Ogłoszenie z dnia 2021-07-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00070397/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-01
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00126507 z dnia 2021-07-26 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pokrycia dachów budynków żłobka oraz wymiana instalacji elektrycznej wraz z przeprowadzeniem robót budowlanych w budynku żłobka przy ul. Łokietka 12 w Inowrocławiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ŻŁOBEK MIEJSKI "MAJA"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 090006343
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Krzymińskiego 18
1.5.2.) Miejscowość: Inowrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 523539204
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: majaino@vp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlobekmaja.inowroclaw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://inowroclaw.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
opieka nad dziećmi do 3 lat
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont pokrycia dachów budynków żłobka oraz wymiana instalacji elektrycznej wraz z przeprowadzeniem robót budowlanych w budynku żłobka przy ul. Łokietka 12 w Inowrocławiu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5435d2ed-c2b3-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00126507
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00070397/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ŻM.271.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont pokrycia dachu budynku żłobka przy ul. Łokietka 12. Zakres robót:1) wykonanie demontażu i ponownego montażu klimatyzatorów;
2) wykonanie demontażu i montażu istniejącej instalacji odgromowej;
3) renowacja dachów papą termozgrzewalną zbrojoną gr. 5,6 mm (przygotowanie podłoża i krycie papą);
4) zamontowanie blaszanych nasad wentylacyjnych (daszków) z blachy ocynkowanej;
5) wymiana pokrycia murów, pasów, gzymsów z blachy ocynkowanej (wymiana i uzupełnienie obróbek);
6) obróbki z papy (kołnierze) elementów metalowych występujących na dachu wraz z oczyszczeniem
i zaimpregnowaniem;
7) oczyszczenie powierzchni czapek kominowych;
8) gruntowanie zaprawą cementową powierzchni ceglanych i betonowych – naprawa czapek kominowych.
9) zamontowanie siatki w otworach kominów wentylacyjnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45261200-6 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów
4.5.5.) Wartość części: 50000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wymiana instalacji elektrycznej oraz przeprowadzenie robót budowlanych w budynku żłobka przy ul. Łokietka 12:, w tym malowanie pomieszczeń kuchni rozdzielczych, biurze intendenta, szatni personelu, świetlicy, WC kuchni . Zakres robót:1) wykonanie nowej instalacji elektrycznej i dołączeniem do istniejącej tablicy elektrycznej;
2) przewody instalacji elektrycznej na sufitach prowadzić bez wykuwania bruzd;
3) wykucie z muru ościeżnic stalowych i drewnianych;
4) rozebranie ścianek z cegieł grubości ⅟2 cegły na zaprawie cementowo-wapiennej;
5) rozebranie okładziny ściennej z płytek;
6) uzupełnienie ścian z bloczków z betonu komórkowego na zaprawie cementowo-wapiennej;
7) uzupełnienie tynkiem cementowo-wapiennym kat. III ścian z cegły;
8) wymiana drzwi wewnętrznych;
9) montaż ościeżnic;
10) wymiana drzwi zewnętrznych na EI30Sa;
11) rozebranie posadzek z płytek z kamieni i tworzyw sztucznych;
12) wykonanie warstwy wyrównawczej posadzki z zaprawy cementowej grubości 2 cm;
13) wyłożenie posadzki płytkami gres R9 na zaprawie klejowej z cokolikami;
14) wykonanie warstwy wyrównawczej podłoża przy użyciu zaprawy klejowej grubości 1-3 mm;
15) wyłożenie posadzki panelami podłogowymi Quick-Step z listwą przyścienną;
16) licowanie ścian płytkami ceramicznymi na klej metodą zwykłą;
17) przecieranie tynku i zeskrobanie farby ze ścian;
18) wykonanie gładzi gipsowej 2-warstwowej na ścianach betonowych;
19) wykonanie okładziny pojedynczej z płyt gipsowo-kartonowych zwykłych i wodoodpornych na zaprawie na paskach;
20) gruntowanie ścian i sufitów preparatami gruntującymi;
21) malowanie ścian 2-krotnie farbą zmywalną z gruntowaniem;
22) malowanie sufitów 2-krotnie farbą emulsyjną z gruntowaniem;
23) wymiana kratek wentylacyjnych szt. 9;
24) naprawa podokienników;
25) demontaż rurociągu stalowego ocynkowanego;
26) demontaż rur PCW na ścianach;
27) demontaż i montaż umywalki i zlewu kuchennego z zakorkowaniem podejścia:
28) demontaż i montaż baterii umywalkowej i zmywakowej;
29) wymiana grzejnika stalowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 91000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont pokrycia dachu budynku żłobka przy ul. Krzymińskiego 18. Zakres robót:1) wykonanie rozbiórki elementów betonowych ;
2) wykonanie demontażu i ponownego montażu klimatyzatorów;
3) wykonanie demontażu i montażu istniejącej instalacji odgromowej;
4) renowacja dachów papą termozgrzewalną zbrojoną gr. 5,6 mm (przygotowanie podłoża i krycie papą);
5) wyrównanie powierzchni dachu i koryt ściekowych;
6) zamontowanie blaszanych nasad wentylacyjnych (daszków) z blachy ocynkowanej;
7) wymiana pokrycia murów, pasów, gzymsów z blachy ocynkowanej (wymiana i uzupełnienie obróbek);
8) obróbki z papy (kołnierze) elementów metalowych występujących na dachu wraz z oczyszczeniem
i zaimpregnowaniem;
9) wykonanie tynku cementowo-wapiennego kat III na kominach dachów płaskich;
10) oczyszczenie powierzchni czapek kominowych;
11) gruntowanie zaprawą cementową powierzchni ceglanych i betonowych – naprawa czapek kominowych.
12) zdemontowanie istniejących schodów i montaż drabiny wewnętrznej składanej ze stopniami stalowymi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45261200-6 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów
4.5.5.) Wartość części: 60000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43064,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47660,46 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43064,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOCHMAŃSI INVEST Grzegorz Kochmański
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5562191999
7.3.3) Ulica: Balczewo 28
7.3.4) Miejscowość: Inowrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 88-110
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE GRZEGORZ KOCHMAŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE GRZEGORZ KOCHMAŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43064,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-08-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 96958,09 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 96958,09 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 90989,38 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wielobranżowa Firma "AWPO" s.c. P. Lewandowski A. Wudziński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5562428556
7.3.3) Ulica: Marulewska 43
7.3.4) Miejscowość: Inowrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 88-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WIELOBRANŻOWA FIRMA "AWPO" S.C. P.LEWANDOWSKI A.WUDZIŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
WIELOBRANŻOWA FIRMA "AWPO" S.C. P.LEWANDOWSKI A.WUDZIŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 90989,38 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-07-01 do 2021-07-27Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54284,53 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59911,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54284,53 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOCHMAŃSKI INVEST Grzegorz Kochmański
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5562191999
7.3.3) Ulica: Balczewo 28
7.3.4) Miejscowość: Inowrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 88-110
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE GRZEGORZ KOCHMAŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE GRZEGORZ KOCHMAŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54284,53 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-08-312021-07-26 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Ochrona obiektów i mienia Zarządu Dróg Powiatowych w Inowrocławiu w 2024roku - II
- Leasing używanego wozidła przegubowego.
- Usługa ochrony (SOC) stacji roboczych i serwerów w Urzędzie Miasta Inowrocławia
- Dostawę odczynników do wykonywania badań koagulologicznych wraz z dzierżawą dwóch analizatorów automatycznych na potrzeby Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu
- Zaimpregnowanie środkiem ogniochronnym zabudowy więźby dachowej w budynku ratusza przy al. Ratuszowej 36
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja auli Zespołu Szkół Ekonomicznych w Ostrowie Wielkopolskim
- PRACE KONSERWATORSKIE, RESTAURATORSKIE I ROBOTY BUDOWLANE W DOMU SZWAJCARSKIM NA WYSPIE EDWARDA, JEZIORO RACZYŃSKIE, ZANIEMYŚL, NR W REJESTRZE 2503/A
- Demontaż 2 wind, zaprojektowanie, montaż i uruchomienie 2-óch, fabrycznie nowych wind, w SZPZLO Warszawa-Ochota CZP, ul. Skarżyńskiego 1, 02-377 W-WA oraz przy ul. Szczęśliwickiej 36, 02-353 W-WA
- Remont budynku Sądu Apelacyjnego w Lublinie
- Odnawialne źródła energii w Gminie Bojanowo wraz z wymianą oświetlenia na energooszczędne
- Remont i przebudowa toalet z dostosowaniem dla osób ze szczególnymi potrzebami w bud. PP-1(11-1) Pałacu w Łobzowie przy ul. Podchorążych 1 w Krakowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.