eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biała Podlaska › Wykonywanie czynności ratownika wodnego w niecce głównej i Aqua Parku, obiektu krytej pływalni zlokalizowanego na terenie AWF Warszawa, Filia w Białej Podlaskiej, ul. Akademicka 2



Ogłoszenie z dnia 2023-03-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonywanie czynności ratownika wodnego w niecce głównej i Aqua Parku, obiektu krytej pływalni zlokalizowanego na terenie AWF Warszawa,
Filia w Białej Podlaskiej, ul. Akademicka 2

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: FILIA AKADEMIA WYCHOWANIA FIZYCZNEGO WARSZAWA W BIAŁEJ PODLASKIEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00032783000025

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Akademicka 2

1.5.2.) Miejscowość: Biała Podlaska

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-500

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.7.) Numer telefonu: (83) 342 87 12

1.5.8.) Numer faksu: (83) 342 87 12

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.bp@awf.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.awf-bp.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://awf-bp.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonywanie czynności ratownika wodnego w niecce głównej i Aqua Parku, obiektu krytej pływalni zlokalizowanego na terenie AWF Warszawa,
Filia w Białej Podlaskiej, ul. Akademicka 2

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7c833dfa-9b09-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00124695

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00051886

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SSZP 371/2/2023/B

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 150094,56 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 122028,10 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług ratownictwa wodnego.
2. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
Główny przedmiot: 75252000-7 (Służby ratownicze)
3. Wykonanie usług ratownictwa wodnego zgodnie z zakresem obowiązków ujętym w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ odbywać się będzie w niecce głównej lub Aqua Parku obiektu krytej pływalni zlokalizowanego na terenie AWF Warszawa, Filia w Białej Podlaskiej, ul. Akademicka 2, zgodnie z obowiązującymi zasadami i warunkami określonymi w przepisach prawa w szczególności ustawie z dnia 18 sierpnia 2011 r.
o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (t.j.: Dz. U. z 2022 r., poz. 147 z późn. zm.),
4. Zamawiający zamierza zatrudnić 6 ratowników wodnych. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. O zamówienie mogą ubiegać się podmioty gospodarcze i osoby fizyczne. Wykonawca będący osobą fizyczną może złożyć ofertę tylko na jedną część zamówienia. Oferta musi obejmować cały zakres przedmiotu zamówienia dla danej części. Zamówienie podzielono na sześć części, tj.:
a) Część I - wykonywanie usług ratownictwa wodnego w niecce głównej lub Aqua Parku obiektu krytej pływalni zlokalizowanego na terenie AWF Warszawa, Filia w Białej Podlaskiej, ul. Akademicka 2 - szacunkowa liczba godzin do przepracowania w okresie realizacji umowy wynosi – 917 h
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 5 do SWZ.
6. Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć wszystkich ratowników w jednolity odpowiednio oznakowany strój ratowniczy.
7. Proponowana cena (wynagrodzenie) za 1 godzinę świadczenia usługi nie może być mniejsza niż: - 22,80 zł. brutto, co wynika z:
a) Ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zmianie ustawy o minimalnym wynagrodzeniu za pracę oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2019 r. poz. 1564) z zastrzeżeniem zapisów zawartych w rozdziale XV ust. 5 niniejszego SWZ.
b) Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 13 września 2022 r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej
w 2023 r.(Dz. U. 2022 poz. 1952)
8. Wobec faktu, że Akademia Wychowania Fizycznego J. Piłsudskiego Filia w Białej Podlaskiej nie jest w stanie podać stałych wielkości przedmiotu zamówienia, ilości podane w opisie przedmiotu zamówienia i formularzu cenowym są maksymalne i nie są wiążące dla Zamawiającego. Zamawiający może nie wykorzystać ilości godzin w przypadku gdy będzie to konieczne z powodów ekonomicznych, organizacyjnych, bieżących potrzeb oraz konieczności wprowadzenia przerwy technologicznej. Wykonawca nie może wymagać żadnych roszczeń z tytułu niewykorzystania liczby godzin przez zamawiającego.
9. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania usług przy pomocy pracowników
o kwalifikacjach zawodowych, zgodnych z obowiązującymi zasadami i warunkami określonymi w przepisach prawa w szczególności ustawie z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (t.j.: Dz. U. z 2022 r., poz. 147 z późn. zm.),.
10. W związku z zastosowaniem klauzuli społecznej na podstawie art. 95 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę i podwykonawcę będącego podmiotem gospodarczym na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, tj. pracowników wykonujących czynności ratownika wodnego - przez cały okres wykonywania tych czynności.
11. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać osobie wskazanej przez Zamawiającego harmonogram dyżurów na poszczególnych nieckach, nie później niż do 25 dnia, miesiąca poprzedzającego świadczenie usług. Harmonogram powinien zawierać m.in.: imiona i nazwiska osób mających świadczyć usługi na poszczególnych nieckach( dotyczy działalności gospodarczej).
12. Wykonawca zobowiązany jest powiadomić pisemnie Zamawiającego o zamiarze wprowadzenia na obiekty nowych ratowników (nieujętych w harmonogramie, o którym mowa w ust. 10), z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem lub natychmiast w nagłych przypadkach (np. choroba lub inna nagła nieobecność pracownika).
13. Obowiązki Wykonawcy nie są wykonywane w systemie podporządkowania, tj. pod nadzorem Zamawiającego. wykonawcę obciąża obowiązek współdziałania z resztą ewentualnych Wykonawców -ratowników w zakresie zapewnienia pełnego bezpieczeństwa użytkowników pływalni, przy czym zarówno miejsce wykonywania zlecenia w zakresie budynku pływalni (niecka główna czy Aqua Park) jak też rozkład czasu wykonywania zlecenia w granicach funkcjonowania obiektu, wykonawcy ustalą we własnym zakresie a następnie przedstawią ( zgłoszą) Zamawiającemu harmonogram dyżurów na pływalni , nie później niż do 25 dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc świadczenie usług( dotyczy osób fizycznych).
14. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli posiadanych przez Wykonawcę lub pracowników Wykonawcy pełniących funkcję ratownika wymaganych kwalifikacji. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do okazania przedstawicielowi Zamawiającego żądanych dokumentów.
15. Zamawiający zastrzega sobie prawo odsunięcia lub niedopuszczenia do pracy pracownika Wykonawcy naruszającego zasady wykonywania zamówienia lub właściwe przepisy prawa, w szczególności ustawę z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (t.j.: Dz. U. z 2022 r., poz. 147 z późn. zm.). W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie zapewnić innego pracownika na miejsce odsuniętego lub niedopuszczonego.
16. Wykonawca oraz pracownicy, zobowiązani są do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji powziętych podczas wykonywania zamówienia. w szczególności zaś dotyczących, rozkładu pomieszczeń, systemu zabezpieczeń i innych informacji objętych ochroną z mocy ustaw, w tym informacji niejawnych, danych osobowych itp.
17. Zamawiający informuje, że wydłużenie terminu płatności za fakturę/rachunek od daty doręczenia jej Zamawiającemu, jest również przedmiotem oceny ofert w kryterium „termin płatności ” – T”, określonym w rozdziale XIX SWZ, zgodnie z opisanymi tam zasadami.
18. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 75252000-7 - Służby ratownicze

4.5.5.) Wartość części: 20908,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług ratownictwa wodnego.
2. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
Główny przedmiot: 75252000-7 (Służby ratownicze)
3. Wykonanie usług ratownictwa wodnego zgodnie z zakresem obowiązków ujętym w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ odbywać się będzie w niecce głównej lub Aqua Parku obiektu krytej pływalni zlokalizowanego na terenie AWF Warszawa, Filia w Białej Podlaskiej, ul. Akademia) Część I - wykonywanie usług ratownictwa wodnego w niecce głównej lub Aqua Parku obiektu krytej pływalni zcka 2, zgodnie z obowiązującymi zasadami i warunkami określonymi w przepisach prawa w szczególności ustawie z dnia 18 sierpnia 2011 r.
o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (t.j.: Dz. U. z 2022 r., poz. 147 z późn. zm.),
4. Zamawiający zamierza zatrudnić 6 ratowników wodnych. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. O zamówienie mogą ubiegać się podmioty gospodarcze i osoby fizyczne. Wykonawca będący osobą fizyczną może złożyć ofertę tylko na jedną część zamówienia. Oferta musi obejmować cały zakres przedmiotu zamówienia dla danej części. Zamówienie podzielono na sześć części, tj.:
b) Część II - wykonywanie usług ratownictwa wodnego w niecce głównej lub Aqua Parku obiektu krytej pływalni zlokalizowanego na terenie AWF Warszawa, Filia w Białej Podlaskiej, ul. Akademicka 2 - szacunkowa liczba godzin do przepracowania w okresie realizacji umowy wynosi – 917 h
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 5 do SWZ.
6. Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć wszystkich ratowników w jednolity odpowiednio oznakowany strój ratowniczy.
7. Proponowana cena (wynagrodzenie) za 1 godzinę świadczenia usługi nie może być mniejsza niż: - 22,80 zł. brutto, co wynika z:
a) Ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zmianie ustawy o minimalnym wynagrodzeniu za pracę oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2019 r. poz. 1564) z zastrzeżeniem zapisów zawartych w rozdziale XV ust. 5 niniejszego SWZ.
b) Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 13 września 2022 r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej
w 2023 r.(Dz. U. 2022 poz. 1952)
8. Wobec faktu, że Akademia Wychowania Fizycznego J. Piłsudskiego Filia w Białej Podlaskiej nie jest w stanie podać stałych wielkości przedmiotu zamówienia, ilości podane w opisie przedmiotu zamówienia i formularzu cenowym są maksymalne i nie są wiążące dla Zamawiającego. Zamawiający może nie wykorzystać ilości godzin w przypadku gdy będzie to konieczne z powodów ekonomicznych, organizacyjnych, bieżących potrzeb oraz konieczności wprowadzenia przerwy technologicznej. Wykonawca nie może wymagać żadnych roszczeń z tytułu niewykorzystania liczby godzin przez zamawiającego.
9. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania usług przy pomocy pracowników
o kwalifikacjach zawodowych, zgodnych z obowiązującymi zasadami i warunkami określonymi w przepisach prawa w szczególności ustawie z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (t.j.: Dz. U. z 2022 r., poz. 147 z późn. zm.),.
10. W związku z zastosowaniem klauzuli społecznej na podstawie art. 95 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę i podwykonawcę będącego podmiotem gospodarczym na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, tj. pracowników wykonujących czynności ratownika wodnego - przez cały okres wykonywania tych czynności.
11. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać osobie wskazanej przez Zamawiającego harmonogram dyżurów na poszczególnych nieckach, nie później niż do 25 dnia, miesiąca poprzedzającego świadczenie usług. Harmonogram powinien zawierać m.in.: imiona i nazwiska osób mających świadczyć usługi na poszczególnych nieckach( dotyczy działalności gospodarczej).
12. Wykonawca zobowiązany jest powiadomić pisemnie Zamawiającego o zamiarze wprowadzenia na obiekty nowych ratowników (nieujętych w harmonogramie, o którym mowa w ust. 10), z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem lub natychmiast w nagłych przypadkach (np. choroba lub inna nagła nieobecność pracownika).
13. Obowiązki Wykonawcy nie są wykonywane w systemie podporządkowania, tj. pod nadzorem Zamawiającego. wykonawcę obciąża obowiązek współdziałania z resztą ewentualnych Wykonawców -ratowników w zakresie zapewnienia pełnego bezpieczeństwa użytkowników pływalni, przy czym zarówno miejsce wykonywania zlecenia w zakresie budynku pływalni (niecka główna czy Aqua Park) jak też rozkład czasu wykonywania zlecenia w granicach funkcjonowania obiektu, wykonawcy ustalą we własnym zakresie a następnie przedstawią ( zgłoszą) Zamawiającemu harmonogram dyżurów na pływalni , nie później niż do 25 dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc świadczenie usług( dotyczy osób fizycznych).
14. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli posiadanych przez Wykonawcę lub pracowników Wykonawcy pełniących funkcję ratownika wymaganych kwalifikacji. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do okazania przedstawicielowi Zamawiającego żądanych dokumentów.
15. Zamawiający zastrzega sobie prawo odsunięcia lub niedopuszczenia do pracy pracownika Wykonawcy naruszającego zasady wykonywania zamówienia lub właściwe przepisy prawa, w szczególności ustawę z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (t.j.: Dz. U. z 2022 r., poz. 147 z późn. zm.). W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie zapewnić innego pracownika na miejsce odsuniętego lub niedopuszczonego.
16. Wykonawca oraz pracownicy, zobowiązani są do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji powziętych podczas wykonywania zamówienia. w szczególności zaś dotyczących, rozkładu pomieszczeń, systemu zabezpieczeń i innych informacji objętych ochroną z mocy ustaw, w tym informacji niejawnych, danych osobowych itp.
17. Zamawiający informuje, że wydłużenie terminu płatności za fakturę/rachunek od daty doręczenia jej Zamawiającemu, jest również przedmiotem oceny ofert w kryterium „termin płatności ” – T”, określonym w rozdziale XIX SWZ, zgodnie z opisanymi tam zasadami.
18. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 75252000-7 - Służby ratownicze

4.5.5.) Wartość części: 20908,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług ratownictwa wodnego.
2. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
Główny przedmiot: 75252000-7 (Służby ratownicze)
3. Wykonanie usług ratownictwa wodnego zgodnie z zakresem obowiązków ujętym w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ odbywać się będzie w niecce głównej lub Aqua Parku obiektu krytej pływalni zlokalizowanego na terenie AWF Warszawa, Filia w Białej Podlaskiej, ul. Akademicka 2, zgodnie z obowiązującymi zasadami i warunkami określonymi w przepisach prawa w szczególności ustawie z dnia 18 sierpnia 2011 r.
o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (t.j.: Dz. U. z 2022 r., poz. 147 z późn. zm.),
4. Zamawiający zamierza zatrudnić 6 ratowników wodnych. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. O zamówienie mogą ubiegać się podmioty gospodarcze i osoby fizyczne. Wykonawca będący osobą fizyczną może złożyć ofertę tylko na jedną część zamówienia. Oferta musi obejmować cały zakres przedmiotu zamówienia dla danej części. Zamówienie podzielono na sześć części, tj.:
c) Część III - wykonywanie usług ratownictwa wodnego w niecce głównej lub Aqua Parku obiektu krytej pływalni zlokalizowanego na terenie AWF Warszawa, Filia w Białej Podlaskiej, ul. Akademicka 2 - szacunkowa liczba godzin do przepracowania w okresie realizacji umowy wynosi – 917 h
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 5 do SWZ.
6. Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć wszystkich ratowników w jednolity odpowiednio oznakowany strój ratowniczy.
7. Proponowana cena (wynagrodzenie) za 1 godzinę świadczenia usługi nie może być mniejsza niż: - 22,80 zł. brutto, co wynika z:
a) Ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zmianie ustawy o minimalnym wynagrodzeniu za pracę oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2019 r. poz. 1564) z zastrzeżeniem zapisów zawartych w rozdziale XV ust. 5 niniejszego SWZ.
b) Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 13 września 2022 r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej
w 2023 r.(Dz. U. 2022 poz. 1952)
8. Wobec faktu, że Akademia Wychowania Fizycznego J. Piłsudskiego Filia w Białej Podlaskiej nie jest w stanie podać stałych wielkości przedmiotu zamówienia, ilości podane w opisie przedmiotu zamówienia i formularzu cenowym są maksymalne i nie są wiążące dla Zamawiającego. Zamawiający może nie wykorzystać ilości godzin w przypadku gdy będzie to konieczne z powodów ekonomicznych, organizacyjnych, bieżących potrzeb oraz konieczności wprowadzenia przerwy technologicznej. Wykonawca nie może wymagać żadnych roszczeń z tytułu niewykorzystania liczby godzin przez zamawiającego.
9. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania usług przy pomocy pracowników
o kwalifikacjach zawodowych, zgodnych z obowiązującymi zasadami i warunkami określonymi w przepisach prawa w szczególności ustawie z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (t.j.: Dz. U. z 2022 r., poz. 147 z późn. zm.),.
10. W związku z zastosowaniem klauzuli społecznej na podstawie art. 95 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę i podwykonawcę będącego podmiotem gospodarczym na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, tj. pracowników wykonujących czynności ratownika wodnego - przez cały okres wykonywania tych czynności.
11. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać osobie wskazanej przez Zamawiającego harmonogram dyżurów na poszczególnych nieckach, nie później niż do 25 dnia, miesiąca poprzedzającego świadczenie usług. Harmonogram powinien zawierać m.in.: imiona i nazwiska osób mających świadczyć usługi na poszczególnych nieckach( dotyczy działalności gospodarczej).
12. Wykonawca zobowiązany jest powiadomić pisemnie Zamawiającego o zamiarze wprowadzenia na obiekty nowych ratowników (nieujętych w harmonogramie, o którym mowa w ust. 10), z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem lub natychmiast w nagłych przypadkach (np. choroba lub inna nagła nieobecność pracownika).
13. Obowiązki Wykonawcy nie są wykonywane w systemie podporządkowania, tj. pod nadzorem Zamawiającego. wykonawcę obciąża obowiązek współdziałania z resztą ewentualnych Wykonawców -ratowników w zakresie zapewnienia pełnego bezpieczeństwa użytkowników pływalni, przy czym zarówno miejsce wykonywania zlecenia w zakresie budynku pływalni (niecka główna czy Aqua Park) jak też rozkład czasu wykonywania zlecenia w granicach funkcjonowania obiektu, wykonawcy ustalą we własnym zakresie a następnie przedstawią ( zgłoszą) Zamawiającemu harmonogram dyżurów na pływalni , nie później niż do 25 dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc świadczenie usług( dotyczy osób fizycznych).
14. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli posiadanych przez Wykonawcę lub pracowników Wykonawcy pełniących funkcję ratownika wymaganych kwalifikacji. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do okazania przedstawicielowi Zamawiającego żądanych dokumentów.
15. Zamawiający zastrzega sobie prawo odsunięcia lub niedopuszczenia do pracy pracownika Wykonawcy naruszającego zasady wykonywania zamówienia lub właściwe przepisy prawa, w szczególności ustawę z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (t.j.: Dz. U. z 2022 r., poz. 147 z późn. zm.). W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie zapewnić innego pracownika na miejsce odsuniętego lub niedopuszczonego.
16. Wykonawca oraz pracownicy, zobowiązani są do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji powziętych podczas wykonywania zamówienia. w szczególności zaś dotyczących, rozkładu pomieszczeń, systemu zabezpieczeń i innych informacji objętych ochroną z mocy ustaw, w tym informacji niejawnych, danych osobowych itp.
17. Zamawiający informuje, że wydłużenie terminu płatności za fakturę/rachunek od daty doręczenia jej Zamawiającemu, jest również przedmiotem oceny ofert w kryterium „termin płatności ” – T”, określonym w rozdziale XIX SWZ, zgodnie z opisanymi tam zasadami.
18. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 75252000-7 - Służby ratownicze

4.5.5.) Wartość części: 20908,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług ratownictwa wodnego.
2. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
Główny przedmiot: 75252000-7 (Służby ratownicze)
3. Wykonanie usług ratownictwa wodnego zgodnie z zakresem obowiązków ujętym w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ odbywać się będzie w niecce głównej lub Aqua Parku obiektu krytej pływalni zlokalizowanego na terenie AWF Warszawa, Filia w Białej Podlaskiej, ul. Akademicka 2, zgodnie z obowiązującymi zasadami i warunkami określonymi w przepisach prawa w szczególności ustawie z dnia 18 sierpnia 2011 r.
o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (t.j.: Dz. U. z 2022 r., poz. 147 z późn. zm.),
4. Zamawiający zamierza zatrudnić 6 ratowników wodnych. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. O zamówienie mogą ubiegać się podmioty gospodarcze i osoby fizyczne. Wykonawca będący osobą fizyczną może złożyć ofertę tylko na jedną część zamówienia. Oferta musi obejmować cały zakres przedmiotu zamówienia dla danej części. Zamówienie podzielono na sześć części, tj.:
d) Część IV - wykonywanie usług ratownictwa wodnego w niecce głównej lub Aqua Parku obiektu krytej pływalni zlokalizowanego na terenie AWF Warszawa, Filia w Białej Podlaskiej, ul. Akademicka 2 - szacunkowa liczba godzin do przepracowania w okresie realizacji umowy wynosi – 917 h
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 5 do SWZ.
6. Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć wszystkich ratowników w jednolity odpowiednio oznakowany strój ratowniczy.
7. Proponowana cena (wynagrodzenie) za 1 godzinę świadczenia usługi nie może być mniejsza niż: - 22,80 zł. brutto, co wynika z:
a) Ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zmianie ustawy o minimalnym wynagrodzeniu za pracę oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2019 r. poz. 1564) z zastrzeżeniem zapisów zawartych w rozdziale XV ust. 5 niniejszego SWZ.
b) Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 13 września 2022 r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej
w 2023 r.(Dz. U. 2022 poz. 1952)
8. Wobec faktu, że Akademia Wychowania Fizycznego J. Piłsudskiego Filia w Białej Podlaskiej nie jest w stanie podać stałych wielkości przedmiotu zamówienia, ilości podane w opisie przedmiotu zamówienia i formularzu cenowym są maksymalne i nie są wiążące dla Zamawiającego. Zamawiający może nie wykorzystać ilości godzin w przypadku gdy będzie to konieczne z powodów ekonomicznych, organizacyjnych, bieżących potrzeb oraz konieczności wprowadzenia przerwy technologicznej. Wykonawca nie może wymagać żadnych roszczeń z tytułu niewykorzystania liczby godzin przez zamawiającego.
9. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania usług przy pomocy pracowników
o kwalifikacjach zawodowych, zgodnych z obowiązującymi zasadami i warunkami określonymi w przepisach prawa w szczególności ustawie z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (t.j.: Dz. U. z 2022 r., poz. 147 z późn. zm.),.
10. W związku z zastosowaniem klauzuli społecznej na podstawie art. 95 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę i podwykonawcę będącego podmiotem gospodarczym na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, tj. pracowników wykonujących czynności ratownika wodnego - przez cały okres wykonywania tych czynności.
11. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać osobie wskazanej przez Zamawiającego harmonogram dyżurów na poszczególnych nieckach, nie później niż do 25 dnia, miesiąca poprzedzającego świadczenie usług. Harmonogram powinien zawierać m.in.: imiona i nazwiska osób mających świadczyć usługi na poszczególnych nieckach( dotyczy działalności gospodarczej).
12. Wykonawca zobowiązany jest powiadomić pisemnie Zamawiającego o zamiarze wprowadzenia na obiekty nowych ratowników (nieujętych w harmonogramie, o którym mowa w ust. 10), z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem lub natychmiast w nagłych przypadkach (np. choroba lub inna nagła nieobecność pracownika).
13. Obowiązki Wykonawcy nie są wykonywane w systemie podporządkowania, tj. pod nadzorem Zamawiającego. wykonawcę obciąża obowiązek współdziałania z resztą ewentualnych Wykonawców -ratowników w zakresie zapewnienia pełnego bezpieczeństwa użytkowników pływalni, przy czym zarówno miejsce wykonywania zlecenia w zakresie budynku pływalni (niecka główna czy Aqua Park) jak też rozkład czasu wykonywania zlecenia w granicach funkcjonowania obiektu, wykonawcy ustalą we własnym zakresie a następnie przedstawią ( zgłoszą) Zamawiającemu harmonogram dyżurów na pływalni , nie później niż do 25 dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc świadczenie usług( dotyczy osób fizycznych).
14. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli posiadanych przez Wykonawcę lub pracowników Wykonawcy pełniących funkcję ratownika wymaganych kwalifikacji. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do okazania przedstawicielowi Zamawiającego żądanych dokumentów.
15. Zamawiający zastrzega sobie prawo odsunięcia lub niedopuszczenia do pracy pracownika Wykonawcy naruszającego zasady wykonywania zamówienia lub właściwe przepisy prawa, w szczególności ustawę z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (t.j.: Dz. U. z 2022 r., poz. 147 z późn. zm.). W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie zapewnić innego pracownika na miejsce odsuniętego lub niedopuszczonego.
16. Wykonawca oraz pracownicy, zobowiązani są do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji powziętych podczas wykonywania zamówienia. w szczególności zaś dotyczących, rozkładu pomieszczeń, systemu zabezpieczeń i innych informacji objętych ochroną z mocy ustaw, w tym informacji niejawnych, danych osobowych itp.
17. Zamawiający informuje, że wydłużenie terminu płatności za fakturę/rachunek od daty doręczenia jej Zamawiającemu, jest również przedmiotem oceny ofert w kryterium „termin płatności ” – T”, określonym w rozdziale XIX SWZ, zgodnie z opisanymi tam zasadami.
18. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 75252000-7 - Służby ratownicze

4.5.5.) Wartość części: 20908,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług ratownictwa wodnego.
2. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
Główny przedmiot: 75252000-7 (Służby ratownicze)
3. Wykonanie usług ratownictwa wodnego zgodnie z zakresem obowiązków ujętym w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ odbywać się będzie w niecce głównej lub Aqua Parku obiektu krytej pływalni zlokalizowanego na terenie AWF Warszawa, Filia w Białej Podlaskiej, ul. Akademicka 2, zgodnie z obowiązującymi zasadami i warunkami określonymi w przepisach prawa w szczególności ustawie z dnia 18 sierpnia 2011 r.
o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (t.j.: Dz. U. z 2022 r., poz. 147 z późn. zm.),
4. Zamawiający zamierza zatrudnić 6 ratowników wodnych. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. O zamówienie mogą ubiegać się podmioty gospodarcze i osoby fizyczne. Wykonawca będący osobą fizyczną może złożyć ofertę tylko na jedną część zamówienia. Oferta musi obejmować cały zakres przedmiotu zamówienia dla danej części. Zamówienie podzielono na sześć części, tj.:
e) Część V - wykonywanie usług ratownictwa wodnego w niecce głównej lub Aqua Parku obiektu krytej pływalni zlokalizowanego na terenie AWF Warszawa, Filia w Białej Podlaskiej, ul. Akademicka 2 - szacunkowa liczba godzin do przepracowania w okresie realizacji umowy wynosi – 917 h
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 5 do SWZ.
6. Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć wszystkich ratowników w jednolity odpowiednio oznakowany strój ratowniczy.
7. Proponowana cena (wynagrodzenie) za 1 godzinę świadczenia usługi nie może być mniejsza niż: - 22,80 zł. brutto, co wynika z:
a) Ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zmianie ustawy o minimalnym wynagrodzeniu za pracę oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2019 r. poz. 1564) z zastrzeżeniem zapisów zawartych w rozdziale XV ust. 5 niniejszego SWZ.
b) Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 13 września 2022 r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej
w 2023 r.(Dz. U. 2022 poz. 1952)
8. Wobec faktu, że Akademia Wychowania Fizycznego J. Piłsudskiego Filia w Białej Podlaskiej nie jest w stanie podać stałych wielkości przedmiotu zamówienia, ilości podane w opisie przedmiotu zamówienia i formularzu cenowym są maksymalne i nie są wiążące dla Zamawiającego. Zamawiający może nie wykorzystać ilości godzin w przypadku gdy będzie to konieczne z powodów ekonomicznych, organizacyjnych, bieżących potrzeb oraz konieczności wprowadzenia przerwy technologicznej. Wykonawca nie może wymagać żadnych roszczeń z tytułu niewykorzystania liczby godzin przez zamawiającego.
9. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania usług przy pomocy pracowników
o kwalifikacjach zawodowych, zgodnych z obowiązującymi zasadami i warunkami określonymi w przepisach prawa w szczególności ustawie z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (t.j.: Dz. U. z 2022 r., poz. 147 z późn. zm.),.
10. W związku z zastosowaniem klauzuli społecznej na podstawie art. 95 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę i podwykonawcę będącego podmiotem gospodarczym na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, tj. pracowników wykonujących czynności ratownika wodnego - przez cały okres wykonywania tych czynności.
11. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać osobie wskazanej przez Zamawiającego harmonogram dyżurów na poszczególnych nieckach, nie później niż do 25 dnia, miesiąca poprzedzającego świadczenie usług. Harmonogram powinien zawierać m.in.: imiona i nazwiska osób mających świadczyć usługi na poszczególnych nieckach( dotyczy działalności gospodarczej).
12. Wykonawca zobowiązany jest powiadomić pisemnie Zamawiającego o zamiarze wprowadzenia na obiekty nowych ratowników (nieujętych w harmonogramie, o którym mowa w ust. 10), z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem lub natychmiast w nagłych przypadkach (np. choroba lub inna nagła nieobecność pracownika).
13. Obowiązki Wykonawcy nie są wykonywane w systemie podporządkowania, tj. pod nadzorem Zamawiającego. wykonawcę obciąża obowiązek współdziałania z resztą ewentualnych Wykonawców -ratowników w zakresie zapewnienia pełnego bezpieczeństwa użytkowników pływalni, przy czym zarówno miejsce wykonywania zlecenia w zakresie budynku pływalni (niecka główna czy Aqua Park) jak też rozkład czasu wykonywania zlecenia w granicach funkcjonowania obiektu, wykonawcy ustalą we własnym zakresie a następnie przedstawią ( zgłoszą) Zamawiającemu harmonogram dyżurów na pływalni , nie później niż do 25 dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc świadczenie usług( dotyczy osób fizycznych).
14. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli posiadanych przez Wykonawcę lub pracowników Wykonawcy pełniących funkcję ratownika wymaganych kwalifikacji. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do okazania przedstawicielowi Zamawiającego żądanych dokumentów.
15. Zamawiający zastrzega sobie prawo odsunięcia lub niedopuszczenia do pracy pracownika Wykonawcy naruszającego zasady wykonywania zamówienia lub właściwe przepisy prawa, w szczególności ustawę z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (t.j.: Dz. U. z 2022 r., poz. 147 z późn. zm.). W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie zapewnić innego pracownika na miejsce odsuniętego lub niedopuszczonego.
16. Wykonawca oraz pracownicy, zobowiązani są do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji powziętych podczas wykonywania zamówienia. w szczególności zaś dotyczących, rozkładu pomieszczeń, systemu zabezpieczeń i innych informacji objętych ochroną z mocy ustaw, w tym informacji niejawnych, danych osobowych itp.
17. Zamawiający informuje, że wydłużenie terminu płatności za fakturę/rachunek od daty doręczenia jej Zamawiającemu, jest również przedmiotem oceny ofert w kryterium „termin płatności ” – T”, określonym w rozdziale XIX SWZ, zgodnie z opisanymi tam zasadami.
18. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 75252000-7 - Służby ratownicze

4.5.5.) Wartość części: 20908,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług ratownictwa wodnego.
2. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
Główny przedmiot: 75252000-7 (Służby ratownicze)
3. Wykonanie usług ratownictwa wodnego zgodnie z zakresem obowiązków ujętym w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ odbywać się będzie w niecce głównej lub Aqua Parku obiektu krytej pływalni zlokalizowanego na terenie AWF Warszawa, Filia w Białej Podlaskiej, ul. Akademicka 2, zgodnie z obowiązującymi zasadami i warunkami określonymi w przepisach prawa w szczególności ustawie z dnia 18 sierpnia 2011 r.
o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (t.j.: Dz. U. z 2022 r., poz. 147 z późn. zm.),
4. Zamawiający zamierza zatrudnić 6 ratowników wodnych. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. O zamówienie mogą ubiegać się podmioty gospodarcze i osoby fizyczne. Wykonawca będący osobą fizyczną może złożyć ofertę tylko na jedną część zamówienia. Oferta musi obejmować cały zakres przedmiotu zamówienia dla danej części. Zamówienie podzielono na sześć części, tj.:
f) Część VI - wykonywanie usług ratownictwa wodnego w niecce głównej lub Aqua Parku obiektu krytej pływalni zlokalizowanego na terenie AWF Warszawa, Filia w Białej Podlaskiej, ul. Akademicka 2 - szacunkowa liczba godzin do przepracowania w okresie realizacji umowy wynosi – 917 h
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 5 do SWZ.
6. Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć wszystkich ratowników w jednolity odpowiednio oznakowany strój ratowniczy.
7. Proponowana cena (wynagrodzenie) za 1 godzinę świadczenia usługi nie może być mniejsza niż: - 22,80 zł. brutto, co wynika z:
a) Ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zmianie ustawy o minimalnym wynagrodzeniu za pracę oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2019 r. poz. 1564) z zastrzeżeniem zapisów zawartych w rozdziale XV ust. 5 niniejszego SWZ.
b) Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 13 września 2022 r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej
w 2023 r.(Dz. U. 2022 poz. 1952)
8. Wobec faktu, że Akademia Wychowania Fizycznego J. Piłsudskiego Filia w Białej Podlaskiej nie jest w stanie podać stałych wielkości przedmiotu zamówienia, ilości podane w opisie przedmiotu zamówienia i formularzu cenowym są maksymalne i nie są wiążące dla Zamawiającego. Zamawiający może nie wykorzystać ilości godzin w przypadku gdy będzie to konieczne z powodów ekonomicznych, organizacyjnych, bieżących potrzeb oraz konieczności wprowadzenia przerwy technologicznej. Wykonawca nie może wymagać żadnych roszczeń z tytułu niewykorzystania liczby godzin przez zamawiającego.
9. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania usług przy pomocy pracowników
o kwalifikacjach zawodowych, zgodnych z obowiązującymi zasadami i warunkami określonymi w przepisach prawa w szczególności ustawie z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (t.j.: Dz. U. z 2022 r., poz. 147 z późn. zm.),.
10. W związku z zastosowaniem klauzuli społecznej na podstawie art. 95 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę i podwykonawcę będącego podmiotem gospodarczym na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, tj. pracowników wykonujących czynności ratownika wodnego - przez cały okres wykonywania tych czynności.
11. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać osobie wskazanej przez Zamawiającego harmonogram dyżurów na poszczególnych nieckach, nie później niż do 25 dnia, miesiąca poprzedzającego świadczenie usług. Harmonogram powinien zawierać m.in.: imiona i nazwiska osób mających świadczyć usługi na poszczególnych nieckach( dotyczy działalności gospodarczej).
12. Wykonawca zobowiązany jest powiadomić pisemnie Zamawiającego o zamiarze wprowadzenia na obiekty nowych ratowników (nieujętych w harmonogramie, o którym mowa w ust. 10), z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem lub natychmiast w nagłych przypadkach (np. choroba lub inna nagła nieobecność pracownika).
13. Obowiązki Wykonawcy nie są wykonywane w systemie podporządkowania, tj. pod nadzorem Zamawiającego. wykonawcę obciąża obowiązek współdziałania z resztą ewentualnych Wykonawców -ratowników w zakresie zapewnienia pełnego bezpieczeństwa użytkowników pływalni, przy czym zarówno miejsce wykonywania zlecenia w zakresie budynku pływalni (niecka główna czy Aqua Park) jak też rozkład czasu wykonywania zlecenia w granicach funkcjonowania obiektu, wykonawcy ustalą we własnym zakresie a następnie przedstawią ( zgłoszą) Zamawiającemu harmonogram dyżurów na pływalni , nie później niż do 25 dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc świadczenie usług( dotyczy osób fizycznych).
14. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli posiadanych przez Wykonawcę lub pracowników Wykonawcy pełniących funkcję ratownika wymaganych kwalifikacji. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do okazania przedstawicielowi Zamawiającego żądanych dokumentów.
15. Zamawiający zastrzega sobie prawo odsunięcia lub niedopuszczenia do pracy pracownika Wykonawcy naruszającego zasady wykonywania zamówienia lub właściwe przepisy prawa, w szczególności ustawę z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (t.j.: Dz. U. z 2022 r., poz. 147 z późn. zm.). W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie zapewnić innego pracownika na miejsce odsuniętego lub niedopuszczonego.
16. Wykonawca oraz pracownicy, zobowiązani są do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji powziętych podczas wykonywania zamówienia. w szczególności zaś dotyczących, rozkładu pomieszczeń, systemu zabezpieczeń i innych informacji objętych ochroną z mocy ustaw, w tym informacji niejawnych, danych osobowych itp.
17. Zamawiający informuje, że wydłużenie terminu płatności za fakturę/rachunek od daty doręczenia jej Zamawiającemu, jest również przedmiotem oceny ofert w kryterium „termin płatności ” – T”, określonym w rozdziale XIX SWZ, zgodnie z opisanymi tam zasadami.
18. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 75252000-7 - Służby ratownicze

4.5.5.) Wartość części: 20908 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20907,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36680,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20907,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mateusz Jakoniuk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Pesel 98082802476

7.3.3) Ulica: Terebelska 47A/23

7.3.4) Miejscowość: Biała Podlaska

7.3.5) Kod pocztowy: 21-500

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20907,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20907,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36680,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20907,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agnieszka Toczek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PESEL 98032703345

7.3.3) Ulica: Aleja Solidarności 38

7.3.4) Miejscowość: Biała Podlaska

7.3.5) Kod pocztowy: 21-500

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20907,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-30

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20907,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36680,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20907,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piotr Dąbkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PESEL02281805275

7.3.3) Ulica: Grota Roweckiego 2/72

7.3.4) Miejscowość: Ełk

7.3.5) Kod pocztowy: 19-300

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20907,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-30

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20907,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36680,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20907,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gabriela Łazarczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PESEL 00221810082

7.3.3) Ulica: Bolesława Szymańskiego 4

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-197

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20907,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-30

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20907,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36680,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20907,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Yuliia Drana

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PESEL 93081914665

7.3.3) Ulica: Zygmunta Augusta 1/5

7.3.4) Miejscowość: Biała Podlaska

7.3.5) Kod pocztowy: 21-500

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20907,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-30

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20907,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36680,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20907,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kinga Wróblewska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PESEL 03251104149

7.3.3) Ulica: Firlejowska 2B/6

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-306

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20907,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.