eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dębica › PORADNICTWO SPECJALISTYCZNE - PRAWNE, PSYCHOLOGICZNE



Ogłoszenie z dnia 2021-07-26


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00126028 z dnia 2021-07-26

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
PORADNICTWO SPECJALISTYCZNE – PRAWNE, PSYCHOLOGICZNE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Dębicy

1.3.) Oddział zamawiającego: MOPS w Dębicy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 850019168

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Akademicka 12

1.5.2.) Miejscowość: Dębica

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-200

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 14 681-35-90, 14 681-35-91

1.5.8.) Numer faksu: 14 670 -50-06, 14 681-35-90, 14 681-35-91

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@mops-debica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops-debica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

: www.mops-debica.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

PORADNICTWO SPECJALISTYCZNE – PRAWNE, PSYCHOLOGICZNE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3245e021-ce8e-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00126028

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008477/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Poradnictwo specjalistyczne – prawnik, psycholog w ramach projektu pt. „Sercem w Seniora”.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt pt. „Sercem w Seniora” w odpowiedzi na konkurs nr RPPK.08.03.00-IP.01-18-050/20 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa VIII Integracja społeczna Działanie 8.3 Zwiększenie dostępu do usług społecznych i zdrowotnych.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MOPS.KP.271-SWS-5/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 184536,59 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Specjalistyczne poradnictwo prawne ma na celu umożliwienie uczestnikom projektu (seniorom) kontrolę nad swoim życiem i decyzjami ich dotyczącymi, poradnictwo i wsparcie w rozwiązywaniu trudnych sytuacji życiowych oraz bieżących spraw życia codziennego. W cenie wynagrodzenia wlicza się także koszt niezbędnych materiałów zużywalnych, koniecznych do przeprowadzenia wsparcia. Średnio na uczestnika przypada 44 godziny w zależności od indywidulanej potrzeby uczestnika. 1 godz. = 60 min. Miejsce świadczenia usługi: Dom Dziennego Pobytu „Dom Seniora” ul. Rzeszowska 15, 39-200 Dębica, w godzinach od 730 do 1530.
Cz. I – prawne – Kilka/kilkanaście spotkań średnio 1-2 x tyg. 1 godz. W 2021 r. (6 mies.)– 15 godz./mies.= 90 godz., w 2022r. (12 mies.) - 20 godz./mies. = 240 godz., w 2023r. (5 mies.) – 30 godz./mies.=150 godz. Łącznie 480godz. (według indywidualnych potrzeb) w celu podania przez prawnika możliwości rozwiązania problemu ze wskazaniem na możliwe konsekwencje podjęcia decyzji. Sporządzenie wspólnie z osobą planu działania, wsparcie w podjęciu decyzji, sporządzenie pisma procesowego, prowadzenie sprawy (min. w zakresie prawa rodzinnego, spadkowego, karnego, mieszkaniowego itp.). Reprezentacja uczestnika projektu przed sądami powszechnymi i kontynuacja już wszczętych postępowań. Inne sprawy/porady w zależności od potrzeb uczestnika. Zamawiający nie dopuszcza udzielania porad zdalnie, np. za pośrednictwem komunikatorów internetowych itp. Z wyłączeniem sytuacji, jeżeli wynikałoby to wprost z przepisów prawa. Płatność następuje za faktycznie zrealizowaną usługę, a nie za gotowość. W przypadku, kiedy uczestnik nie przyjdzie Wykonawca będzie zobowiązany do ponowienia usługi.
Termin realizacji: w okresie 07.2021r. - 05.2023r. Wykonawca zobowiązany będzie dostosować się do harmonogramu organizacji specjalistycznego poradnictwa, przygotowywanego przez Zamawiającego. Wykonawca będzie wykazywać gotowość do realizacji poradnictwa w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, tj. do dwóch dni przed ich rozpoczęciem.
Wykonawca zobowiązany jest sporządzać: karty czasu pracy, dziennik zajęć oraz listy obecności i składać Zamawiającemu w terminie do 5 dnia każdego następnego miesiąca.
Wykonawca jest zobowiązany informować Zamawiającego o stanie wykonania przedmiotu umowy, a w szczególności o wszelkich zagrożeniach.
Wykonywał swoje zadania w sposób staranny, skuteczny i terminowy, zgodnie z harmonogramem spotkań ustalonym z Kierownikiem projektu.
Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji zleconych czynności z zachowaniem należytej staranności, jak również zabezpieczenia i zachowania w tajemnicy służbowej - zarówno w trakcie trwania umowy, jak i po jej ustaniu - wszelkich informacji i danych osobowych, nie będących jawnymi, do których uzyska dostęp w związku z realizacją powierzonych zadań.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność z tytułu przetwarzania danych osobowych wynikających z przepisów prawa, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
Wykonawca poniesie koszty związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia, tj. we własnym zakresie organizuje sposób przybycia osób realizujących usługę do/z miejsca jej wykonywania.
Wykonawca nie może pobierać od uczestników żadnych dodatkowych opłat.
Wykonawca zobowiązany jest przestrzegać zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym zasady dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn.
Wykonawca nie może powierzyć wykonania zamówienia osobie trzeciej bez pisemnej zgody Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązuje się do umożliwienia kontroli realizacji usługi na żądanie upoważnionej instytucji i Zamawiającego.
Materiały do poradnictwa muszą być opatrzone logo zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie wytycznymi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze

4.5.5.) Wartość części: 58536,59 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Specjalistyczne poradnictwo psychologiczne ma na celu umożliwienie uczestnikom projektu (seniorom) kontrolę nad swoim życiem i decyzjami ich dotyczącymi, poradnictwo i wsparcie w rozwiązywaniu trudnych sytuacji życiowych oraz bieżących spraw życia codziennego. W cenie wynagrodzenia wlicza się także koszt niezbędnych materiałów zużywalnych, koniecznych do przeprowadzenia wsparcia. Średnio na uczestnika przypada 44 godziny w zależności od indywidulanej potrzeby uczestnika. 1 godz. = 60 min. Miejsce świadczenia usługi: Dom Dziennego Pobytu „Dom Seniora” ul. Rzeszowska 15, 39-200 Dębica, w godzinach od 730 do 1530.
Cz. II - psychologiczne - Kilka/kilkanaście spotkań średnio 1-2 x tyg. 1 godz. W 2021 r. (6 mies.) – 25 godz./mies.= 150 godz., w 2022r. (12 mies.) - 40 godz./mies. = 480 godz., w 2023r. (5 mies.) – 42 godz./mies.=210 godz. Łącznie 840godz. (według indywidualnych potrzeb) z psychologiem w celu zdiagnozowania potrzeb danej osoby, zrozumienie problemu i zaplanowanie kroków dla jego rozwiązania. Inne sprawy z obszaru psychologii w zależności od potrzeb uczestników. Zamawiający nie dopuszcza udzielania porad zdalnie, np. za pośrednictwem komunikatorów internetowych itp. Z wyłączeniem sytuacji, jeżeli wynikałoby to wprost z przepisów prawa. Płatność następuje za faktycznie zrealizowaną usługę, a nie za gotowość. W przypadku, kiedy uczestnik nie przyjdzie Wykonawca będzie zobowiązany do ponowienia usługi.
Termin realizacji: w okresie 07.2021r. - 05.2023r. Wykonawca zobowiązany będzie dostosować się do harmonogramu organizacji specjalistycznego poradnictwa, przygotowywanego przez Zamawiającego. Wykonawca będzie wykazywać gotowość do realizacji poradnictwa w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, tj. do dwóch dni przed ich rozpoczęciem.
Wykonawca zobowiązany jest sporządzać: karty czasu pracy, dziennik zajęć oraz listy obecności i składać Zamawiającemu w terminie do 5 dnia każdego następnego miesiąca.
Wykonawca jest zobowiązany informować Zamawiającego o stanie wykonania przedmiotu umowy, a w szczególności o wszelkich zagrożeniach.
Wykonywał swoje zadania w sposób staranny, skuteczny i terminowy, zgodnie z harmonogramem spotkań ustalonym z Kierownikiem projektu.
Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji zleconych czynności z zachowaniem należytej staranności, jak również zabezpieczenia i zachowania w tajemnicy służbowej - zarówno w trakcie trwania umowy, jak i po jej ustaniu - wszelkich informacji i danych osobowych, nie będących jawnymi, do których uzyska dostęp w związku z realizacją powierzonych zadań.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność z tytułu przetwarzania danych osobowych wynikających z przepisów prawa, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
Wykonawca poniesie koszty związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia, tj. we własnym zakresie organizuje sposób przybycia osób realizujących usługę do/z miejsca jej wykonywania.
Wykonawca nie może pobierać od uczestników żadnych dodatkowych opłat.
Wykonawca zobowiązany jest przestrzegać zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym zasady dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn.
Wykonawca nie może powierzyć wykonania zamówienia osobie trzeciej bez pisemnej zgody Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązuje się do umożliwienia kontroli realizacji usługi na żądanie upoważnionej instytucji i Zamawiającego.
Materiały do poradnictwa muszą być opatrzone logo zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie wytycznymi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.5.) Wartość części: 126000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kancelaria Radcy Prawnego Tomasz Bazan

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 180353813

7.3.3) Ulica: ul. Nowowiejska 7/4

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-326

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-05-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 117600 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 117600 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 117600 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CST SELF Marcin Mołoń

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 18049710

7.3.3) Ulica: ul. Unii Lubelskiej 6/8

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-069

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 117600 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-05-31
2021-07-26 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.