eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › "Rewaloryzacja Parku Tysiąclecia"



Ogłoszenie z dnia 2021-07-26


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00126297 z dnia 2021-07-26

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Rewaloryzacja Parku Tysiąclecia”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Poznańskie Inwestycje Miejskie Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302689539

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Wiosny Ludów 2

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-831

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@pim.poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pim.poznan.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.pim.poznan.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Rewaloryzacja Parku Tysiąclecia”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f605de4f-978b-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00126297

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007473/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.19 "Rewaloryzacja Parku Tysiąclecia”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00028756/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PIM/04/21/ZP16/2020-254

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 5924034,82 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem inwestycji jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie oraz utwardzeniu układu komunikacyjnego w Parku Tysiąclecia oraz usług związanych z wykonywanymi robotami budowlanymi w ramach Zadania inwestycyjnego pn. „Rewaloryzacja Parku Tysiąclecia”.
Park zajmuje powierzchnię 26,3 ha. W parku znajduje się 28 pomników głazów narzutowych, niewielki amfiteatr, plac zabaw, siłownia zewnętrzna, Miasteczko Ruchu Drogowego oraz szerokie aleje parkowe.
Szerokość istniejących alei parkowych wynosi od około 3,0 m do 7,0 m. Nawierzchnia istniejących alei wykonana jest jako bitumiczna. Część nawierzchni bitumicznej jest mocno popękana i wymaga wymiany. Założono rozbiórkę 4 cm istniejącej nawierzchni oraz 20 cm warstwy podbudowy (istniejąca konstrukcja). Do rozbiórki przewidziano istniejące murki oraz schody.

OGÓLNA CHARAKTERYSTYKA INWESTYCJI
Inwestycja przewiduje kompleksową wymianę pełnej konstrukcji dla istniejących alei parkowych oraz ich zawężenie, dla części istniejących alei zmianę nawierzchni z bitumicznej na mineralno – żywiczną (zgodnie z planem sytuacyjnym). Należy wykonać w miejscach wyznaczonych wnęki w kształcie trapezu na ławki, lokalizacja oraz wymiary zgodnie z planem sytuacyjnym. Nawierzchnia wnęk na ławki ma być wykonana jako mineralno – żywiczna. W projekcie nie przewidziano nowych ławek, ponieważ w wyznaczonych miejscach należy przestawić istniejące ławki. Przewidziana jest również likwidacja istniejących ciągów pieszych, ponieważ nie są one wykorzystywane.
Zgodnie z wytycznymi Inwestora zaprojektowano obrzeża stalowe. Należy zastosować mocne, elastyczne, stalowe, kształtne obrzeże do oddzielenia twardych nawierzchni typu: asfalt, beton, bruk, kamień, żywica czy żwir. Obrzeże stalowe musi być ze stali ocynkowanej i kwasoodpornej. Wykonane ze stali S235.
Elementy łączyć ze sobą w sposób niewidoczny, za pomocą dwóch śrub i płaskownika.
Parametry obrzeża stalowego: długość 3,0 m, wysokość 200 mm, grubość 4 mm, waga 6,5 kg/mb. Obrzeże stalowe należy realizować zgodnie z zaleceniami producenta.
Przewidziano następujące rozwiązania projektowe:
• Szerokość ciągu pieszo - rowerowych o nawierzchni bitumicznej 3,0 - 4,0 m,
• Szerokość ciągu pieszego, ciągu pieszo - rowerowych o nawierzchni mineralno - żywicznej od 2,0 m do 3,0 m.

Projektowana konstrukcja o nawierzchni mineralno - żywicznej:
• Warstwa mineralno – żywiczna 2,5 cm,
• Podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm 10 cm,
• Warstwa ulepszonego podłoża C1,5/2 15 cm,
• Grunt rodzimy,

Projektowana konstrukcja o nawierzchni bitumicznej:
• Warstwa wiążąca AC 8S 50/70 4,0 cm,
• Podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm 30 cm,
• Grunt rodzimy.

Spadki poprzeczne należy wykonać zgodnie z przekrojem normalnym (przekrój daszkowy: 2%), jednakże w związku z koniecznością maksymalnego dostosowania alei do poziomu istniejącego terenu należy dostosować spadki podłużne i poprzeczne zachowując następujące parametry:
- spadki poprzeczne dla alei parkowych od 1%-3%,
- spadki podłużne dla alei parkowych nie powinny przekraczać 5%.

W ramach niniejszego zamówienia należy również wykonać prace związane z:

• rozłożenie ziemi urodzajnej w miejscach rozebranych nawierzchni utwardzonych,
• wykonanie nasadzeń z drzew,
• wykonanie nasadzeń z krzewów i bylin,
• rozłożenie mulczu pod drzewami i krzewami,
• wykonanie nawierzchni trawników.


Dodatkowe informacje dotyczące szczegółowego zakresu zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy – Załączniku nr 1 do SWZ oraz Załącznikach nr 2-3-4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5596026,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6749007,42 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5596026,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Magard Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 782 256 72 51

7.3.3) Ulica: ul. Lachowicka 24

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-333

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5596026,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

2021-07-26 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.