eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie › "Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych dla 25 uczestników i uczestniczek projektu - Klubu Seniora" realizowanego w ramach projektu pn.: "Zawierciański Senior - Aktywnie!(...)



Ogłoszenie z dnia 2022-04-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych dla 25 uczestników
i uczestniczek projektu – Klubu Seniora” realizowanego w ramach projektu pn.: „Zawierciański Senior – Aktywnie!(...)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Zawierciu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003462043

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 47

1.5.2.) Miejscowość: Zawiercie

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: 032 67 221 34

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mops@mopszawiercie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopszawiercie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mops-zawiercie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych dla 25 uczestników
i uczestniczek projektu – Klubu Seniora” realizowanego w ramach projektu pn.: „Zawierciański Senior – Aktywnie!(...)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-591911e8-a6b1-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00126090

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00035573/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 zakup artykułów spożywczych dla Klubu Seniora

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach RPO WSL na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Społeczny) w ramach realizowanego w ramach projektu pn.: „Zawierciański Senior – Aktywnie!” Oś priorytetowa: IX. Włączenie społeczne dla działania: 9.2 Dostępne i efektywne usługi społeczne i zdrowotne dla poddziałania: 9.2.5. Rozwój usług społecznych – konkurs.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00093094/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MOPS.DF.85.02.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 30090,95 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: „Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych dla 25 uczestników i uczestniczek projektu
– Klubu Seniora” na koszt i ryzyko Wykonawcy. Dostawa będzie obejmowała 15 zestawów (1 zestaw złożony z pozycji od 1-
13), tj.:
1) Kawa rozpuszczalna 200g – 6 szt.;
2) Kawa naturalna mielona 250g palona - 6 szt.;
3) Cukier 1kg – 2 kg;
4) Herbata czarna ekspresowa 75g (+/- 10g) 50 szt. opakowanie - 6 op.;
5) Śmietanka 12% do kawy 250 ml.- 12 szt.;
6) Woda mineralna niegazowana 0,5l – 450 szt.;
7) Sok pomarańczowy 100% 0,3l – 150 szt.;
8) Paluszki 300g (+/- 30g) – 24 op.;
9) Ciastka różne kruche na wagę od 500g do 900g skład - cukier, czekolada min. 8%, miazga kakaowa, tłuszcz kakaowy,
nadzienie z czerwonej porzeczki, mleko w proszku pełne, polewa, wiórki kokosowe, produkt może zawierać orzechy – 16 kg;
10) Jogurt naturalny gęsty (bez barwników i stabilizatorów) 150-200g – 50 szt.;
11) Jogurt owocowy 150-200g – 50 szt.;
12) Jabłka gat. 1 - 5 kg;
13) Banany – 5 kg.
2. Dostarczone produkty muszą być odpowiednio oznakowane, tj. opatrzone etykietą z opisem produktu, numerem partii,
wagą, terminem przydatności do spożycia.
3. Dostawy będą realizowane sukcesywnie – nie częściej niż 1 raz w tygodniu. Jedna dostawa obejmować będzie zestaw
produktów określony w ust. 1 (poz. 1-13). Zamawiający będzie składał zamówienia telefonicznie lub faksem lub drogą
elektroniczną (e-mail) najpóźniej na 3 dni przed planowaną datą dostawy.
4. Wykonawca będzie realizował dostawy towarów na własny koszt do Klubu Seniora, ul. Niedziałkowskiego 22 w Zawierciu
od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 14.30, w terminie wskazanym w zamówieniu.
5. Termin przydatności do spożycia artykułów spożywczych od chwili dostarczenia produktu do Zamawiającego nie może
być krótszy niż ¾ okresu, w którym produkt zachowuje zdatność do spożycia określoną na etykiecie. W przypadku nabiału -
minimum 14 dni od dnia dostawy. W przypadku dostawy przedmiotu zamówienia z krótszą datą ważności niż wyżej
wymieniona, Zamawiający ma prawo zwrotu przedmiotu zamówienia przed upływem terminu jego ważności.
6. Dostarczone owoce muszą być świeże, jędrne, zdrowe, bez śladów gnicia czy więdnięcia, dobrej jakości, wolne od wad,
bez uszkodzeń mechanicznych i przez szkodniki, muszą być klasy pierwszej, jednego gatunku i oczyszczone.
7. Reklamacje z tytułu jakości, ilości dostawy towaru będą zgłaszane przez Zamawiającego w dniu, w którym dostarczono
wadliwy towar. Wykonawca zobowiązuje się do wymiany towaru wadliwego na towary wolne od wad i spełniające
wymagania jakościowe, na koszt własny najpóźniej w następnym dniu roboczym od chwili zgłoszenia w godzinach
określonych w ust. 4. Zamawiający może zwrócić całą partię towarów Wykonawcy odmawiając jednocześnie zapłaty.
8. Wykonawca będzie realizował zamówienia do Zamawiającego środkami transportu dostosowanymi do przewozu
żywności, zgodnie z odpowiednimi wymogami sanitarnymi, w sposób zapobiegającym utracie walorów smakowych i
odżywczych, w opakowaniach Wykonawcy, za które nie będzie pobierał opłat, a Zamawiający zobowiązany będzie do ich
zwrotu.
9. Dostawa nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy. Środek transportu musi być przystosowany do przewożenia tego typu
towaru zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi, w sposób zapobiegający utracie walorów smakowych i
odżywczych.
10. Środek transportu winien być przystosowany do przewozu artykułów spożywczych, w warunkach zapewniających
utrzymanie właściwej ich jakości.
11. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia towaru do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego. Dostawa,
rozładunek i wniesienie realizowane będą na koszt dostawy wkalkulowany w cenę dostarczanych produktów.
12. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów równoważnych lub zaoferowanie rozwiązań równoważnych, z
zachowaniem podanych w opisie wymagań minimalnych dla danego produktu. Gramatura oferowanego produktu
równoważnego nie może być niższa niż gramatura produktu wskazanego przez Zamawiającego. Zaoferowany produkt musi
posiadać co najmniej takie same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, estetyka, konsystencja) oraz zawierać w
swoim składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, co produkt określony przez Zamawiającego i nie obniżą
określonych przez Zamawiającego standardów.. Wykonawca oferując produkt równoważny musi jednocześnie zaznaczyć w
ofercie jakiego produktu dotyczy oferta równoważna – co proponuje Wykonawca jako produkt równoważny. Ponadto
produkt należy opisać w taki sposób, aby potwierdzić, że spełnia wymogi Zamawiającego i załączyć do oferty dokumenty
potwierdzające, że zastosowane rozwiązania równoważne spełniają wymogi Zamawiającego.
13. Wielkości zamówienia podane w Załączniku nr 1 a do SWZ – w formularzu asortymentowo -cenowym obejmują tylko
jeden zestaw i są wielkościami szacunkowymi, jakie Zamawiający planuje zakupić w okresie obowiązywania umowy.
Zamawiający planuje zakupić 15 takich zestawów. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnego limitu
ilościowego przedmiotu zamówienia, jednakże nie więcej niż 40% z wskazanych w Załączniku nr 1 a do SWZ ilości
pomnożonych przez ilość (15) zestawów, bez prawa do roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę. Wykonawcy nie
przysługuje z tego tytułu jakiekolwiek odszkodowanie lub wynagrodzenie dodatkowe bądź uzupełniające.
14. Wykonawca zobowiązuje się do:
1) wypełniania obowiązków przewidzianych w art. 13 lub art. 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L z 04.05.2016 r., Nr 119, s. 1 z późn. zm.), zwanego dalej w skrócie „RODO” wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub
pośrednio zostały pozyskane w związku z realizacją umowy,
2) przestrzegania przepisów ustawy z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1781.).
15. Zadanie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach RPO WSL na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz
Społeczny) w ramach realizowanego w ramach projektu pn.: „Zawierciański Senior – Aktywnie!” Oś priorytetowa: IX.
Włączenie społeczne dla działania: 9.2 Dostępne i efektywne usługi społeczne
i zdrowotne dla poddziałania: 9.2.5. Rozwój usług społecznych – konkurs.
16. Zamawiający zwraca uwagę, iż nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
17. Ogólne zasady i sposób realizacji zamówienia określają PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY (PPU) -
załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03222111-4 - Banany

03222321-9 - Jabłka

15500000-3 - Produkty mleczarskie

15812100-4 - Wyroby ciastkarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31249,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31249,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31249,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „Społem” Powszechna Spółdzielnia Spożywców

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6490000570

7.3.3) Ulica: ul. Mostowa 22

7.3.4) Miejscowość: Zawiercie

7.3.5) Kod pocztowy: 42-400

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31249,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-03-29

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Pełna nazwa zamówienia:
„Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych dla 25 uczestników
i uczestniczek projektu – Klubu Seniora” realizowanego w ramach projektu pn.: „Zawierciański Senior – Aktywnie!” Oś priorytetowa: IX. Włączenie społeczne dla działania: 9.2 Dostępne i efektywne usługi społeczne
i zdrowotne dla poddziałania: 9.2.5. Rozwój usług społecznych – konkurs.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.