eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mogilno › Dostawy sprzętu medycznego do zabiegów endoskopowych



Ogłoszenie z dnia 2021-07-22


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00123808 z dnia 2021-07-22

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy sprzętu medycznego do zabiegów endoskopowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział ZP

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092358112

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 10

1.5.2.) Miejscowość: Mogilno

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-300

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mpcz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz-mogilno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/spzoz_mogilno

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawy sprzętu medycznego do zabiegów endoskopowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-146180cf-b6fc-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00123808

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011495/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawy sprzętu medycznego do zabiegów endoskopowych oraz płynów dezynfekcyjnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00056330/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 14SMEspzoz2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 302934,00 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są dostawy sprzętu medycznego do zabiegów endoskopowych
wraz ze środkiem dezynfekcyjnym do dezynfekcji endoskopów.2. Szczegółowy opis zamówienia
zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ. 3. W
przypadku, gdy w dokumentacji bądź SWZ pojawią się wskazania znaków towarowych,
patentów lub pochodzenia lub odniesienia do norm, aprobat, specyfikacji technicznych, należy
rozumieć, zgodnie z przepisem art. 99 ust. 5 i art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, że jest to uzasadnione
specyfikacją przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za
pomocą dostatecznie dokładnych określeń. W takich okolicznościach Zamawiający dopuszcza
możliwość składania w ofercie rozwiązań równoważnych, przy czym minimalne wymagania,
jakim mają odpowiadać rozwiązania równoważne, to wymagania nie gorsze od parametrów
wskazanych w dokumentacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.5.) Wartość części: 278874,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są dostawy sprzętu medycznego do zabiegów endoskopowych
wraz ze środkiem dezynfekcyjnym do dezynfekcji endoskopów.2. Szczegółowy opis zamówienia
zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ. 3. W
przypadku, gdy w dokumentacji bądź SWZ pojawią się wskazania znaków towarowych,
patentów lub pochodzenia lub odniesienia do norm, aprobat, specyfikacji technicznych, należy
rozumieć, zgodnie z przepisem art. 99 ust. 5 i art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, że jest to uzasadnione
specyfikacją przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za
pomocą dostatecznie dokładnych określeń. W takich okolicznościach Zamawiający dopuszcza
możliwość składania w ofercie rozwiązań równoważnych, przy czym minimalne wymagania,
jakim mają odpowiadać rozwiązania równoważne, to wymagania nie gorsze od parametrów
wskazanych w dokumentacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.5.) Wartość części: 48360,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 219136,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 219136,32 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 219136,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MEDITECH X-RAY SPÓŁKA Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 367790911

7.3.3) Ulica: WIROWSKA 6,

7.3.4) Miejscowość: KOMORNIKI

7.3.5) Kod pocztowy: 62-052

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 219136,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45094,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66748,32 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45094,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polmil sp. z o.o. SKA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 341477838

7.3.3) Ulica: Przemysłowa 8b

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-758

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45094,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

2021-07-22 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.