eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa słodyczy reklamowych (czekolad i bombonierek) dla Dzielnicy Bielany



Ogłoszenie z dnia 2022-04-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa słodyczy reklamowych (czekolad i bombonierek) dla Dzielnicy Bielany

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000041

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: S. Żeromskiego 29

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-882

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 224434817

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bielany.zamowienia@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.um.warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa słodyczy reklamowych (czekolad i bombonierek) dla Dzielnicy Bielany

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5fc5801f-9943-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00125554

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00015417/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Słodycze reklamowe - czekoladki promocyjne (czekolady i bombonierki)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00071573/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: UD-III-WZP.271.5.2022.AGO

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 34959,35 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego (wraz z wniesieniem towaru na III p. do pok. 322) słodyczy promocyjnych, zgodnie z niżej wymienionymi parametrami:
1) 600 szt. tabliczek czekolady, w tym:
a) 300 szt. tabliczek czekolady mlecznej o minimalnej zawartości masy kakaowej 25%. Każda tabliczka powinna być udekorowana liofilizowanymi owocami (minimum 1% masy netto produktu), tj.: maliny, truskawki, żurawina. Dopuszcza się również posypkę z orzechów tj.: pistacje, migdały, orzechy włoskie. Łączna masa netto czekolady z owocami nie może być mniejsza niż 100 g. Czekolady nie mogę być wykonane z użyciem tłuszczu palmowego i syropu fruktozowo-glukozowego. Powinny posiadać minimum trzymiesięczny termin przydatności do spożycia od daty dostawy do siedziby Zamawiającego.
Opakowanie powinno być wykonane z grubego, matowego papieru o wymiarach (po złożeniu) około 20×11×2 cm, od frontu z przezroczystą folią umożliwiającą wyeksponowanie czekolady z owocami. Każde opakowanie winno mieć możliwość naniesienia grafiki 4+0, która zostanie przekazana Wykonawcy przez Zamawiającego. Opakowanie powinno zawierać informację o składzie produktu.
b) 300 szt. tabliczek czekolady ciemnej o minimalnej zawartości masy kakaowej 50%. Każda tabliczka powinna być udekorowana liofilizowanymi owocami (minimum 1% masy netto produktu), tj.: maliny, truskawki, żurawina. Dopuszcza się również posypkę z orzechów tj.: pistacje, migdały, orzechy włoskie. Łączna masa netto czekolady z owocami nie może być mniejsza niż 100 g. Czekolady nie mogę być wykonane z użyciem tłuszczu palmowego i syropu fruktozowo-glukozowego. Powinny posiadać minimum trzymiesięczny termin przydatności do spożycia od daty dostawy do siedziby Zamawiającego.
Opakowanie powinno być wykonane z grubego, matowego papieru o wymiarach (po złożeniu) około 20×11×2 cm, od frontu z przezroczystą folią umożliwiającą wyeksponowanie czekolady z owocami. Każde opakowanie winno mieć możliwość naniesienia grafiki 4+0, która zostanie przekazana Wykonawcy przez Zamawiającego. Opakowanie powinno zawierać informację o składzie produktu.
c) produkty wymienione w podpunktach a i b powyżej należy dostarczyć maksymalnie do dnia 11 kwietnia 2022 r.

2) 600 szt. świątecznych bombonierek bożonarodzeniowych:
a) zawierających czekoladki/pralinki w liczbie minimum 16 sztuk, z których przynajmniej 4 mają być niepowtarzalne, o różnych formach zdobienia, kształtach i kolorach. Dopuszcza się możliwość kształtów i zdobień zarówno nawiązujących do Świąt Bożego Narodzenia, jak i standardowych. Pralinki powinny zawierać minimum 25% masy kakaowej w wypadku pralinek z czekolady mlecznej oraz
o minimum 50% masy kakaowej w wypadku pralinek z czekolady ciemnej. Łączna masa netto produktu nie może być mniejsza niż 150 g. Słodycze nie mogę być wykonane z użyciem tłuszczu palmowego i syropu fruktozowo-glukozowego. Pralinki powinny posiadać minimum trzymiesięczny termin przydatności do spożycia od daty dostawy do siedziby Zamawiającego.
Bombonierki powinny być zamknięte w sześciennym opakowaniu, z naniesioną grafiką wg projektu przesłanego przez Zamawiającego w formie nadruku i/lub osobnej nasuwki, wykonanej z grubego papieru z nadrukiem w pełnym kolorze 4+0. Opakowanie powinno zawierać informację o składzie produktu oraz wkładkę, która umiejscawiałaby czekoladki w środku w sposób zapobiegający ich nadmiernemu przesuwaniu się.
b) produkt należy dostarczyć do dnia 30 listopada 2022 r.

2. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA określa:
a) Formularz cenowy – załącznik nr 4 do SWZ;
b) Projektowane postanowienia umowy – stanowiące załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15842000-2 - Czekolada i wyroby cukiernicze

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU LIR Elżbieta Zajet

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5781179389

7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 2

7.3.4) Miejscowość: Elbląg

7.3.5) Kod pocztowy: 82-300

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.