregnacja na kolor bali i krawędziaków preparatami zabezpieczającymi je przed szkodliwym działaniem wody i pozostałych czynników atmosferycznych oraz bezpiecznych dla środowiska naturalnego.
Impregnacja na kolor desek preparatami zabezpieczającymi je przed szkodliwym działaniem wody i pozostałych czynników atmosferycznych oraz bezpiecznych dla środowiska naturalnego.
Wymiana niektórych elementów zadaszenia oraz oczyszczenia i zabezpieczenie na kolor preparatami zabezpieczającymi je przed szkodliwym działaniem wody i pozostałych czynników atmosferycznych oraz bezpiecznych dla środowiska naturalnego.
Montaż drabinki pomostowej ze stali ocynkowanej.
Malowanie balustrad farbą hydrofobową paro przepuszczalną do drewna w kolorze białym neutralną dla środowiska.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodnie z przedmiarem robót (załącznik nr 4.1 do SWZ), projektem technicznym (załącznik nr 5.1 do SWZ), specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (załącznik nr 6.1 do SWZ) oraz wzorem umowy (załącznik nr 3 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45242000-5 - Budowa infrastruktury wypoczynkowej na terenach nadwodnych

4.5.5.) Wartość części: 218579,89 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Molo przy wyciągu nart wodnych z wiodącym przeznaczeniem na potrzeby wyciągu nart wodnych.
Przedmiot zamówienia w części 2 obejmuje: rozbiórkę istniejącego pomostu drewnianego w celu remontu- wymiana elementów konstrukcyjnych i odbudowa pokładów oraz przebudowa pomieszczeń dla obsługi wyciągu nart wodnych z platformą widokową.
Pale- stalowe istniejące.
Konstrukcja drewniana szkieletowa- podłużnice, poprzecznice, oczepy drewniane.
Pokłady- drewniane z bali min. 50/120 mm alternatywnie deski kompozytowe.
Balustrady- systemowe, szkło bezpieczne w stali nierdzewnej.
Elementy zewnętrzne.
Stan istniejący: Pomost wykonany jest w konstrukcji drewnianej oparty na zabetonowanych palach stalowych rur Ø 273/7 mm wbitych w grunt nośny dna jeziora, deski pomostu gr. 50 mm, podparcie desek pomostowych na podłużnicach o wymiarach 14x16 cm z drewna świerkowego bale oparte na kleszczach drewnianych 2x10x25 cm z drewna świerkowego, obejmują górne części pali w sposób sztywny i nieprzesuwny.
Powierzchnia pomostu 821 m2.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodnie z przedmiarem robót (załącznik nr 4.2 do SWZ), projektem technicznym (załącznik nr 5.2 do SWZ), specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (załącznik nr 6.2 do SWZ) oraz wzorem umowy (załącznik nr 3 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45242000-5 - Budowa infrastruktury wypoczynkowej na terenach nadwodnych

4.5.5.) Wartość części: 902000,84 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 258771,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 258771,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 258771,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów DROMO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7410003852

7.3.3) Ulica: Nadrzeczna 5

7.3.4) Miejscowość: Ostróda

7.3.5) Kod pocztowy: 14-100

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 258771,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie w części 2- cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
W części 2 wpłynęła oferta z ceną 1.660.591,16 PLN brutto.
Zamawiający na sfinansowanie zamówienia w części 2 zamierza przeznaczyć
890.000,00 PLN brutto. Cena jedynej złożonej oferty w części 2 przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia- Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin wykonania zamówienia: 90 dni od dani 1 września 2021 r.
2021-07-26 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.