Ogłoszenie z dnia 2023-03-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie kompleksowych usług cateringowych podczas spotkań organizowanych przez Wydział ds. Przedsiębiorczości i Innowacji w 2023 roku – zamówienie polegające na powtórzeniu (...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Kraków - Urząd Miasta Krakowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351554353
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wszystkich Świętych 3-4
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-004
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@um.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.krakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-97de74d1-9d56-11ed-b4ea-f64d350121d21.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie kompleksowych usług cateringowych podczas spotkań organizowanych przez Wydział ds. Przedsiębiorczości i Innowacji w 2023 roku – zamówienie polegające na powtórzeniu (...)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-97de74d1-9d56-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00126073
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00086627
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
a) niniejsze zamówienie polega na powtórzeniu podobnych usług do zamówienia podstawowego dla części 2 zawartego w trybie podstawowym bez negocjacji,
b) nie minął okres 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dla części 2,
c) zamówienie powtórzone było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego dla części 2 i jest zgodne z jego przedmiotem,
d) w ogłoszeniu dla zamówienia podstawowego wskazano, że wartość zamówienia powtórzonego dla części 2 nie przekroczy 100% wartości zamówienia podstawowego dla tej części, tj. 28 455,28 zł netto i taka jest wartość zamówienia powtórzonego,
e) całkowita wartość tego zamówienia powtórzonego została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego dla części 2.
Dalsza część uzasadnienia znajduje się w sekcji IX Informacje dodatkowe.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR-10.271.11.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 28455,28 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Pełna nazwa zamówienia to: „Świadczenie kompleksowych usług cateringowych podczas spotkań organizowanych przez Wydział ds. Przedsiębiorczości i Innowacji w 2023 roku – zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych usług do części 2 zamówienia podstawowego OR-10.271.31.2022”.
2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług cateringowych podczas spotkań organizowanych przez Wydział ds. Przedsiębiorczości i Innowacji w 2023 roku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera umowa wraz z załącznikami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55510000-8 - Usługi bufetowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34999,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34999,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34999,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Artur Sokół
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271506821
7.3.3) Ulica: ul. Pakuska 44 B
7.3.4) Miejscowość: Olkusz
7.3.5) Kod pocztowy: 32-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE ARTUR SOKÓŁ
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE ARTUR SOKÓŁ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34999,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-188.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2. Dotyczy sekcji VIII pkt 8.3) ogłoszenia - Przedmiot zamówienia będzie realizowany od dnia zawarcia umowy do dnia 18 grudnia 2023 roku lub do wcześniejszego wyczerpania środków finansowych przeznaczonych na realizację przedmiotu zamówienia.
3. Uzupełnienie sekcji III pkt 3.1.1). ogłoszenia: Gmina Miejska Kraków w postępowaniu Nr OR-10.271.31.2022 – część 2 za najkorzystniejszą uznała ofertę Pana Artura Sokoła prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą ARTUR SOKÓŁ z siedzibą pod adresem: 32-300 Olkusz, ul. Jesionowa 15. W ramach zawartej w dniu 17 czerwca 2022 r. umowy nr W/I/1470/PI/44/2022 firma ARTUR SOKÓŁ świadczyła kompleksowe usługi cateringowe podczas spotkań organizowanych przez Wydział ds. Przedsiębiorczości i Innowacji w 2022 roku.
Zamówienie podstawowe zostało udzielone jako zamówienie na usługi społeczne i inne szczególne usługi, przy odpowiednim zastosowaniu przepisów właściwych dla trybu podstawowego bez negocjacji, przez Urząd Miasta Krakowa, tj. zamawiającego w rozumieniu art. 7 pkt 31 ww. ustawy. Zamawiający w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego przewidział możliwość skorzystania z udzielania zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług do zamówienia podstawowego.
Powyższe uzasadnienie wyczerpuje przesłanki do stosowania trybu zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7) w zw. z art. 305 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.).
4. Nr Umowy W/I/831/PI/2/2023
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Wymiana stolarki okiennej, drzwiowej i witryn w lokalach użytkowych, w podziale na 11 części
- 169.2024 wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenia usług serwisu agregatów i szaf klimatyzacyjnych oraz klimakonwektorów w Narodowym Centrum Promieniowania Synchrotronowego SOLARIS.
- Ochrona osób i mienia podczas trwania imprez sportowych organizowanych przez Zarząd Infrastruktury Sportowej w Krakowie w 2024 roku - etap II
- 183.2024 Wyłonienie wykonawcy na dostawę mikroskopu polaryzacyjnego na potrzeby Instytutu Archeologii UJ.
- Zakup autobusu na potrzeby uczniów z dysfunkcją wzroku z Centrum dla Niewidomych i Słabowidzących w Krakowie przy ul. Tynieckiej 6
- Wymiana oświetlenia na hali produkcyjno-magazynowej B 1.2 oraz wymiana RG nN w kompleksie C zlokalizowanych na terenie Business Park Nad Drwiną w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.