eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Solec Kujawski › Kompleksowa obsługa Ośrodka Szkoleniowo-Edukacyjnego w Solcu Kujawskim w 2021 roku



Ogłoszenie z dnia 2021-07-23


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00125311 z dnia 2021-07-23

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa obsługa Ośrodka Szkoleniowo-Edukacyjnego w Solcu Kujawskim w 2021 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Solec Kujawski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 090550756

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Leśna 64

1.5.2.) Miejscowość: Solec Kujawski

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-050

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 52 387 14 71

1.5.8.) Numer faksu: 52 387 13 05

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: solec-kujawski@torun.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://solec-kujawski.torun.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_torun/nadl_solec_kujawski/zamowienia_publiczne

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka leśna i pozostała działalność leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa obsługa Ośrodka Szkoleniowo-Edukacyjnego w Solcu Kujawskim w 2021 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f4ec3d10-ca27-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00125311

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00071334/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Kompleksowa obsługa Ośrodka Szkoleniowo-Edukacyjnego w Solcu Kujawskim w 2021 roku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00080404/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.2.3.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 360825,48 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu: a) obsługi recepcji; b) sprzątania; c) napraw wyposażenia pomieszczeń w ośrodku;
d) pielęgnacji terenu ośrodka; e) dozorowania.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SWZ.3.
Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie teren Ośrodka Szkoleniowo-Edukacyjnego przy Nadleśnictwie Solec Kujawski, zlokalizowanego przy ul. Leśnej 64, 86-050 Solec Kujawski. Szczegółowy wykaz pomieszczeń budynku ośrodka wraz z obmiarem przedstawia załącznik nr 4 do SWZ, schemat układu pomieszczeń parteru wraz z obmiarem przedstawia załączniki nr 4a, schemat układu pomieszczeń piętra wraz z obmiarem przedstawia załączniki nr 4b. 3.10. Zamawiający przewiduje możliwość odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej i wyznacza w tym celu następujące termin: 1) 15.06.2021 r. w godz. od 09.00 – 12.00. Wykonawca nie jest zobowiązany do odbycia wizji lokalnej przed złożeniem oferty. Szczegółowy wykaz pomieszczeń budynku ośrodka wraz z obmiarem przedstawia załącznik nr 4 do SWZ, schemat układu pomieszczeń parteru wraz z obmiarem przedstawia załączniki nr 4a, schemat układu pomieszczeń piętra wraz z obmiarem przedstawia załączniki nr 4b. 3.4.
Wykonawca może powierzyć realizację elementów (części) przedmiotu zamówienia podwykonawcom. W przypadku zamiaru wykonywania przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakresów rzeczowych), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, o ile są już znani. Wskazanie takie należy umieścić w Ofercie. W przypadku braku wskazania w
Ofercie podwykonawstwa Wykonawca będzie mógł wprowadzić podwykonawcę wyłącznie na warunkach określonych w umowie. 3.5. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia polegające na obsłudze recepcji, sprzątaniu, wykonywaniu napraw
pomieszczeń i pielęgnacji terenu oraz dozorowaniu, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 1320). Obowiązki i uprawnienia Zamawiającego i Wykonawcy związane z ww. wymogiem zostały określone we Wzorze Umowy, który stanowi załącznik nr 12 do SWZ. Pozostałe informacje zawiera SWZ zamieszczona na wskazanej stronie internetowej Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79211120-3 - Usługi rejestracji sprzedaży i nabycia

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50880000-7 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji wyposażenia hotelowego i restauracyjnego

79992000-4 - Usługi recepcyjne

90911000-6 - Usługi sprzątania/czyszczenia miejsc noclegowych, budynków i okien

98341140-8 - Usługi dozorowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu została złożona jedna oferta, która została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. a) ustawy Pzp w zw. z art. 266 ustawy Pzp. Okoliczność odrzucenia jedynej oferty złożonej w postępowaniu zaktualizowała przesłankę unieważnienia postępowania określoną w art. 255 pkt 2 ustawy Pzp, przewidująca konieczność unieważnienia postępowania w sytuacji odrzucenia wszystkich ofert złożonych w postępowaniu. Przepis art. 266 ustawy Pzp nakazuje przy tym stosować do przygotowania
i prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia klasycznego o wartości mniejszej niż progi unijne przepisy działu II, w tym również przepisy art. 255 ustawy Pzp, określające przesłanki unieważnienia postępowania.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

W dniu 23 lipca 2021 r. Zamawiający unieważnił postepowanie.
2021-07-23 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.