eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostróda › Remont drogi powiatowej Nr 1199N na odcinku Książnik- Boguchwały i na odcinku Wilnowo-Żabi Róg



Ogłoszenie z dnia 2021-07-23


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00124739 z dnia 2021-07-23

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi powiatowej Nr 1199N na odcinku Książnik- Boguchwały i na odcinku Wilnowo-Żabi Róg

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Ostródzie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510751190

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Grunwaldzka 62A

1.5.2.) Miejscowość: Ostróda

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-100

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 89 642-31-57

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: basia_dt@zdp.ostroda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zdp.ostroda.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_ostroda

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont drogi powiatowej Nr 1199N na odcinku Książnik- Boguchwały i na odcinku Wilnowo-Żabi Róg

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3b48cdbb-bebf-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00124739

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002012/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Remont drogi powiatowej Nr 1199 N na odcinku Książnik - Boguchwały i na odcinku Wilnowo - Żabi Róg

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00066595/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.2610.10.2021.BŻ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 12858982,60 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Remont drogi powiatowej Nr 1199N na odcinku Książnik- Boguchwały i na odcinku Wilnowo-Żabi Róg
1) Opis istniejącego stanu technicznego:
Droga powiatowa Nr 1199N na odcinku Książnik – Boguchwały i na odcinku Wilnowo - Żabi Róg klasy Z, remont na długości 10,65 km. Droga w złym stanie technicznym o zmiennej szerokość 5,0-5,5 m, nawierzchnia bitumiczna z licznymi nierównościami, ubytkami i spękaniami, chodnik w miejscowości Książnik i Boguchwały do remontu, droga odwadniana powierzchniowo.
2) Zakres prac zamówienia podstawowego:
a) Odcinek nr 1 Książnik- Boguchwały:
- ułożenie nawierzchni bitumicznej
- remont chodnika, peronów autobusowych i zjazdów
- remont odwodnienia (przepusty, ścieki z kostki kamiennej, udrożnienie rowów)
- uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym
- oznakowanie pionowe i poziome
- zastosowanie progu zwalniającego wyspowego
b) Odcinek nr 2 Wilnowo-Żabi Róg
- ułożenie nawierzchni bitumicznej
- remont chodnika, peronu autobusowego i zjazdów
- remont odwodnienia (przepusty, ścieki z kostki kamiennej, udrożnienie rowów)
- uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym
- oznakowanie pionowe i poziome
- zastosowanie progu zwalniającego wyspowego
2. Zadanie dofinansowane z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
3. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, w tym:
a) zabezpieczenie terenu, na którym prowadzone będą roboty (teren budowy);
b) obsługę geodezyjną w trakcie realizacji robót;
c) inwentaryzację geodezyjną powykonawczą;
d) utrzymanie ładu i porządku w trakcie prowadzenia robót na terenie budowy oraz sąsiednich posesji zanieczyszczonych w wyniku prowadzonych robót;
e) uporządkowanie i uprzątnięcie po zakończeniu robót terenu, na którym prowadzone będą roboty oraz sąsiednich posesji zanieczyszczonych w wyniku prowadzonych robót;
f) w momencie rozpoczęcia prac budowlanych, w miejscu wykonywania zadania (na odcinku początkowym i końcowym) Wykonawca umieści 2 tablice pamiątkowe o wymiarach 80cm x 120 cm, zgodnie ze wskazaniami Zamawiającego i zgodnie ze szczegółowymi wytycznymi dotyczącymi wyglądu i ustawienia tablic informacyjnych znajdującymi się na stronie internetowej Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie https://www.gov.pl/web/uw-warminsko-mazurski/nabor-lipiec-2020 Rządowy Fundusz Rozwoju Dróg - Tablica informacyjna (wzór MI). Tablice powinny być wykonane z blachy stalowej ocynkowanej, napisy oraz tło tablicy należy wykonać z folii nieodblaskowej;
g) wykonawca zabezpieczy przed zniszczeniem punkty osnowy geodezyjnej znajdujące się na terenie budowy, a w przypadku zniszczenia odtworzy je na własny koszt.
4. Powody niedokonania podziału zamówienia na części: Przedmiotem zamówienia jest remont drogi powiatowej Nr 1199N na odcinku Książnik- Boguchwały i na odcinku Wilnowo-Żabi Róg. Zamawiający nie planuje podziału zamówienia na części, gdyż jego wielkość nie stanowi bariery dostępu do zamówienia dla MŚP. Jednocześnie podział zamówienia na części groziłby:
1) właściwemu wykonaniu zamówienia przez trudności w skoordynowaniu działań różnych niezależnych od siebie wykonawców;
2) terminowemu wykonaniu zamówienia i ustaleniu podmiotu odpowiedzialnego za występujące opóźnienia;
3) trudnościami w egzekwowaniu uprawnień gwarancyjnych, po wykonaniu przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45221111-3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11198637,34 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14475969,45 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11198637,34 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „Zieja” Ryszard Zieja

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Wojciech Zieja

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 721-000-06-13

7.3.3) Ulica: ul. Fabryczna 9

7.3.4) Miejscowość: Łomża

7.3.5) Kod pocztowy: 18-400

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11198637,34 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 400 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin wykonania zamówienia: 400 dni od dnia podpisania umowy w tym:
a) Wykonanie roboty budowlanej 390 dni od dnia podpisania umowy.
b) Dostarczenie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej 400 dni od dnia podpisania umowy.
2021-07-23 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.