Ogłoszenie z dnia 2022-04-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00077727/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-07
- 2022/BZP 00149546/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wycinka drzew i krzewów wraz z zagospodarowaniem terenu po wycince w ramach projektu LIFE4Delta_PL w podziale na 3 zadania częściowe
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Świętokrzyskie - Zespół Świętokrzyskich i Nadnidziańskich Parków Krajobrazowych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009337
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Łódzka 244
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-655
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: +48413455880
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pk.kielce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pk.kielce.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pk-kielce.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wycinka drzew i krzewów wraz z zagospodarowaniem terenu po wycince w ramach projektu LIFE4Delta_PL w podziale na 3 zadania częściowe2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2a62fa0b-9ddf-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00123390
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030522/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Wycinka drzew i krzewów w ramach projektu LIFE17 NAT/PL/000018 pn. „Renaturyzacja śródlądowej delty rzeki Nidy”.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt LIFE17 NAT/PL/000018 pn. "Renaturyzacja śródlądowej delty rzeki Nidy"2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00077727/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPK.LIFE17.384.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 171771,13 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 78285,68 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR 1:Wycinka drzew i krzewów pod ścieżki dydaktyczne wraz z zagospodarowaniem terenu po wycince w ramach projektu LIFE4Delta_PL.
Przedmiotem zamówienia jest wycinka drzew i krzewów wraz ze zrębkowaniem gałęzi z wycinki, wydzieleniem grubizny na kawałki o długości 2,60 m i transportem we wskazane miejsce na odległość do 2 km, karczowaniem pni po wycince wraz z zagospodarowaniem i wyrównaniem terenu po wykarczowaniu. W ramach niniejszego zamówienia wykonawca jest również zobowiązany zezrębkować gałęzie pochodzące z wycinki w roku poprzednim oraz wykarczować wskazane przez zamawiającego pnie po wycince z roku poprzedniego wraz z zagospodarowaniem i wyrównaniem terenu po karczowaniu.
Planowane do wykonania prace zlokalizowane są w obrębie działek ewidencyjnych o nr 241, 244, 927,180/1, 180/2 i 180/3 w obrębie Umianowice (gm. Kije, powiat pińczowski) położonej w Nadnidziańskim Parku Krajobrazowym, na obszarach Natura 2000 tj. obszarze specjalnej ochrony ptaków - Doliny Nidy PLB260001 i specjalnych obszarów ochrony siedlisk Ostoi Nidziańskiej PLH260003.
Stanowią istotny element projektu LIFE17 NAT/PL/000018 „Renaturyzacja śródlądowej delty rzeki Nidy” i mają na celu zagospodarowaniem terenu pod ścieżki dydaktyczne.
Szczegółowy zakres prac związanych z realizacją zamówienia opisany jest w przedmiarze usługi dla Zadania nr 1 i stanowi załącznik do OPZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77211000-2 - Usługi uboczne związane z pozyskiwaniem drewna
4.5.5.) Wartość części: 61799,36 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR 2:Wycinka drzew i krzewów na powierzchni wypasowej na działkach ewidencyjnych o nr 213 i 234 w obrębie Umianowice (gm. Kije, powiat pińczowski) wraz z zagospodarowaniem terenu po wycince w ramach projektu LIFE4Delta_PL.
Przedmiotem zamówienia jest wycinka drzew i krzewów wraz ze zrębkowaniem gałęzi z wycinki, wydzieleniem grubizny na kawałki o długości 2,60 m i transportem we wskazane miejsce na odległość do 2 km, karczowaniem pni po wycince i 7 sztuk starych pni wraz z zagospodarowaniem i wyrównaniem terenu po wykarczowaniu.
Planowane do wykonania prace zlokalizowane są w obrębie działek ewidencyjnych o nr 213 i 234 w obrębie Umianowice (gm. Kije, powiat pińczowski) położonej w Nadnidziańskim Parku Krajobrazowym, na obszarach Natura 2000 tj. obszarze specjalnej ochrony ptaków - Doliny Nidy PLB260001 i specjalnych obszarów ochrony siedlisk Ostoi Nidziańskiej PLH260003.
Stanowią istotny element projektu LIFE17 NAT/PL/000018 „Renaturyzacja śródlądowej delty rzeki Nidy” i mają na celu przywrócenie właściwych warunków wypasu jako formy utrzymania użytków zielonych.
Szczegółowy zakres prac związanych z realizacją zamówienia opisany jest w przedmiarze usługi dla Zadania nr 2 i stanowi załącznik do OPZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77211000-2 - Usługi uboczne związane z pozyskiwaniem drewna
4.5.5.) Wartość części: 12309,43 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR 3:Wycinka drzew i krzewów na działce ewidencyjnej o nr 836 wraz z zagospodarowaniem terenu po wycince w ramach projektu LIFE4Delta_PL.
Przedmiotem zamówienia jest wycinka drzew i krzewów wraz ze zrębkowaniem gałęzi z wycinki, wydzieleniem grubizny na kawałki o długości 2,60 m i transportem we wskazane miejsce na odległość do 2 km, karczowaniem pni po wycince wraz z zagospodarowaniem i wyrównaniem terenu po wykarczowaniu.
Planowane do wykonania prace zlokalizowane są w obrębie działki ewidencyjnej o nr 836 w obrębie Umianowice (gm. Kije, powiat pińczowski) położonej w Nadnidziańskim Parku Krajobrazowym, na obszarach Natura 2000 tj. obszarze specjalnej ochrony ptaków - Doliny Nidy PLB260001 i specjalnych obszarów ochrony siedlisk Ostoi Nidziańskiej PLH260003.
Stanowią istotny element projektu LIFE17 NAT/PL/000018 „Renaturyzacja śródlądowej delty rzeki Nidy” i mają na celu przywrócenie właściwych warunków krajobrazowych oraz ochronę użytków zielonych.
Szczegółowy zakres prac związanych z realizacją zamówienia opisany jest w przedmiarze usługi dla Zadania nr 3 i stanowi załącznik do OPZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77211000-2 - Usługi uboczne związane z pozyskiwaniem drewna
4.5.5.) Wartość części: 4176,89 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46294,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46294,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. „SŁOMA” Grzegorz Słoma
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9590209874
7.3.3) Ulica: ul. Małogoska 4
7.3.4) Miejscowość: Chęciny
7.3.5) Kod pocztowy: 26-060
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE "SŁOMA" GRZEGORZ SŁOMA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46294,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1,5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21600 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22822,17 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21675,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. „SŁOMA” Grzegorz Słoma
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9590209874
7.3.3) Ulica: ul. Małogoska 4
7.3.4) Miejscowość: Chęciny
7.3.5) Kod pocztowy: 26-060
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE "SŁOMA" GRZEGORZ SŁOMA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21675,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6592,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20520,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6592,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. „SŁOMA” Grzegorz Słoma
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9590209874
7.3.3) Ulica: ul. Małogoska 4
7.3.4) Miejscowość: Chęciny
7.3.5) Kod pocztowy: 26-060
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE "SŁOMA" GRZEGORZ SŁOMA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6592,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Dostawa pomp insulinowych dla III Oddziału Chorób Dziecięcych, Endokrynologii i Diabetologii Dziecięcej Świętokrzyskiego Centrum Pediatrii Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Zakup i sukcesywne dostawy materiałów zużywalnych do zabiegów aterektomi rotacyjnej kompatybilnych z posiadaną konsolą do rotablacji, oraz osłony sterylne na mikroskop neurochirurgiczny dla WSZZ
- Dostawa i montaż urządzeń oraz skonfigurowanie i uruchomienie Systemu Kontroli Dostępu oraz Systemu Rejestracji Czasu Pracy dla Sądu Rejonowego w Skarżysku-Kamiennej
- Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w rejonie ul. Ślazy w Kielcach
- Usługi w zakresie napraw pojazdów służbowych Policji województwa świętokrzyskiego - Naprawa dolnej części silnika w pojazdach służbowych
- Dostawa urządzeń audiowizualnych na potrzeby Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług ogrodniczych dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Budowa kanału deszczowego w ul. Michała Faradaya w Częstochowie.
- Wykonywanie prac z zakresu zagospodarowania lasu oraz pozyskania i zrywki drewna w lasach mienia komunalnego Gminy Wielkie Oczy w roku 2024
- "Budowa systemu kanalizacji sanitarnej w miejscowości Porąbka na terenie Gminy Porąbka" w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład
- Rewaloryzacja zabytkowej alei lipowo-kasztanowcowej w Stolnikach
- "Cmentarz Ewangelicki z okresu I Wojny Światowej: prace konserwatorskie i budowlane"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.