eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Sarzyna › Świadczenie usług w zakresie wsparcia psychologicznego w następujących placówkach: Szkole Podstawowej w Sarzynie, Szkole Podstawowej w Rudzie Łańcuckiej oraz Szkole Podstawowej w Łętowni



Ogłoszenie z dnia 2022-04-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług w zakresie wsparcia psychologicznego w następujących placówkach: Szkole Podstawowej w Sarzynie, Szkole Podstawowej w Rudzie Łańcuckiej oraz Szkole Podstawowej w Łętowni

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NOWA SARZYNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581749

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mikołaja Kopernika 1

1.5.2.) Miejscowość: Nowa Sarzyna

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-310

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@nowasarzyna.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowasarzyna.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług w zakresie wsparcia psychologicznego w następujących placówkach: Szkole Podstawowej w Sarzynie, Szkole Podstawowej w Rudzie Łańcuckiej oraz Szkole Podstawowej w Łętowni

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d92ca327-87ee-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00123992

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00057690/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie usług w zakresie wsparcia psychologicznego w następujących placówkach: Szkole Podstawowej w Sarzynie, Szkole Podstawowej w Rudzie Łańcuckiej oraz Szkole Podstawowej w Łętowni

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt pn.: „Dostępna szkoła – innowacyjne rozwiązania w kreowaniu przyjaznej przestrzeni edukacyjnej z uwzględnieniem potrzeb uczniów oraz otoczenia” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00049122/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Świadczenie usług w zakresie wsparcia psychologicznego w Szkole Podstawowej im. ks. Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Sarzynie”

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wsparcia psychologicznego, polegające na wykonywaniu zadań wynikających z Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z 9 sierpnia 2017 r. w sprawie zasad organizacji i udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. z 2020 r. poz. 1280) w Szkole Podstawowej im. ks. Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Sarzynie w wymiarze 10h tygodniowo przez ok. 40 tygodni w okresie realizacji projektu.

2. Świadczenie usług odbywać się będzie od poniedziałku do piątku, według planu ustalonego przez dyrektora szkoły z wyłączeniem ferii, wakacji, dni opiekuńczych i innych wolnych od zajęć dydaktycznych.

3. W przypadku niemożliwości zrealizowania przez Wykonawcę umowy zgodnie z ustalonym planem, spowodowanej usprawiedliwioną nieobecnością udokumentowaną zwolnieniem lekarskim lub innym dokumentem urzędowym Wykonawca jest zobowiązany do odpracowania ilości godzin równej nieodbytym zajęciom, w terminie uzgodnionym z dyrektorem szkoły. Dopuszcza się odpracowanie przez Wykonawcę niezrealizowanych godzin w innych przypadkach w terminach ustalonych z dyrektorem szkoły.

4. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić porządek podczas realizacji umowy, bezpieczeństwo uczniów korzystających ze świadczonych przez Wykonawcę usług oraz zgodne z przeznaczeniem użytkowanie sprzętu, materiałów i pomocy dydaktycznych.

5. Zamawiający, dyrektor szkoły oraz inne upoważnione instytucje mają prawo do dokonania kontroli przebiegu i sposobu prowadzenia zajęć.

6. Zadania psychologa szkolnego:
1) prowadzenie badań i działań diagnostycznych uczniów, w tym diagnozowanie indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz możliwości psychofizycznych uczniów w celu określenia przyczyn niepowodzeń edukacyjnych oraz wspieranie mocnych stron uczniów;
2) diagnozowanie sytuacji wychowawczych w szkole w celu rozwiązywania problemów wychowawczych oraz wspierania rozwoju uczniów;
3) udzielanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej w formach odpowiednich do rozpoznanych potrzeb;
4) podejmowanie działań z zakresu profilaktyki uzależnień i innych problemów dzieci i młodzieży;
5) minimalizowanie skutków zaburzeń rozwojowych, zapobieganie zaburzeniom zachowania oraz inicjowanie różnych form pomocy w środowisku szkolnym i pozaszkolnym uczniów;
6) inicjowanie i prowadzenie działań mediacyjnych i interwencyjnych w sytuacjach kryzysowych;
7) pomoc rodzicom i nauczycielom w rozpoznawaniu i rozwijaniu indywidualnych możliwości, predyspozycji i uzdolnień uczniów;
8) wspieranie nauczycieli, wychowawców grup wychowawczych i innych specjalistów w udzielaniu pomocy psychologiczno-pedagogicznej;
9) psycholog będzie odpowiadał za przygotowanie, realizację i dokumentację spotkań z uczniami;
10) prowadzenie dokumentacji obowiązującej w szkole – dziennik pracy psychologa szkolnego, plan pracy psychologa szkolnego, teczki uczniów, karty diagnoz;
11) sporządzanie sprawozdań z pracy – za I i II okres roku szkolnego i na zakończenie pracy w placówce;
12) realizacja zadań opiekuńczych;
13) inne zadania zlecone przez dyrektora szkoły;
14) udział w pracach zespołów nauczycieli i specjalistów pracujących z uczniami;
15) dokonywanie wielospecjalistycznej oceny poziomu funkcjonowania uczniów;
16) współpraca z nauczycielami, wychowawcami i specjalistami w zakresie przygotowania się do zajęć, przygotowywanie materiałów i pomocy do zajęć;
17) sporządzanie sprawozdań z realizacji zadań;
18) przestrzeganie przepisów prawa oświatowego i regulaminów obowiązujących w szkole oraz przepisów bhp;
19) przestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych;
20) szczegółowy zakres obowiązków ujęty został w projekcie umowy, stanowiącym załącznik do SWZ;
21) psycholog zobowiązany będzie posiadać wszelkie niezbędne materiały dydaktyczne;
22) w przypadku wprowadzenia w szkole nauczania zdalnego lub hybrydowego zatrudnionego obowiązuje realizacja wszystkich zadań w trybie zdalnym.

7. Rozliczenie godzin pracy psychologa następować będzie w cyklu miesięcznym na podstawie dziennika zajęć.

8. Sposób realizacji umowy (zdalnie/stacjonarnie) w okresie pandemii może ulec zmianie, ostateczna decyzja należeć będzie do dyrektora danej szkoły.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.5.) Wartość części: 35772,36 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Świadczenie usług w zakresie wsparcia psychologicznego w Szkole Podstawowej w Rudzie Łańcuckiej”

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wsparcia psychologicznego, polegające na wykonywaniu zadań wynikających z Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z 9 sierpnia 2017 r. w sprawie zasad organizacji i udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. z 2020 r. poz. 1280) w Szkole Podstawowej w Rudzie Łańcuckiej w wymiarze 5h tygodniowo przez ok. 40 tygodni w okresie realizacji projektu.

2. Świadczenie usług odbywać się będzie od poniedziałku do piątku, według planu ustalonego przez dyrektora szkoły z wyłączeniem ferii, wakacji, dni opiekuńczych i innych wolnych od zajęć dydaktycznych.

3. W przypadku niemożliwości zrealizowania przez Wykonawcę umowy zgodnie z ustalonym planem, spowodowanej usprawiedliwioną nieobecnością udokumentowaną zwolnieniem lekarskim lub innym dokumentem urzędowym Wykonawca jest zobowiązany do odpracowania ilości godzin równej nieodbytym zajęciom, w terminie uzgodnionym z dyrektorem szkoły. Dopuszcza się odpracowanie przez Wykonawcę niezrealizowanych godzin w innych przypadkach w terminach ustalonych z dyrektorem szkoły.

4. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić porządek podczas realizacji umowy, bezpieczeństwo uczniów korzystających ze świadczonych przez Wykonawcę usług oraz zgodne z przeznaczeniem użytkowanie sprzętu, materiałów i pomocy dydaktycznych.

5. Zamawiający, dyrektor szkoły oraz inne upoważnione instytucje mają prawo do dokonania kontroli przebiegu i sposobu prowadzenia zajęć.

6. Zadania psychologa szkolnego:
1) prowadzenie badań i działań diagnostycznych uczniów, w tym diagnozowanie indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz możliwości psychofizycznych uczniów w celu określenia przyczyn niepowodzeń edukacyjnych oraz wspieranie mocnych stron uczniów;
2) diagnozowanie sytuacji wychowawczych w szkole w celu rozwiązywania problemów wychowawczych oraz wspierania rozwoju uczniów;
3) udzielanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej w formach odpowiednich do rozpoznanych potrzeb;
4) podejmowanie działań z zakresu profilaktyki uzależnień i innych problemów dzieci i młodzieży;
5) minimalizowanie skutków zaburzeń rozwojowych, zapobieganie zaburzeniom zachowania oraz inicjowanie różnych form pomocy w środowisku szkolnym i pozaszkolnym uczniów;
6) inicjowanie i prowadzenie działań mediacyjnych i interwencyjnych w sytuacjach kryzysowych;
7) pomoc rodzicom i nauczycielom w rozpoznawaniu i rozwijaniu indywidualnych możliwości, predyspozycji i uzdolnień uczniów;
8) wspieranie nauczycieli, wychowawców grup wychowawczych i innych specjalistów w udzielaniu pomocy psychologiczno-pedagogicznej;
9) psycholog będzie odpowiadał za przygotowanie, realizację i dokumentację spotkań z uczniami;
10) prowadzenie dokumentacji obowiązującej w szkole – dziennik pracy psychologa szkolnego, plan pracy psychologa szkolnego, teczki uczniów, karty diagnoz;
11) sporządzanie sprawozdań z pracy – za I i II okres roku szkolnego i na zakończenie pracy w placówce;
12) realizacja zadań opiekuńczych;
13) inne zadania zlecone przez dyrektora szkoły;
14) udział w pracach zespołów nauczycieli i specjalistów pracujących z uczniami;
15) dokonywanie wielospecjalistycznej oceny poziomu funkcjonowania uczniów;
16) współpraca z nauczycielami, wychowawcami i specjalistami w zakresie przygotowania się do zajęć, przygotowywanie materiałów i pomocy do zajęć;
17) sporządzanie sprawozdań z realizacji zadań;
18) przestrzeganie przepisów prawa oświatowego i regulaminów obowiązujących w szkole oraz przepisów bhp;
19) przestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych;
20) szczegółowy zakres obowiązków ujęty został w projekcie umowy, stanowiącym załącznik do SWZ;
21) psycholog zobowiązany będzie posiadać wszelkie niezbędne materiały dydaktyczne;
22) w przypadku wprowadzenia w szkole nauczania zdalnego lub hybrydowego zatrudnionego obowiązuje realizacja wszystkich zadań w trybie zdalnym.

7. Rozliczenie godzin pracy psychologa następować będzie w cyklu miesięcznym na podstawie dziennika zajęć.

8. Sposób realizacji umowy (zdalnie/stacjonarnie) w okresie pandemii może ulec zmianie, ostateczna decyzja należeć będzie do dyrektora danej szkoły.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.5.) Wartość części: 17886,18 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Świadczenie usług w zakresie wsparcia psychologicznego w Szkole Podstawowej im. św. Jana Pawła II w Łętowni”

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wsparcia psychologicznego, polegające na wykonywaniu zadań wynikających z Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z 9 sierpnia 2017 r. w sprawie zasad organizacji i udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. z 2020 r. poz. 1280) w Szkole Podstawowej im. św. Jana Pawła II w Łętowni w wymiarze 5h tygodniowo przez ok. 40 tygodni w okresie realizacji projektu.

2. Świadczenie usług odbywać się będzie od poniedziałku do piątku, według planu ustalonego przez dyrektora szkoły z wyłączeniem ferii, wakacji, dni opiekuńczych i innych wolnych od zajęć dydaktycznych.

3. W przypadku niemożliwości zrealizowania przez Wykonawcę umowy zgodnie z ustalonym planem, spowodowanej usprawiedliwioną nieobecnością udokumentowaną zwolnieniem lekarskim lub innym dokumentem urzędowym Wykonawca jest zobowiązany do odpracowania ilości godzin równej nieodbytym zajęciom, w terminie uzgodnionym z dyrektorem szkoły. Dopuszcza się odpracowanie przez Wykonawcę niezrealizowanych godzin w innych przypadkach w terminach ustalonych z dyrektorem szkoły.

4. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić porządek podczas realizacji umowy, bezpieczeństwo uczniów korzystających ze świadczonych przez Wykonawcę usług oraz zgodne z przeznaczeniem użytkowanie sprzętu, materiałów i pomocy dydaktycznych.

5. Zamawiający, dyrektor szkoły oraz inne upoważnione instytucje mają prawo do dokonania kontroli przebiegu i sposobu prowadzenia zajęć.

6. Zadania psychologa szkolnego:
1) prowadzenie badań i działań diagnostycznych uczniów, w tym diagnozowanie indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz możliwości psychofizycznych uczniów w celu określenia przyczyn niepowodzeń edukacyjnych oraz wspieranie mocnych stron uczniów;
2) diagnozowanie sytuacji wychowawczych w szkole w celu rozwiązywania problemów wychowawczych oraz wspierania rozwoju uczniów;
3) udzielanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej w formach odpowiednich do rozpoznanych potrzeb;
4) podejmowanie działań z zakresu profilaktyki uzależnień i innych problemów dzieci i młodzieży;
5) minimalizowanie skutków zaburzeń rozwojowych, zapobieganie zaburzeniom zachowania oraz inicjowanie różnych form pomocy w środowisku szkolnym i pozaszkolnym uczniów;
6) inicjowanie i prowadzenie działań mediacyjnych i interwencyjnych w sytuacjach kryzysowych;
7) pomoc rodzicom i nauczycielom w rozpoznawaniu i rozwijaniu indywidualnych możliwości, predyspozycji i uzdolnień uczniów;
8) wspieranie nauczycieli, wychowawców grup wychowawczych i innych specjalistów w udzielaniu pomocy psychologiczno-pedagogicznej;
9) psycholog będzie odpowiadał za przygotowanie, realizację i dokumentację spotkań z uczniami;
10) prowadzenie dokumentacji obowiązującej w szkole – dziennik pracy psychologa szkolnego, plan pracy psychologa szkolnego, teczki uczniów, karty diagnoz;
11) sporządzanie sprawozdań z pracy – za I i II okres roku szkolnego i na zakończenie pracy w placówce;
12) realizacja zadań opiekuńczych;
13) inne zadania zlecone przez dyrektora szkoły;
14) udział w pracach zespołów nauczycieli i specjalistów pracujących z uczniami;
15) dokonywanie wielospecjalistycznej oceny poziomu funkcjonowania uczniów;
16) współpraca z nauczycielami, wychowawcami i specjalistami w zakresie przygotowania się do zajęć, przygotowywanie materiałów i pomocy do zajęć;
17) sporządzanie sprawozdań z realizacji zadań;
18) przestrzeganie przepisów prawa oświatowego i regulaminów obowiązujących w szkole oraz przepisów bhp;
19) przestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych;
20) szczegółowy zakres obowiązków ujęty został w projekcie umowy, stanowiącym załącznik do SWZ;
21) psycholog zobowiązany będzie posiadać wszelkie niezbędne materiały dydaktyczne;
22) w przypadku wprowadzenia w szkole nauczania zdalnego lub hybrydowego zatrudnionego obowiązuje realizacja wszystkich zadań w trybie zdalnym.

7. Rozliczenie godzin pracy psychologa następować będzie w cyklu miesięcznym na podstawie dziennika zajęć.

8. Sposób realizacji umowy (zdalnie/stacjonarnie) w okresie pandemii może ulec zmianie, ostateczna decyzja należeć będzie do dyrektora danej szkoły.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.5.) Wartość części: 17886,18 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Logos Link Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 362205770

7.3.3) Ulica: ul. Na Stoku 2/37

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-561

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-02-28

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18580,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18580,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRUPA CSW DELTA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 368788810

7.3.3) Ulica: ul. Kopernika 17

7.3.4) Miejscowość: Jędrzejów

7.3.5) Kod pocztowy: 28-300

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18580,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-02-28

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18596,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Logos Link Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 362205770

7.3.3) Ulica: ul. Na Stoku 2/37

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-561

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-02-28

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.