Ogłoszenie z dnia 2022-04-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00115771/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-08
- 2022/BZP 00201797/01 - Wynik z dnia 2022-06-09
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Konserwacja obiektów sportowych administrowanych przez 35 Wojskowy Oddział Gospodarczy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: 35 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121506645
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Krakowska 2
1.4.2.) Miejscowość: Rząska
1.4.3.) Kod pocztowy: 30-199
1.4.4.) Województwo: małopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: 35wog.szp@ron.mil.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: 35wog.wp.mil.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka Budżetowa
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00126645
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-04-20
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00115771/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
ZATRUDNIENIE PRACOWNIKÓW NA PODSTAWIE STOSUNKU PRACY
Czynności podczas realizacji usługi przy wykonywaniu, których Zamawiający żąda, aby były wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę:
Zamawiający wskazuje następujące czynności - CZĘŚĆ NR 1:
1) wykonywanie prac konserwacyjnych na obiektach sportowych;
a) czynności w zakresie wykonywania prac konserwacyjnych na obiekcie sportowym o nawierzchni trawiastej;
2) dokumentowanie wykonania w/w czynności odnośnymi wpisami w Dziennikach konserwacji znajdujących się u przedstawiciela SOI na terenie kompleksu wojskowego.
Zamawiający wskazuje następujące czynności - CZĘŚĆ NR 2:
3. wykonywanie prac konserwacyjnych kortu tenisowego;
4. wykonywanie prac konserwacyjnych bieżni wokół boiska sportowego;
5. dokumentowanie wykonania w/w czynności odnośnymi wpisami w Dziennikach konserwacji znajdujących się u przedstawiciela SOI 2 na terenie kompleksu wojskowego.
Zamawiający wskazuje następujące czynności - CZĘŚĆ NR 3:
1) wykonywanie prac konserwacyjnych na obiektach sportowych tj. boiska do piłki nożnej, siatkówki i koszykówki, kortu tenisowego, ośrodka gimnastycznego o nawierzchni poliuretanowej, bieżni sportowej, nawierzchni na OSF, nawierzchni Street Workout Park
z trawy syntetycznej oraz z płyt SBR;
2) dokumentowanie wykonania w/w czynności odnośnymi wpisami w Dziennikach konserwacji znajdujących się u przedstawiciela SOI na terenie kompleksu wojskowego.
Zamawiający wskazuje następujące czynności - CZĘŚĆ NR 4:
1) wykonywanie prac konserwacyjnych ścieżki sportowej;
2) pomalowanie elementów obiektów szkoleniowych;
3) wymiana elementów drewnianych obiektu szkoleniowego Trapez;
4) dokumentowanie wykonania w/w czynności odnośnymi wpisami w Dziennikach konserwacji znajdujących się u przedstawiciela SOI 2 na terenie kompleksu wojskowego.
Sposób dokumentowania zatrudnienia osób wykonujących powyższe czynności:
1) Pracownicy Wykonawcy lub Podwykonawcy realizujący przedmiot zamówienia
mają być zatrudnieni na podstawie umów o pracę zgodnie z Art. 22 Kodeksu Pracy. Wykonawca jest obowiązany przedłożyć dokumenty ZUS RCA potwierdzające opłacenie
przez Wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne
z tytułu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę
2) Wykonawca zobowiązany jest do każdej faktury przekazywać Zamawiającemu wykaz pracowników pracujących w okresie, w którym wykonywany był przedmiot umowy. Wykaz winien być podpisany przez Wykonawcę a właściwość zawartych w nim danych potwierdzona w sposób czytelny z datą przez Zamawiającego
3) Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca przedłoży w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia otrzymania żądania potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie umów o pracę wskazanych przez Zamawiającego osób spośród objętych wykazem, potwierdzające zatrudnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę
4) Wykonawca w trakcie realizacji umowy, każdorazowo wraz z fakturą przedłoży Zamawiającemu – druki ZUS RCA, na wszystkie osoby, potwierdzające opłacenie
przez Wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne
z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za okres w którym wykonywany był przedmiot umowy
5) Wykaz pracowników Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć w dniu podpisania umowy
Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań zatrudnienia przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności:
Nie dostarczenie wykazu pracowników lub jego aktualizacji oraz druków ZUS RCA
w wysokości 5.000,00 zł za każdy taki przypadek, z zastrzeżeniem uprawnienia Zamawiającego do wielokrotnego nałożenia kary w wypadku uchylania się Wykonawcy od powyższego obowiązku.
Po zmianie:
ZATRUDNIENIE PRACOWNIKÓW NA PODSTAWIE STOSUNKU PRACY
Czynności podczas realizacji usługi przy wykonywaniu, których Zamawiający żąda, aby były wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę:
Zamawiający wskazuje następujące czynności - CZĘŚĆ NR 1:
1) wykonywanie prac konserwacyjnych na obiektach sportowych;
a) czynności w zakresie wykonywania prac konserwacyjnych na obiekcie sportowym o nawierzchni trawiastej;
2) dokumentowanie wykonania w/w czynności odnośnymi wpisami w Dziennikach konserwacji znajdujących się u przedstawiciela SOI na terenie kompleksu wojskowego.
Zamawiający wskazuje następujące czynności - CZĘŚĆ NR 2:
3. wykonywanie prac konserwacyjnych kortu tenisowego;
4. wykonywanie prac konserwacyjnych bieżni wokół boiska sportowego;
5. dokumentowanie wykonania w/w czynności odnośnymi wpisami w Dziennikach konserwacji znajdujących się u przedstawiciela SOI 2 na terenie kompleksu wojskowego.
Zamawiający wskazuje następujące czynności - CZĘŚĆ NR 3:
1) wykonywanie prac konserwacyjnych na obiektach sportowych tj. boiska do piłki nożnej, siatkówki i koszykówki, kortu tenisowego, ośrodka gimnastycznego o nawierzchni poliuretanowej, bieżni sportowej, nawierzchni na OSF, nawierzchni Street Workout Park
z trawy syntetycznej oraz z płyt SBR;
2) dokumentowanie wykonania w/w czynności odnośnymi wpisami w Dziennikach konserwacji znajdujących się u przedstawiciela SOI na terenie kompleksu wojskowego.
Zamawiający wskazuje następujące czynności - CZĘŚĆ NR 4:
1) wykonywanie prac konserwacyjnych ścieżki sportowej;
2) pomalowanie elementów obiektów szkoleniowych;
3) wymiana elementów drewnianych obiektu szkoleniowego Trapez;
4) dokumentowanie wykonania w/w czynności odnośnymi wpisami w Dziennikach konserwacji znajdujących się u przedstawiciela SOI 2 na terenie kompleksu wojskowego.
Szczegóły wskazane są w SWZ.
Zamawiający informuje, że dnia 20.04.2022 r. w oparciu o zapis art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, dokonał zmiany zapisu dot. podstaw wykluczenia z postępowania, w SWZ cz. IX pkt 1 dodając ppkt nr 2 i jednocześnie zmienił zapis dot. podstaw wykluczenia w zał nr 6 i w zał. nr 6a do SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-04-21 10:00
Po zmianie:
2022-04-25 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-04-21 10:15
Po zmianie:
2022-04-25 10:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-05-20
Po zmianie:
2022-05-24
INNE PRZETARGI RZĄSKA
- Roboty remontowe na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Rakowickiej 29 w Krakowie
- Świadczenie usług utrzymania czystości terenów i budynków w kompleksach wojskowych administrowanych przez 35 Wojskowy Oddział Gospodarczy w roku 2024
- Remont budynku nr 16 na terenie kompleksu wojskowego w Niedźwiedziu - etap 2
więcej: przetargi RZĄSKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja istniejącego kompleksu sportowo-rekreacyjnego "Moje Boisko - ORLIK 2012" przy Szkole podstawowej w Kawnicach
- Remont instalacji obiektu basenu w Państwowym Liceum Sztuk Plastycznych w Katowicach
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko-Orlik 2012" w Mąkowarsku
- Modernizacja kompleksu sportowego MOJE BOISKO ORLIK 2012 w Ruszowie
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - ORLIK 2012" na osiedlu Borek w miejscowości Turka
- Modernizacja boiska szkolnego przy Szkole Podstawowej w Lipinach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.