eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › BO - L3/05/VIII -Poprawiamy komfort nauki na Gwiazdach. Wymiana nawierzchni w salach lekcyjnych w Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 5 (Szkoła Podstawowa Nr 2 i Miejskie Przedszkole Nr 6) w Katowicach



Ogłoszenie z dnia 2022-04-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
BO - L3/05/VIII -Poprawiamy komfort nauki na Gwiazdach. Wymiana nawierzchni w salach lekcyjnych w Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 5 (Szkoła Podstawowa Nr 2 i Miejskie Przedszkole Nr 6) w Katowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 5

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368036748

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: al. Walentego Roździeńskiego 82

1.4.2.) Miejscowość: Katowice

1.4.3.) Kod pocztowy: 40-203

1.4.4.) Województwo: śląskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.4.7.) Numer telefonu: 32 258 65 02

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sz.podst.nr2@gmail.com

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zsp5.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00126121

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-04-19

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu,

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00112182/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wymianie wykładziny PCV, malowaniu ścian, sufitów, stolarki drzwiowej i grzejników c.o. w salach nr: 7, 9, 12, 16, 17 i pok. pedagoga w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 5 w budynku Szkoły Podstawowej nr 2, w szczególności:.
- zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych,
- wykonanie warstw wygładzających z masy pod wykładzinę,
- wykonanie posadzki z wykładziny rulonowej, wielowarstwowej, heterogenicznej, antypoślizgowej, 2 warstwy, grubość całkowita 2,2mm z wywinięciem na ścianę,
- położenie listwy wyobleniowej pod układane wykładziny,
- zgrzewanie wykładziny rulonowej,
- zeskrobanie i zmycie starej farby w pomieszczeniach,
- wykonanie tynków wewnętrznych, jednowarstwowych z gipsu szpachlowego na sufitach i ścianach,
- dwukrotne malowanie farbą emulsyjną ścian i sufitu,
- dwukrotne malowanie lamperii farbą olejną z przygotowaniem podłoża,
- dwukrotne malowanie farbą olejną stolarki drzwiowej wraz z ościeżnicą,
- dwukrotne malowanie farbą olejną grzejników żeliwnych,
- Wywiezienie gruzu i utylizacja gruzu.
Uwaga: Kolorystyka wykładziny PCV i farb do uzgodnienia z Dyrektorem ZSP 5.
Wykonawca wykona wszelkie roboty budowlane i inne czynności zgodnie z celem Inwestycji, opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SWZ, a także dokumentacją projektową, i innymi decyzjami w zakresie niezbędnym do pełnej realizacji i odbioru Inwestycji.
Przedmiot zamówienia powinien spełniać wymagania zawarte w aktualnie obowiązujących przepisach, a w szczególności ustawie Prawo Budowlane i aktach wykonawczych do tej ustawy.
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, obejmującej przedmiary robót i specyfikację techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiące integralną część niniejszej SWZ (załącznik nr 9). Zamawiający informuje, że przedmiar robót stanowi jedynie element pomocniczy dla Wykonawcy i nie zwalnia skalkulowania ryczałtowej ceny ofertowej na podstawie pozostałej dokumentacji projektowej i ewentualnie wizji lokalnej.

Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wymianie wykładziny PCV, malowaniu ścian, sufitów, stolarki drzwiowej i grzejników c.o. w salach nr: 7, 9, 12, 16, 17 i pok. pedagoga w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 5 w budynku Szkoły Podstawowej nr 2, w szczególności:.
- zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych,
- wykonanie warstw wygładzających z masy pod wykładzinę,
- wykonanie posadzki z wykładziny rulonowej, wielowarstwowej, heterogenicznej, antypoślizgowej, 2 warstwy, użytkowa min. 0,7 mm, grubość całkowita 2,2mm z wywinięciem na ścianę 10 cm,
- położenie listwy wyobleniowej pod układane wykładziny,
- zgrzewanie wykładziny rulonowej,
- zeskrobanie i zmycie starej farby w pomieszczeniach,
- wykonanie tynków wewnętrznych, jednowarstwowych z gipsu szpachlowego na sufitach i ścianach,
- dwukrotne malowanie farbą emulsyjną ścian i sufitu,
- dwukrotne malowanie lamperii farbą olejną z przygotowaniem podłoża,
- dwukrotne malowanie farbą olejną stolarki drzwiowej wraz z ościeżnicą,
- dwukrotne malowanie farbą olejną grzejników żeliwnych,
- Wywiezienie gruzu i utylizacja gruzu.
Uwaga: Kolorystyka wykładziny PCV i farb do uzgodnienia z Dyrektorem ZSP 5.
Wykonawca wykona wszelkie roboty budowlane i inne czynności zgodnie z celem Inwestycji, opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SWZ, a także dokumentacją projektową, i innymi decyzjami w zakresie niezbędnym do pełnej realizacji i odbioru Inwestycji.
Przedmiot zamówienia powinien spełniać wymagania zawarte w aktualnie obowiązujących przepisach, a w szczególności ustawie Prawo Budowlane i aktach wykonawczych do tej ustawy.

Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, obejmującej przedmiary robót i specyfikację techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiące integralną część niniejszej SWZ (załącznik nr 9). Zamawiający informuje, że przedmiar robót stanowi jedynie element pomocniczy dla Wykonawcy i nie zwalnia skalkulowania ryczałtowej ceny ofertowej na podstawie pozostałej dokumentacji projektowej i ewentualnie wizji lokalnej.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2022-04-21 09:00

Po zmianie:
2022-04-25 09:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2022-04-21 09:15

Po zmianie:
2022-04-25 09:15

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2022-05-20

Po zmianie:
2022-05-24

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.