eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Inowrocław › Remont elewacji z dociepleniem ścian i dachu wraz z remontem korytarzy ogólnodostępnych i wymianą stolarki okiennej w budynku mieszkalnym przy ul. Mątewskiej 66-68 w Inowrocławiu



Ogłoszenie z dnia 2021-07-22


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00123797 z dnia 2021-07-22

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont elewacji z dociepleniem ścian i dachu wraz z remontem korytarzy ogólnodostępnych i wymianą stolarki okiennej w budynku mieszkalnym przy ul. Mątewskiej 66-68 w Inowrocławiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Inowrocław

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350725

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Ratuszowa 36

1.5.2.) Miejscowość: Inowrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 52 35 55 250

1.5.8.) Numer faksu: 52 35 55 233

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@inowroclaw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.inowroclaw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://inowroclaw.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont elewacji z dociepleniem ścian i dachu wraz z remontem korytarzy ogólnodostępnych i wymianą stolarki okiennej w budynku mieszkalnym przy ul. Mątewskiej 66-68 w Inowrocławiu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2a61c6ef-d32a-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00123797

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001086/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.22 Modernizacja budynku przy ul. Mątewskiej 66-68 (remont elewacji, dachu, wymiana okien, remont korytarzy)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 pn.: Rewitalizacja obszarów miejskich i ich obszarów funkcjonalnych. Odnowa części wspólnych budynków wielorodzinnych w Inowrocławiu- III etap

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00089902/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZZP.271.1.37.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu elewacji z dociepleniem ścian i dachu wraz z remontem korytarzy ogólnodostępnych i wymianą stolarki okiennej w budynku mieszkalnym przy ul. Mątewskiej 66-68 w Inowrocławiu, zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych.
Budynek mieszkalny wielorodzinny - parterowy, niepodpiwniczony, dach dwuspadowy o konstrukcji drewnianej pokryty papą termozgrzewalną, wykonany w technologii tradycyjnej.

2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) remont elewacji, w tym:
a) ocieplenie ścian zewnętrznych oraz fundamentowych warstwą styropianu, tynkowanie, gruntowanie, dwukrotne malowanie farbą silikonową;
b) ocieplenie kominów warstwą styropianu,
c) wymiana obróbek blacharskich i podokienników z blachy ocynkowanej malowanej na kolor istniejących obróbek blacharskich,
d) wymiana rynien i rur spustowych,
e) wykonanie opaski betonowej,
f) wymiana zużytego odeskowania szczytów dachów, trzykrotna impregnacja grzybobójcza desek i płyt ( dotyczy elewacji wschodniej i zachodniej),
g) wymiana stolarki okiennej w tym: ściana północna: 2 szt.; ściana południowa 6 szt.,
2) wykonanie docieplenia dachu ( poddasza) za pomocą granulatu metodą nadmuchu poprzedzone zamontowaniem łat i wykonaniem paroizolacji,
3) remont korytarzy ogólnodostępnych, w tym: przecieranie istniejących tynków wewnętrznych, gruntowanie podłoży preparatami, dwukrotne wykonanie wewnętrznych gładzi gipsowych na ścianach i sufitach, wykonanie tynków na bazie żywicy syntetycznej, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych, wymiana posadzki, dwukrotne malowanie farbą olejną rur;
4) zakup i montaż 10 skrzynek lęgowych typu J (dla wróbla i jerzyka), z trocinobetonu lub desek drewnianych gr. 2-4 cm zabezpieczonych przed deprecjacją drewna impregnatem nieszkodliwym dla ptaków, zadaszenie skrzynek drewnianych należy pokryć blachą lub papą, przednia ścianka otwierana, optymalne wymiary – wysokość -20-22 cm, głębokość - 18 cm, długość - 34 cm, otwór wlotowy powinien być umieszczony na wys. 5 cm od dna oraz mieć wymiary: szer. 6-6,5 cm, 3,5 – 4 cm wysokości;
5) wywóz i utylizacja gruzu.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), stanowiące integralną część niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45443000-4 - Roboty elewacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44220000-8 - Stolarka budowlana

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45442110-1 - Malowanie budynków

45452000-0 - Zewnętrzne czyszczenie budynków

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 214976,57 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 224574,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 214976,57 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlane MON-TEK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5562572773

7.3.3) Ulica: ul. Trzcińskiego 22/8

7.3.4) Miejscowość: Inowrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 88-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 214976,57 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Przedmiot umowy zostanie wykonany w terminie do 60 dni, licząc od dnia przekazania terenu budowy.
Termin przekazania terenu budowy będzie uzależniony od opinii ornitologicznej.
2021-07-22 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.