eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Wykonywanie usług w zakresie niszczenia (unieszkodliwiania) wyrobów tytoniowych oraz towarów innych niż wyroby tytoniowe na potrzeby IAS w Lublinie oraz podległych jej jednostek organizacyjnych



Ogłoszenie z dnia 2021-07-22


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00123676 z dnia 2021-07-22

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonywanie usług w zakresie niszczenia (unieszkodliwiania) wyrobów tytoniowych oraz towarów innych niż wyroby tytoniowe na potrzeby IAS w Lublinie oraz podległych jej jednostek organizacyjnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Lublinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001022877

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tadeusza Szeligowskiego 24

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-883

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 81-452-23-00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.lublin@mf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubelskie.kas.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ias-lublin.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonywanie usług w zakresie niszczenia (unieszkodliwiania) wyrobów tytoniowych oraz towarów innych niż wyroby tytoniowe na potrzeby IAS w Lublinie oraz podległych jej jednostek organizacyjnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2bae24a6-d58d-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00123676

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00015143/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.10 Usługa niszczenia towarów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00095865/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 0601-ILZ.260.27.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 263834,35 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa niszczenia (unieszkodliwiania) na rzecz Trzeciego Urzędu Skarbowego w Lublinie
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90513300-9 - Usługi spalania odpadów

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

4.5.5.) Wartość części: 42370,37 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa niszczenia (unieszkodliwiania) urządzeń elektronicznych na rzecz Urzędu Skarbowego w Chełmie, Urzędu Skarbowego w Radzyniu Podlaskim, Urzędu Skarbowego w Białej Podlaskiej i Trzeciego Urzędu Skarbowego w Lublinie
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90513300-9 - Usługi spalania odpadów

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

4.5.5.) Wartość części: 7178,24 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa niszczenia (unieszkodliwiania) wyrobów plastikowych, papierowych, drewnianych i szklanych na rzecz Urzędu Skarbowego w Chełmie oraz Urzędu Skarbowego w Radzyniu Podlaskim
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90513300-9 - Usługi spalania odpadów

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

4.5.5.) Wartość części: 186,34 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa niszczenia (unieszkodliwiania) wyrobów tekstylnych na rzecz Urzędu Skarbowego w Chełmie, Urzędu Skarbowego w Radzyniu Podlaskim, Urząd Skarbowy w Zamościu
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90513300-9 - Usługi spalania odpadów

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

4.5.5.) Wartość części: 6367,18 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa niszczenia (unieszkodliwiania) substancji ropopochodnych na rzecz Urzędu Skarbowego w Chełmie, Urzędu Skarbowego w Radzyniu Podlaskim, Urząd Skarbowy w Puławach
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90513300-9 - Usługi spalania odpadów

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

4.5.5.) Wartość części: 32129,63 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa niszczenia (unieszkodliwiania) substancji chemicznych/nawozów na rzecz Urzędu Skarbowego w Chełmie, Urzędu Skarbowego w Radzyniu Podlaskim, Urzędu Skarbowego w Tomaszowie Lubelskim oraz Urzędu Skarbowego w Zamościu
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90513300-9 - Usługi spalania odpadów

4.5.5.) Wartość części: 13584,07 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa niszczenia (unieszkodliwiania) wyrobów tytoniowych oraz towarów różnych na rzecz Lubelskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Białej Podlaskiej, Urzędu Skarbowego w Parczewie, Urzędu Skarbowego w Chełmie, Urzędu Skarbowego w Radzyniu Podlaskim, Urzędu Skarbowego w Tomaszowie Lubelskim
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90513300-9 - Usługi spalania odpadów

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

4.5.5.) Wartość części: 162018,52 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W wyznaczonym przez Zamawiającego terminie składania ofert nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego po upływie terminu wyznaczonego na składanie ofert, to jest po godz. 12:00 dnia 08.07.2021 r., wpłynęła jedna oferta w zakresie realizacji części nr 2, nr 3, nr 4, nr 6 złożona przez Wykonawcę Honest Zbigniew Nowak ul. Boh. Westerplatte 38, 21-040 Świdnik.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego po upływie terminu wyznaczonego na składanie ofert, to jest po godz. 12:00 dnia 08.07.2021 r., wpłynęła jedna oferta w zakresie realizacji części nr 2, nr 3, nr 4, nr 6 złożona przez Wykonawcę Honest Zbigniew Nowak ul. Boh. Westerplatte 38, 21-040 Świdnik.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego po upływie terminu wyznaczonego na składanie ofert, to jest po godz. 12:00 dnia 08.07.2021 r., wpłynęła jedna oferta w zakresie realizacji części nr 2, nr 3, nr 4, nr 6 złożona przez Wykonawcę Honest Zbigniew Nowak ul. Boh. Westerplatte 38, 21-040 Świdnik.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W wyznaczonym przez Zamawiającego terminie składania ofert nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego po upływie terminu wyznaczonego na składanie ofert, to jest po godz. 12:00 dnia 08.07.2021 r., wpłynęła jedna oferta w zakresie realizacji części nr 2, nr 3, nr 4, nr 6 złożona przez Wykonawcę Honest Zbigniew Nowak ul. Boh. Westerplatte 38, 21-040 Świdnik.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie realizacji części nr 7 do upływu terminu wyznaczonego na składanie ofert wpłynęła jedna oferta, złożona przez wykonawcę WTÓR-STEEL Sp. z o.o., ul. Władysława Grabskiego 12, 37-450 Stalowa Wola z ceną 454 680,00 zł, która jest wyższa od kwoty jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w zakresie tej części o 259,85% tj. o 279 700 zł. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny złożonej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 454680 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 454680 PLN

2021-07-22 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.