eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cieszyn › Modernizacja instalacji elektrycznej - oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego wraz z przebudową oświetlenia podstawowego budynku Książnicy Cieszyńskiej



Ogłoszenie z dnia 2021-07-22


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00123823 z dnia 2021-07-22

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja instalacji elektrycznej – oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego wraz z przebudową oświetlenia podstawowego budynku Książnicy Cieszyńskiej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Książnica Cieszyńska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 070431470

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mennicza 46

1.5.2.) Miejscowość: Cieszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@kc-cieszyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kc-cieszyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja instalacji elektrycznej – oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego wraz z przebudową oświetlenia podstawowego budynku Książnicy Cieszyńskiej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-005baad8-b86f-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00123823

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00037260/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja oświetlenia podstawowego i awaryjnego w siedzibie Książnicy Cieszyńskiej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00060105/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KC.271.1.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 142786,60 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje roboty elektryczne związane z oświetleniem awaryjnym i ewakuacyjnym oraz modernizacją oświetlenia podstawowego w budynku Książnicy Cieszyńskiej w Cieszynie przy ul. Menniczej 46.
2. Zakres robót obejmuje instalację systemu oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego zapewniającą dodatkową ochronę osób przebywających w tym obiekcie poprzez ułatwienie poruszania się drogami ewakuacyjnymi w momencie zagrożenia. Oświetlenie awaryjne/anty paniczne i ewakuacyjne powinno umożliwić odnalezienie dróg ewakuacyjnych i właściwego kierunku poruszania się, a także łatwe zlokalizowanie i użycie sprzętu przeciwpożarowego i pierwszej pomocy medycznej. Zakres robót polega na:
a) modernizacji oświetlenia podstawowego polegającego na wymianie źródeł światła we wszystkich istniejących oprawach oświetleniowych z tradycyjnego żarowego na źródła w technologii LED,
b) linie zasilające obwody odbiorcze lamp oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego oraz lamp oświetlenia kierunkowego mają zostać wykonane przewodami HDGs 3x1,5 mm2 ułożonymi w przestrzeniach między sufitowych,
c) podejścia do opraw mają zostać wykonane pod tynkiem w rurach PCV,
d) przewody zasilające obwody lamp mają zostać przeprowadzone od lampy do kolejnej lampy nie przerywając i nie przedłużając odcinków przewodów pomiędzy kolejnymi lampami,
e) wszystkie oprawy lamp oświetlenia mają zostać zamocowane na ścianach lub sufitach za pomocą systemowych kotew,
f) przejścia przewodów przez stropy i ściany oddzieleń stref pożarowych mają zostać uszczelnione ogniochronną pęczniejącą masą uszczelniającą,
g) końcówki przewodów zakończone mają być tulejkami,
h) oprawy winny być montowane na wysokości minimum 2 metrów od posadzki,
i) oprawy kierunkowe dwustronne winny być zamontowane poprzecznie do osi korytarza.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 7 do SWZ – dokumentacja projektowa

4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31518200-2 - Oświetlenie awaryjne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 168798,51 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 224244,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 168798,51 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Ogólnobudowlane Amper s.c. Adam Hofman, Artur Zioberczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5471926662

7.3.3) Ulica: Cieszyńska 54/2

7.3.4) Miejscowość: Bielsko - Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 168798,51 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin realizacji - trzy miesiące o momentu podpisania umowy
2021-07-22 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.