eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup i wdrożenie systemu klasy ERP w Polskim Instytucie Sztuki Filmowej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-07-23

Ogłoszenie nr 2021/BZP 00124985 z dnia 2021-07-23

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i wdrożenie systemu klasy ERP w Polskim Instytucie Sztuki Filmowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Polski Instytut Sztuki Filmowej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140214847

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kruczkowskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-412

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pisf@pisf.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pisf.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

kinematografia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i wdrożenie systemu klasy ERP w Polskim Instytucie Sztuki Filmowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1c08c5e4-eab1-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00124985

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00014122/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.3.2 System ERP dla wsparcia realizacji zadań i procesów w Polskim Instytucie Sztuki Filmowej.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/pisf

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/pisf

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://platformazakupowa.pl/pn/pisf

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 1/6/2021/ROZW

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i wdrożenie systemu klasy ERP w Polskim Instytucie Sztuki Filmowej.
2. Zakres zamówienia:
a) wykonanie analizy przedwdrożeniowej, w ramach której zostaną określone procesy operacyjne (zgodnie z Załącznikiem nr 2 do OPZ oraz instrukcją kancelaryjną obowiązującą u Zamawiającego, która zostanie przedstawiona na etapie analizy przedwdrożeniowej) wraz z propozycją ich optymalizacji, które mają być wspierane funkcjonalnościami systemu ERP oraz wykonanie projektu technicznego instalacji i konfiguracji dostarczanego rozwiązania;
b) dostarczenie licencji na oferowany system ERP oraz na oprogramowanie niezbędne do prawidłowego jego funkcjonowania;
c) instalacja oprogramowania w środowisku sprzętowo-programowym Zamawiającego;
d) parametryzacja oprogramowania systemowego;
e) migracja danych z obecnie wykorzystywanego systemu Symfonia do Systemu klasy ERP;
f) integracja wdrożonego Systemu z używanymi przez Zamawiającego wytypowanymi systemami;
g) przeprowadzenie testów systemu ERP pod kątem funkcjonalności i wydajności oraz udzielenie Zamawiającemu wsparcia przy testowaniu poszczególnych modułów systemu ERP oraz całości systemu ERP przed uruchomieniem;
h) przeprowadzenie szkoleń dla użytkowników i administratorów Systemu;
i) świadczenie innych usług wdrożeniowych, niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia;
j) wykonawca zapewni na etapie realizacji zamówienia następujące rodzaje Systemu:
i. System Developerski;
ii. System Testowy;
iii. System Produkcyjny;
z tym, że System Produkcyjny i System Testowy będą posiadały odzwierciedlenie 1:1 w odniesieniu do posiadanych funkcjonalności oraz ról;
k) uruchomienie w pełni funkcjonalnego systemu ERP;
l) stworzenie oraz dostarczenie Zamawiającemu aktualnej dokumentacji Systemu, w tym dokumentacji technicznej, struktury bazy danych, organizacyjnej oraz użytkowej dla każdego dostarczanego w ramach umowy modułu i oprogramowania;
m) wsparcie powdrożeniowe oraz serwis gwarancyjny dla użytkowników i administratorów Systemu przez okres 24 miesięcy od podpisania Protokołu Odbioru Końcowego Systemu, dostarczenie Zamawiającemu narzędzia Trouble – Ticketing. Zapewnienie minimum 200 roboczo-godzin modyfikacji Systemu.
3. W ramach zakupu i wdrożenia systemu klasy ERP, powinny zostać dostarczone następujące moduły i funkcjonalności:
a) Finanse i Księgowość (w tym część do obsługi art. 19 Ustawy o kinematografii);
b) Kadry i Płace;
c) Ewidencja majątku;
d) Zakupy;
e) Zamówienia;
f) Elektroniczny Obieg Dokumentów (kancelaria, obieg faktur, delegacje, wnioski urlopowe, archiwum zakładowe) wraz z odpowiednim sprzętem dla dwóch stanowisk, o których mowa w ust. IV pkt. 3 lit. e) OPZ;
g) Portal Pracownika.

4.2.6.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

72212517-6 - Usługi opracowywania oprogramowania informatycznego

72240000-9 - Usługi analizy systemu i programowania

72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania

72300000-8 - Usługi w zakresie danych

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówień będą usługi o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe godziny modyfikacji systemu

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Próbka systemu

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: nie podlegają wykluczeniu z postępowania oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu.

oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie:
-sytuacji ekonomicznej lub finansowej;

Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca:
i. posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 2 000 000,00 PLN (słownie złotych: dwa miliony 00/100);
ii. przedstawi dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego w wysokości co najmniej 1 000 000,00 PLN (słownie: jeden milion)

-zdolności technicznej lub zawodowej.

Zamawiający uzna wyżej wskazany warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca:
i. W okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał należycie, (a w przypadku świadczenia usług okresowych lub ciągłych również wykonuje) minimum 3 (trzy) zamówienia polegające na dostawie, instalacji, wdrożeniu i serwisowaniu zintegrowanego systemu informatycznego wraz z przeszkoleniem pracowników, z czego przynajmniej jedno zamówienie zrealizowane było w jednostce sektora publicznego i co najmniej jedno zamówienie było o wartości co najmniej 4 000 000,00 zł brutto ;
ii. Dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, to jest minimum 8 osobowym zespołem przewidzianym do realizacji przedmiotowego zamówienia, posiadającym kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, w tym:
a) kierownik projektu - posiadający minimum 3 letnie doświadczenie w zakresie kierowania wdrożeniami zintegrowanych systemów informatycznych, przy czym w tym okresie osoba ta powinna zakończyć odbiorem realizację co najmniej 2 odrębnych projektów wdrożenia zintegrowanych systemów informatycznych. Kierownik projektu musi posiadać znajomość systemu ERP będącego przedmiotem oferty.
b) architekt systemów - posiadający minimum 3 letnie doświadczenie w projektowaniu architektury systemów informatycznych. Wymagane jest by architekt wykazał się doświadczeniem w realizacji co najmniej 2 odrębnych projektów wdrożenia zintegrowanych systemów informatycznych, w tym co najmniej jednego takiego projektu realizowanego dla minimum 150 użytkowników, w którym pełnił rolę głównego architekta systemu. Architekt systemów musi posiadać znajomość systemu ERP będącego przedmiotem oferty.
c) konsultanci wiodący - minimum 4 osoby przypadające na poniżej wymienione obszary funkcjonalne:
- Finanse i Księgowość;
- Kadry i Płace;
- Ewidencja majątku;
- Zakupy;
- Zamówienia;
- Elektroniczny Obieg Dokumentów;
- Portal Pracownika.
Wymagane jest by każdy konsultant wiodący wykazał się doświadczeniem w realizacji co najmniej 1 projektu wdrożenia zintegrowanych systemów informatycznych klasy ERP, w tym co najmniej jednego realizowanego dla minimum 50 użytkowników.
Każda osoba z ww. konsultantów musi posiadać znajomość systemu ERP będącego przedmiotem oferty.

d) konsultant wiodący ds. bezpieczeństwa - posiadający minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w obszarze IT, w tym pełnił funkcję osoby odpowiedzialnej za bezpieczeństwo IT w co najmniej 1 projekcie informatycznym, posiadający kompetencje w zakresie bezpieczeństwa systemów informatycznych. Konsultant wiodący ds. bezpieczeństwa musi posiadać znajomość systemu ERP będącego przedmiotem oferty;

e) konsultant wiodący ds. analizy wymagań, modelowania i optymalizacji procesów - posiadający minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie:
• zbierania i specyfikacji wymagań funkcjonalnych i niefunkcjonalnych (ogólne) zgodnie z treścią Załącznika nr 2 do SWZ - OPZ,
• identyfikowania założeń i ograniczeń systemowych oraz modelowania i optymalizacji procesów opartych o rozwiązania zintegrowanych systemów informatycznych klasy ERP,
• posiadający doświadczenie w roli analityka w minimum 2 projektach opartych o rozwiązania zintegrowanych systemów informatycznych klasy ERP.
Konsultant wiodący ds. analizy wymagań, modelowania i optymalizacji procesów musi posiadać znajomość systemu ERP będącego przedmiotem oferty.
Role wszystkich członków zespołu wymienionych w a) do e) nie mogą być łączone.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 p.z.p., sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
2. finansowych lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 2 000 000,00 PLN (słownie złotych: dwa miliony 00/100);
3. dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego w wysokości co najmniej 1 000 000,00 PLN (słownie: jeden milion 00/100);
4. wykaz osób, o których mowa w punkcie 7.1.2. lit. d) pkt. (ii) lit. a)-e) wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5 do SWZ;
5. wykaz dostaw / usług porównywalnych z dostawami / usługami stanowiącymi przedmiot zamówienia (o którym mowa w punkcie 7.1.2. lit. d) pkt (i)), wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane w okresie ostatnich 3 miesięcy - załącznik nr 5 do SWZ;
6. wykaz materiałów eksploatacyjnych oferowanych przez Wykonawcę zgodnie z ust. IV pkt 3 lit. h) OPZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 p.z.p., sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
2. finansowych lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 2 000 000,00 PLN (słownie złotych: dwa miliony 00/100);
3. dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego w wysokości co najmniej 1 000 000,00 PLN (słownie: jeden milion 00/100);
4. wykaz osób, o których mowa w punkcie 7.1.2. lit. d) pkt. (ii) lit. a)-e) wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5 do SWZ;
5. wykaz dostaw / usług porównywalnych z dostawami / usługami stanowiącymi przedmiot zamówienia (o którym mowa w punkcie 7.1.2. lit. d) pkt (i)), wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane w okresie ostatnich 3 miesięcy - załącznik nr 5 do SWZ;
6. wykaz materiałów eksploatacyjnych oferowanych przez Wykonawcę zgodnie z ust. IV pkt 3 lit. h) OPZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą próbki Systemu, o której mowa w pkt 13.1. lit. g) SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości: 60 000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych).

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy ramowej w sprawie zamówienia publicznego. Uwaga: spółka cywilna jest traktowana jako wykonawcy ubiegający się wspólnie. Przed udzieleniem zamówienia Zamawiający uprawniony jest do żądania przedłożenia zawartej umowy regulującej zasady współpracy wykonawców wspólnie składających ofertę (tj. umowę konsorcjum, umowę spółki cywilnej).W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 7.1.1. SWZ składa osobno każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia osobno każdego z Wykonawców oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji. Oferta w przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, musi zawierać pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-10 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/pisf/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-10 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: 90 dni

2021-07-23 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.