eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Janowiec Wielkopolski › "Budowa kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej wraz z przyłączami w miejscowości Sarbinowo Drugie gmina Janowiec Wielkopolski"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-03-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej wraz z przyłączami w miejscowości Sarbinowo Drugie gmina Janowiec Wielkopolski”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Janowiec Wielkopolski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351191

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gnieźnieńska 3

1.5.2.) Miejscowość: Janowiec Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-430

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 52323034

1.5.8.) Numer faksu: brak

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@um-janowiecwlkp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-janowiec-wielkopolski

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/janowiecwlkp

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej wraz z przyłączami w miejscowości Sarbinowo Drugie gmina Janowiec Wielkopolski”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-51ca7e21-9894-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00125326

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00021413/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej wraz z przyłączami w miejscowości Sarbinowo Drugie gmina Janowiec Wielkopolski

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00059018

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IN.271.1.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2479705,62 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Zamówienie dotyczy realizacji operacji pn.: „Budowa kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej wraz z przyłączami w miejscowości Sarbinowo Drugie gmina Janowiec Wielkopolski” współfinansowanej ze środków :
- Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych;
Przedmiotem zamówienia jest budowa nowej kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej obejmującej w szczególności zakres prac:
1) budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o długości sieci kanalizacyjnej L 1308,0 m w tym:
- z rur PVC Ø 0,20 m L=1231,0 m;
- z rur PVC Ø 0,16 m L 77,0 m;
2) budowa studni kanalizacyjnych Ø 1200 mm- 14 szt., Ø 425 mm- 43 szt.;
3) wykonanie 2 przejść pod drogą metodą przewiertu w rurze ochronnej PEHD Ø 400/23,7 o długości L= 12 m każde;
4)budowa sieci wodociągowej o łącznej długości L= 581,0 m w tym:
- z rur PVC Ø 110 mm L 108,0 m;
- z rur PVC Ø 90 mm L 116,0 m;
- z rur PE Ø 110 mm L= 334,0 m- wykonanie przewiertem sterowanym;
- z rur PE Ø 90 mm L 23,0 m;
5) przyłącza wodociągowe o ogólnej długości L 591,0 m , w tym:
- z rur PVC Ø 90 mm L = 239,0 m;
- z rur PE Ø 90 mm L = 69,0 m;
- z rur PE Ø 63 mm L = 86,0 m;
- z rur PE Ø 40 mm L = 150,0 m;
- z rur PE Ø 32 mm L = 47,0 m;
6) wykonanie studni wodomierzowych Ø 1200 mm z wyposażeniem – 4 szt.
7) wykonanie hydrantów żeliwnych naziemnych Ø 80 mm – 6 szt.;
8) wykonanie w 4 miejscach przejścia sieci wodociągowych pod drogą powiatową o nawierzchni asfaltowej należy wykonać metodą przewiertu w rurach ochronnych;
2.Wspólny Słownik Zamówień CPV:
1) Kod Główny CPV 45231300-8:
Roboty budowlane w zakresie wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków;
2) Dodatkowe kody CPV:
45232150-8- Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody;
45232440-8- Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków;
3.Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w poniższych dokumentach:
Załącznik nr 1 -Projekt budowlany :
1)Projekt budowlano-wykonawczy Budowy kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej wraz
z przyłączami w Sarbinowie Drugim;
Załącznik nr 2- Przedmiar robót:
Załącznik nr 3- Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych:

Załączony do dokumentacji projektowej przedmiar robót ma jedynie charakter pomocniczy, podstawowe znaczenie do wyceny i określenia przedmiotu zamówienia ma pozostała dokumentacja projektowa.
3.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
1) Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp w sytuacji, gdyby w Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót (dalej STWiORB), dokumentacji projektowej, a więc w dokumencie opisującym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy Pzp wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
2) Wykonanie robót budowlanych:
a) realizacja robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia musi być zgodna z: dokumentacją projektową STWiOR, SWZ, projektem umowy. W sprawach nieuregulowanych należy stosować się do obowiązujących równoważnych warunków technicznych, norm państwowych, branżowych, przepisów prawa budowlanego. Wykonanie robót będzie się uważać za zakończone, jeżeli odbiór nastąpi bez wad, zostaną zakończone wszystkie prace wchodzące w przedmiot zamówienia;
b) wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie w budownictwie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości). Wykonawca przekaże wymienione w zdaniu wcześniejszym dokumenty w dniu zgłoszenia zakończenia robót i okaże na każde żądanie Zamawiającego i Inspektora nadzoru w trakcie trwania robót;
c) wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania polskich norm zharmonizowanych, które obowiązują w związku z wykonaniem prac objętych Zamówieniem oraz stosowania ich postanowień na równi z wszystkimi innymi wymaganiami. Zakłada się, iż Wykonawca dogłębnie zaznajomił się
z treścią i wymaganiami tych norm;
d) wykonawca jest odpowiedzialny za utylizację lub przekazanie do utylizacji materiałów pochodzących z rozbiórki lub wytworzonych odpadów dla innego podmiotu wraz ze wskazaniem miejsca i sposobu utylizacji lub innego wykorzystania tych materiałów lub odpadów;
e) wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, projektu czasowej organizacji ruchu oraz jego zatwierdzenia i stosowania go przy realizacji zadania.
4.1.Wykonawca realizując zamówienie może powierzyć 4.2.Podwykonawcom część zamówienia, za zgodą Zamawiającego. Powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia.
4.3. Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe Podwykonawców i osób do kontaktu z nimi. Wykonawca zawiadomi Zamawiającego o wszelkich zmianach danych o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekaże informacje na temat nowych Podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację usługi.
4.4. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powołał się, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy Pzp , w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
4.5. Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia, przy akceptacji Zamawiającego może:
1) wskazać inny zakres podwykonawstwa niż przedstawił w ofercie, jeżeli jest to uzasadnione względami organizacyjnymi, technicznymi należytego wykonania zamówienia;
2) zrezygnować z podwykonawstwa;
3) zmienić Podwykonawcę.
4.6. Wykonawca zobowiązany jest, w terminie nie później niż 7 dni, przed planowaną zmianą o której mowa w ust.4. 4 i 4.5, powiadomić Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2149220,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2149220,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2149220,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługowy Zakład Instalacji Sanitarnych C.O. i Gaz Przemysław Wojciechowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7661740513

7.3.4) Miejscowość: Rąbczyn 107

7.3.5) Kod pocztowy: 62-106

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2149220,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 115 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.