eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › ¦wiadczenie wsparcia prawnego dla nowopowsta³ych przedsiêbiorców (startup)



Og³oszenie z dnia 2022-04-15


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie wsparcia prawnego dla nowopowsta³ych przedsiêbiorców (startup)

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Polska Agencja Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017181095

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Pañska 81/83

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-834

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzp@parp.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.parp.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy

Agencja rz±dowa dzia³aj±ca na podstawie ustawy

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

wspieranie i rozwój przedsiêbiorczo¶ci

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie wsparcia prawnego dla nowopowsta³ych przedsiêbiorców (startup)

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-44d84024-bc93-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00124204

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-04-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00057310/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.19 Postêpowanie na wybór kancelarii prawnych ¶wiadcz±cych us³ugi prawne dla startupów

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://parp.eb2b.com.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://parp.eb2b.com.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Niezbêdne wymagania sprzêtowoaplikacyjne
umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie:
1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej
ni¿ 4/1 mb/s,
2) komputer klasy PC lub Mac, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ RAM min. 8 GB, procesor Intel IV
4GHz, jeden z systemów operacyjnych: MS Windows 7, Mac OS x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna najnowsza wersja przegl±darki internetowej; w przypadku Internet Explorer
minimalnie wersja 11.0.
4) w³±czona obs³uga JavaScript,
5) zainstalowany program obs³uguj±cy stosowane przez wykonawcê formaty plików (np. Acrobat
Reader dla plików w formacie .pdf pakiet Office lub równowa¿ny),
6) Zamawiaj±cy dopuszcza przesy³anie plików w formatach danych okre¶lonych w rozporz±dzeniu
Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych
wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych
wymagañ dla systemów teleinformatycznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 2247) – w szczególno¶ci w
formatach: .pdf, .doc, .docx, .rtf lub .odt. pades, xades. Zamawiaj±cy zaleca przesy³anie plików w
formacie .pdf.
7) Zalecenia Zamawiaj±cego dotycz±ce kwalifikowanego podpisu elektronicznego: b) dla dokumentów w formacie .pdf zaleca siê
zastosowanie podpisu w formacie PAdES,
c) dla dokumentów w formacie innym ni¿ .pdf zaleca siê zastosowanie podpisu wewnêtrznego w
formacie XAdES. Wykonawca zobowi±zany jest za³±czyæ plik z dokumentem oraz plik z podpisem,
czyli 2 pliki.
4. Instrukcja korzystania z Platformy:1) w zak³adce „Postêpowania”, dalej „Lista postêpowañ otwartych”
Wykonawca wybiera niniejsze
postêpowanie oraz korzystaj±c z polecenia „Zg³o¶ siê do udzia³u w postêpowaniu” przechodzi
odpowiednio do Formularza rejestracyjnego – w przypadku, kiedy Wykonawca nie posiada konta na
Platformie, lub panelu logowania u¿ytkownika do systemu w przypadku posiadania konta na
Platformie;
2) po wype³nieniu formularza rejestracyjnego Wykonawca otrzymuje wiadomo¶æ elektroniczn± (e-mail)
informuj±c±, ¿e mo¿e dokonaæ pierwszego logowania do Platformy. Rejestracja nowego konta podlega
weryfikacji i akceptacji operatora, która mo¿e potrwaæ do 24h (8h roboczych);
3) zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Platformy. Po wprowadzeniu
danych u¿ytkownika, tj. adresu e-mail oraz has³a zg³oszenie jest automatycznie akceptowane przez
Platformê;
4) Wszelkie dokumenty, o¶wiadczenia, informacje, o których mowa w SWZ, nale¿y wczytaæ jako
za³±czniki na Platformie, wed³ug Instrukcji korzystania z Platformy, dostêpnej dla zalogowanych
u¿ytkowników w zak³adce „Pomoc” – „Instrukcje”.
5) Zamawiaj±cy zaleca wczytywanie na Platformê plików w maksymalnym rozmiarze do 50 MB.
6) Ewentualne wnioski o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adane s± przy u¿yciu zak³adki
„Pytania/informacje”.
7) Zamawiaj±cy wskazuje, ¿e informacje na temat specyfikacji po³±czenia, formatu przesy³anych
danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych, oznacza:
a) szyfrowanie za pomoc± protoko³u TLS;
b) formularze dostêpne s± w formacie HTML z kodowaniem UTF-8;
c) wszelkie operacje opieraj± siê o czas serwera i dane zapisywane s± z dok³adno¶ci± co do setnej
czê¶ci sekundy;
d) pliki oferty wczytane, w sekcji Za³±czniki, przez Wykonawcê na Platformê i zapisane, widoczne s±
jako zaszyfrowane, mo¿liwo¶æ otwarcia plików dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez
Zamawiaj±cego po up³ywie terminu otwarcia ofert;
e) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi przypiêt± do dokumentu elektronicznego
datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss), znajduj±c± siê po lewej stronie dokumentu w kolumnie „Data
przes³ania”.
8) Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich
wczytania do Platformy.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Administratorem danych jest Polska Agencja Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (PARP) z
siedzib± w
Warszawie (00-834), ul. Pañska 81/83. Kontakt do administratora: adres e-mail biuro@parp.gov.pl lub
listownie na wy¿ej podany adres.
2. Inspektor ochrony danych (IOD)
Z IOD mog± siê Pañstwo kontaktowaæ we wszystkich sprawach dotycz±cych przetwarzania danych
osobowych poprzez adres e-mail iod@parp.gov.pl lub na adres siedziby Administratora.
3. Cel i podstawy przetwarzania danych
Dane bêd± przetwarzane w celu wywi±zania siê z obowi±zków prawnych, takich jak np. ustawa z dnia
11 wrze¶nia 2019 roku Prawo zamówieñ publicznych, w zwi±zku z przeprowadzeniem postêpowania
przetargowego lub ofertowego oraz zawarcia i wykonania umowy. 4. Okres przechowywania danych
Czas przechowywania danych uzale¿niony jest od zasad odnosz±cych siê do ¼róde³ finansowania
umowy.
5. Odbiorcy danych osobowych
Dane mog± byæ ujawnione nastêpuj±cym kategoriom odbiorców danych:a) osobom i podmiotom na
podstawie art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo
zamówieñ publicznych,
b) organom w³adzy publicznej oraz podmiotom wykonuj±cym zadania publiczne lub dzia³aj±cym na
zlecenie organów w³adzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikaj± z przepisów prawa,
c) podmiotom ¶wiadcz±cym us³ugi niezbêdne do realizacji przez PARP zadañ, w tym partnerom IT,
podmiotom realizuj±cym wsparcie techniczne lub organizacyjne.
6. Prawa osób, których dane dotycz±
Na ka¿dym etapie przetwarzania przez PARP danych, maj± Pañstwo prawo do:
a) dostêpu do swoich danych, w tym uzyskania informacji o zakresie przetwarzanych przez nas danych
oraz uzyskania kopii tych danych,
b) modyfikacji i poprawienia swoich danych, w tym, je¿eli nie bêd± zachodzi³y inne prawne
przeciwskazania do ograniczenia ich zakresu przetwarzania;
c) ca³kowitego usuniêcia swoich danych („prawo do bycia zapomnianym”), je¿eli nie bêd± zachodzi³y
inne przeciwskazania prawne,
d) niepodlegania automatycznym decyzjom opartym na profilowaniu;
e) wniesienia sprzeciwu wobec niew³a¶ciwego przetwarzanych danych osobowych (w tym wycofania
zgody);
f) przeniesienia danych do innego Administratora, je¶li dane przetwarzane s± w zwi±zku z udzielon±
zgod± lub zawart± umow±.
¯±danie realizacji swoich praw mog± Pañstwo zrealizowaæ za po¶rednictwem wniosku (do pobrania
bezpo¶rednio ze strony internetowej PARP, ³±cze do dokumentu znajduje siê na dole strony w
zak³adce „Ochrona danych osobowych”) lub poprzez e-mail. Szczegó³owe informacje ten temat
dostêpne s± na stronie internetowej PARP, w zak³adce „Ochrona danych osobowych”.
Ponadto ka¿dej osobie przys³uguje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezes Urzêdu
Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
7. Jednocze¶nie Zamawiaj±cy informuje, ¿e odbiorc± danych osobowych bêdzie tak¿e eB2B Sp. z o.o.,
Al. Komisji Edukacji Narodowej 51 lok. U 21, 02-797 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiêbiorców
Krajowego Rejestru S±dowego, prowadzonego przez S±d Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie
XIII Wydzia³ Gospodarczy Krajowego Rejestru S±dowego pod numerem KRS: 0000288535, REGON:
141119039, NIP: 951-223-07-07, jako w³a¶ciciel Platformy Zakupowej, na której PARP prowadzi
postêpowania o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: p/188/DRS/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie wsparcia prawnego dla nowopowsta³ych przedsiêbiorców (startup), maj±cego na celu pomoc w realizacji procesu inwestycyjnego oraz procesu zamówieñ w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub pomoc w uzyskaniu lub utrzymaniu przewagi konkurencyjnej na rynku przez startupy. Us³uga ta bêdzie w szczególno¶ci dotyczy³a przygotowania startupu do analizy legal due-diligence i analizy umowy inwestycyjnej, przygotowania lub zaopiniowania umowy z kontrahentem wraz z ewentualnym podjêciem czynno¶ci prawnych maj±cych na celu doprowadzenie do zawarcia umowy, wsparcia prawnego w procesie zamówieñ. Szczegó³owy zakres wsparcia prawnego w ramach zamówienia okre¶lony zosta³ w Rozdziale IV pkt 2.4 OPZ.
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Za³±czniku nr 1 do SWZ (OPZ).
3. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zawarcia umów wiêcej ni¿ z jednym Wykonawc± a maksymalnie z siedmioma Wykonawcami.
4. Umowy zostan± zawarte z Wykonawcami na kwotê, jak± Zamawiaj±cy zamierza przeznaczyæ na realizacjê zamówienia tj. 2 000 000 z³ brutto. Po zawarciu umów Zamawiaj±cy bêdzie zleca³ wykonanie us³ug zgodnych z przedmiotem zamówienia Wykonawcy/Wykonawcom wskazanym przez przedsiêbiorców, zgodnie z opisem zawartym w Rozdziale IV OPZ. Kwota, o której mowa w zdaniu pierwszym, okre¶la górn± granicê zobowi±zañ, jakie Zamawiaj±cy mo¿e zaci±gn±æ na podstawie umów. Jednocze¶nie z przeprowadzonych szacunków przez Zamawiaj±cego wynika, ¿e przy za³o¿eniu, ¿e ka¿dy startup skorzysta ze wszystkich rodzajów proponowanych us³ug, Zamawiaj±cy zleci ³±cznie wsparcie dla ok. 100 startupów. Za rekrutacjê przedsiêbiorców zainteresowanych us³ugami odpowiada Zamawiaj±cy. Maksymalny ca³kowity koszt us³ugi wsparcia prawnego przypadaj±cy na jednego przedsiêbiorcê to 22 000 z³ brutto.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79100000-5 - Us³ugi prawnicze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Mo¿liwo¶æ osobistego ¶wiadczenia us³ug w zakresie wsparcia prawnego przedsiêbiorców (startupów) w najwiêkszych miastach w Polsce.

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

W zakresie „zdolno¶ci technicznej lub zawodowej” Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ, ¿e:
1) w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej cztery us³ugi ¶wiadczenia doradztwa prawnego dla startupów, z których:
a) warto¶æ ka¿dej wynosi³a co najmniej 5 000 z³ brutto (w przypadku, gdy warto¶æ umowy zosta³a okre¶lona w walucie innej ni¿ z³oty, przeliczenie nast±pi wg ¶redniego kursu z³otego og³oszonego przez Prezesa NBP i obowi±zuj±cego w dniu podpisania umowy na realizacjê us³ugi);
b) ka¿da obejmowa³a swoim zakresem: przygotowanie startupu do analizy legal due-diligence lub analizê formalno-prawn± projektu umowy inwestycyjnej lub umowy spó³ki (w przypadku, gdy inwestor przystêpuje do spó³ki od momentu jej utworzenia lub gdy skuteczno¶æ zapisów umowy inwestycyjnej zale¿y od zmiany zapisów w umowie spó³ki);
2) dysponuje lub bêdzie dysponowaæ osobami o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych i wykszta³ceniu niezbêdnych do prawid³owej realizacji zamówienia, tj. zespo³em doradców, w którego sk³ad wchodz± co najmniej trzy osoby, z których ka¿da posiada uprawnienia do ¶wiadczenia pomocy prawnej w rozumieniu ustawy z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (Dz.U. z 2020 r. poz. 75) albo ustawy z dnia 26 maja 1982 r. – Prawo o adwokaturze (Dz.U. z 2020 poz.1651), w postaci tytu³u zawodowego radcy prawnego albo adwokata, lub jako prawnik zagraniczny w rozumieniu ustawy z dnia 5 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w Rzeczpospolitej Polskiej (Dz.U. z 2020 poz. 823).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: o¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp w zakresie podstaw wkluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy przewiduje wezwanie Wykonawcy, którego oferta zosta³a oceniona najwy¿ej, do z³o¿enia w wyznaczonym, nie krótszym ni¿ 5 dni terminie nastêpuj±cych dokumentów:
1) wykazu us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane;
2) dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy. W przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie 3 miesiêcy;
3) wykazu osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i do¶wiadczenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wzory wykazów i o¶wiadczeñ przekazane zostan± Wykonawcy wraz z wezwaniem, o którym mowa na wstêpie.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Wykonawca wraz z ofert± sk³ada:
1) Formularz ofertowy, Zamawiaj±cy zaleca przygotowanie z wykorzystaniem wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 2 do SWZ, w formie elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2) O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp, stanowi±ce Za³±cznik nr 3 do SWZ, w formie elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, zawieraj±ce w szczególno¶ci informacje:
a) o tym, ¿e Wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone przez Zamawiaj±cego w Rozdziale IX SWZ,
b) o tym, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu z powodów wskazanych w Rozdziale X SWZ,
3) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego wykonawcy zasoby na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w przypadku wykonawcy, który wykazuj±c spe³nienie warunków udzia³u w postepowaniu, polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, o tym, których warunków dotycz± udostêpniane przez inne podmioty zasoby, za³±cznik nr 5 do SWZ (je¿eli dotyczy). Zobowi±zanie nale¿y z³o¿yæ w formie elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobê/osoby upowa¿nion±/e do reprezentowania podmiotu udostêpniaj±cego zasoby.
4) o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby - w przypadku polegania wykonawcy na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, wg wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 5 do SWZ (je¿eli dotyczy). O¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ w formie elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobê/osoby upowa¿nion±/e do reprezentowania podmiotu udostêpniaj±cego zasoby.
5) Pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby chyba, ¿e umocowanie do reprezentacji wynika z wpisu do Krajowego Rejestru S±dowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej. Pe³nomocnictwo musi byæ z³o¿one w oryginale w formie elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby udzielaj±ce pe³nomocnictw, albo elektronicznej kopii dokumentu po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em w formie elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez notariusza);
6) w formularzu ofertowym Wykonawca poda miasta w Polsce, w których Wykonawca ma mo¿liwo¶æ osobistego ¶wiadczenia us³ug w zakresie wsparcia prawnego startupów (minimum 1) spo¶ród listy 10 najwiêkszych miast w Polsce pod wzglêdem liczby ludno¶ci (zgodnie z danymi GUS, stan na 1 stycznia 2022 roku), zgodnie z opisem kryterium zawartym w Rozdziale XVII ust. 4 SWZ.
7) Za³±cznik nr 1 do formularza ofertowego –Do¶wiadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia w formie tabeli, której wzór stanowi za³±cznik nr 1 do formularza ofertowego (opis zostanie sporz±dzony w sposób umo¿liwiaj±cy ocenê Wykonawcy w kryterium „Do¶wiadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia”- Rozdzia³ XVII ust. 5 SWZ).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

W odniesieniu do warunków dotycz±cych do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o
udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj±
us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. Je¿eli wykonawca powo³uje siê na
do¶wiadczenie w realizacji us³ug wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, Wykaz us³ug,
o którym mowa w Rozdziale XI ust. 1 pkt 1 SWZ dotyczy us³ug, w których wykonaniu
wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³, a w przypadkach ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub
ci±g³ych, w których wykonywaniu bezpo¶rednio uczestniczy³ lub uczestniczy.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie o¶wiadczenie, o którym
mowa w Rozdziale XIV ust. 3 pkt 2 SWZ sk³adaj± wszyscy wykonawcy natomiast dokumenty
potwierdzaj±ce spe³nianie warunków sk³ada wykonawca, który wykazuje spe³nienie
odpowiedniego warunku udzia³u w postêpowaniu. Zgodnie z art.117 ust. 4 ustawy Pzp, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie
zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy lub us³ugi
wykonaj± poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy przewidzia³ zmiany umowy w § 15 wzoru umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-04-29 11:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://parp.eb2b.com.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-29 11:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-05-28

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Umowa obowi±zuje w terminie siedmiu miesiêcy od dnia zawarcia, przy czym realizacja us³ug, o których mowa w § 1 ust. 1, koñczy siê w momencie zrealizowania wszystkich us³ug wsparcia prawnego na podstawie otrzymanych zg³oszeñ przedsiêbiorców przekazanych przez Zamawiaj±cego lub wyczerpania ¶rodków przeznaczonych na realizacjê zamówienia, lub up³ywu terminu zakoñczenia realizacji us³ugi tj. w terminie sze¶ciu miesiêcy od zawarcia umowy, w zale¿no¶ci od tego, które ze zdarzeñ wyst±pi wcze¶niej.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.