eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Moszczenica › Wykonanie remontów dróg oraz remontów cząstkowych na drogach w Gminie Moszczenica



Ogłoszenie z dnia 2022-04-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie remontów dróg oraz remontów cząstkowych na drogach w Gminie Moszczenica

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MOSZCZENICA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590647948

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kosowska 1

1.5.2.) Miejscowość: Moszczenica

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-310

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 446169625

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@moszczenica.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ug.moszczenica.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/ https://bip.moszczenica.eu/groups/details/1307/roboty-budowlane

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie remontów dróg oraz remontów cząstkowych na drogach w Gminie Moszczenica

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b5c40fa6-9ee4-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00123859

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000885/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa dróg na drogach Gminy Moszczenica

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00079326/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: INW.271. 13 .2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 542760,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów dróg: ul. Dębowej w Rakowie, ul. Cichej w Kiełczówce, ul. Słonecznej w Kiełczówce, drogi w miejscowości Sierosław, drogi Sierosław-Pieńki, oraz wykonanie remontów cząstkowych na drogach: ul. Miłej w Jarostach, ul. Brzozowej w Karlinie

2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę
45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg
45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg
45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych: roboty ziemne



3. Zakres robót obejmuje:

1) Remont drogi ul. Dębowej w Rakowie (droga wewnętrzna, dz. nr 23/8 i 23/6 obręb Kol. Raków), 1600m2

Długość odcinka: 320 m, szerokość: 5 m

Zakres prac:
- korytowanie – głębokość 30 cm
- warstwa odsączająca z piasku - gr. 20 cm
- warstwa nośna z tłucznia 63-32- gr. 15 cm
- warstwa wierzchnia klinująca z tłucznia 0-16 - gr. 5 cm

2) Remont ul. Cichej w Kiełczówce (droga wewnętrzna, dz. nr 83 obręb Kiełczówka), 760m2

Długość odcinka: 190 m, szerokość: 4 m

Zakres prac:
- korytowanie – głębokość 30 cm
- warstwa odsączająca z piasku - gr. 20 cm
- warstwa nośna z tłucznia 63-32- gr. 15 cm
- warstwa wierzchnia klinująca z tłucznia 0-16 - gr. 5 cm
- wymiana przepustu Ø800 o dł. ok. 6 m

3) Remont drogi gminnej w Kiełczówce ul Słoneczna (dz. nr 42/1 obręb Kiełczówka), 1260 m2

Długość odcinka: 300 m, szerokość: 4,2 m

Zakres prac:
- oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych
- wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno-bitumiczną asfaltową AC11W – 50kg/m2 x1260=71t
- pobocza z tłucznia szer. 0,5m, grub. 10 cm
- Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S o grub. 5cm

4) Remont drogi w m. Sierosław (droga wewnętrzna, dz. nr 457 obr. Sierosław), 3820 m2

Długość odcinka: 920 m, szerokość: 4,15 m

Zakres prac:
- czyszczenie i odmulenie rowów przydrożnych
- Oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych
- Wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno-bitumiczną asfaltową AC11W – 50kg/m2 x3820=191 t
- Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S - grub. 5cm
- Pobocza z tłucznia o szer. 0,5m, grub. 10 cm.

5) Remont drogi Sierosław Pieńki (droga wewnętrzna, dz. nr 269 Obr. Sierosław), 1500 m2

Długość odcinka: 500 m, szerokość: 3,0 m

Zakres prac:
- warstwa wierzchnia wyrównująca z tłucznia 0-16 - gr. 5 cm
- skropienie podbudowy z tłucznia emulsją
- Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S - grub. 5cm
- Pobocza z tłucznia o szer. 0,5m, grub. 10 cm.


6) Remont cząstkowy dróg gminnych: Jarosty, ul. Miła - 495 m2; Karlin ul. Brzozowa - 925m2 (dz. nr 56 obręb Karlin)

Długość odcinka (ul. Brzozowej w Karlinie): 925 m, szerokość: 1,0 m

Zakres prac:
- oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych
- frezowanie nawierzchni
- Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S - grub. 4cm


5. Ważne:
1. Przy wycenie przedmiotu zamówienia należy uwzględnić m.in. obsługę geodezyjną inwestycji (w tym w szczególności geodezyjne wytyczenie robót) a także niezbędne próby, badania i odbiory.
2. W wycenie należy uwzględnić wszelkie opłaty związane z nadzorami oraz odbiorami wynikającymi z ww. uzgodnień.
3. Wykonawca zobowiązany będzie do zabezpieczenia i oznakowania terenu budowy jak również zabezpieczenia budowy przed dostępem osób trzecich.
4. Na czas wykonywania robót Wykonawca opracuje, uzgodni i zastosuje (wykona) organizację ruchu (w tym również projekt organizacji ruchu) w zależności od potrzeb, a także od wymagań zawartych w/w uzgodnieniach i decyzjach.
5. Materiał – destrukt z rozbiórki należy przekazać Zamawiającemu.
6. W ramach niniejszego zadania do obowiązków wykonawcy należy także opracowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej niezbędnej do wykonania odbioru prac i uzyskania pozwoleń na użytkowanie jeżeli będzie to wymagane oraz prowadzenia prawidłowej eksploatacji.
7. Prace przy remoncie ul. Słonecznej w Kiełczówce będzie można rozpocząć od 15 czerwca 2021 r.

Zakres robót przedstawiono na załączonych mapach sytuacyjnych.

Ze względu na specyfikę przedmiotu niniejszego zamówienia Zamawiający umożliwia Wykonawcom przed złożeniem oferty przeprowadzenie wizji lokalnej.
Wykonawcy zainteresowani wzięciem udziału w wizji lokalnej proszeni są o zgłoszenia drogą elektroniczną ze wskazaniem imienia i nazwiska na adres e-mail: ug@moszczenica.eu.

6. Szczegółowy zakres prac do wykonania zawiera przedmiar robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiące załączniki do niniejszej SWZ.

Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z zakresem i warunkami określonymi w niniejszej SWZ, dokumentacją techniczną oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót będących przedmiotem zamówienia.

7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja warunków zamówienia i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Załączony przedmiar robót nie ma charakteru wyczerpującego i dokument ten może nie wskazywać wszystkich prac koniecznych do wykonania przedmiotu umowy, co nie ma wpływu na ryczałtowy charakter ceny.

8. Jeżeli w dokumentacji użyto nazw znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, ich zastosowanie nie jest obowiązkowe, zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych, a nazwy zostały podane jedynie w celach informacyjnych dla umożliwienia porównania równoważności.

9. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia, tj. robót w branży drogowej w zakresie wykonania nawierzchni.

Wymagania dot. zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę określone zostały w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 883263,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 990801,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 883263,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych „PEUK” S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 590003642

7.3.3) Ulica: Roosevelta 39

7.3.4) Miejscowość: Piotrków Trybunalski

7.3.5) Kod pocztowy: 97-300

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 883263,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.