eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Postomino › Zagospodarowanie parku w Jarosławcu



Ogłoszenie z dnia 2022-04-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie parku w Jarosławcu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Postomino

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979890

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Postomino 30

1.5.2.) Miejscowość: Postomino

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-113

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@postomino.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.postomino.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://postomino.bip.net.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zagospodarowanie parku w Jarosławcu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cc6c2860-955d-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00125170

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie jest dofinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność”, objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00067273/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2022.SS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. „Zagospodarowanie parku w Jarosławcu”.
3.2. Zadanie jest dofinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność”, objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
3.3. Zamówienie obejmuje:
3.3.1. Budowę (montaż urządzeń) strefy "street workout". W skład strefy wchodzić będą następujące urządzenia gimnastyczne:
1. Stelaż do uchwytów gimnastycznych,
2. Drabinka pionowa,
3. Drabinka ukośna,
4. Drabinka pozioma,
5. Rura „pole dance”,
6. Rura gięta pozioma,
7. Poręcze gimnastyczne wys. ca. 1,15 m,
8. Poręcze gimnastyczne wys. ca. 1,95 m,
9. Rura gimnastyczna pionowa,
10. Rura gimnastyczna pozioma długa,
11. Rura gimnastyczna pozioma krótka,
12. Ścianka wspinaczkowa,
13. Poręcze do chodzenia na rękach,
14. Pole nawierzchni syntetycznej 2,5x2,5m.
Zestaw będzie również posiadać tabliczki z graficznymi zestawami ćwiczeń, tablicę z regulaminem obiektu, tablicę z planem treningowym.
Nawierzchnie strefy street workout należy wykonać z piasku płukanego gr. 10 cm na warstwie separacyjnej z geowłókniny oraz wykonanie zaoporowania strefy za pomocą obrzeża betonowego gr. 8 cm na ławie betonowej.

3.3.2. Montaż elementów małej architektury:
1. 2 szt. koszy na śmieci do segregacji odpadów składający się z minimum 3 komór kosze drewniane z ramą metalową, kosze posiadają specjalne oznaczenie dotyczące selektywnej zbiórki odpadów.
2. Zestawu ławek wraz z tablicą informacji turystycznej (składający się z 1 szt. tablicy i 4 szt. ławek):
1) Tablica:
Tablica wykonana z konstrukcji drewnianej impregnowanej kolorem jasnym np. sosna, dąb jasny. Bal min. 10x10 cm kotwiony do podłoża za pomocą systemowych łączników wraz z stopą betonową. Nad tablicą wykonany daszek drewniany.
Wymiary wew. tablicy ok. 150x100 cm opisująca najciekawsze walory turystyczne Jarosławca wraz z rysem historycznym miejscowości oraz zbiorem zdjęć, zarówno archiwalnych, jak i współczesnych (treść tablicy zostanie dostarczona przez zamawiającego).

2) Ławki 4 szt.:
Ławki o długości min 160 cm wysokość min. 40 cm + szerokość min. 45 cm
Wykonane na konstrukcji stalowej ocynkowanej malowane proszkowo lub stali nierdzewnej. Wykończenie ławki stanowią drewniane deski (miejsce do siedzenia oraz boki ławki) w kolorze jasnym np. sosna, dąb jasny.
3. 2 szt. ławostołów
Ławostół wykonany na konstrukcji metalowej ocynkowanej lub stali nierdzewnej o wysokości blatu ca. 70 cm. i szerokości ca. 150 cm. długość ławostołu ca. 180 cm, wysokość siedziska ca. 40 cm. Pokryty deską zaimpregnowaną w kolorze jasnym.
4. Tablicy informacyjno-promocyjnej o wymiarach min. 120x80 cm (wymiar wewnętrzny tablicy). Tablica wykonana z konstrukcji drewnianej impregnowanej kolorem jasnym np. sosna, dąb jasny. Bal min. 10x10 cm kotwiony do podłoża za pomocą systemowych łączników wraz z stopą betonową. Nad tablicą wykonany daszek drewniany (treść tablicy zostanie dostarczony przez Zamawiającego na etapie realizacji zadania).
5. Tablica informująca o uzyskaniu przez operację wsparcia ze środków UE o wymiarach min. 120x80 cm wraz ze stelażem – (płyta podklejana, stelaż stalowy) treść tablicy zostanie dostarczony przez Zamawiającego na etapie realizacji zadania)

Zamawiający zaleca aby wszystkie elementy małej architektury montowane w ramach przedmiotowego zamówienia posiadały ten sam odcień kolorystyczny.
3.3.3. Wykonanie nasadzeń zieleni zgodnie z dokumentacją projektową:
1. Sadzenie bylin na rabatach - wraz z zaprawieniem dołów ziemią urodzajną: kostrzewa popielata (187 szt.), rudbekia błyskotliwa (25 szt.), rozplenica japońska (30 szt.). Dodatkowo należy wykonać roboty przygotowawcze obejmujące wymianę gruntu i nasypanie ziemi urodzajnej pod nasadzenia, ułożenie agrowłókniny, uzupełnienie przestrzeni pomiędzy nasadzeniami rabat żwirem/grysem kamiennym.
2. Sadzenie uzupełniające drzew o wysokości min.3 m wraz z mocowaniem do słupka drewnianego: jarząb pospolity – 5 szt., sosna czarna – 5 szt. z bryłą korzeniową i zaprawieniem dołu ziemią urodzajną w ilości 1m3/szt.
3. Montaż obrzeży ogrodowych, elastycznych mocowanych do podłoża za pomocą szpilek wraz z wyspaniem żwirem pod nasadzenia rabat.

3.3.4. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca prowadzenia robót budowlanych, w celu uzyskania informacji niezbędnych do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia.
3.3.5. Przedmiot zamówienia określony został w dokumentacji projektowej, która jest podstawą określenia ceny, w tym:
1. projekt zagospodarowania terenów zieleni w Jarosławcu,
2. szkic usytuowania projektowanych obiektów,
3. specyfikacja techniczna wykonania i obioru robót,
4. przedmiar robót stanowiący element pomocniczy przy określeniu ceny,
5. specyfikacja warunków zamówienia.

3.3.6. Elementami składowymi przedmiotu zamówienia są także wszelkie roboty i usługi „towarzyszące" realizacji robót, o których mowa w Opisie przedmiotu zamówienia w szczególności: koszty wykonania dokumentacji powykonawczej, koszty obsługi geodezyjnej, koszty uzyskania niezbędnych badań, wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, zabezpieczenia placu budowy, utrzymania zaplecza budowy oraz wszystkie koszty wywozu/przewozu materiałów pochodzących z rozbiórki oraz wykopów i utylizacji odpadów.
3.3.7. Całość robót należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną, z obowiązującymi przepisami, normami oraz na ustalonych niniejszą specyfikacją warunkach.
3.3.8. Zobowiązuje się Wykonawcę do stosowania materiałów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnych z deklaracją właściwości użytkowych i kryteriami technicznymi określonymi w PN wyrobu i aprobatach technicznych.
3.3.9. Po zakończeniu budowy należy przedstawić - certyfikaty i świadectwa jakości, atesty lub równoważne na wbudowane materiały budowlane.
3.3.10. Zwraca się uwagę, iż przy wynagrodzeniu ryczałtowym przedmiar robót nie jest podstawą do określenia zakresu robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia. Zawarte w przedmiarze pozycje mają być jedynie pomocą w kalkulacji kosztów inwestycji, wobec tego jest on jedynie dokumentem wspomagającym wycenę.
3.3.11. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca prowadzenia robót budowlanych, w celu uzyskania informacji niezbędnych do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia.
3.3.12. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu kosztorysów ofertowych/zestawienia robót wraz z kalkulacją cen jednostkowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37440000-4 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 139974 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 92250 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowy BIELAWA Zbigniew Bielawa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8421023497

7.3.4) Miejscowość: Parchowo

7.3.5) Kod pocztowy: 77-124

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 92250 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.